Şimdi Ara

2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
7.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    Tahmin ettiğimiz gibi X6M de kullandığı 4.4 V8 Çift turbo motor koyulacakmış ama beygir değeri 578ps+ şeklinde 600pse kadar bekleniyormuş.M6da da kullanılacak.Keşke Atmosferiği geliştirseydi...


     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    2011de Mercedes E 55 AMG 6.2 Atmosferiğin yerine 5.5 V8 Biturbo 571ps motoru kullanacakmış.aynı yılda Audi RS6/RS7 modelinde Lambo V10 Biturbo 580ps motor yerine 4.0 V8 Biturbo 580pslik yeni bir motoru kullanacakmış.Turbo hükümdarlığı yayılıyor...






    http://www.autobild.de/artikel/vorschau-bmw-m5-2011-_1036839.html







    bu arada artık Autobild resim copy yaptırmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forbest -- 23 Ocak 2010; 17:21:25 >







  • Evet geçen bende kopy yapıyım dedim şerefler engellemişler copy yapmayı
    Atmosferigin cenazesini kaldırıyoruz zaman turbo zamanı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 23 Ocak 2010; 16:51:39 >
  • quote:

    SLSde kullandığı 5.5 V8 Biturbo 571ps motoru


    SLS de turbo motor fean yok..ne biturbosu!!

    atmsferik ve 5.5lt de değil 6.3lt atmosferk motoru var..

    nerden buldun bu haberi bilmiyrum

    ama son bilgi tamamen yanlıs bir bilgi..
  • Spor araçlarda da hacimler küçülüyor desenize.Küçük hacim aşırı besleme modasını başlatan aracada sevgilerimi yolluyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    quote:

    SLSde kullandığı 5.5 V8 Biturbo 571ps motoru


    SLS de turbo motor fean yok..ne biturbosu!!

    atmsferik ve 5.5lt de değil 6.3lt atmosferk motoru var..

    nerden buldun bu haberi bilmiyrum

    ama son bilgi tamamen yanlıs bir bilgi..



    uslubuna dikkat et düzgünce uyarını yap.



    kullanılacak motor doğru SLS kısmı yanlış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Evet geçen bende kopy yapıyım dedim şerefler engellemişler copy yapmayı
    Atmosferigin cenazesini kaldırıyoruz zaman turbo zamanı



    copy paste olayı benim için bitti artık.copy pasteden rahatsız olanlara müjde olsun
  • hey gibi hey zamanında e55 amg de mercedes komprasör kullanmış m5 i geçmişti ama BMW ciler atmosferik olmadığı için alay ediyorlardı. şimdi mercedes atmosferikte 63 amg ile gene lider oldu şimdide BMW turboya geçiyor :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Devir Turbo Devri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Devir Turbo Devri.


    her zaman oyleydi de bazıları inkar ediyorlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Devir Turbo Devri.


    her zaman oyleydi de bazıları inkar ediyorlardı.


    hardcore süpersporlarda atmosferikten iyisi yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Devir Turbo Devri.


    her zaman oyleydi de bazıları inkar ediyorlardı.


    hardcore süpersporlarda atmosferikten iyisi yok.

    devir atmsferik devride niye halen SLS AMG ler murciler 458 ler atmsferik?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Devir Turbo Devri.


    her zaman oyleydi de bazıları inkar ediyorlardı.


    hardcore süpersporlarda atmosferikten iyisi yok.

    devir atmsferik devride niye halen SLS AMG ler murciler 458 ler atmsferik?




    turbo dolmasını beklemiyorsun, aslanlar gibi devirleniyor altındaki araba, bu da pistte çok önemli bir avantaj zaten...
    turbo genelde ağırlığı fazla olan otomobillerde avantajdır.
    bir de malum ekonomik kriz, daha geniş bir alım gücüne hitap etmek için hacmi düşürüp turbo takıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Devir Turbo Devri.


    her zaman oyleydi de bazıları inkar ediyorlardı.


    hardcore süpersporlarda atmosferikten iyisi yok.

    devir atmsferik devride niye halen SLS AMG ler murciler 458 ler atmsferik?



    valla 63 amg motorları atmosferik ama nerdeyse aşırı besleme gibi tork değerleri var , oyuzden 63 amg ye laf yok ama murciler felan yalan.
    şuna bir bakın top gear dan:
    Mercedes SLR 722 vs Lamborghini LP670-4 SV , son dakikada yarışıyorlar :
    http://www.youtube.com/watch?v=9cajVw_hzPM&feature=PlayList&p=2023D739984665A8&playnext=1&playnext_from=PL&index=40

    kaç yıllık slr 722 , kendisinden daha hafif ve 20 hp daha fazla olan lp 670 i geçiyor. bununda tek bir nedeni var:

    düşük devirde yüksek tork. bunuda sadece aşırı besleme sağlıyor. tıpkı slr722 deki 55amg kompressor motoru gibi.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Devir Turbo Devri.


    her zaman oyleydi de bazıları inkar ediyorlardı.


    hardcore süpersporlarda atmosferikten iyisi yok.

    devir atmsferik devride niye halen SLS AMG ler murciler 458 ler atmsferik?




    turbo dolmasını beklemiyorsun, aslanlar gibi devirleniyor altındaki araba, bu da pistte çok önemli bir avantaj zaten...
    turbo genelde ağırlığı fazla olan otomobillerde avantajdır.
    bir de malum ekonomik kriz, daha geniş bir alım gücüne hitap etmek için hacmi düşürüp turbo takıyorlar.


    usta pardon ya cumleyi ynlıs yazmısım..

    devir turbo devride neden SLS AMG ler murciler 458 ler atmsferik?

    die yazcaktım..

    yani senin tarafındayım bende




  • EFSANELER

    E28 M5
    282 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E34 M5
    340 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E39 M5
    394 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E60 M5
    507 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507




  • Resimler süper olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodömizer

    EFSANELER

    E28 M5
    282 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E34 M5
    340 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E39 M5
    394 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E60 M5
    507 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507




    eline sağlık son fotodaki buluşturmaları çok seviyorum...





  • turbo ile daha iyi işlere imza atacağı kesin

    yeni nesil turbo araçlar turbonun dolması için beklemiyor ve gecikme olmuyor

    bkz. 911 turbo ve nissan gtr'da turbo lag yoktur

    sonuçta yeni m5'de de böyle olacak çok erken devirlerde gücünü ortaya çıkaracak sonuç olarak eski m5'i boy boy ayırır diye tahmin ediyorum

    diğer yandan modifiyesi de daha kolay olacak hazır turbolar varken tek iş büyütmek kolay gele

  • E serisi son AMG'de atmosfere döndü, M ise tam tersi..

    Diğer 5 kasalarda turbo kullanılsa daha uygun olur E serisi gibi..

    M-Power felsefesi yıkıldı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    E serisi son AMG'de atmosfere döndü, M ise tam tersi..

    Diğer 5 kasalarda turbo kullanılsa daha uygun olur E serisi gibi..

    M-Power felsefesi yıkıldı..



    dönmek zorundalar, 63 amg motorunu atmosferik olarak geçmeleri imkansız. bmw turboya dönerse mercedes en geç 1 yıl sonra turboya yada komprassöre geri döner. her ne kadar 63 amg motoru efsane de olsa turbo ile başa çıkamaz.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.