Şimdi Ara

Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
1
Favori
18.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Benim de dedigim gibi modifiye , yazilim ve bunun gibi seyler tamamen keyifi işlemler :) zaten bunun bilincinde olunmalı :) ayrıca bu motorlar ile 1 milyon km yapana bmw onur ödülü verir bana soraranız

    Alıntıları Göster
    Bu işlemleri yapıyorsan motoru kucağına almayı göze alacaksın diyoruz bizde taksilerde dur kalk şehir içi istanbul trafiğinde motor açmadan 800 bin yapan linealar symboller var çokta anormal bir durum değil yeterki aracın dilinden anla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 21 Eylül 2019; 13:8:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Bu işlemleri yapıyorsan motoru kucağına almayı göze alacaksın diyoruz bizde taksilerde dur kalk şehir içi istanbul trafiğinde motor açmadan 800 bin yapan linealar symboller var çokta anormal bir durum değil yeterki aracın dilinden anla

    Alıntıları Göster
    Kucağınıza alcaksnız kimse demiyor burada :) bu işler keyifi diyorum, aracınızdan daha fazla güç istiyorsanız tercih edilebilir yani :) ticari bir dizel motor ile böyle bir aracı karşılaştırmak komik olmuş , dediniz araçlar yakıt ekonomisini önemseyen performansı düşük araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExtremeZer0 -- 21 Eylül 2019; 13:19:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    Ağır saçmalamışsın. Bmw kullanmadığın çok belli. Zaten sana göre de bmw araba yapmıyor. O zaman dünyada herkes apaçi. Esas şimdiki s serisi olsun o gazino aydınlatmalarıyla dediğine yaklaşıyor. Ama kimse demez s serisi apaçi diye


    Gayet de e serisine tercih edilecek kadar dingin sessiz ve bussines mesela g30 5 serisi. Luxuryline diye donanımı boşuna koydular o zaman. Ama bu aracı kullanana sizin apaçi demesi de saçmalık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 038poyraz -- 21 Eylül 2019; 14:11:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yani o kadar hayret verici yorumlar var ki şaşırıyorum. Bundan 6 7 yıl önceki "yazilim diye bir sey varmis zarar verir mi" konularina dönmüş.

    Günümüzde firmalar kendileri bile "performans paketi" adı altında müşterilerine yazılımla güç artışı sağlayıp fabrika cıkışı araç satıyor.

    Her motorun her modelin bir pazarlama stratejisi ve dünya kullanım koşulları vardır. Her ülkenin yakıt temizliği, havanın toz oranı hatta sürücü kimliği bile farklıdır. Evet belki sorunsuz 1.6dan 340hp alıyor Bmw ama bunu fabrika çıkışı sunsa bir sonraki modelde 500hp mi çıkarıcak? Üstüne daha kaç model çıkıcak o zaman ne olacak? 5 sene sonra aile sedanı denen araç 1000hp mi olacak? Mecbur strateji olarak kısıtlı güçlerle kendilerini geliştiriyorlar. Ayrıca 530 540 gibi modeller var. Onlarında satışını kesmemesi gerek.

    Oran orantı olarak bakarsak doğru. Yazılım aracın ömüründen illaki yiyecektir. Ama bu "vay efendim 50bin sonra kırdı,kol cıkardı" gibi bir sey olacağını düşünmüyorum. Ülkemizde bilincsiz kullanıcılar ve bilincsiz yazılımcılar bu şekilde kırmış olabilir. Ama herkes öyle olacak değil. Adam yazılım yapıyor açıyor iyice aracı sonra periyodik bakımlarını gene aksatıyor erken yaptırmıyor doğru düzgün yağ kullanmıyor, soğutmaya ısıtmaya önem vermiyor. Aşırı stresle çalışan motor erkenden ömrüne veda edince yazılıma suç atılıyor. Yazılımın varsa biraz dikkat edersin. Her şeyin bir bedeli vardır.

    Dünya da bu işle uğraşan bir sürü firmalar var. Global olarak bir ekonomi dönüyor burada. Fabrika mühendisi tek seferde motoru geliştirip bitirirse bir sonraki geliştirme süreci olmayacak. Böyle bir tuning ekonomisi de olmayacak. Onun yerine bu süreci yavaş yavaş ilerleterek hem mühendisler hemde tuning firmaları bir çalışma sürecinde olabiliyorlar.

    Eski atmosferik motorlardaydı uzun kilometreli ömürler. Turbo ve küçük hacimden aşırı besleme trendleri yüzünden uzun kilometreli motorlar malesef yok. Eski atmosferik motorları çok severim. Ama artık öyle motorlar göremiyoruz. Yapacak bir şeyimiz yok. Eskileri sevelim yenileri geliştirelim ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abi bknz forged piston neden vardır ne işe yarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Kucağınıza alcaksnız kimse demiyor burada :) bu işler keyifi diyorum, aracınızdan daha fazla güç istiyorsanız tercih edilebilir yani :) ticari bir dizel motor ile böyle bir aracı karşılaştırmak komik olmuş , dediniz araçlar yakıt ekonomisini önemseyen performansı düşük araçlar.

    Alıntıları Göster
    Sizin 2 katı beygir aldığınız araçta çokta performans amaçlı üretilmiş bir araç değil yanlız ayrıca benim 520d de 177 hp 350 bine yaklaştı maşallah hala saat gibi 800-900 binleri görmeyecek bir araç değil bu işin yakıt tasarruflu motoru falan yok bahsedilen modifiye canavarı araç (?) bu kilometrelerin çeyreğini bile göremez sıkıntı çıkarmadan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 21 Eylül 2019; 15:40:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Sizin 2 katı beygir aldığınız araçta çokta performans amaçlı üretilmiş bir araç değil yanlız ayrıca benim 520d de 177 hp 350 bine yaklaştı maşallah hala saat gibi 800-900 binleri görmeyecek bir araç değil bu işin yakıt tasarruflu motoru falan yok bahsedilen modifiye canavarı araç (?) bu kilometrelerin çeyreğini bile göremez sıkıntı çıkarmadan

    Alıntıları Göster
    Size 520d ile mutluluklar o zaman :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Size 520d ile mutluluklar o zaman :)

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim başarılarınızın devamını dilerim hedef 500 hp yakında bmw de keşfeder zaten sizi buralarda göremeyiz artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalamb

    Abi bknz forged piston neden vardır ne işe yarar
    Büyük turbo tekrar takılınca Raşit abi motor içine de girmeyi düşünüyor :) video bahsediyoruz zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    Ben tam anlatamadım galiba.
    Öncelikle apaçi başka bişey serseri başka bişey. Siz bence serseri değilsiniz.
    Aslında çabam "BMW sürücü profiline zarar veriyorsunuz" kelimesini açmaktı.
    BMW premium ve dolayısıyla pahalı bir marka olduğu için BMW kullanıcıları çok beyefendi gibi bir algı oluşmuş herhalde arkadaşta, onun
    için de "BMW sürücü profiline zarar veriyorsunuz" gibi bir cümle kurmuş.
    Ben BMW kullanıcılarının böyle efendi insanlar olduğunu düşünmüyorum, bence hepsi dışa dönük gösteriş seven insanlar. Kaliteden ziyade gösteriş seviyorlar.
    (Bu doğru veya yanlış da demiyorum, belki doğrusu bu şekildedir, kalite dediğimiz şey de bir algıdan ibarettir)
    Apaçi lafı belki biraz ağır kaçtı.
    Züppe diyelim. Yabancılar Snob der.
    Evet, züppe daha iyi

    Alıntıları Göster
    zübbeyim o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu konuda defalarca açıldı ve her defasında neden olamayacağı en küçük ayrıntısına kadar anlatıldı ama tekrar tekrar açılması için sadece bu konudan maddiyat sağlandığını gösteriyor

    teknik konularda çok az bir bilgi sahibi olan birisi dahi neden olmayacağını bilir

    üreticiler binlerce faktörü hesaplayıp araba üretsin ,sonra gelsin bir süper zeka motor gücünü % 100 den fazla artırsın
    yahu bu kadar süper bir beyni en başta o arabanın üreticisi havada kapar ,hatta bu aracın projesinde çalışan herkesi mahkemeye verip tazminat ister

    bende bir jet motoru bulsam şahin araca takıp meşhur olacağım "da" 2. el çıkma bir jet motoru bulamadım
    lakin motor günücü 1000 hp. mi yapsam yoksa 1500 hp. mi yapsam karar veremiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.CEMİL

    bu konuda defalarca açıldı ve her defasında neden olamayacağı en küçük ayrıntısına kadar anlatıldı ama tekrar tekrar açılması için sadece bu konudan maddiyat sağlandığını gösteriyor

    teknik konularda çok az bir bilgi sahibi olan birisi dahi neden olmayacağını bilir

    üreticiler binlerce faktörü hesaplayıp araba üretsin ,sonra gelsin bir süper zeka motor gücünü % 100 den fazla artırsın
    yahu bu kadar süper bir beyni en başta o arabanın üreticisi havada kapar ,hatta bu aracın projesinde çalışan herkesi mahkemeye verip tazminat ister

    bende bir jet motoru bulsam şahin araca takıp meşhur olacağım "da" 2. el çıkma bir jet motoru bulamadım
    lakin motor günücü 1000 hp. mi yapsam yoksa 1500 hp. mi yapsam karar veremiyorum
    O süper zeka mühendisler malesef emisyon kuralarına bağlı :) ayrıca en baz modelini bu kadar güçlü çıkarsa bir üst modeler nasıl satılacak :) videoda hepsin konusu geçiyor aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mantıklı bir hareket değil..

    Bildiğin extreme overclock yapmışlar, o motoru epey erken kucağa alırsınız bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Mantıklı bir hareket değil..

    Bildiğin extreme overclock yapmışlar, o motoru epey erken kucağa alırsınız bence.
    Bunu neye değnerek söylüyorsunuz ? :) ayrıca videoyu izlediyseniz orada bütün adımlar açıklıyor Raşit abi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Valla saglikli bir uygulama olmadigi belli. Iki kati beygir gucune cikarmak yapilir sey olabilir, surdurulebilirlik mumkun gorunmuyor. Yapilan seyi taktir ettigimi soylemeliyim fakat riskli uygulama oldugu belli.

    Gunluk kullanim ki yapilacak bu arac?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Valla saglikli bir uygulama olmadigi belli. Iki kati beygir gucune cikarmak yapilir sey olabilir, surdurulebilirlik mumkun gorunmuyor. Yapilan seyi taktir ettigimi soylemeliyim fakat riskli uygulama oldugu belli.

    Gunluk kullanim ki yapilacak bu arac?
    18 bin km dir kullaniliyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Yuksek devir cevirmeyince sikinti cikmiyordur herhalde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Yuksek devir cevirmeyince sikinti cikmiyordur herhalde.
    Videoda aslında konusu geçiyor ama bu güçler alınırken mümkün olan en düşük turbo basınçları kullanılıdı bu güce ulaşılırken. Bmw tarafından koyulan tüm Koruyucu parametreler de açık, olur da bu parametreler geçilse zaten araç kendisi güçü kesiyor. Ama videodaki araç hiç o parametreleri gecicek konuma gelmemiş zaten. Gerek motor ve şanzıman sıcaklığı gerek egzoz salınım sıcaklı yani egt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    almanlar yapmış o zaman diyorum, tebrikler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Güncel olarak üretilen turbo motorların hiçbiri 400 bin km gideceğini sanmıyorum açıkcası :)

    Alıntıları Göster
    Hocam sizin gibi arabalarla icli disli olan birinin bu yorumu yapmasini garipsedim.

    Turbo benzinlileri gectim daha riskli olan turbo dizeller bile . (Ornek multijet,hdi,dci,crdi)

    -zamaninda ve orjinal marka bakim urunleriyle bakim.

    -dogru kullanim tarzi (adamin altinda 1.5 dizel reno var bakiyorum aracin ustune koltuk buzdolabi vs koymus ev tasiyor , motor basbas bagirirken . Tarz derken kastettigim buydu.) (yada ikinci bir ornek dizel motorlarda mazot deposunda birikebilen kurum sebebiyle depodaki mazotu kirmizida bile fazla tutmayin kullanim tavsiye varken gecen gordum bir linea e5 de mazotu bitmis cocuklari iterek benzinciye goturduler arabayi.) vs vs en az 10 tane farkli yanlis kullanim amaci yazarim burayada gerek yok anlayan anladi.

    -dogru surusle ile (uzun uzun yazmayacagim yine )

    600-700 bin km ler hatta milyon km ye kadar motoruna dokunmadan kullanabilirsiniz.

    Benim gozlemledigim bircok kisi arabayi kullanmayi bilmiyor ve deger vermiyor malina .Gecmisi bilinmeyen birinden 100.000 kmde bir dizel arac alin %90 bir cok masraf acacaktir.

    Kisaca ikinci el almayin aldirmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.