Şimdi Ara

Fluence Hakkinda Bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
63
Cevap
2
Favori
176.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar bu araci kullanan varsa yorum alabilir miyim ? Nasil bir arac tavsiye edermisiniz dizel düşünüyoruz yakıt tüketimi kullanimi nasıldır eksileri artilari sayabilecek var mi ?



  • Otomobilin besigi almanyada kullaniyorum ( 1.6 benzinli) .Cok memnunum, yakiti makul, performansi yeterli ,yol tutusu fena sayilmaz.
    Türkiyede akrabalarimda iki Tane var , kullandim.;biri kurbaga suratli ( beni rahatsiz etmiyor sonucta teneke) ve 2013 facelift surat.ikiside dizel ve otomatik...parasina donanimina göre, bence lokum gibi bir arac.

    Kolay gelsin
     Fluence Hakkinda Bilgi
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E75606366

    Otomobilin besigi almanyada kullaniyorum ( 1.6 benzinli) .Cok memnunum, yakiti makul, performansi yeterli ,yol tutusu fena sayilmaz.
    Türkiyede akrabalarimda iki Tane var , kullandim.;biri kurbaga suratli ( beni rahatsiz etmiyor sonucta teneke) ve 2013 facelift surat.ikiside dizel ve otomatik...parasina donanimina göre, bence lokum gibi bir arac.

    Kolay gelsin
     Fluence Hakkinda Bilgi
    bazen fluence yorumları okuyorum diyorum acaba aynı arabayı mı kullnıyoruz;

    bir kere yerden yere vurulmasının tek sebebi prestijinin düşük olması.

    bende 1.5 dci 110 edc extreme var 2011 model içi bej döşeme.

    öncelikle fluencelerde yol tutuşa yönelik eleştirilerin büyük çoğunluğu yanlış lastik hava basıncından kaynaklanıyor, çoğu lastikçi önü arkayı aynı basıyor halbuki fluencede önler 35 arkalar 32 olmalıdır. bu olmayınca aracın yol tutuşu bozuluyor tabi.

    yalıtım çok başarılı aracımda, 130 la giderken ne motor sesi ne lastik sesi ne direksiyonda titreme ne başka bir şey. yalıtım zayıf diyenler herhalde s serisi yada 7 serisi sürücüleri yada çok hor kullnışmış fluencelere binmişler.

    yakıt tüketimim otomatik vitesli olduğu halde istanbul şehir içi 5.5-6.0 arasında geziniyor. turbo lag büyük ihtimal 90 lık fluence sürücüleri 110 lukların turboları 90 lıklardan farklı değişken geometrili daha verimli daha atak.

    araç makul hızlarda gayet güzel yol tutuyor, makul hız dediğim 130 civarı süratler.

    donanımı gayet makul, içi geniş bagajı devasa servisi her köşe başında mevcut.

    sıfırda değişik alternatifler olabilir ama 2011-2012 2. elde otomatik dizel aranıyorsa biçilmiş kaftan.

    hayırlı günler.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Fluence Hakkında Bilgi

    Renault Fluence, Fransız otomobil üreticisi Renault tarafından üretilen bir kompakt sedan otomobildir. İlk olarak 2009 yılında piyasaya sürüldü ve kullanıcıların dikkatini çekti.

    Fluence, Renault'nun Megan modeliyle aynı platformu paylaşmasına rağmen, daha geniş bir iç mekana ve daha şık bir tasarıma sahip. Motor seçenekleri arasında 1,5 litrelik dCi dizel motor ve 1,6 litrelik benzinli motor bulunuyor.

    Kullanıcı yorumları genellikle Fluence'nin konforlu sürüşü, geniş kabini ve uygun yakıt tüketimini övüyor. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar direksiyon tepkisinin biraz hafif olduğunu ve süspansiyonun sert olabileceğini belirtmişlerdir.

    Renault Fluence 1.5 dCi Business Yorumları

    Renault Fluence 1.5 dCi Business, dizel motorlu ve temel donanımlı bir modeldir. Kullanıcı yorumları genellikle aracın düşük yakıt tüketimine, sağlam yapısına ve uygun fiyatına odaklanıyor. Ancak, bazı kullanıcılar iç mekanın biraz basit olduğunu ve performansın biraz zayıf olduğunu belirtmişlerdir.

    Fluence Nasıl Bir Araba?

    Fluence, aileler ve iş insanları için uygun, pratik ve ekonomik bir seçenek arayanlar için iyi bir seçimdir. Geniş iç mekanı, konforlu sürüşü ve uygun yakıt tüketimi, uzun yolculuklar ve günlük işe gidip gelmeler için uygun hale getirir.

    Sonuç

    Renault Fluence, uygun fiyatlı, konforlu ve yakıt tasarruflu bir kompakt sedan arayanlar için dikkate alınması gereken bir seçenektir. Kullanıcı yorumları aracın genel olarak güçlü yönlerine odaklanırken, bazı alanlarda iyileştirme potansiyeli olduğunu da göstermektedir. Aracın sizin için doğru seçim olup olmadığına karar vermeden önce, farklı kullanıcı yorumlarını okuyup ihtiyaçlarınızı karşılayıp karşılamadığını değerlendirmenizi öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • İncelemede dizel motorun o kasaya çok yeterli olmadığı söyleniyordu. 1.6 daha canlı diyordu yanlışım olmasın. Şahsi görüşüm kurbağa gibi araba. Ayrıca şirket arabası. Megan2 bile daha iyiydi bence

    Bu ne Allahasen ya.

     Fluence Hakkinda Bilgi
     Fluence Hakkinda Bilgi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 29 Ekim 2014; 14:05:58 >




  • Yakın arkadaşımda 1.5 dci full+full olanı var. Fiyat/performans aracı. İzolasyon çok iyi değil. Performans zayıf sayılmaz ama turbo gecikmesi çok fazla. 3.viteste gazladığınızda 2.5 saniye gecikiyor atılmakta. 6 ileri olanın şanzıman oranı iyi değil, benim beş vitesli 308,120 km hızda 5.viteste 2500 devir yapıyor. Fluence 6.viteste aynı devri yapıyor. Yani ekonomik değil. Yakıtı 1.6 HDI'dan fazla. Arkadaşım benden sakin kullandığı halde ortalaması benden yüksek. Arka kısım geniş, bagajdaki teller çirkin. Tasarım vasat, kurbağa gibi. Ama arkadaşım 2011 model sunrooflu tomtom navigasyonlu ve 14.000'deki aracı 49.000 liraya aldı ki, bu paraya bu kadar donanımlı ve genç bir araç alamazdı. Ben olsam o parayı o araca vermezdim ama, o da ayrı mesele. Benim için sürüş zevki, motor canlılığı ve kalite bir adım önde olurdu.
  • Otomobilin besigi almanyada kullaniyorum ( 1.6 benzinli) .Cok memnunum, yakiti makul, performansi yeterli ,yol tutusu fena sayilmaz.
    Türkiyede akrabalarimda iki Tane var , kullandim.;biri kurbaga suratli ( beni rahatsiz etmiyor sonucta teneke) ve 2013 facelift surat.ikiside dizel ve otomatik...parasina donanimina göre, bence lokum gibi bir arac.

    Kolay gelsin
     Fluence Hakkinda Bilgi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 1 Mayıs 2022; 13:12:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E75606366

    Otomobilin besigi almanyada kullaniyorum ( 1.6 benzinli) .Cok memnunum, yakiti makul, performansi yeterli ,yol tutusu fena sayilmaz.
    Türkiyede akrabalarimda iki Tane var , kullandim.;biri kurbaga suratli ( beni rahatsiz etmiyor sonucta teneke) ve 2013 facelift surat.ikiside dizel ve otomatik...parasina donanimina göre, bence lokum gibi bir arac.

    Kolay gelsin
     Fluence Hakkinda Bilgi
    bazen fluence yorumları okuyorum diyorum acaba aynı arabayı mı kullnıyoruz;

    bir kere yerden yere vurulmasının tek sebebi prestijinin düşük olması.

    bende 1.5 dci 110 edc extreme var 2011 model içi bej döşeme.

    öncelikle fluencelerde yol tutuşa yönelik eleştirilerin büyük çoğunluğu yanlış lastik hava basıncından kaynaklanıyor, çoğu lastikçi önü arkayı aynı basıyor halbuki fluencede önler 35 arkalar 32 olmalıdır. bu olmayınca aracın yol tutuşu bozuluyor tabi.

    yalıtım çok başarılı aracımda, 130 la giderken ne motor sesi ne lastik sesi ne direksiyonda titreme ne başka bir şey. yalıtım zayıf diyenler herhalde s serisi yada 7 serisi sürücüleri yada çok hor kullnışmış fluencelere binmişler.

    yakıt tüketimim otomatik vitesli olduğu halde istanbul şehir içi 5.5-6.0 arasında geziniyor. turbo lag büyük ihtimal 90 lık fluence sürücüleri 110 lukların turboları 90 lıklardan farklı değişken geometrili daha verimli daha atak.

    araç makul hızlarda gayet güzel yol tutuyor, makul hız dediğim 130 civarı süratler.

    donanımı gayet makul, içi geniş bagajı devasa servisi her köşe başında mevcut.

    sıfırda değişik alternatifler olabilir ama 2011-2012 2. elde otomatik dizel aranıyorsa biçilmiş kaftan.

    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    bazen fluence yorumları okuyorum diyorum acaba aynı arabayı mı kullnıyoruz;

    bir kere yerden yere vurulmasının tek sebebi prestijinin düşük olması.

    bende 1.5 dci 110 edc extreme var 2011 model içi bej döşeme.

    öncelikle fluencelerde yol tutuşa yönelik eleştirilerin büyük çoğunluğu yanlış lastik hava basıncından kaynaklanıyor, çoğu lastikçi önü arkayı aynı basıyor halbuki fluencede önler 35 arkalar 32 olmalıdır. bu olmayınca aracın yol tutuşu bozuluyor tabi.

    yalıtım çok başarılı aracımda, 130 la giderken ne motor sesi ne lastik sesi ne direksiyonda titreme ne başka bir şey. yalıtım zayıf diyenler herhalde s serisi yada 7 serisi sürücüleri yada çok hor kullnışmış fluencelere binmişler.

    yakıt tüketimim otomatik vitesli olduğu halde istanbul şehir içi 5.5-6.0 arasında geziniyor. turbo lag büyük ihtimal 90 lık fluence sürücüleri 110 lukların turboları 90 lıklardan farklı değişken geometrili daha verimli daha atak.

    araç makul hızlarda gayet güzel yol tutuyor, makul hız dediğim 130 civarı süratler.

    donanımı gayet makul, içi geniş bagajı devasa servisi her köşe başında mevcut.

    sıfırda değişik alternatifler olabilir ama 2011-2012 2. elde otomatik dizel aranıyorsa biçilmiş kaftan.

    hayırlı günler.

    Üstat sende COLT vardı bir dönem, galiba sattın Fluence aldın anladığım kadarı ile. Senin yorumlarına gözüm kapalı güvenirim. Geçmiş yıllar da COLT ile ilgili yorumların vardı ve özellikle HB kasa olduğundan içinin geniş olması yorumuna pek itibar etmemiştim. Gidip incelemiştim ve araba resmen C segmenti ayarındaydı.

    Neyse konuyu dağıttım kusura bakmayın. Ancak şu yerden yere vurulan Fluence'ler baz donanımsa (özellikle ilk çıkanlar) evet onlar resmen boş araba. Fluence üst donanım ile bir şeye benziyor. Hatta çok sevdiğim ve aynı semtte oturduğum ve görüştüğüm bir müzisyen abim, hatta Türkiye'nin dadaşlar efsanesi (Aman Tertip, Polis Haydar) gibi güzelim parçaları yıllarca bize söyleyen abim de 2013 model siyah renk FLUENCE kullanıyor. Yani düşünün koskoca Dadaşlar efsanesi. İsim vermedim, anlayan anlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 31 Ekim 2014; 17:06:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    bazen fluence yorumları okuyorum diyorum acaba aynı arabayı mı kullnıyoruz;

    bir kere yerden yere vurulmasının tek sebebi prestijinin düşük olması.

    bende 1.5 dci 110 edc extreme var 2011 model içi bej döşeme.

    öncelikle fluencelerde yol tutuşa yönelik eleştirilerin büyük çoğunluğu yanlış lastik hava basıncından kaynaklanıyor, çoğu lastikçi önü arkayı aynı basıyor halbuki fluencede önler 35 arkalar 32 olmalıdır. bu olmayınca aracın yol tutuşu bozuluyor tabi.

    yalıtım çok başarılı aracımda, 130 la giderken ne motor sesi ne lastik sesi ne direksiyonda titreme ne başka bir şey. yalıtım zayıf diyenler herhalde s serisi yada 7 serisi sürücüleri yada çok hor kullnışmış fluencelere binmişler.

    yakıt tüketimim otomatik vitesli olduğu halde istanbul şehir içi 5.5-6.0 arasında geziniyor. turbo lag büyük ihtimal 90 lık fluence sürücüleri 110 lukların turboları 90 lıklardan farklı değişken geometrili daha verimli daha atak.

    araç makul hızlarda gayet güzel yol tutuyor, makul hız dediğim 130 civarı süratler.

    donanımı gayet makul, içi geniş bagajı devasa servisi her köşe başında mevcut.

    sıfırda değişik alternatifler olabilir ama 2011-2012 2. elde otomatik dizel aranıyorsa biçilmiş kaftan.

    hayırlı günler.

    Üstat sende COLT vardı bir dönem, galiba sattın Fluence aldın anladığım kadarı ile. Senin yorumlarına gözüm kapalı güvenirim. Geçmiş yıllar da COLT ile ilgili yorumların vardı ve özellikle HB kasa olduğundan içinin geniş olması yorumuna pek itibar etmemiştim. Gidip incelemiştim ve araba resmen C segmenti ayarındaydı.

    Neyse konuyu dağıttım kusura bakmayın. Ancak şu yerden yere vurulan Fluence'ler baz donanımsa (özellikle ilk çıkanlar) evet onlar resmen boş araba. Fluence üst donanım ile bir şeye benziyor. Hatta çok sevdiğim ve aynı semtte oturduğum ve görüştüğüm bir müzisyen abim, hatta Türkiye'nin dadaşlar efsanesi (Aman Tertip, Polis Haydar) gibi güzelim parçaları yıllarca bize söyleyen abim de 2013 model siyah renk FLUENCE kullanıyor. Yani düşünün koskoca Dadaşlar efsanesi. İsim vermedim, anlayan anlar.

    Alıntıları Göster
    evet; business denen ( şirketlerin oldığı yada şimdilerde joy oldu adı galiba) donanımla bir üst donanım touch (eskinin extremesi veya dinamiki) arasında çok fark var.

    hatta eski kasalar yeni kasalardan daha donanımlı; misal benim aracım extreme o zamanlar business extreme dinamik ve privilege vardı.

    şimdilerde joy-touch ( ama touch da kendi arasında 2 ye ayrılıyor sıradan touch (extreme) bir de touch paketli touch (dinamik))-ve privilege.

    privilege hep fulldu onda bir bozulma yok.

    ama touchda donanım azaltması mevcut,

    misal benim aracım extreme alaşım jant, arka park sensörleri, stepne standart. ama şimdiki touchda alaşım jant ve arka park sensörleri ve stepne opsiyonel.

    touch paketini alsan bile opsiyonel.

    business ile extreme touch arasında kapılarda kullnılan malzemeye varıncaya dek farklılık var.

    direkt business e binip fluenceyi business olarak tanımışsan evet fluence çok kötü bir araç

    ama extreme dinamik yada priv. bindiysen fluenceyi beğenmemen için bir sebep yok.

    hayırlı günler.




  • Arkadaşım da biznız diye boş donanım olanı vardı yalıtımı ve malzeme kalitesi kötü idi ama full aldınızda kalite epey yükseliyor. Yakıt başarılı sürüş zevki fazla zayıf konforlu bir araç bagajı büyük arkası hatta iç genişliği d sınıfı kadar performansı fena değil EDC şanzuman dsg kadar olmasa da hafif kararsızlık var ama sorun edilecek kadar değil.

    Sonuç: sizin arabayla amacınız ne bilmiyorum ama spor tarzda bir araç istiyorsanız koşarak uzaklaşın, orta seviye kalitede genişlikte rahat aile aracı arıyorsanız alın derim.
    Şimdiden hayırlı olsun.
  • Diyorum kendi kendime yazmayacağım sonra dayanamıyorum

    Edc dinamik var 3 yıldır.

    Yol tutmuyor : geç
    Çekişi düşük : geç
    İzolasyon düşük : geç

    6. Vites 2000 devir 105km/h

    Şanzımana gelince aldığım zamanlar şu forumda demedik kalmadı mantık şu Dsg bile arızalanıyorsa reno nasıl sağlam olur. Yok şimdi değilse yakında bozulurmuş.
    Arkadaşlar aracım 3 yılda 40bin km oldu ve genelde şehir içi ve inanın kullanım deneyimi ilk aldığım günden farklı değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    Diyorum kendi kendime yazmayacağım sonra dayanamıyorum

    Edc dinamik var 3 yıldır.

    Yol tutmuyor : geç
    Çekişi düşük : geç
    İzolasyon düşük : geç

    6. Vites 2000 devir 105km/h

    Şanzımana gelince aldığım zamanlar şu forumda demedik kalmadı mantık şu Dsg bile arızalanıyorsa reno nasıl sağlam olur. Yok şimdi değilse yakında bozulurmuş.
    Arkadaşlar aracım 3 yılda 40bin km oldu ve genelde şehir içi ve inanın kullanım deneyimi ilk aldığım günden farklı değil.
    benimki 2011 model 73000 de edc den yana hiç bir sıkıntı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    benimki 2011 model 73000 de edc den yana hiç bir sıkıntı yok

    Alıntıları Göster
    Herkese yorumları için teşekkür ediyorum.Orta sınıf bir aile aracı olarak kullanacağız anladığım kadarı ile her türlü işimizi görür.4 kişilik bir aileyiz.Şuan 96 model Ford escort var elimizde ehliyetimi de almak üzereyim ehliyet elime geçtiği gün bir fluence kiralayıp gezmeyi düşünüyorum sürüşünü merak ettiğim için.Görüntüsüne gelirsek bana o kadar çirkin gelmiyor sonuçta fiyatı belli aracın bir bmw yada mercedes değil çok fazla birşey de beklememek lazım.Ancak anladığım kadarı ile performansı iyi.Tekrardan yorum atan herkese teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Last Danqer

    Herkese yorumları için teşekkür ediyorum.Orta sınıf bir aile aracı olarak kullanacağız anladığım kadarı ile her türlü işimizi görür.4 kişilik bir aileyiz.Şuan 96 model Ford escort var elimizde ehliyetimi de almak üzereyim ehliyet elime geçtiği gün bir fluence kiralayıp gezmeyi düşünüyorum sürüşünü merak ettiğim için.Görüntüsüne gelirsek bana o kadar çirkin gelmiyor sonuçta fiyatı belli aracın bir bmw yada mercedes değil çok fazla birşey de beklememek lazım.Ancak anladığım kadarı ile performansı iyi.Tekrardan yorum atan herkese teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Sınıfının en alınası aracı bana göre , ekonomik dci motor, geniş iç mekan boyut olarak nerdeyse D sınıfı araçlar kadar , büyük bagajı , yerden yüksek yapısı tam ülkemiz için biçilmiş kaftan,fiyat olarak makul alınıp uzun yıllar binilecek araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iakbay06

    Sınıfının en alınası aracı bana göre , ekonomik dci motor, geniş iç mekan boyut olarak nerdeyse D sınıfı araçlar kadar , büyük bagajı , yerden yüksek yapısı tam ülkemiz için biçilmiş kaftan,fiyat olarak makul alınıp uzun yıllar binilecek araba.

    Alıntıları Göster
    Bende 2011 model fluence 105 hp dynamik 6 vites mevcuttu 2.000 devir altında araba çekmiyordu sebebide turbo idi virajlarda hiç güven vermediği doğru fakat çok hızlı virajlara girdim ve araba kendini atmadı çünkü kaliteli lastik ve doğru lastik basıncıyla araç gerçekten yola tutunuyor fakat dediğim gibi güven vermiyordu.

    Şuan ise 2013 model 110 hp 6 vites icon paketlisini aldım, 2011 model fluencime göre çok çok aşırı derecede geliştirmişler sessizlik,konfor,rahat sürüş araç 1.000 devirde bile yokuş yukarı çekiyor üstelik ! Yüksek hızlarda yola tutuşunu test etmedim ama büyük ihtimal onuda geliştirmişlerdir.

    Diğer aracım bmw x5.35d ama ben fluenceden vazgeçemiyorum haftaiçi kullanımı için fluenceden iyi araba yok bence heleki düz vitesten zevk alıyorsanız :)

    Fakat bozuk yolda arabadan tıngır mıngır sesler geldiği ne yazıkki doğrudur




  • 105 liklerin turbosu sabit geometrili, 110 luklarin turbosu degisken geometrili en buyuk fark bu .105 liklet 2000 devirde max torka ulasirken, 110 luklar 1750 devirde max torka ulasiyor. aradaki fark 5 hp den ibaret degil yani.
  • Last Danqer kullanıcısına yanıt
    Dci motor oldukça tutumlu ve yeterli performansı verir 22 km ortalama hızda şehir içi 6 lt yakar şehir dışı 4.5 litre eksileri virajlarda yanal salınım yaparak tedirginlik yaratır yerden yüksek olduğu için zayıf bi viraj performansı var konfor ve hacim ise gayet yeterli gelecektir.Bence FOCUS 1.6 dizelde düşünebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaceKıng26 -- 3 Kasım 2014; 21:30:49 >
  • 1.5 dci olanını kullanmıştım yakıt tüketimi tatminkar seviyelerdeydi. Aile içn kullanılabilecek araçlardan birisi ama arkasının yüksek olması direksiyonunun aşırı yumuşak yapay olmasını pek sevmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaga20

    1.5 dci olanını kullanmıştım yakıt tüketimi tatminkar seviyelerdeydi. Aile içn kullanılabilecek araçlardan birisi ama arkasının yüksek olması direksiyonunun aşırı yumuşak yapay olmasını pek sevmedim.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Last Danqer

    Bilgilendirme için teşekkür ederim
    Sonuç itibarı ile tırt alınmaz demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: capo di capi

    Sonuç itibarı ile tırt alınmaz demek ki.

    Alıntıları Göster
    Valla ben 2013 yılında sıfır 90 lık touch aldım, canavar gibi biniyorum, tamam kalite ve gösteriş unsurları biraz düşük ama; motor, genişlik Türkiye yollarına uygunluk, bagaj ses yalıtımı da öyle kötü değil, bu fiyata 10 numara araç. Dan dun kullanıyorum tık yok maaşallah, parçası da her yerde bol bulunuyor, Kaliteli olsun şu olsun bu olsun diyen adamı tatmin etmez o ayrı mesele, dizel sedan olunca C sınıfında (Focus -Corolla- Jetta) en ucuz araç.




  • 6 7 aydır araç bakıyorum en uygun fiyatlı araba başka arabaların benzinli fiyatına dizel araç...
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.