Şimdi Ara

2011 Citroen C5 1.6 E-Hdi Mcp Aldık. Sürüş Keyfi//Konfor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
17.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Değeri bilinmeyen modellerden.



    Yılda 100.000km ye yakın yol yapan bir tanıdığım C5 almıştı, dahası araçları satın almıyor kiralıyor.



    Bir önceki aracı Passat 1.6 TDI'dı ve C5 1.6 HDI ona göre de Passat'tan net olarak daha konforlu ve yürüyeni daha sorunsuz bir modeldi.


    Yürüyen aksamda 2015 golf kullandım tamam konforlu ama farklı farklı sesler geliyor. Mesela ön koltuklarda yol sesi çok az arka tarafa geçince uğultular artıyor. C5 de sürmek de ayrı keyif yolculuk da ayrı keyif. Koltuklarının rahatlığına alisani Mercedes veya Volvo koltuğu anca keser o derece rahat. Süspansiyon da körüklü otobüs gibi desem yeri yaylannmasi ayrı bir haz veriyor insana

    Masrafları nasıl çıktı baskı balata volan bayağı tuzlu diyolka sen ondan haber ver

    Baskı balata volant özelde 2200 lira işçilik sahip. Yetkili servis 3500 lira

    Baskı balata değiştığinde volant da değişir mi sorun olmasa bile?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Değeri bilinmeyen modellerden.



    Yılda 100.000km ye yakın yol yapan bir tanıdığım C5 almıştı, dahası araçları satın almıyor kiralıyor.



    Bir önceki aracı Passat 1.6 TDI'dı ve C5 1.6 HDI ona göre de Passat'tan net olarak daha konforlu ve yürüyeni daha sorunsuz bir modeldi.


    Yürüyen aksamda 2015 golf kullandım tamam konforlu ama farklı farklı sesler geliyor. Mesela ön koltuklarda yol sesi çok az arka tarafa geçince uğultular artıyor. C5 de sürmek de ayrı keyif yolculuk da ayrı keyif. Koltuklarının rahatlığına alisani Mercedes veya Volvo koltuğu anca keser o derece rahat. Süspansiyon da körüklü otobüs gibi desem yeri yaylannmasi ayrı bir haz veriyor insana

    Masrafları nasıl çıktı baskı balata volan bayağı tuzlu diyolka sen ondan haber ver

    Baskı balata volant özelde 2200 lira işçilik sahip. Yetkili servis 3500 lira

    Baskı balata değiştığinde volant da değişir mi sorun olmasa bile?

    Hayır hocam volant genelde değişmiyor baskı balata değişiyor sadece. Ama degismisken volant da değişirse daha rahat olur kafan. 600 daha fazla olur kafan rahat eder ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Manueli çok uygun 50-55 gibi alınır duruyor 2011-12 ki bedava.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Manueli çok uygun 50-55 gibi alınır duruyor 2011-12 ki bedava.

    Manueli alınır ama 2011 modeli alınır. 2009-2010 kar 110 HP euro 4 motor 2011 sonrası euro 5. Yakıt tüketiminde ciddi farklar var çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Manueli çok uygun 50-55 gibi alınır duruyor 2011-12 ki bedava.

    Manueli alınır ama 2011 modeli alınır. 2009-2010 kar 110 HP euro 4 motor 2011 sonrası euro 5. Yakıt tüketiminde ciddi farklar var çünkü.

    Eğer Picassodada kullanılan motorlar aynı ise 110hp lik 1.6hdi gayet az yakıyor.



    Benim 2009 Picasso son depo ortalamam 5.4lt İstanbulda ortalama hız 34km. 800kmyi geçtim daha kalan menzil 110km idi. Depo 250tlye doluyor.. bundan daha az yakmak için 1.2tdi polo kullanmak lazım. Ben poloyu bagaja koyar giderim :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016’da, 2012 model 1.6 e-HDI MCP Dynamic 35.000 kmdeki C5’i 50.000 TL’ye kaçırdığımdan beri aram iyi değil kendileriyle. :/



    Hayırlı olsun çok güzel tercih. İyi günlerde kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 13 Şubat 2018; 0:40:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk videodaki yorumunuza katılıyorum. Citroene, zaman zaman peugeota karşı hepimizde bir ön yargı var nedense. VW, opel, ford, renault, yeni dönemde hyundai ve kiaya karşı ise özel bir afinite mevcut . Bu araçların Türkiyedeki piyasası tartışılmaz ama yılların getirdiği bir algı yönetimi de bu işin altında olabilir, hep gözümüze en çok sokulan, en albenili olan araçlar bunlar olarak lanse edildi.

    Citroen + peugeot ve diğer avrupa/asya araçları arasında çok belirli bir kültür farkı var. Dış ve iç dizayndan tutun, konsoldaki tuşların yerine kadar herşey tamamen farklı. Bu markalar kalıplar içinde durmayıp sürekli yeni bir dizayn deniyor bu da bizde 'tutmadı heralde yine farklı dizayn bilmemne' algısı yaratıyor olabilir. Bu tamamen alışkanlıklarla da ilgili. İlk aracı citroen, pejo olan biri bu markadan kolay kolay vazgeçmese de diğer markalara geçiş sağlayabilirken ben dahil birçoğumuz gibi vw grup kullanmış birinin diğer araçlara geçişi daha zor. Neyse çok geveledim. Hayatımda daha önce bir citroen kullanmadım, kısmet olursa bir gün denerim belki de beğenirim kim bilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Manueli çok uygun 50-55 gibi alınır duruyor 2011-12 ki bedava.

    Manueli alınır ama 2011 modeli alınır. 2009-2010 kar 110 HP euro 4 motor 2011 sonrası euro 5. Yakıt tüketiminde ciddi farklar var çünkü.

    Eğer Picassodada kullanılan motorlar aynı ise 110hp lik 1.6hdi gayet az yakıyor.



    Benim 2009 Picasso son depo ortalamam 5.4lt İstanbulda ortalama hız 34km. 800kmyi geçtim daha kalan menzil 110km idi. Depo 250tlye doluyor.. bundan daha az yakmak için 1.2tdi polo kullanmak lazım. Ben poloyu bagaja koyar giderim :)))

    Picassoya 5.4 yaktırıyosanız benim 2013 308 e 4.5 yaktırırsınız herhalde. Ben 6 civarıyım nedense.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Manueli çok uygun 50-55 gibi alınır duruyor 2011-12 ki bedava.

    Manueli alınır ama 2011 modeli alınır. 2009-2010 kar 110 HP euro 4 motor 2011 sonrası euro 5. Yakıt tüketiminde ciddi farklar var çünkü.

    Eğer Picassodada kullanılan motorlar aynı ise 110hp lik 1.6hdi gayet az yakıyor.



    Benim 2009 Picasso son depo ortalamam 5.4lt İstanbulda ortalama hız 34km. 800kmyi geçtim daha kalan menzil 110km idi. Depo 250tlye doluyor.. bundan daha az yakmak için 1.2tdi polo kullanmak lazım. Ben poloyu bagaja koyar giderim :)))

    C5 in 1.6 dizel 110 Luk euro 4 motor olanları şehiriçi fabrika verisi 7.4 litre benim otomatigin şehiriçi verisi 5.2 litre. Ama manueli de 0 100 de baya iyi 11.6 sn. Benim araç 12.8sn. Ama şu var 180 beygirlik insigniadan sonra kalkışlar ciddi üzüyor ama hiizi sevmediğim için yokuslarda da düşmüyor o yüzden memnunum genede.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Werner Heisenberg

    İlk videodaki yorumunuza katılıyorum. Citroene, zaman zaman peugeota karşı hepimizde bir ön yargı var nedense. VW, opel, ford, renault, yeni dönemde hyundai ve kiaya karşı ise özel bir afinite mevcut . Bu araçların Türkiyedeki piyasası tartışılmaz ama yılların getirdiği bir algı yönetimi de bu işin altında olabilir, hep gözümüze en çok sokulan, en albenili olan araçlar bunlar olarak lanse edildi.

    Citroen + peugeot ve diğer avrupa/asya araçları arasında çok belirli bir kültür farkı var. Dış ve iç dizayndan tutun, konsoldaki tuşların yerine kadar herşey tamamen farklı. Bu markalar kalıplar içinde durmayıp sürekli yeni bir dizayn deniyor bu da bizde 'tutmadı heralde yine farklı dizayn bilmemne' algısı yaratıyor olabilir. Bu tamamen alışkanlıklarla da ilgili. İlk aracı citroen, pejo olan biri bu markadan kolay kolay vazgeçmese de diğer markalara geçiş sağlayabilirken ben dahil birçoğumuz gibi vw grup kullanmış birinin diğer araçlara geçişi daha zor. Neyse çok geveledim. Hayatımda daha önce bir citroen kullanmadım, kısmet olursa bir gün denerim belki de beğenirim kim bilir...

    Teşekkür ederim hocam. Fransızlara karşı bende ayrı bir çekicilik var. Özellikle 3008 kendi sınıfında bütün araçlardan kaliteli iç tasarıma sahip. Ama aynı zamanda aşırı farklı bir direksiyon gösterge oturma pozisyonu var. O da alışkanlık gerektiriyor C5 in sabit göbekli direksiyonunda olduğu gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • hayırlı olsun .citroen kullanıcısı olarak daha önceki başka bir c5 konusunda da yazmıştım.d sınıfının f/p aracı c5 dir.d sınıfı bir araç için şahsen benim ilk tercihim olur.kıymet bilmeyen önyargıyla bakmaya devam eden bakmaya devam etsin yoksa bu araçlara bu paralara binmek mümkün değil .geçen bir 2014 full donanım 50bin km altı c5 vardı 78bin e falan gitmiştir muhtemelen kaçırılmayacak bir araçtı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat8228

    hayırlı olsun .citroen kullanıcısı olarak daha önceki başka bir c5 konusunda da yazmıştım.d sınıfının f/p aracı c5 dir.d sınıfı bir araç için şahsen benim ilk tercihim olur.kıymet bilmeyen önyargıyla bakmaya devam eden bakmaya devam etsin yoksa bu araçlara bu paralara binmek mümkün değil .geçen bir 2014 full donanım 50bin km altı c5 vardı 78bin e falan gitmiştir muhtemelen kaçırılmayacak bir araçtı...

    2012 yılında 0 km aldığım c4 ümü 3.5 sene severek bindikten sonra istemeyerek de olsa satmaz zorunda kaldım.Ama en fazla 2 sene sonra ya ds5 ya da 2.0 hdi motor c5 le tekrar sahalara döneceğim Allah izin verirse..Sizin de belirttiğiniz gibi iyi ki bu arabaların değeri bilinmiyor yoksa bu kadar uygun fiyatlara bulamazdık.İstisnasız hergün malum sitedeki ds5 ilanlarına bakıyorum, tertemiz düşük km ds5 ler 75-90 bin Tl arası..




  • Hayırlı olsun uzun dönem görüşleriniz nedir araç ile ilgili?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Hayırlı olsun uzun dönem görüşleriniz nedir araç ile ilgili?
    Araçtan halaa çok memnunuz. Suan 2013 1.6 e HDI execuvite aldık en full olanindan. Onunla devam ediyoruz. Herhangi bir masraf açmadı daha. Motor kulağı ve tabla burçları narin biraz ama onlarda para değil çok uygun fiyata değişiyor. Kesinlikle deneyin derim pişman olmassiniz. Şuan abimde 2012 BMW 1.16 i var 136 beygir. Onu uzun yolda kullandım benim C5 kesinlikle hızı daha az gösteriyor ki bunu abimde diyor. Uzun yolda oldukça rahat bir araç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her zaman her konuda söyledim, özellikle 2.0 tam otomatik şanzımana sahip hydrali bir C5 segmentinin tartışmasız en iyi otomobili.Passat falan kumda oynar bunun yanında.



    Yani çok net bir biçimde havalı suspansiyona sahip olmayan ve kendisinden üst segmentte yer alan 5 serisi ve A6 dan da konforlu.Deneyen herkes biliyor zaten bu durumu.Ki zaten bir de C6 denen bir sanat eseri var ki E segmentinde o bambaşka bir makine.



    Citroen konfor denince aklıma gelen tek marka ulaşılabilir olanlar arasında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O direksiyon aracın değerinden 20 bin düşürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 hdi'de havalı süspansiyon yok. 1.6 benzinlilerde var galiba. Adac'ın testinde 1.6 thp 130 km/h 66 db demiş, dizel farkını saymazsak havalı süspansiyon olmadığı için sesi çok fazla farkeder mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    O direksiyon aracın değerinden 20 bin düşürüyor.
    F/P açısından baktığında direksiyon şekli tolere edilebilir begenende var begnemeyende,citroen ilgiç tasarımlarla her aman öne çıkıyor zaten...
  • 3 yıldır kullanıyorum 2011 model. 190 bin oldu. yakıt konfor performans fiyat vs.
    zaten türkiye 2. el araç mantığında sözde tutulan bir model olsaydı zaten alıp binemezdim böyle bir araca. 163 bg olanın temizini bulamadım o zaman. bulsaydım hiç kaçırmazdım. ALLAH kaza bela vermesin olmayana nasip etsin.
    mcp şanzumana gelince ilk kalkışlar zayıf haricinde gayet memnunum. auto modunda bile f1 lerle vitese müdahale edebilmek ayrı bir zevk.
  • cerit33 C kullanıcısına yanıt
    Bu süspansiyon sadece 2011 lerde mi var ? Y da aynı süspansiyon hangi yıla kadar kullanıldı biliyor musunuz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.