Şimdi Ara

Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
1
Favori
18.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Herkese Merhabalar bu videoda Raşit abi ve Utku ile yeni g30 520i nasıl yazılım ile 280 Hp ye ve hybrid turbo ile 340 hp çıktığını anlatık. Hybrid turbo revziyon icin almanyaya gitti için , videoda şu anlık sadece 280 hp olarak araç nasıl bir performans sağladığını sizlere gösterdik. Ayrıca b48 kodlu motorun verimi hakkında detaylı bilgi verdik , umarım hoşunuza gider , araç ve işlem hakkında yorumlarınızı merak ediyorum, teşekkürler







  • B48 bloğunu 3 yildir kullanıyor... (Kardeşim) 1-2 saat araba kullanıp atip tutmam merak etme...

    Ne yazacağımi iyi bilirim, işiniz gücünüz reklam...

    O araba 340bg sorunsuz 50.000km gitsin... Daha da birşey demem. Hatta 270bile zor gider...
    Sana olacakları istersen teker teker yazarım, benim diyen sana reklam verem adam kalmaz burada..
    Kullanım koşullarına göre,

    Yoğun trafikte, soğukta ilk çalıştırmada verimliliği arttirmak için yazilimla oynanan lambda değerleri, fakir karışımlar, motor yağının piston içi sıcaklığın karşısında daha hızlı aşınması.ufak gelen Radyatörün sürekli fani acarak alternatör rulmanini erken bozmasi, kayislarin daha erken aşınması...
    Daha güçlü motor Torkunun kavrama da ve aktarmada (diferansiyel ve sanziman viskos kavramada) isisinin artışı...
    Motorun daha sıcak çalışması yağ sogutma elemanin kecelerinin daha erken aşınmasından, yag kecelerinden ekstra sicak hibrid turbonun yağ tutuşturup yolda giden aracin yanmasina kadar olan tüm olasılıkları goz önüne alarak değerlendiriyorum.

    O aracın bir sanzimani ne kadar ? Bir differensiyali ne kadar ? Torku bu kaldirir demek basit bunun servis aralığı hakkinda hicbir arge yapilmamis biri yarim milyon verdigi araci kurban etmek istiyorsa buyursun...
    Yazilim ile Tork değeri sabit tutarak beygir arttırmak mümkün degildir. Özellikle Turbo büyütülmüş bir araçta tork düşük ise zengin karisim ile TWC'i eritirsiniz, egzoz subaplari ve egr de nasibini alir.

    Volan gibi sabit parcalarda da değişiklik gerekir.

    En basitinden en fazla bu şanzıman ne tork kaldirir diye bakarsın ancak ne zaman servis yapman gerektiğini bilemezsin.

    Proje mroje bunlarin hepsi merdiven altı iş yapma, bu araçla -10C 'de basiniza ne geleceğini 30.000km sonra nasil bir problem yaşayacağınızı bilemezsiniz.

    Para tuzağı, paran varsa daha büyüğünü alirsin. 2.0litre motor hacminin küçültülmüş hâli oldugu bir çok araç var ancak ayni aracin daha küçük stroke ile orijinal hacminden bile 50% fazla guc aliyorsan burada bir dayanıklılık ve guvenilirlikten bahsedilemez.

    Şanzıman ve alttakim yazmadim, bence once ne yazdığımı okuyunuz.
    Ortada sizlik birsey yok yanlis anlamayin.
    Bunlar züürt tesellisi (mecazi anlamda yoksa kac paralik araba bu). Iş blokdami bitiyor sadece? Kapagi, contasi, sibopu, sibop yuvasi, pistonu, piston kolu, segmani, yatagi kol burcu onlar ne olacak? Zaten motor çat diye blok kirmaz. Kirilsa benim 1.8 tbi alfanin ki kirilirdi belli kullanimdan sonra söküp içine bakacaklar mi aşintiyi gormek icin. umarim anlatabilmisimdir.
    Not: otomobil işindeyim yazarken yada yazilacak ise teknik aciklama yaparsaniz sevinirim
    Konu sahibi kardesim kendini neden bu kadar yordun ki he de gec , bu is keyif isi ,adam 400 bintllik arabayla 1 milyon tllik araba performansi almis beyfendiler satsin 1 milyonlugu alsin diyor bunu amerikada yapsan vay be denir ilgi ceker insanlar sana bilgi almak icin soru sorar ,burda yapinca motorrrrrrr kirarsinnnnnn motorrrrrr amerikada 2500hp corvet yapiliyor ben yorumlarda daha bir tane bu akil isi degil motor kirar diyen bir insan evladi gormedim,millet 3 silindir 1.5 i8 e yazilim yapiyor stg1de hybridle 400hp guc aliyor,burda insanlar bir proje denemis onu anlatiyor gelen yorum motorrrrr kirarrrr motorrrr.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW G30 520i'de 170 HP'den 340 HP'ye Atlama: Hibrit Turbo Dönüşümü

    BMW G30 520i sahipleri, güçlerini artırma arayışında sıklıkla hibrit turbo dönüşümlerine başvurmaktadırlar. Bu dönüşüm, aracın performansını önemli ölçüde artırabilir, ancak dikkatli bir şekilde ele alınması gereken hususlar da mevcuttur.

    Hibrit Turbo Kaç HP Verir?

    Hibrit turbo sistemleri, BMW G30 520i'nin standart turboşarj sistemine ek bir elektrikli turboşarj ekleyerek çalışmaktadır. Bu elektrikli turboşarj, düşük devirlerde hızlı bir şekilde devreye girerek gecikmeyi azaltır ve yüksek devirlerde ek güç sağlar. Sonuç olarak, hibrit turbo dönüşümler tipik olarak araçta 150-200 HP'lik bir güç artışı sağlayabilir.

    BMW G30 520i Yazılım Yorumları

    Hibrit turbo dönüşümlerinin etkinliği, kullanılan yazılımın kalitesine önemli ölçüde bağlıdır. BMW G30 520i için çeşitli yazılım seçenekleri mevcuttur ve kullanıcı yorumları, farklı markaların performansı ve güvenilirliği hakkında değerli bilgiler sağlayabilir.

    Hibrit Turbonun Zararları

    Hibrit turbo dönüşümlerinin bazı potansiyel dezavantajları da mevcuttur. Bunlar şunları içerebilir:

    • Artan yakıt tüketimi
    • Motor bileşenlerinde aşınma ve yıpranma
    • Garanti iptali

    G30 Yazılım

    BMW G30 520i'nin performansını yazılım güncellemeleriyle de artırmak mümkündür. Bu güncellemeler, motor kontrol ünitesinin (ECU) ayarlarını optimize ederek güç çıkışını ve yakıt verimliliğini iyileştirebilir. Bununla birlikte, yazılım güncellemelerinin hibrit turbo dönüşümleri kadar önemli bir güç artışı sağlaması beklenmemelidir.

    Bir hibrit turbo dönüşümü veya yazılım güncellemesi düşünüyorsanız, güvenilir bir oto tamircisi veya modifiye uzmanına danışmanız önerilir. Uygun kurulum ve bakım, aracınızın performansını ve güvenilirliğini en üst düzeye çıkaracaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Başlığı bir kac km sonra g30dan piston kol çıkardı diye değiştirip yazsaniz daha çok izlenir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Başlığı bir kac km sonra g30dan piston kol çıkardı diye değiştirip yazsaniz daha çok izlenir...
    Videoda aslında bütün cevaplar var ? B48 bloğu hakkında biligi sahibi iseniz böyle yorum yazmasınız zaten :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Videoda aslında bütün cevaplar var ? B48 bloğu hakkında biligi sahibi iseniz böyle yorum yazmasınız zaten :)

    Alıntıları Göster
    Ortada sizlik birsey yok yanlis anlamayin.
    Bunlar züürt tesellisi (mecazi anlamda yoksa kac paralik araba bu). Iş blokdami bitiyor sadece? Kapagi, contasi, sibopu, sibop yuvasi, pistonu, piston kolu, segmani, yatagi kol burcu onlar ne olacak? Zaten motor çat diye blok kirmaz. Kirilsa benim 1.8 tbi alfanin ki kirilirdi belli kullanimdan sonra söküp içine bakacaklar mi aşintiyi gormek icin. umarim anlatabilmisimdir.
    Not: otomobil işindeyim yazarken yada yazilacak ise teknik aciklama yaparsaniz sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 17 Eylül 2019; 18:20:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    B48 bloğunu 3 yildir kullanıyor... (Kardeşim) 1-2 saat araba kullanıp atip tutmam merak etme...

    Ne yazacağımi iyi bilirim, işiniz gücünüz reklam...

    O araba 340bg sorunsuz 50.000km gitsin... Daha da birşey demem. Hatta 270bile zor gider...
    Sana olacakları istersen teker teker yazarım, benim diyen sana reklam verem adam kalmaz burada..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Eylül 2019; 18:23:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel proje olmuş acaba aynısı yeni 7 kasalara da uygun mu aynı motoru mu kullanıyor 7 lerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    B48 bloğunu 3 yildir kullanıyor... (Kardeşim) 1-2 saat araba kullanıp atip tutmam merak etme...

    Ne yazacağımi iyi bilirim, işiniz gücünüz reklam...

    O araba 340bg sorunsuz 50.000km gitsin... Daha da birşey demem. Hatta 270bile zor gider...
    Sana olacakları istersen teker teker yazarım, benim diyen sana reklam verem adam kalmaz burada..
    Olcakları merak ettim açıkcası, ve bunu neye göre değerlendiriyorsunz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExtremeZer0 -- 17 Eylül 2019; 18:43:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Günümüzde eski motorlar kadar uzun km giden motorlar yok artık. Gereksiz bir polemik olur. Bu motor yazilimla optimal verimliligi yakaliyorsa gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kankaytsn

    Günümüzde eski motorlar kadar uzun km giden motorlar yok artık. Gereksiz bir polemik olur. Bu motor yazilimla optimal verimliligi yakaliyorsa gayet iyi.
    Nerde o eski hacim canavarlari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Kullanım koşullarına göre,

    Yoğun trafikte, soğukta ilk çalıştırmada verimliliği arttirmak için yazilimla oynanan lambda değerleri, fakir karışımlar, motor yağının piston içi sıcaklığın karşısında daha hızlı aşınması.ufak gelen Radyatörün sürekli fani acarak alternatör rulmanini erken bozmasi, kayislarin daha erken aşınması...
    Daha güçlü motor Torkunun kavrama da ve aktarmada (diferansiyel ve sanziman viskos kavramada) isisinin artışı...
    Motorun daha sıcak çalışması yağ sogutma elemanin kecelerinin daha erken aşınmasından, yag kecelerinden ekstra sicak hibrid turbonun yağ tutuşturup yolda giden aracin yanmasina kadar olan tüm olasılıkları goz önüne alarak değerlendiriyorum.

    O aracın bir sanzimani ne kadar ? Bir differensiyali ne kadar ? Torku bu kaldirir demek basit bunun servis aralığı hakkinda hicbir arge yapilmamis biri yarim milyon verdigi araci kurban etmek istiyorsa buyursun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Eylül 2019; 21:13:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Kullanım koşullarına göre,

    Yoğun trafikte, soğukta ilk çalıştırmada verimliliği arttirmak için yazilimla oynanan lambda değerleri, fakir karışımlar, motor yağının piston içi sıcaklığın karşısında daha hızlı aşınması.ufak gelen Radyatörün sürekli fani acarak alternatör rulmanini erken bozmasi, kayislarin daha erken aşınması...
    Daha güçlü motor Torkunun kavrama da ve aktarmada (diferansiyel ve sanziman viskos kavramada) isisinin artışı...
    Motorun daha sıcak çalışması yağ sogutma elemanin kecelerinin daha erken aşınmasından, yag kecelerinden ekstra sicak hibrid turbonun yağ tutuşturup yolda giden aracin yanmasina kadar olan tüm olasılıkları goz önüne alarak değerlendiriyorum.

    O aracın bir sanzimani ne kadar ? Bir differensiyali ne kadar ? Torku bu kaldirir demek basit bunun servis aralığı hakkinda hicbir arge yapilmamis biri yarim milyon verdigi araci kurban etmek istiyorsa buyursun...
    Tork değeri 530i ile aynı bu projede , şanzıman ve alt takım yıpranmasından bahsetmişsiniz zaten hepsi aynı ? Daha fazla yıpranma bu yüzden bu parçalarda niye oluşsun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Yazilim ile Tork değeri sabit tutarak beygir arttırmak mümkün degildir. Özellikle Turbo büyütülmüş bir araçta tork düşük ise zengin karisim ile TWC'i eritirsiniz, egzoz subaplari ve egr de nasibini alir.

    Volan gibi sabit parcalarda da değişiklik gerekir.

    En basitinden en fazla bu şanzıman ne tork kaldirir diye bakarsın ancak ne zaman servis yapman gerektiğini bilemezsin.

    Proje mroje bunlarin hepsi merdiven altı iş yapma, bu araçla -10C 'de basiniza ne geleceğini 30.000km sonra nasil bir problem yaşayacağınızı bilemezsiniz.

    Para tuzağı, paran varsa daha büyüğünü alirsin. 2.0litre motor hacminin küçültülmüş hâli oldugu bir çok araç var ancak ayni aracin daha küçük stroke ile orijinal hacminden bile 50% fazla guc aliyorsan burada bir dayanıklılık ve guvenilirlikten bahsedilemez.

    Şanzıman ve alttakim yazmadim, bence once ne yazdığımı okuyunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Eylül 2019; 21:42:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otomobil Dünyamyoutube
    1.6 BMW 520i'yi Yazılım ile 530i yaptım
    https://www.youtube.com/watch?v=ElJ-z3hYz7s


    bi de sadece chip ile 0-100 km 5,95 saniye çıktığını iddia eden video var.

    1.6 hacimle bi de eklektik denebilecek bir motor olmasına rağmen bunu nasıl başarıyor?

    orjinal 2 litrelik hali 4 saniye mi çıkaracak?




  • G30 540i gibi asla olamaz zaten. 540 dediğimizde düz 6 silindir makine var ve sadece yazılım atılarak, sorunsuz motora zarar vermeden, 410 bg güç alınabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    https://www.youtube.com/watch?v=ElJ-z3hYz7s

    bi de sadece chip ile 0-100 km 5,95 saniye çıktığını iddia eden video var.

    1.6 hacimle bi de eklektik denebilecek bir motor olmasına rağmen bunu nasıl başarıyor?

    orjinal 2 litrelik hali 4 saniye mi çıkaracak?
    Bahsedilen 100-200 süresi muazam bir değer değil ki :) 6 saniye aşağa yukar , hacima göre de yapılan hesap büyük bir hata bana sorarsanız :) ufak hacimler ile de büyük güçler elde ediliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fulcrum299

    G30 540i gibi asla olamaz zaten. 540 dediğimizde düz 6 silindir makine var ve sadece yazılım atılarak, sorunsuz motora zarar vermeden, 410 bg güç alınabiliyor.
    Sıralı 6 silindir gibi olmadığını sanırım herkes tahmin ediyordur bir 3 silindirin ama güç bakımından bu güçlere ulaşılabileceğini bu videoda dile getiriyoruz biz, yazılım işi keyifli bir süreç zaten :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Yazilim ile Tork değeri sabit tutarak beygir arttırmak mümkün degildir. Özellikle Turbo büyütülmüş bir araçta tork düşük ise zengin karisim ile TWC'i eritirsiniz, egzoz subaplari ve egr de nasibini alir.

    Volan gibi sabit parcalarda da değişiklik gerekir.

    En basitinden en fazla bu şanzıman ne tork kaldirir diye bakarsın ancak ne zaman servis yapman gerektiğini bilemezsin.

    Proje mroje bunlarin hepsi merdiven altı iş yapma, bu araçla -10C 'de basiniza ne geleceğini 30.000km sonra nasil bir problem yaşayacağınızı bilemezsiniz.

    Para tuzağı, paran varsa daha büyüğünü alirsin. 2.0litre motor hacminin küçültülmüş hâli oldugu bir çok araç var ancak ayni aracin daha küçük stroke ile orijinal hacminden bile 50% fazla guc aliyorsan burada bir dayanıklılık ve guvenilirlikten bahsedilemez.

    Şanzıman ve alttakim yazmadim, bence once ne yazdığımı okuyunuz.
    Torktan Beygir hesabını biliyor musunuz ? Bu zaten az önce yazdığın yorumun cevabı oluyor , ben zaten herkes 5.20 alsın diğer g30 modeleri fuzuli demiyorum. Ama 520i olup yavaş gelenler bu tarz bir süreç izleyebilir , ayrıca bu iş keyifi :) zorla yapılan birşey değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    https://www.youtube.com/watch?v=ElJ-z3hYz7s

    bi de sadece chip ile 0-100 km 5,95 saniye çıktığını iddia eden video var.

    1.6 hacimle bi de eklektik denebilecek bir motor olmasına rağmen bunu nasıl başarıyor?

    orjinal 2 litrelik hali 4 saniye mi çıkaracak?
    Hybrid turbo , elektirikli bir motor değil bu arada turbo palerinin modifiye görmesi bu süreci hybrid denmesini sağlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağlıklı Olduğunu düşünmüyorum , 2. sahibine yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Kullanım koşullarına göre,

    Yoğun trafikte, soğukta ilk çalıştırmada verimliliği arttirmak için yazilimla oynanan lambda değerleri, fakir karışımlar, motor yağının piston içi sıcaklığın karşısında daha hızlı aşınması.ufak gelen Radyatörün sürekli fani acarak alternatör rulmanini erken bozmasi, kayislarin daha erken aşınması...
    Daha güçlü motor Torkunun kavrama da ve aktarmada (diferansiyel ve sanziman viskos kavramada) isisinin artışı...
    Motorun daha sıcak çalışması yağ sogutma elemanin kecelerinin daha erken aşınmasından, yag kecelerinden ekstra sicak hibrid turbonun yağ tutuşturup yolda giden aracin yanmasina kadar olan tüm olasılıkları goz önüne alarak değerlendiriyorum.

    O aracın bir sanzimani ne kadar ? Bir differensiyali ne kadar ? Torku bu kaldirir demek basit bunun servis aralığı hakkinda hicbir arge yapilmamis biri yarim milyon verdigi araci kurban etmek istiyorsa buyursun...
    Bu durum var birde üstüne yarım saat tapa gaz kullanın bakalım yazın o aracı ne oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.