Şimdi Ara

2011 Citroen C5 1.6 E-Hdi Mcp Aldık. Sürüş Keyfi//Konfor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
17.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. 2010 İnsignia 1.6 T 180 lik cosmodan sonra 2011 Citroen C5 1.6 EHDİ 112 HP MCP dizel otomatik araç aldık. Aracı 126 bin km de aldık şuan 133 bin kmde. 6 ayda 7 bin km yol yaptık. Youtube kanalımda araçla ilgili inceleme ve kullanıcı yorumlarımı paylaşıp aracı merak edenleri bilgilendirmek istedim.

    Aracın konforu müthiş diyebilirim. Yumuşak ayarlanmış süspansiyon ile daha önce kullandığım 2012 Mondeo 2016 insignia 2010 İnsignia 2012 Sportage 2015 Golf 2012 jetta gibi araçlardan çok daha konforlu diyebilirim. Bu araçta süspansiyon sesi hiç yok hiçbir çukurda tak tuk yok pıs pıs geçiyor bütün çukurları. Ses sistemi çok iyi yol sesi almıyor.

    Bu aracı almayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim. Fazla uzatmayıp videolarımdan daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz. İyi seyirler. Sorusu olanlar burdan sorabilirler..










  • Yakın bir arkadaşımın babası ilk sahibi olduğu 2009 C5' i satıp sıfır megane 4 aldı geçen sordum memnun musun ? Verdiği cevap "C5' in yarısı bile etmez" oldu. C5' lerde görülebilen turbo yağ terlemesini, adama yağ kaçağı var 4-6 bin arası masraf olur turbo değişmesi gerek, baskı balatada zayıf deyip gözünü korkutmuşlar o da kimseye haber vermeden megane ile gelmiş eve joy paket şimdi çok çok pişman. Turbo da olan terlemenin en büyük sebebi de geri besleme borusu alan adam yaptırmış gayet güzel kullanıyor ki bu arıza araç sattıracak bir arıza değil ki araç daha 124 bin civarındaydı.

    Aracınız gerçekten çok güzel f/p olarak iyi bir tercih yapmışsınız. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
    hayırlı olsun .citroen kullanıcısı olarak daha önceki başka bir c5 konusunda da yazmıştım.d sınıfının f/p aracı c5 dir.d sınıfı bir araç için şahsen benim ilk tercihim olur.kıymet bilmeyen önyargıyla bakmaya devam eden bakmaya devam etsin yoksa bu araçlara bu paralara binmek mümkün değil .geçen bir 2014 full donanım 50bin km altı c5 vardı 78bin e falan gitmiştir muhtemelen kaçırılmayacak bir araçtı...
    Her zaman her konuda söyledim, özellikle 2.0 tam otomatik şanzımana sahip hydrali bir C5 segmentinin tartışmasız en iyi otomobili.Passat falan kumda oynar bunun yanında.



    Yani çok net bir biçimde havalı suspansiyona sahip olmayan ve kendisinden üst segmentte yer alan 5 serisi ve A6 dan da konforlu.Deneyen herkes biliyor zaten bu durumu.Ki zaten bir de C6 denen bir sanat eseri var ki E segmentinde o bambaşka bir makine.



    Citroen konfor denince aklıma gelen tek marka ulaşılabilir olanlar arasında.
    zaqwear z kullanıcısına yanıt
    Z zaqwear demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: zaqwear

    Yakın bir arkadaşımın babası ilk sahibi olduğu 2009 C5' i satıp sıfır megane 4 aldı geçen sordum memnun musun ? Verdiği cevap "C5' in yarısı bile etmez" oldu. C5' lerde görülebilen turbo yağ terlemesini, adama yağ kaçağı var 4-6 bin arası masraf olur turbo değişmesi gerek, baskı balatada zayıf deyip gözünü korkutmuşlar o da kimseye haber vermeden megane ile gelmiş eve joy paket şimdi çok çok pişman. Turbo da olan terlemenin en büyük sebebi de geri besleme borusu alan adam yaptırmış gayet güzel kullanıyor ki bu arıza araç sattıracak bir arıza değil ki araç daha 124 bin civarındaydı.

    Aracınız gerçekten çok güzel f/p olarak iyi bir tercih yapmışsınız. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

    C5 in altyapısı çok sağlam hocam. Taban halısı bile aracın ayrı bir sağlam ve kaliteli. Yalıtım malzemesine bakıyorum kap kalın müthiş bir malzeme kullanmışlar ve yol sesi haliyle çok az. Motor dizel olmasına rağmen çok sessiz ve herşey yerli yerinde. Araç giderken resmen yağ gibi akıyor. Bunlar tesadüf olamaz. Bı çalışılmış lik var o çok belli. Rüzgardan da çok az etkileniyor oda benim hoşuma gitti. C5 gerçekten değeri bilinmeyen bir araç.
  • Rampada aynı viteste insigniaya göre nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MCP şanzıman tek kavrama vir şanzımandı sanırım .
    Vites geçişleri vs nasıl, birde kavramada değişme olmuşmu daha önce ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Rampada aynı viteste insigniaya göre nasıl?

    120 ile 6. Viteste hız sabitleme kullanınca hiçbir rampada hız düşmüyor kesinlikle. Tork gayet iyi yürütüyor aracı. İnsignia 2400 devirde 6. Vites 112 yapıyordu bu 2250 devirde 112 yapıyor. Insignia ile motoru karşılaştırılamaz zaten. Insignia çok farkli özellikle Insignia da 80-150 arası çeviklik müthiş anında 150 diyor Insignia.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    MCP şanzıman tek kavrama vir şanzımandı sanırım .
    Vites geçişleri vs nasıl, birde kavramada değişme olmuşmu daha önce ?

    Mcp şanzıman tek debriyajlı yarı otomatik şanzıman olarak geçiyor. Özellikle 1 den 2 ye atarken biraz bekletiyor ama öyle kafa sallama falan abartıldığı kadar kötü değil. 2 den sonra pek hissettirmiyor geçişleri. Vites düşürmede yokuş yukarı çıkarken kararsızlık oluyor ama kulakciklar sayesinde anında müdahale edebiliyorsunuz. Bakımları şanzımanın çok ucuz. En fazla volant baskı balata değişir oda özel serviste 2200 lira(ben degistirmedim) . Ama uzun ömürlü şanzıman düzgün kullanma ile 100 bin rahat gider baskı balatası. Şuan bunu alalı 7 bin km oldu abimde 100bin km de alıp 120 binde sattı. Dayım 40 bin kmdir kullanıyor ki hor kullanır ona rağmen sorun çıkarmadı. Ailede 3 C5 var şuan. Herkeste memnun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ho. kaç kuruş. ben de C4 lere bakıyorum da çok pahalı piyasası var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ho. kaç kuruş. ben de C4 lere bakıyorum da çok pahalı piyasası var.

    Ortalama şuan dynamic modeli sunrof lu full model 60-62 civarı temiz birşey alınabilir.

    Bu arada arkadaşlar kanalima abone olmaniz benim için oldukça önemli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı uğurlu olsun...Kazasız belasız inşallah...
  • Çocuklar biraz büyüsün direk 2.0 HDI Exclusive + hydraulic süspansiyon alacağım. Güle güle kullanın aracı:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Çocuklar biraz büyüsün direk 2.0 HDI Exclusive + hydraulic süspansiyon alacağım. Güle güle kullanın aracı:)

    Onlar daha da müthiş hocam. Hem onlar Bva tam otomatik şanzıman kullanıyor. Ve excuvite modelinde akustik cam kullanılıyor haliyle yalıtımı çok daha iyi.😂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın bir arkadaşımın babası ilk sahibi olduğu 2009 C5' i satıp sıfır megane 4 aldı geçen sordum memnun musun ? Verdiği cevap "C5' in yarısı bile etmez" oldu. C5' lerde görülebilen turbo yağ terlemesini, adama yağ kaçağı var 4-6 bin arası masraf olur turbo değişmesi gerek, baskı balatada zayıf deyip gözünü korkutmuşlar o da kimseye haber vermeden megane ile gelmiş eve joy paket şimdi çok çok pişman. Turbo da olan terlemenin en büyük sebebi de geri besleme borusu alan adam yaptırmış gayet güzel kullanıyor ki bu arıza araç sattıracak bir arıza değil ki araç daha 124 bin civarındaydı.

    Aracınız gerçekten çok güzel f/p olarak iyi bir tercih yapmışsınız. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaqwear

    Yakın bir arkadaşımın babası ilk sahibi olduğu 2009 C5' i satıp sıfır megane 4 aldı geçen sordum memnun musun ? Verdiği cevap "C5' in yarısı bile etmez" oldu. C5' lerde görülebilen turbo yağ terlemesini, adama yağ kaçağı var 4-6 bin arası masraf olur turbo değişmesi gerek, baskı balatada zayıf deyip gözünü korkutmuşlar o da kimseye haber vermeden megane ile gelmiş eve joy paket şimdi çok çok pişman. Turbo da olan terlemenin en büyük sebebi de geri besleme borusu alan adam yaptırmış gayet güzel kullanıyor ki bu arıza araç sattıracak bir arıza değil ki araç daha 124 bin civarındaydı.

    Aracınız gerçekten çok güzel f/p olarak iyi bir tercih yapmışsınız. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

    C5 in altyapısı çok sağlam hocam. Taban halısı bile aracın ayrı bir sağlam ve kaliteli. Yalıtım malzemesine bakıyorum kap kalın müthiş bir malzeme kullanmışlar ve yol sesi haliyle çok az. Motor dizel olmasına rağmen çok sessiz ve herşey yerli yerinde. Araç giderken resmen yağ gibi akıyor. Bunlar tesadüf olamaz. Bı çalışılmış lik var o çok belli. Rüzgardan da çok az etkileniyor oda benim hoşuma gitti. C5 gerçekten değeri bilinmeyen bir araç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun,güle güle kullanın.”

    Bende bir c4 kullanıcısı olarak citroen markasının fiyat/performans, kalite, donanım vb.. çok memnunum. Şimdi aklımda c5 değilde DS5 var:) daha test sürüşü yapamadım, dizel otomatik 2012-2014 arası modellerine bakıyorum . Ds5 hakkında herhangi bir yorum yapabilirmisiniz 😊?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Appl33

    Aracınız hayırlı olsun,güle güle kullanın.”

    Bende bir c4 kullanıcısı olarak citroen markasının fiyat/performans, kalite, donanım vb.. çok memnunum. Şimdi aklımda c5 değilde DS5 var:) daha test sürüşü yapamadım, dizel otomatik 2012-2014 arası modellerine bakıyorum . Ds5 hakkında herhangi bir yorum yapabilirmisiniz &#128522;?

    Mâlesef DS5 i bende çok merak ediyorum ama test edemedim. Çok müthiş araçtır ama ikinci eli ciddi sıkıntı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değeri bilinmeyen modellerden.



    Yılda 100.000km ye yakın yol yapan bir tanıdığım C5 almıştı, dahası araçları satın almıyor kiralıyor.



    Bir önceki aracı Passat 1.6 TDI'dı ve C5 1.6 HDI ona göre de Passat'tan net olarak daha konforlu ve yürüyeni daha sorunsuz bir modeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C5 gercekten son zamanlarda cikan gemi diye tabir edilebilecek yumusaklikta konforda bir arac mercedes w 205 bile sertlesmisken bam gum yaparken c5 gercekten muntazam bi suspansiyon konforu ve sessizlik sunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Değeri bilinmeyen modellerden.



    Yılda 100.000km ye yakın yol yapan bir tanıdığım C5 almıştı, dahası araçları satın almıyor kiralıyor.



    Bir önceki aracı Passat 1.6 TDI'dı ve C5 1.6 HDI ona göre de Passat'tan net olarak daha konforlu ve yürüyeni daha sorunsuz bir modeldi.


    Yürüyen aksamda 2015 golf kullandım tamam konforlu ama farklı farklı sesler geliyor. Mesela ön koltuklarda yol sesi çok az arka tarafa geçince uğultular artıyor. C5 de sürmek de ayrı keyif yolculuk da ayrı keyif. Koltuklarının rahatlığına alisani Mercedes veya Volvo koltuğu anca keser o derece rahat. Süspansiyon da körüklü otobüs gibi desem yeri yaylannmasi ayrı bir haz veriyor insana

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Değeri bilinmeyen modellerden.



    Yılda 100.000km ye yakın yol yapan bir tanıdığım C5 almıştı, dahası araçları satın almıyor kiralıyor.



    Bir önceki aracı Passat 1.6 TDI'dı ve C5 1.6 HDI ona göre de Passat'tan net olarak daha konforlu ve yürüyeni daha sorunsuz bir modeldi.


    Yürüyen aksamda 2015 golf kullandım tamam konforlu ama farklı farklı sesler geliyor. Mesela ön koltuklarda yol sesi çok az arka tarafa geçince uğultular artıyor. C5 de sürmek de ayrı keyif yolculuk da ayrı keyif. Koltuklarının rahatlığına alisani Mercedes veya Volvo koltuğu anca keser o derece rahat. Süspansiyon da körüklü otobüs gibi desem yeri yaylannmasi ayrı bir haz veriyor insana

    Masrafları nasıl çıktı baskı balata volan bayağı tuzlu diyolka sen ondan haber ver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Değeri bilinmeyen modellerden.



    Yılda 100.000km ye yakın yol yapan bir tanıdığım C5 almıştı, dahası araçları satın almıyor kiralıyor.



    Bir önceki aracı Passat 1.6 TDI'dı ve C5 1.6 HDI ona göre de Passat'tan net olarak daha konforlu ve yürüyeni daha sorunsuz bir modeldi.


    Yürüyen aksamda 2015 golf kullandım tamam konforlu ama farklı farklı sesler geliyor. Mesela ön koltuklarda yol sesi çok az arka tarafa geçince uğultular artıyor. C5 de sürmek de ayrı keyif yolculuk da ayrı keyif. Koltuklarının rahatlığına alisani Mercedes veya Volvo koltuğu anca keser o derece rahat. Süspansiyon da körüklü otobüs gibi desem yeri yaylannmasi ayrı bir haz veriyor insana

    Masrafları nasıl çıktı baskı balata volan bayağı tuzlu diyolka sen ondan haber ver

    Baskı balata volant özelde 2200 lira işçilik sahip. Yetkili servis 3500 lira

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.