Şimdi Ara

Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
185
Cevap
1
Favori
18.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    520i gibi bir aracı niye 30 dak tapa gaz kullanılsın :) birde niye yazın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Tork ile Beygir doğru orantılıdır, ne demek hesabi biliyor musun ? Tork sabit kalip beygir artışını sadece yazılım ile yapamazsın. Devir cevirterek yapiyorsaniz zaten bir çok değişim yapman gerekir özellikle egzantrik ve header'da.

    Çok gereksiz uzadi bu konu, yavas gelen satip pahalisini alir. Ya da o aradaki farki bakim masraf olarak verir. 2.elde sandık motor atılmıştır diye görürüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Tork ile Beygir doğru orantılıdır, ne demek hesabi biliyor musun ? Tork sabit kalip beygir artışını sadece yazılım ile yapamazsın. Devir cevirterek yapiyorsaniz zaten bir çok değişim yapman gerekir özellikle egzantrik ve header'da.

    Çok gereksiz uzadi bu konu, yavas gelen satip pahalisini alir. Ya da o aradaki farki bakim masraf olarak verir. 2.elde sandık motor atılmıştır diye görürüz.
    Yavaş gelen satıp pahalısını alır demek biraz ironi sanırım :) paralar printerdan basılmıyor , neyse imkanı olan daha pahalı modelini de alabilir amac burada zaten 520i ile de ne kadar güç alınabildiğini göstermekti , imkanı olan tabiki direk 530i veya 540i de alabilir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi süre sonra motoru nasıl kucagıma aldım videosu gelir merak etmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f1rıncı

    bi süre sonra motoru nasıl kucagıma aldım videosu gelir merak etmeyin
    neye göre bu yorumu yapıyorsunuz merak ediyorum :) ezbere yazılan bir yorum gibime geldi cünkü
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    ezbere bir yorum değil hocam bu gün f1 araçları bile 1.600cc 6silindirden 700 bg üretiyor ve üstünde bi ton teknoloji var buna ragmen sıra cezası olmasına ragmen üç dört yarışda bir motor değiştirmek zorunda kalıyor takımlar,170 bg 4 silindir olan motoru 2 katı güce çıkartmak binek bir motorun ömrünü ne kadar kısaltacagını tahmin etmek zor değil zaten videoda ki araçda 280hp de, diyelim ki böyle verimli bir motor var neden bmw mühendisleri bu kadar güç alıp en büyük rakibi olan mercedesi saf dışı etmek yerine 170hp de bıraksınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f1rıncı

    ezbere bir yorum değil hocam bu gün f1 araçları bile 1.600cc 6silindirden 700 bg üretiyor ve üstünde bi ton teknoloji var buna ragmen sıra cezası olmasına ragmen üç dört yarışda bir motor değiştirmek zorunda kalıyor takımlar,170 bg 4 silindir olan motoru 2 katı güce çıkartmak binek bir motorun ömrünü ne kadar kısaltacagını tahmin etmek zor değil zaten videoda ki araçda 280hp de, diyelim ki böyle verimli bir motor var neden bmw mühendisleri bu kadar güç alıp en büyük rakibi olan mercedesi saf dışı etmek yerine 170hp de bıraksınlar.
    F1 motorlarını bu araçlar ile bir tutmak olur , kazanılan değer aslında bu video da o kadar da fazla değil , daha ufak hacımlerde zaten i8 ın içten yanmalı motorunda bu gücü bmw kazanmış. Emisyonlarsan ve daha üst modeleri de satmak istedileri icin bu beygir politikasını firmalar yapıyor. Yazılım işi ise tabiki araç sahibin zevkine kalmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Dünya da en hızlı araba g30 5.30 mu ? Bir sürü alternatif var bu paraya..

    Madem para bu kadar değerli, merdiven altinda kurcalayan ben değilim.

    Bırakın bunları savunmayı reklam yapıyorsan ticari bakış açısıdır..

    Zaten YouTube'da Instagram'da sosyal ticarette hizmet etmek haricinde çok az kanal var, bilgili düzgün otomobil gazeteciliği yapan autogefuhl bile alman arabasi kayirir..

    Anladık senin de çizgin bu, ne yazık ki burada yorum söylemiyorsun..

    Hadi yine iyisin kaptin ipucunu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Eylül 2019; 23:44:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Bu hacimde bu gücü alırsan doğru, yarım saat bile çok 10 dakikada güç kesmeye başlar motor kendi adıma söyliyeyim Yeri geliyor 1 saat 1.5 saat performanslı kullanırım aracı, kışın bunu araç tolere eder fakat yazın işler değişir vallahi sizler gibi düz yol gazcısıysa yarım saat fazla gelebilir en fazla doğru 3 dakika tapa gaz kullanırsın yol biter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Bu hacimde bu gücü alırsan doğru, yarım saat bile çok 10 dakikada güç kesmeye başlar motor kendi adıma söyliyeyim Yeri geliyor 1 saat 1.5 saat performanslı kullanırım aracı, kışın bunu araç tolere eder fakat yazın işler değişir vallahi sizler gibi düz yol gazcısıysa yarım saat fazla gelebilir en fazla doğru 3 dakika tapa gaz kullanırsın yol biter
    Stock araçlar bile şişip güç kesiyor , sizin örneğinize göre bu durumda araçlara zaten intercooler takviyesi yapılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrüflüEbiTen

    Bu mesaj silindi.
    teşekkür ederim hocam değinmek istediğim nokta buydu benim de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Hybrid turboyu araştırmanızı tavsiye ederim :) yalan ve kandırmaca demeniz komik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW gerizekalıydı 340 beygiri 6 silindirli arabaya koyuyor. İşsizlik bildiğin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi el atıver hocam. @Ali®

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrüflüEbiTen

    Bu mesaj silindi.
    “Üretim hatası nedeniyle blok çatlatıyor” demişsiniz. Üretim hatası olan araba kıyas olarak olmanız çok gereksiz kendiniz diyorsunuz hatalı blok ile sağlam bloklu yazılımlı aracı karşılaştırmak doğru değil.

    Yazılımlı araba blok çatlatır diye bir şeyde yok ama normal stock haline göre; motoru, aktarma organlarını ve diğer bir çok parçayı daha fazla yıprattığını herkes kabul ediyordur. Bu video da ki araçta gereğinden fazla motora yüklenmiş 170 beygir aracı 340 beygir yapmış bunun sağlıklı olmayacağını söylüyoruz.

    Araç sahibine de o güçlere sahip araç istiyorsa aracını satıp o fiyata o güçte hatta daha güçlü araçlar var onlardan almasını tavsiye ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boşuna BMW'ye ilk sahibi, ikinci sahibine BMW biner dememişler Böyle bir kullanıcı kitlesi olup da nasıl olmasın

    Yazılıp çizilenlere göre 5 serisinde F10 ve G30'lardaki kullanılan iki farklı motor da yazılımla iyi neticeler alabiliyor. Ancak her türlü müdahalenin az ya da çok zararı olduğunu düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.