Şimdi Ara

2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
7.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • belki bu konuda bira komik kalacak ama gecen gün bi yerde BMW nin 2011 yılında 3 serisnde 1,6 motorlar hatta 1,3 motor kullanacagını duymuştum kücük hacimli güçlü turbo motorlar kulalnılacagı yazıyordu acaba dogrumuki
  • Kerem usta

    bukadar da işkembeden sallamak olmaz..

    E60 M5 bile zor başediyor 63 makıne ıle 760 nerden gelıp boy boy geçecek

    Allah askına
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Kerem usta

    bukadar da işkembeden sallamak olmaz..

    E60 M5 bile zor başediyor 63 makıne ıle 760 nerden gelıp boy boy geçecek

    Allah askına

    Abi sallamasyoncu arkadaşımızın dediği 7.60 vs S63 Amg kapışmasında 7.60 boy boy ayırırmış S63'ü.
    Biturbo(7.60) ile atmosferik(S63) kıyaslaması zaten komedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    M power gözümde bitmiştir. Çok umrunda mıdır o da ayrı bi konu. Ama birçok fanatiğini kaybetti


    candanım nedir bu atmosferik sevdası :D

    adamlar biturbo koymuşlar ne güzel işte koltuğa mıhlan mıhlan dur...

    nereye kadar 9000bin 9000bin koy koy dur insan yoruluyor belli bir zaman sonra

    bu video benden sana gelsin :D ( bizde hala e39M hesabı yapıp duralım olm artık rüyamda bile göremiyorum yaaa :D )





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.