Şimdi Ara

2010 Fiat Doblo Lansman (Tüm Detaylar + Satış ve Opsiyon Fiyatları Belli oldu) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
32.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahlep

    Yeni Doblo almış olan arkadaşlar araçlarınızın test sonuçlarını büyük bir merakla bekliyoruz.1.6 motorlar rampada kalkışta nasıl?vs.........

    İlk başlarda alışamamamın da etkisi ile biraz zordu rampa kalkışları.Ancak hilholder a alıştığınızda çok kolay oluyor rampa kalkışları.Normal kalkışlarda 1.5 crdi 110 luk getz gelemedi peşimden 120 km kadar çıktık plaka okudu resmen.Ayrıca arka süspansiyonları size şöyle anlatayım iki kolunuz kadar uzunluktaki bi sopa avuç içlerinizle tutnuz ve birine sarılmaya çalışın sonra sopayı bırakıp sarılın o sarılmada ne kadar fark var ise yeni ile eski doblo arasında o kadar fark vardır.Frenler oldukça iyi ıslak zeminde dahi blokaja girmeden ve absyi devreye sokmadan gayet başarılı duruşlar yapıyor.Tabi bunun üzerinde ani frenlemede fren basıncını artıran sisteminde etkisi büyük.Çok çabalamama rağmen espyi devreye sokamadım inşallahta sokacak kadar kötü bi durumda kalmam.

    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deli_yek

    arkadaşlar eskisi gibi maxi modeli var mı doblonun şu an satışda normal modelden 30 40 cm saha uzun versiyon...?


    uzun modeli de cikacak yuksek modeli de cikacak. kamyoneti de cikacak merak etme. hatta cikmis olmasi gerekiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salamander19 -- 16 Mart 2010; 20:46:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VMTX

    merhaba arkadaşlar.

    bende yaklaşık 1,5 hafta kadar önce bursa birmot ana bayiden 2010 doblo premio 1.6 multijet aldım.şuan aracın gelmesini bekliyorum.mart ayının 23-26 arasında aracı fabrikada üretilecek en geç 30 da teslim edicez dediler.

    aracı almaya gittiğimde test etme imkanı buldum.aslında çokta uzun bir test olmadı ama yinede aracı en azından rampada 6. vites te 60 - 70 km hıza bayıltıp tekrar toplayabilecekmi die deneme fırsatım oldu.en azından deneme sürüşünde araçta tam istediğim gibi 5 kişi ve çoğu araba ile çoğukez geçtiğim o rampada doblo yu ufak çaplı deneme imkanım oldu.

    neyse fazla uzatmadan aracın rampadaki denememde bana verdiği tepki gerçekten çok şaşırttı.araba hiç bayılmadan yani bir vites küçültme ihtiyacı duymadan tekrar çok rahat bir biçimde 100 - 120 km/h hıza çıkabildi.en azında o kilodaki ( boş ağarlığı 1400kg benim denemede 5 kişi ile tahminen 1800 kg a ulaşan ağarlığa rağmen ) o 1.6 lt lik multijet in verdiği performans beni hayran bıraktı diyebilirim.
    hemen hemen aynı durumları daha önce birçok kez başka arabalarla yine aynı yerde yaşadım.bu araçlarda güçleri 100 ve 125 hp arası değişen araçlardı.gerçi onlar benzinli motor ama yinede hafife alınmayacak performans veren araçlar.en azından onlarda hep bir vites küçültme ihtiyacı duydum.

    gelelim süspansiyon olayına.virajlarda sıkıca bir sınava sokmam tabiki mümkün olmadı.ama şunu söyleye bilirim bu araç bu iriliğine ve yüksekliğine rağmen yinede birçok araçtan daha iyi viraj alabilir.süspansiyonun verdiği konfor seviyeside çok iyi ayarlanmış.

    içerideki ses düzeyide yine aynı şekilde 130 km hızda kötü zemine rağmen rahatsız edici seviyenin çok altında bence.tabiki bu kişden kişiye değişir ama yine kullanıcıların %90 ını memnun edeceğini düşünüyorum.

    araçta tek beğenmediğim nokta 1. vites in çok kısa olması.bana göre en azından biraz daha uzun tutulabilirdi.ama yinede tatminkar.



    Doblo 1.6 multijetlerde 1.vitesin çok kısa olması aracın maksimum torkunun 1750 devirde değilde 1500 devirde vermesin ötürü kısa tutulmuş olabilir mi?




  • Yanlız yeni Doblo şimdiden epey tutuldu gibi.1 haftadır belki 10-12 tane farklı Doblo gördüm.Özellikle İstanbul'da Maslak-Levent-Mecideköy taraflarında daha fazla gördüm araçtan.Sevdirdi kendini..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahlep


    quote:

    Orijinalden alıntı: VMTX

    merhaba arkadaşlar.

    bende yaklaşık 1,5 hafta kadar önce bursa birmot ana bayiden 2010 doblo premio 1.6 multijet aldım.şuan aracın gelmesini bekliyorum.mart ayının 23-26 arasında aracı fabrikada üretilecek en geç 30 da teslim edicez dediler.

    aracı almaya gittiğimde test etme imkanı buldum.aslında çokta uzun bir test olmadı ama yinede aracı en azından rampada 6. vites te 60 - 70 km hıza bayıltıp tekrar toplayabilecekmi die deneme fırsatım oldu.en azından deneme sürüşünde araçta tam istediğim gibi 5 kişi ve çoğu araba ile çoğukez geçtiğim o rampada doblo yu ufak çaplı deneme imkanım oldu.

    neyse fazla uzatmadan aracın rampadaki denememde bana verdiği tepki gerçekten çok şaşırttı.araba hiç bayılmadan yani bir vites küçültme ihtiyacı duymadan tekrar çok rahat bir biçimde 100 - 120 km/h hıza çıkabildi.en azında o kilodaki ( boş ağarlığı 1400kg benim denemede 5 kişi ile tahminen 1800 kg a ulaşan ağarlığa rağmen ) o 1.6 lt lik multijet in verdiği performans beni hayran bıraktı diyebilirim.
    hemen hemen aynı durumları daha önce birçok kez başka arabalarla yine aynı yerde yaşadım.bu araçlarda güçleri 100 ve 125 hp arası değişen araçlardı.gerçi onlar benzinli motor ama yinede hafife alınmayacak performans veren araçlar.en azından onlarda hep bir vites küçültme ihtiyacı duydum.

    gelelim süspansiyon olayına.virajlarda sıkıca bir sınava sokmam tabiki mümkün olmadı.ama şunu söyleye bilirim bu araç bu iriliğine ve yüksekliğine rağmen yinede birçok araçtan daha iyi viraj alabilir.süspansiyonun verdiği konfor seviyeside çok iyi ayarlanmış.

    içerideki ses düzeyide yine aynı şekilde 130 km hızda kötü zemine rağmen rahatsız edici seviyenin çok altında bence.tabiki bu kişden kişiye değişir ama yine kullanıcıların %90 ını memnun edeceğini düşünüyorum.

    araçta tek beğenmediğim nokta 1. vites in çok kısa olması.bana göre en azından biraz daha uzun tutulabilirdi.ama yinede tatminkar.



    Doblo 1.6 multijetlerde 1.vitesin çok kısa olması aracın maksimum torkunun 1750 devirde değilde 1500 devirde vermesin ötürü kısa tutulmuş olabilir mi?


    Zannetmem.Bence aracın ağarlığı ile alakalı bir durum olsa gerek.Çünkü arabanın ağarlığı azımsanmayacak seviyede.Bence arabanın ilk kalkış anında daha atak olması için düşünmüş olabilirler.




  • yeni dobloların özelliklede 1.6 ların yakıt tüketimi nasıl?fabrika verileri ile ne kadar örtüşüyor?
  • nete hemen ikinci elleri düştü..bu kadar çabuk olması hayret..acaba sorun mu var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scoupeman

    nete hemen ikinci elleri düştü..bu kadar çabuk olması hayret..acaba sorun mu var..


    normal.
  • normal derken...daha 3000 km de 2.0 var satılık..3000 km nedir ki..daha araca alışamaz insan
  • şu an itibari ile malum sitede üst sınırı 5000 km olan 5.591 adet otomobil var..

    aynı mantıkla düşünürsek hepsi mi sorunlu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gendarme -- 28 Mart 2010; 1:07:46 >
  • maddi ihtiyaç haricinde bir sorun var ki satıyorlardır..kimisi performansı beğenmez kimisi yakıtını kimisi, yol tutuşunu ya da bir başka sorunsaldan..plaka çıktı mı dönüş yok kafadan zarar..aklı yerinde hiçkimse iki gün sonra satmak ve 3-4 bin tl zarar etmeyi göze almaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scoupeman -- 28 Mart 2010; 21:08:32 >
  • @scoupeman
    senin mantıkla düşünürsek kişiler sorunlu çıkıyor.
    O satanlardan bazıları zaten düşük fiyattan almış galericilerdir.
    performans ;yakıt ve yol tutuşu için kimse sıfır aldığı arabayı satmaz.
    Senin mantık yanlış.
    Düz mantık düşünüyorsun.Ama hiç bir şey düz mantıkla açıklanamaz.Değişkenler çoktur.
  • senin öyle nitelendirdiğin kişiler de yok değil tabi..adam almış 1000 km de eşim kullanamıyor diye satıyor..ama bir arabanın vadedilenden fazla yakması kişinin sorunu değildir.aracın sorunudur.linea klübünde okuyoruz yağmur sensöründeki fabrikasyon hatadan eleman aracını mahkeme kararıyla iade bile diyor..mesela yakıt sorunu öyle bir sorundur ki sorun arabayı sattırır hatta cayır cayır yaktırır..:)
  • Örneğin bu sınıfta en çok yakan connectler dir.Peki neden en çok alınıyor.Ykıt konusu kişiseldir.2-3 lt fazla yaktı diye neden sahipleri bildikleri halde alıyorlar.
    BUrda değişkenler çok.Adam ticarette kullanacak sağlam makaslı araba ister.Kişisele geçtik şimdi.Bu adam demez mi şimdi 2 lt için çabuk yıpranan bir araç alacağıma
    sağlam bir araba alıym diye.
    Kişinin isteğine göre değişir aracın özellikleri.Yakıtı , makası, konforu.
    Dikkat edersen aynı sınıflarda ki araçlar üç aşağı beş yukarı aynı yakar.
  • Ülkemizde insanlar birşey satın alırken maalesef araştırmadan alıyor.Ne beklediğini ve ne alacağını bilmeden sadece bir janta açılır tavana kanıp araba alan kişiler var.Başkasından görüp özenenler var.Hava atmak için belli amblemleri tercih edenler var...Yani demek istediğim bu rassal ortamda hergün ilginç örnekler görme ihtimalimiz her daim fazla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavuryas

    RUHSATINDA KAMYONET YAZAN TÜM SÜRÜCÜLER DİKKAT! AİLE ARACI DİYE TANITILAN FİAT DOLBLO VEYA MUADİLİNİ ALIYORSUNUZ.ANKARA DA KIZILAYDAN GEÇERKEN SİZİ POLİS ÇEVİRİYOR! NEDEN ÇEVİRDİ ACA DERKEN POLİS GELİYOR VE RUHSAT İSTİYOR,BAKTIKTAN SONRA İZİN KAĞIDINIZ DİYOR! NE İZNİ DİYOR DUMUR OLUYORSUNUZ.SAAT 10 A KADAR BURDAN GEÇEMEZSİN DİYOR.ARACI PARKA ÇEKİCEM! BELEDİYEDEN İZİN ALICAKSIN DİYOR.GİDİYORSUN BELEDİYE YE İZİN KAĞIDI ALICAM DİYORSUN ALIYORSUN.BAŞLIYORSUN OKUMAYA SAAT 10 KADAR VE 16 DAN SONRA ŞURA ŞURA ŞURA ANKARANIN NE KADAR ANA ARTERİ VARSA YAZMIŞ GİREMEZSİN YAZIYOR.YANİ ASLINDA İZİNSİZLİK KAĞIDI! BU DURUMA GÖRE BENİM EVDEN İŞE SAAT 10 DA GİTMEM GEREK VE 16 DAN ÖNCE DÖNMEM GEREK! BİTMEDİ.KAMYONETLER İÇİN ULAŞTIRMA BAKANLIĞI K2 BELGESİ VE BU BELGELİ ARACI KULLANMAK İÇİN SRC BELGESİ ALMANIZ GEREKMEKTE! POLİS HENÜZ BU BELGELERİ SORMUYOR AMA 2 GÜN SONRA SORACAK.SONUÇ OLARAK HUSUSİ KULLANDIĞINIZ HERHANGİ BİR SUV DAN BİLE KÜÇÜK DOBLONUZ DEVLETİMİZE GÖRE BİR TIR! ÇOK SEVEREK KULLANDIĞIM DOBLO VİP ARACIMI SATIŞA KOYDUM YERİNE SW VEYA SUV BİR ARAÇ ALICAM.TOFAŞ,FORD,PEJO,RENO OTOMOBİL FİRMALARININ VE VATANDAŞLARIMIZIN DİKKATİNE SUNULUR!!!!




    ++++1111111111111111111111111




  • ne bu son cıkan araçları hep kahve rengi ve tonlarında tanıtıyorlar?

    kahve ve tonlarının şuna yakışmış diyecegim daha bi araç göremedim
  • Doblo ile şehir merkezine girmeniz ve hatta Boğaz Köprüsünden geçmeniz bile yasak. Anında polis çeviriyor, artık sadece ceza kesmiyorlar direkt parka da çekenler var.
  • Bence fiyatları pahalı 1.6 mjet orta sınıf bir doblu 30 binden fazla olmamalı.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.