Şimdi Ara

Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
1
Favori
18.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    BMW gerizekalıydı 340 beygiri 6 silindirli arabaya koyuyor. İşsizlik bildiğin.
    Yazılım işi keyifi bir süreç :) 6 silindir tabiki daha keyifli ama 4 silindir bir makinadan da güçler çıkarılıyor. Maddi gücü olan tabiki 6silindiri tercih edebilir :) ufak bir örnek vermem gerekirse evo nun motoru 4g63 2.0 hacimi ile 700-1000 üretebiliyor 4 silindir hemde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExtremeZer0 -- 18 Eylül 2019; 18:34:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    Boşuna BMW'ye ilk sahibi, ikinci sahibine BMW biner dememişler Böyle bir kullanıcı kitlesi olup da nasıl olmasın

    Yazılıp çizilenlere göre 5 serisinde F10 ve G30'lardaki kullanılan iki farklı motor da yazılımla iyi neticeler alabiliyor. Ancak her türlü müdahalenin az ya da çok zararı olduğunu düşünüyorum.
    Yazılım sadece bmw araçlarına atılmıyor hocam :)

    O laf daha bmw alıp her köşe başında yanlayanlar için diyebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Hocam bunların hepsinin bileşimi bu lafı doğuruyor zaten.

    Bende de f10 5.20i var daha hiç şöyle bir yanlıyayım demedim. İşin doğrusu cesaret de edemem. Bilmem hatırlar mısınız, bir vakit forumda arka dingili çıkmış bir Jetta konsu vardı, aklıma hep o geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Yazılım işi keyifi bir süreç :) 6 silindir tabiki daha keyifli ama 4 silindir bir makinadan da güçler çıkarılıyor. Maddi gücü olan tabiki 6silindiri tercih edebilir :) ufak bir örnek vermem gerekirse evo nun motoru 4g63 2.0 hacimi ile 700-1000 üretebiliyor 4 silindir hemde

    Alıntıları Göster
    5.20i mi 3 silindir motorlu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Yazılım sadece bmw araçlarına atılmıyor hocam :)

    O laf daha bmw alıp her köşe başında yanlayanlar için diyebiliriz

    Alıntıları Göster
    bizdede 520 i var araç kendini götürüyor işte 1.6 motoruyla..2016 model

    o motorlar o kasaya yetersiz.

    kaldıki siz sadece yazılımla bir güç artışı yakalayıp,530 ve üstünü çöp yapmışsınız aklınız sıra..

    yaptığınız şey bmw sürücü profiline zarardan başka şey değil.

    adamlar 1.6 litreden 700 beygir alma adına ne teknolojiler kullanıyorlar 6 silindirle..

    siz bir yazılım ve herşey tamam,aracın sizden sonraki sahiplerine allah kolaylık versin..

    sadece komiksiniz..)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    5.20i mi 3 silindir motorlu ?

    Alıntıları Göster
    4* düzeltilmistir tesşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibi kardesim kendini neden bu kadar yordun ki he de gec , bu is keyif isi ,adam 400 bintllik arabayla 1 milyon tllik araba performansi almis beyfendiler satsin 1 milyonlugu alsin diyor bunu amerikada yapsan vay be denir ilgi ceker insanlar sana bilgi almak icin soru sorar ,burda yapinca motorrrrrrr kirarsinnnnnn motorrrrrr amerikada 2500hp corvet yapiliyor ben yorumlarda daha bir tane bu akil isi degil motor kirar diyen bir insan evladi gormedim,millet 3 silindir 1.5 i8 e yazilim yapiyor stg1de hybridle 400hp guc aliyor,burda insanlar bir proje denemis onu anlatiyor gelen yorum motorrrrr kirarrrr motorrrr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Küçükken pejo mobiletlerin deposuna tiner karıştırırdık ona benzemiş bu yaptıkları gazlamada 2 ayı görürmü motor meçhul



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 19 Eylül 2019; 15:6:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Küçükken pejo mobiletlerin deposuna tiner karıştırırdık ona benzemiş bu yaptıkları gazlamada 2 ayı görürmü motor meçhul
    18 bin km olmus 2 gazlama dan fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç sahibi güle güle binsin ortada bir emek var sonuçta ama gerçekten çok boş ve son derece saçma bir iş. 170HP’lik arabayı 340HP’ye çıkarırsan motorun ömrünü katledersin. Kısacası kullan at bir araba olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıma bağlı olarak motorun büyük zarar göreceğini sanmam eğer bakımı susu busu kitabına göre olursa sorun çıkarmaz.
    Altındaki 540i gibi basarak kullanırsan sorun çıkar orası ayrı
    Adam bir işe imza atmış gücü almış tebrik etmek düşer
    Buarada pm attım kardeşim bi göz atıver

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    18 bin km olmus 2 gazlama dan fazla

    Alıntıları Göster
    Turbodan fazla hava basıp modifiye yaptığıni zanneden birisi daha sen antrenmansız bir şekilde hiçbir hazırlık yapmadan 100 kg yük kaldırdın bir defa bişey olmaz belki 2. defada bişey olmaz ama 3. defada muhakkak bi tarafına birşey olcak bu aşikardır sen buna hazırlıklı değilsin vücudun hazır değil kasların liflerin kemiklerin hiçbirşeyin hazır değil otomobilde aynı vücudun gibi bir bütündür turbo vasıtası ile içeri daha fazla hava basıp daha fazla yanma oluşturuyorsun eyvallahta motorun şanzımanın defransiyelin içindeki yüzlerce parça bu kadar üst limitlere göre tasarlanmamışki binlerce mühendis bilmiyormu içeri daha fazla hava basıp yanmayı arttırmayı modifiye dediğin bumudur yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 19 Eylül 2019; 20:30:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Turbodan fazla hava basıp modifiye yaptığıni zanneden birisi daha sen antrenmansız bir şekilde hiçbir hazırlık yapmadan 100 kg yük kaldırdın bir defa bişey olmaz belki 2. defada bişey olmaz ama 3. defada muhakkak bi tarafına birşey olcak bu aşikardır sen buna hazırlıklı değilsin vücudun hazır değil kasların liflerin kemiklerin hiçbirşeyin hazır değil otomobilde aynı vücudun gibi bir bütündür turbo vasıtası ile içeri daha fazla hava basıp daha fazla yanma oluşturuyorsun eyvallahta motorun şanzımanın defransiyelin içindeki yüzlerce parça bu kadar üst limitlere göre tasarlanmamışki binlerce mühendis bilmiyormu içeri daha fazla hava basıp yanmayı arttırmayı modifiye dediğin bumudur yani

    Alıntıları Göster
    Spora yeni başlayan nasıl 100 kilo basabiliyor :) bu noktayı anlamadım , sadece g30 değil birçok araç yazılıma cevap verir, en ufak örnek yeni supra. Araba sadece yazılım ile 430 beygir 630 tork oluyor :) 100-200 7.9 hala yazılım ile turbo şişirme diyebiliriz siz ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güzel proje olmuş. Emisyon değerleri nasıl çıktı arabanın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Spora yeni başlayan nasıl 100 kilo basabiliyor :) bu noktayı anlamadım , sadece g30 değil birçok araç yazılıma cevap verir, en ufak örnek yeni supra. Araba sadece yazılım ile 430 beygir 630 tork oluyor :) 100-200 7.9 hala yazılım ile turbo şişirme diyebiliriz siz ama

    Alıntıları Göster
    Yazılıma cevap verip vermezi söylemiyorum benim yazdıklarımdan bunumu anladınız turbosu olan her araç yazılıma cevap verir anlamadığınız nokta motor şanzıman defransiyel bu yazılımı taşıyabilecekmi taşıyabilecekse ömürleri ne kadar azalacak daha zaten enjektör-pompa(dizel ise),turbo,kayışlar,rulmanlar,fren sistemi,soğutma sistemi,interkol,keçeler,oringler,contalar,hortumlar bunlara girmiyorum bile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 19 Eylül 2019; 21:17:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Yazılıma cevap verip vermezi söylemiyorum benim yazdıklarımdan bunumu anladınız turbosu olan her araç yazılıma cevap verir anlamadığınız nokta motor şanzıman defransiyel bu yazılımı taşıyabilecekmi taşıyabilecekse ömürleri ne kadar azalacak daha zaten enjektör-pompa(dizel ise),turbo,kayışlar,rulmanlar,fren sistemi,soğutma sistemi,interkol,keçeler,oringler,contalar,hortumlar bunlara girmiyorum bile

    Alıntıları Göster
    Videoyu ne kadar izledimiz bilmiyorum ama 520 ve 530 un şanzımanı zaten aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Videoyu ne kadar izledimiz bilmiyorum ama 520 ve 530 un şanzımanı zaten aynı

    Alıntıları Göster
    Adam bi şanzıman demiş zaten , onlarda ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Videoyu ne kadar izledimiz bilmiyorum ama 520 ve 530 un şanzımanı zaten aynı

    Alıntıları Göster
    530i 250hp bahsettiğiniz araç 340 hp yani arada dağlar var ayrıca 520i ile 530i nin şanzımanları aynı olabilir ama içindeki parçalar farklı olabilir tam bilemiyorum orasını hadi şanzıman ömründen hiç eksiltmeden taşıdı bu ağır yazılımı (mümkün değil böyle birşey)aracın geri kalan parçaları ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsunluuu55

    Adam bi şanzıman demiş zaten , onlarda ayni

    Alıntıları Göster
    Motor şanzıman defransiyelin içindeki yüzlerce parçayı daha hesaba bile katmadık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.