Şimdi Ara

2010 Passat tdi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhts

    Arkadaşlar lütfen konu tartışmaya dönmesin zira 7 ileri dsg nin sıkıntılı olduğunu biliyorum ancak dediğim model hakkında bir fikrim yok yararlı bilgiler hgelirse bende al yada alma diyeceğim

    kardeş,gördüğün üzere buradaki volkswagen fanı olan hiç bir vatandaş o dsg ye kefil olmuyor-olamaz.çünkü o şanzımanın ne bela açabileceğini çok iyi biliyorlar.hadi onu geçtim tamir masrafini bile söyleyemiyorlar korkudanarabayı sen gider alirsin,serviste sorun yok derler,sonra bir gün kenara çekersin,araba yürümez kımıldamaz.servise gidersin..önüne 15 bin liralık bir fatura koyarlar.arkasindan da 5 bine fit olur,sana bir de doğuşla ilgili hiç bir paylaşımda bulunmayacan diye tehdit belgesi imzalatirlar.belgenin aslini aşağıya koyuyorum.sorun çözüldü zannedersin,ama çözülen bişey yoktur çünkü dsg nin sorununun kökten çözümü yoktur.burada gördüklerine inanma,başına bela alma söyleyeceklerim bu kadar kardeş.
     2010 Passat tdi
    Bu gördüğün doğuşun beleşe değişim yaptığını söyleyen o vatandaşa da ithaf olunur.
    http://forum.donanimhaber.com/m_88154445/tm.htm
    konuyla ilgili volkswagenin açıklaması:
    A VW spokesman has commented on 8 May 2013, saying that the hot and humid climate mixed with the traffic chaos makes the DSG incompatible while not revealing the problem that would occur. VW further says that the DSG gearbox would need a fair amount of cooling by the wind to work efficiently.
    Bu linkteki de doğuş otomotivin bizzat dsg ile ilgili sorulara verdiği cevap.içinde numara da var,istersen ara sor.yazili belge iste sorunsuz olduğuna dair,bak bakim sana ne cevap verecekler kardeş:
    http://forum.donanimhaber.com/m_65115788/mpage_25/tm.htm
    Sıcak ve nemli hava yoğun trafikle dsgyi uyumsuz hale getiriyor.Bu koşullarda ortaya çıkacak problemler tahmin edilemiyor.Dahası dsg verimli bir şekilde çalışabilmesi için yeterli miktarda rüzgar tarafından soğutmaya ihtiyaç duyuyor.
    gördüğün üzere kardeş sana kefil olmadilar,bari eğer cesaretleri varsa bu resmi açıklamanın üstüne 6 ilerinin sorunsuz olduğuyla ilgili 1 satır resmi açıklama getirsinler,ben de sana dsg önerecem

    senin anlamanda bir sorun var sanırım. O paylaşımı yapan arkadaşta zaten kuru tip için yaptı ki biz zaten kuru tipte sorun olduğunu söylüyoruz. Okuduğunu da anlamıyorsun neyse bu dediklerimi de idrak edemeyeceğini anladım, son mesajından sonra. 160 bin km de arabaya firmalar kefil olmuyor çoğu zaman satarken garanti verdiklerinde de belli şartlar, kısıtlamalar var. biz geçmişini hiç bilmediğimiz arabaya kefil olacağız aklın alıyor mu? diyeceğim de demiyorum, kendi kendine yorumlara devam edebilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blue_Knight -- 15 Temmuz 2015; 17:02:11 >




  • söylediklerimi iyi oku ben yağli tipide kastettim kardeş.dsglerin alayi sorunlu.Buyur sen yağli tiple ilgili bana sorun olmadiğina dair 1 satir resmi açiklama getir bekliyorum.tamir masrafina da itirazin yoktur sanırım?
  • İstanbul, İzmir ve Ankara'da kurumsal firma ve holdinglere uzun dönem araç kiralaması yapan bir arkadaşım var.

    Filosunda VAG grubuyla birlikte birçok marka mevcut.

    VAG grubundan 7 ileri DSG şanzımanlı Jetta, Passat, Polo, Octavia, Toledo ile birlikte 6 ileri DSG şanzımanlı onlarca Passat 2.0 TDI, Caravelle 2.0 TDI 180 hp araç var.

    7 ileri DSG'lerde genelde sorun yaşandı. Hatta üst düzey yönetici tarafından sadece çevre yolunda titizlikle kullanılmasına rağmen 11.700 km'de mekatronik ve kavraması değişen Passat'a bizzat şahit oldum.
    6 ileri DSG'de şanzımanla alakalı onlarca araçtan çok azında sorun yaşadılar. Ankara'da korumalara verilen Passat ve Caravelle'ler var mesela. Araçların nasıl kullanıldığını az çok tahmin edersiniz. Şanzımanla alakalı en ufak bir problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı

    Bilende konuşuyor, bilmeyende.. 2010 model b6 kasa passat oluyor ve 2.0 tdı passatlarda yağlı tip dedikler dsg şanzıman var.. Şanzımanın içinde 6 litre yağ vardır.. Genel olarak sorunsuz olarak bilinir ve sorunsuz olarak çalışır.. B6 kasa olup 1.4 tsı motorlarda da kuru tip şanzıman vardır.. Yağlı dsg 6 ileridir..
    Kuru tip denilen ve sorun çıkaran passatlar ise b7 kasa passatlardır.. 1.4 tsı ve 1.6 tdı b7 kasa passatlarda kuru tip dsg şanzıman vardır ve sorunlu olan, sorun çıkaran bunlardır.. B7 kasa passat olup 2.0 tdı motoru olanlarda ise yine yağ tip şanzıman vardır.. Yani b7 kasada kuru ve yağlı olmak üzere şanzıman çeşidi vardır, bunlarda motoruna göre söylediğim şekilde değişiyor.. Kuru tip dsg şanzıman 7 ileridir..

    Dq200 7 ileri 250 nm ye kadar dayanikli
    dq250 6 ileri 350 nm ye kadar dayanıklı
    dq380 7 ileri 380 nm yw kadardayanıklı
    Dq500 7 ileri 550nm ye kadar dayanıklı
    Dq550 10 ileri 550 nmye kadar dayanıklı

    Kuru kavrama olan sadece dq200 kodlu şanzımandır. Geriye kalanlar ise hepsi yağlı kavramadır.vwnin sadece ucuz turevleri için yaptığı bu kuru kavramayı neden hala kullandığı ise merak konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toutonic -- 15 Temmuz 2015; 22:17:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.