Şimdi Ara

2010 Fiat Doblo Lansman (Tüm Detaylar + Satış ve Opsiyon Fiyatları Belli oldu) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
32.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni kasanın cazibesi güzel ama bu paraları etmez bana göre bunun dışında 4.8 litre yakıtı var bilgisine inanabiliyormusunuz ben hiç inanmıyorum 2008 sonunda sıfır aldığım fiorino 1.3 multijet le 45 litre depoyla şehiriçi kullanımında 500 km zar zor yaptığım için o tanıtımdaki 24 litre ile 500 km bilgisinin hiç doğru olacağını sanmıyorum.

    bu aracı ticari amaçla alan biri buna yük atacak şehiriçinde dur kalk yapacak ve 4.8 litre yakacak :))) pehh

    sonuç olarak araba güzel yakıt en azından hemcinslerine göre motor avantajı olması sebebiyle iyi ama bu paraları haketmez.

    bu arada fiat sordum panelvan olanını 23.500 e bırakıyorlar bu fiyat fena fiyat diğil ama kapılı camlı koltuklu klimalı olanının fiyatı abartı
  • ertandoğann senin için yazmamıştım sen objektif birisin yazılarını okuyorum ben bunları osmanlı13 için yazdım.test edip fikirlerimi yazdım.Onun cevapları "o senin farkındasızlığın" ,"kafana yer etsin".Tabii bunlara dalga geçer gibi cevap yazdım ağırını da yazardım ama terbiyem vs mi desem .

    Osmanlı13 sana kızmıyorum istediğin gibi yaz ama yazdıklarını da gözden geçirirsen sevinirim.Ben kangoo ya alternatif düşündüğüm için test ettim.

    Fren dozaj olayını biliyorum hatta ilk başta aşağıda kavrıyodur diye düşündüm sert fren yaptım kısa mesafede duramadı.yeni kangoo yu uzun süre kullandım şu an arkalar kampana clio hb kullanıyorum.yeni kangoo 39m clio hb 40m fabrika verisi fren mesafeleri 100-0.Bu araç onlardan çok daha geç duruyor zaten dozlamasıda yanlış şöyleki panik fren bile yapsanız frenin tam devreye girmesi için süre uzun,halbuki yeni araçlarda fren en kısa devreye girecek şekilde yani üstte etkin şekilde devreye girer.

    Dobloda bu olay dozlama aşağıda kavrıyor ve sonuna kadar basınca durmuyor yavaşlıyor.Durma mesafesi de tabii olarak uzuyor.

    Metre alıp ölçüm yapmadım elbette ama normalde diğerleri ile durduğum mesafede doblo durmadı.

    Belki bunun nedeni test aracında Start/Stop vardı hani frenleyince önce akülerini şarj ediyor ya belki gecikme ondandır.Start/Stop olmayanı da test etmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    ertandoğann senin için yazmamıştım sen objektif birisin yazılarını okuyorum ben bunları osmanlı13 için yazdım.test edip fikirlerimi yazdım.Onun cevapları "o senin farkındasızlığın" ,"kafana yer etsin".Tabii bunlara dalga geçer gibi cevap yazdım ağırını da yazardım ama terbiyem vs mi desem .

    Osmanlı13 sana kızmıyorum istediğin gibi yaz ama yazdıklarını da gözden geçirirsen sevinirim.Ben kangoo ya alternatif düşündüğüm için test ettim.

    Fren dozaj olayını biliyorum hatta ilk başta aşağıda kavrıyodur diye düşündüm sert fren yaptım kısa mesafede duramadı.yeni kangoo yu uzun süre kullandım şu an arkalar kampana clio hb kullanıyorum.yeni kangoo 39m clio hb 40m fabrika verisi fren mesafeleri 100-0.Bu araç onlardan çok daha geç duruyor zaten dozlamasıda yanlış şöyleki panik fren bile yapsanız frenin tam devreye girmesi için süre uzun,halbuki yeni araçlarda fren en kısa devreye girecek şekilde yani üstte etkin şekilde devreye girer.

    Dobloda bu olay dozlama aşağıda kavrıyor ve sonuna kadar basınca durmuyor yavaşlıyor.Durma mesafesi de tabii olarak uzuyor.

    Metre alıp ölçüm yapmadım elbette ama normalde diğerleri ile durduğum mesafede doblo durmadı.

    Belki bunun nedeni test aracında Start/Stop vardı hani frenleyince önce akülerini şarj ediyor ya belki gecikme ondandır.Start/Stop olmayanı da test etmek lazım.


    1,5 TONLUK BİR ARAÇ ARKALAR KAMPANA NE OLURSA OLSUN ZAYIFFFFF AMA ALINIRMI BENCE ALINIR BİR ARAÇ AMA FRENLER HARBİ ZAYIF




  • 1,6mjet yeni doblo combi dynamic 31.500 dediler.
  • Bugun punto almayi dusunerek bayiye gittim. Test araci disaridaydi bana yeni dobloyu test etmeyi onerdiler. Bende istemeyeren teste ciktim. ve doblo almaya karar verdim.

    Arac fotograflarda onden cirkin geliyordu bana ama yanina gidince cirkin olmadigini gordum. Premio olanda ic kalite oldukca iyi. surus konforu cok cok iyi.

    2.0 motor icin konfor paketli olarak start stop ozellikli 37500 verdiler. doseme kaliteleri oldukca iyi kadife yapmislar. bu hafta renk begenecegim eger ani bir karar degisikligi olmazsa insallah alacagim.

    fiyat konusunda farkli fiyatlar alanlar varsa bildirirlerse sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    Bugun punto almayi dusunerek bayiye gittim. Test araci disaridaydi bana yeni dobloyu test etmeyi onerdiler. Bende istemeyeren teste ciktim. ve doblo almaya karar verdim.

    Arac fotograflarda onden cirkin geliyordu bana ama yanina gidince cirkin olmadigini gordum. Premio olanda ic kalite oldukca iyi. surus konforu cok cok iyi.

    2.0 motor icin konfor paketli olarak start stop ozellikli 37500 verdiler. doseme kaliteleri oldukca iyi kadife yapmislar. bu hafta renk begenecegim eger ani bir karar degisikligi olmazsa insallah alacagim.

    fiyat konusunda farkli fiyatlar alanlar varsa bildirirlerse sevinirim.

    35bine 1.6 sını aldım premio ancak çok bekleyeceğimden dolayı opsiyon seçemedim.2.0 motor çok gerekli değilse sadece aile için kullanılcak ise size 1.6 öneririm hem pompada hemde plazada cebiniz yorulmaz




  • yakit tuketimi olarak %10 civari bir farklilik var 1.6 ve 2.0 arasinda. ayrica start stop standart geliyor 2.0 olan modelde. sonucta bineklerde 2.0 bir araclar 60 bin tl den basliyor otv nedeniyle. 2 bin tl civari fark verip 2.0 dizel almak bana daha mantikli geliyor. aslinda 1.6 ile test ettim ve cok performansli oldugunu gordum. bu durumda 2.0 da muthis bir fark vardir diye dusunuyorum. tercihim simdilik bu yonde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    yakit tuketimi olarak %10 civari bir farklilik var 1.6 ve 2.0 arasinda. ayrica start stop standart geliyor 2.0 olan modelde. sonucta bineklerde 2.0 bir araclar 60 bin tl den basliyor otv nedeniyle. 2 bin tl civari fark verip 2.0 dizel almak bana daha mantikli geliyor. aslinda 1.6 ile test ettim ve cok performansli oldugunu gordum. bu durumda 2.0 da muthis bir fark vardir diye dusunuyorum. tercihim simdilik bu yonde.


    bu arada siz araci aldiysaniz yorumlariniz nasil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    yakit tuketimi olarak %10 civari bir farklilik var 1.6 ve 2.0 arasinda. ayrica start stop standart geliyor 2.0 olan modelde. sonucta bineklerde 2.0 bir araclar 60 bin tl den basliyor otv nedeniyle. 2 bin tl civari fark verip 2.0 dizel almak bana daha mantikli geliyor. aslinda 1.6 ile test ettim ve cok performansli oldugunu gordum. bu durumda 2.0 da muthis bir fark vardir diye dusunuyorum. tercihim simdilik bu yonde.

    Emin olun start-stop getirdiğinden çok götürecektir; gerek akü ömrü gerek marş dinamosu gerekse tam ısınmamış olan motoru sürekli çalıştırıp çalıştırıp stop ettirmek gibi birşey uzun uzun teknik detaylar eşliğinde tartışıldı ve dediğim gibi sonuçlar çıktı gereksiz.Çok uzun süren 100 sn den fazla olan ışıkda zaten siz stop edebilirsiniz.Ama yinede etkilemek isteemem tabiki yarın bir gün 1.6 alıpda kötü bi yanında kulaklarımın çınlamasını istemem.

    Saygılarımla.




  • -----



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chaquall -- 3 Mart 2010; 23:29:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13


    quote:

    Orijinalden alıntı: cmy

    yakit tuketimi olarak %10 civari bir farklilik var 1.6 ve 2.0 arasinda. ayrica start stop standart geliyor 2.0 olan modelde. sonucta bineklerde 2.0 bir araclar 60 bin tl den basliyor otv nedeniyle. 2 bin tl civari fark verip 2.0 dizel almak bana daha mantikli geliyor. aslinda 1.6 ile test ettim ve cok performansli oldugunu gordum. bu durumda 2.0 da muthis bir fark vardir diye dusunuyorum. tercihim simdilik bu yonde.

    Emin olun start-stop getirdiğinden çok götürecektir; gerek akü ömrü gerek marş dinamosu gerekse tam ısınmamış olan motoru sürekli çalıştırıp çalıştırıp stop ettirmek gibi birşey uzun uzun teknik detaylar eşliğinde tartışıldı ve dediğim gibi sonuçlar çıktı gereksiz.Çok uzun süren 100 sn den fazla olan ışıkda zaten siz stop edebilirsiniz.Ama yinede etkilemek isteemem tabiki yarın bir gün 1.6 alıpda kötü bi yanında kulaklarımın çınlamasını istemem.

    Saygılarımla.


    dogru ileride yan etkileri olabilir ama zaten 3 yil garnatili sdonrasinda da bu araci satarim. yinede memnun kalmazsam iptal edebiliyorum istedigim zaman. bunun yanisira dun itibariyla 1.9 dizel motorlu alfa 159 umu yeni sahibine teslim ettim. tabi etkisini kalkislarda ara hizlanmalarda goruyordum. simdi onla kiyaslanamayacak bir arac aliyorum ama en azindan biraz daha seri olmasi buyuk motor olmasi keyif verir diye dusunuyorum.

    bu arada son fiyat biraz daha indiler blue me haric diger tumu var 37300 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmy -- 3 Mart 2010; 18:57:57 >




  • alfa-x hakkımdaki düşüncelerin için teşekkür ederim. amacım kimseyi kırmak değil. sadece sana özel yazmamda hatalıydı. kusura bakma.çünkü osmanlı13 arkadaşımızda sert cevaplar yazdı. ben sadece bu kadar kırıcı konuşmamamız gerektinğine inanıyorum.

    osmanlı13 aracınızı hayırlı olsun, kazasız belasız ve arızasız sürüşler dilerim. herhalde forumda aracı ilk alansınız. biraz yol yaptıktan sonra ayrıntılı bir doblo yazısı bekliyorum sizden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann

    alfa-x hakkımdaki düşüncelerin için teşekkür ederim. amacım kimseyi kırmak değil. sadece sana özel yazmamda hatalıydı. kusura bakma.çünkü osmanlı13 arkadaşımızda sert cevaplar yazdı. ben sadece bu kadar kırıcı konuşmamamız gerektinğine inanıyorum.

    osmanlı13 aracınızı hayırlı olsun, kazasız belasız ve arızasız sürüşler dilerim. herhalde forumda aracı ilk alansınız. biraz yol yaptıktan sonra ayrıntılı bir doblo yazısı bekliyorum sizden.

    Tabikide ayıpsın
  • OSMANLI13 aracın hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    OSMANLI13 aracın hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ..

    Amin allah herkese daha iyisini versin.Kimseyi gördüğünden geri bırakmasın.
  • arkadaşlar ticari ruhsatlı doblonun yıllık 1.6 vergisi ile 2.0 vergisi farkediyormu.ne kadar tutuyor.bilen biri yazarsa çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkalix

    arkadaşlar ticari ruhsatlı doblonun yıllık 1.6 vergisi ile 2.0 vergisi farkediyormu.ne kadar tutuyor.bilen biri yazarsa çok sevinirim.

    1.6 350 civarı 2.0 480 civarı bunlar ilk taksitler.
  • sağol.ayrıca hayırlı olsun kardeş.ruhsatta ne yazıyor tam olarak sende...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkalix

    sağol.ayrıca hayırlı olsun kardeş.ruhsatta ne yazıyor tam olarak sende...

    2 sıra koltuklu kamyonet yazacak
  • benim anlamadığım bir nokta var.2010 yılı mtv gore kamyonetlerde motor hacmi değil ağırlığa ve yaşa gore vergi alınıyor.birisi beni aydınlatabilirmi acaba?

    Kamyonet, kamyon, çekici ve benzerleri (Azami Toplam Ağırlık)

    1.500 kg.'a kadar
    437,00
    291,00
    144,00

    1.501 - 3.500 kg'a kadar
    879,00
    511,00
    291,00

    3.501 - 5.000 kg'a kadar
    1.319,00
    1.099,00
    437,00

    5.001 - 10.000 kg'a kadar
    1.466,00
    1.245,00
    585,00

    10.001 - 20.000 kg'a kadar
    1.759,00
    1.466,00
    879,00

    20.001 kg ve yukarısı
    2.200,00
    1.759,00
    1.024,00
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.