Şimdi Ara

Kronik Ford Focus Arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
13.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhabalar, Artık SOn 1 haftada canıma tak etti. Bende kendimce bildiğimi sizlere anlatmaya çalışacam ki sizide aynı zor durumda bırakmasınlar.
    Focus 2014 Yeni Kasa SAhibiyim.
    Aracımda 6 ay önce kalkışlarda vıyak diye bir ses çıktı. Servise söyledim. Baskı balatada kullanılan aspes malzemesi yasaklandığı için cam yünü kullanmaya başlamışlar ve bu ses çıkma durumu varmış. 10 araçtan 7 sinde bu sees çıkıyor. Kronik bir sorun. Hala çözüm arıyorlar ve bulamamışlar. Aracın mekaniğine zararı yokmuş diyorlar sadece ses rahatsızlığıymış.

    Sorun motor ilk çalıştıktan sonra aracı kaldırdığınızda vıyak gibi bir uğultu sesi. Sadece ilk kalkışlarda oluyor ve daha sonra olmuyor.

    Neyse bu beni ilgilendirmiyor. Firmanın yani otosan ın sorunu. Benimle ilgili soruna gelince,
    6 ay önce belirttim. Biliyoruz ama ses çoğalmadan ve sesli kanıt olmadan otosan ilgilenmiyor red veriyor dediler. Bu ses çok nadir çıkıyordu.
    Son 2 hafta ise neredeyse 2 kalkışın 1 inde oluyor. Ses kaydını yakaladım. Sevine sevine servise koştum. Aracım garantili ya. Bizde çok dürüst bir ticaret yapıyoruz ya millet olarak, servis beni orda moralman çökertti, işte biz sökelim yollayalım ama otosan red verirse kullanıcı kaynaklı olduğunu belirtirse baskı balata söküp takma ücreti olan 700tl alırız sizden.

    Sözde aracımın garantisi var, 2,5 yıldır aracımı servisten başka bir yere sokmadım garantisi bozulmasın lazım olur diye, her yıl 1100-1200 civarı para verdim bu işletmeye. Tam işime yarayacak ve karşıma çıkardıkları şarta bakın. Daha sorunun benden olup olmadığını anlamaya izin vermeden önüme 700tl şartı kouyuyorlar. Hem arızanın kronik olmadığını söyluyorlar hemde karşımıza böyle maddiyat koyuyorlar. Aracımı çok seviyordum hatta üst sekmenti olan mondeo ya geçiş yapacaktım ama lanet ettim. Bir daha otosan veya servislerinin kapısından geçmem.

    Arkadaşlar baya uyanık sanırım. Dışardan 800-900tl ye orjinal baskı balata değişimi yapabilecekken garantisi olan araçtan önüme 700tl şartı koyuyorlar.

    Bunları niye yazdım. Bu sorunla karşılaşanlar varsa ki %85 vardır. Mutlaka bastırın arkadaşlar, firmanın kronik bir sorunu bizlere neden maal edilmeye çalışılıyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=0RdDpXXRqhg&feature=youtu.be
    Buda sesin linki







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Focus 1.6 TDCi ve 1.5 Ti-VCT Motorlarında Kronik Sorunlar

    Ford Focus, dünya çapında popüler bir kompakt otomobildir. Ancak belirli nesiller ve motor türleriyle ilgili bazı kronik sorunlar bildirilmiştir. Bu sorunlar, araç sahiplerine sıkıntı ve yüksek onarım maliyetlerine neden olabilir.

    1.6 TDCi Motoru Kronik Sorunları:

    • Turbo arızası, güç kaybına ve duman atmasına neden olur.
    • Enjektör arızası, düzensiz rölanti, güç kaybı ve yüksek yakıt tüketimine yol açar.
    • EGR valfi sorunları, motor performansının düşmesine ve emisyonların artmasına neden olur.
    • Volant kütlesi arızası, titreşim, gürültü ve zor vites değiştirme gibi sorunlara yol açar.

    1.5 Ti-VCT Motoru Kronik Sorunları:

    • Zamanlama zinciri gerilmesi veya kopması, ciddi motor hasarına neden olabilir.
    • Valf gövdesi contası arızası, duman atmasına ve yağ tüketiminin artmasına neden olur.
    • EGR valfi sorunları, motor performansının düşmesine ve emisyonların artmasına neden olur.

    Focus 3 Kronik Sorunları:

    • Otomatik şanzıman sorunları, vites değiştirmede gecikme, kayma ve sert vites değiştirmelere neden olur.
    • Elektrik sorunları, pil boşalması, aralıklı elektrik kesintileri ve çeşitli sistem arızalarına neden olabilir.
    • Süspansiyon sorunları, gürültü, titreşim ve düzensiz sürüşe neden olabilir.

    Bu kronik sorunlar, tüm Ford Focus modelleri ve motor türlerinde görülmeyebilir. Ancak, yukarıda belirtilen belirtilerden herhangi birini yaşarsanız, derhal yetkili bir servise başvurmanız önemlidir. Aracınızın düzenli olarak bakıma girmesini ve olası sorunları erken tespit etmek için ara sıra kontrol ettirilmesini sağlayarak bu sorunları önleyebilir veya hafifletebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aynı arabanın 2015i var bende.

    araç soğukken ilk kalkışta tek sefere mahsus o ses geliyor debriyajdan, araştırdım bi mahsuru yokmuş mekanik aksama.

    Ben hiç takılmadım bile, servis çağırsa bedava yapacaz dese gene söktürmem aracımı.

    Bi arıza değil çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 model ford courer aracım var sıfır kilometre aldım yokuşlarda kalkışda ugultu sesi geliyordu servise ilk gittiğimde size söylenen şeylerin aynısını banada dediler ondan sonra fabrikadan iyileştirme gelecegini beklememi söyledir.1 aya kadar ararız dediler.2 ay oldu 3ay oldu arayan soran yok tabi sesde gittikçe yükseldi gene servis randevu aldım götürdüm hala fabrikadan iyileştirme gelecegini zırvalıyıp durdurlar.ford otosan bir sürü telefon görüşmesi neticesinde debrıyajı balatasını değiştirdiler ses şu an yok ama ford arabalarında bence kronik sorun ugultu sesi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.