Şimdi Ara

Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
1
Favori
18.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Motor şanzıman defransiyelin içindeki yüzlerce parçayı daha hesaba bile katmadık

    Alıntıları Göster
    Hangi parçalar farklı emin olmadan nasıl bu kadar emin olabiliyorsunz :) ezbere konuşmak oluyor bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExtremeZer0 -- 20 Eylül 2019; 14:57:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Preobrazhenski

    Güzel proje olmuş. Emisyon değerleri nasıl çıktı arabanın?
    Normalinden biraz fazladir , egzoz sisteminde bir oynama olmadi , kat vs duruyor. Videoda da niye sökmedigini anlatiyoruz hem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bmw denen firmadaki mühendislere yazıklar olsun. 1.6 blogu alıp 200 , 250 300 hp olarak yapıp cıkartmayı akıl bile edemiyorlar. Haybeye 2.0 litrelik blokları yapıp firmayı gereksiz masrafa sokuyorlar. Ben olsam hepsini kapının onune koyup turkiyedeki sanayi tayfasını transfer ederım balyaları ust uste dizerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Hangi parçalar farklı emin olmadan nasıl bu kadar emin olabiliyorsunz :) ezbere konuşmak oluyor bu

    Alıntıları Göster
    Otomotiv sektöründeki bütün mühendisliği,argeyi,teknolojiyi,harcanan milyarlarca doları yanlızca içeri daha fazla hava basarak çözmüşsünüz sizi tebrik etmekten başka ne denilebilirki

    Adamlar uzun ömürlü kullanılsın marka prestijimiz düşmesin bizi rezil etmesin rakiplerimizle rekabet edelim diye 10 bg almaya bir kamyon para harcıyor bizimkilerde 170 bg birden alıyorlar ve hala idda ediyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 21 Eylül 2019; 0:18:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Otomotiv sektöründeki bütün mühendisliği,argeyi,teknolojiyi,harcanan milyarlarca doları yanlızca içeri daha fazla hava basarak çözmüşsünüz sizi tebrik etmekten başka ne denilebilirki

    Adamlar uzun ömürlü kullanılsın marka prestijimiz düşmesin bizi rezil etmesin rakiplerimizle rekabet edelim diye 10 bg almaya bir kamyon para harcıyor bizimkilerde 170 bg birden alıyorlar ve hala idda ediyorlar

    Alıntıları Göster
    Siz bildiğiniz yoldan devam edin hocam :) 10 beygir icin ama firmalar tonlarca para hacramıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Bu bmw denen firmadaki mühendislere yazıklar olsun. 1.6 blogu alıp 200 , 250 300 hp olarak yapıp cıkartmayı akıl bile edemiyorlar. Haybeye 2.0 litrelik blokları yapıp firmayı gereksiz masrafa sokuyorlar. Ben olsam hepsini kapının onune koyup turkiyedeki sanayi tayfasını transfer ederım balyaları ust uste dizerim.
    Biraz araştırsanız keşke :) 1.5 hacimden bmw nin zaten 228 beygir üreten motoru var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExtremeZer0 -- 21 Eylül 2019; 9:24:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bimmerpost'ta bile 2 litre B48'e ancak 49mm çift turbo ve meth + yazılım ile güvenli şekilde 350hp çıkılabileceğini tuningçiler özellikle belirtirken, bana bu "proje" hiç akıl kârı gelmedi.

    Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Biraz araştırsanız keşke :) 1.5 hacimden bmw nin zaten 228 beygir üreten motoru var

    Alıntıları Göster
    Tabi motosiklet motoru ayrıca sorumun cevabı bu değil ben boyle bir motor yapılamaz da demiyorum. BMW neden bu şekilde günlük kullanımdaki araçlara bu motorları takmıyor diyorum sadece merak ettiğim için sorguluyorum ve bir anlam veremiyorum ve kendimce şöyle bir cevap veriyorum Boyle dibine kadar zorlanmış araçları standart yağ standart soğutucu standart aktarma organları standart egzos ile yapmaması gerektiği için olabilirmi ayrıca partikül salınımını dizginleyemeyecek olmasıda bir sıkıntı. Küçük bir bloğu bu kadar sıkıştırarak en az 400 bin kilometre yürüyecek şekilde dizayn etmenin pek mümkün olmamasıda olabilirmi. Yoksa f1 motorlarında adamlar 1000cc den 1000 beygir çıkarıyor ama ömrü bir yarışlık oluyor. Boyle sıkıştırılan BMW lerin defransiyel vuruntusu başlıyor uyanık sanayiciler defransiyele gress yağ basıp kapatıyor millete ikinci elde iteliyor 10.000 km sonra sanayi sanayi dolaşıyor alan enayiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Tabi motosiklet motoru ayrıca sorumun cevabı bu değil ben boyle bir motor yapılamaz da demiyorum. BMW neden bu şekilde günlük kullanımdaki araçlara bu motorları takmıyor diyorum sadece merak ettiğim için sorguluyorum ve bir anlam veremiyorum ve kendimce şöyle bir cevap veriyorum Boyle dibine kadar zorlanmış araçları standart yağ standart soğutucu standart aktarma organları standart egzos ile yapmaması gerektiği için olabilirmi ayrıca partikül salınımını dizginleyemeyecek olmasıda bir sıkıntı. Küçük bir bloğu bu kadar sıkıştırarak en az 400 bin kilometre yürüyecek şekilde dizayn etmenin pek mümkün olmamasıda olabilirmi. Yoksa f1 motorlarında adamlar 1000cc den 1000 beygir çıkarıyor ama ömrü bir yarışlık oluyor. Boyle sıkıştırılan BMW lerin defransiyel vuruntusu başlıyor uyanık sanayiciler defransiyele gress yağ basıp kapatıyor millete ikinci elde iteliyor 10.000 km sonra sanayi sanayi dolaşıyor alan enayiler.

    Alıntıları Göster
    Güncel olarak üretilen turbo motorların hiçbiri 400 bin km gideceğini sanmıyorum açıkcası :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Bimmerpost'ta bile 2 litre B48'e ancak 49mm çift turbo ve meth + yazılım ile güvenli şekilde 350hp çıkılabileceğini tuningçiler özellikle belirtirken, bana bu "proje" hiç akıl kârı gelmedi.

    Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo
    Hangi şirketin projesi acaba bu ? 340 ile sınırlı kalacağını sanmıyorum özellikle b48b20 ise bu block

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Bimmerpost'ta bile 2 litre B48'e ancak 49mm çift turbo ve meth + yazılım ile güvenli şekilde 350hp çıkılabileceğini tuningçiler özellikle belirtirken, bana bu "proje" hiç akıl kârı gelmedi.

    Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo
    Bu nasıl bir dyno verisi imza gibi hiç linear değil :) güc inip cikiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Siz bildiğiniz yoldan devam edin hocam :) 10 beygir icin ama firmalar tonlarca para hacramıyor

    Alıntıları Göster
    Dostum bak anlayamadıgın şey şu hp almak en kolayı önemli olan o aldığın hp yi yüzbinlerce kilometre hatta yapabiliyorsan milyon km sorunsuz yürütmekte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Dostum bak anlayamadıgın şey şu hp almak en kolayı önemli olan o aldığın hp yi yüzbinlerce kilometre hatta yapabiliyorsan milyon km sorunsuz yürütmekte

    Alıntıları Göster
    Benim de dedigim gibi modifiye , yazilim ve bunun gibi seyler tamamen keyifi işlemler :) zaten bunun bilincinde olunmalı :) ayrıca bu motorlar ile 1 milyon km yapana bmw onur ödülü verir bana soraranız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Bu nasıl bir dyno verisi imza gibi hiç linear değil :) güc inip cikiyor

    Alıntıları Göster
    Amaç turbo lag'ı da göstermek, big boost usa'in bimmerpost'ta b48 üzerine çok fazla yazısı var, motoru elinize almadan önce okuyun bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Hangi şirketin projesi acaba bu ? 340 ile sınırlı kalacağını sanmıyorum özellikle b48b20 ise bu block

    Alıntıları Göster
    Big boost usa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    "BMW sürücü profiline zarar veriyorsun" demişsin ama Bmw sürücü profili zaten bu, en azından ülkemizdekiler.
    Bence zarar değil fayda sağlıyor çünkü BMW bir marka olarak artık tam olarak apaçi benim gözümde, apaçiliğe fayda sağlıyor yani arkadaş.
    VW apaçi değildir, Scirocco modeline apaçi kullanıcı diyebiliriz. Mesela Golf, Polo, Tiguan apaçi değildir.
    Honda'ya bile bir marka olarak apaçi denemez. Civic apaçidir ama Jazz kullanan CRV kullanana apaçi diyemeyiz.
    Gelgelelim BMW 1 serisi, 3 serisi, 5 serisi, hatta ve hatta S Classe dururken 7 serisi alan adam dahi apaçidir. X5'ler X6'lar falan da buna dahil.
  • Öncelikle cesaretten ötürü tebrik etmek isterim. Bu tarz suni upgradelerde 340 değil 400 hp bile alabilirsiniz. Buradaki asıl amaç beygirden çok verimlilik esasının yükseltilmesidir. Yoksa değil 30.000 15.000 nde bile aracı pert etme ihtimali çok yüksek olur. Yok proje mroje bunlar HİKAYEDİR. Umarım ki ilerleyen dönemde sıkıntı yaşanmaz. Stage 2 ler bile ne kadar sıkıntılı olabiliyorken böylesine bi beygir artışı sonucu verimlilik KESİNLİKLE MÜMKÜN DEĞİLDİR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    "BMW sürücü profiline zarar veriyorsun" demişsin ama Bmw sürücü profili zaten bu, en azından ülkemizdekiler.
    Bence zarar değil fayda sağlıyor çünkü BMW bir marka olarak artık tam olarak apaçi benim gözümde, apaçiliğe fayda sağlıyor yani arkadaş.
    VW apaçi değildir, Scirocco modeline apaçi kullanıcı diyebiliriz. Mesela Golf, Polo, Tiguan apaçi değildir.
    Honda'ya bile bir marka olarak apaçi denemez. Civic apaçidir ama Jazz kullanan CRV kullanana apaçi diyemeyiz.
    Gelgelelim BMW 1 serisi, 3 serisi, 5 serisi, hatta ve hatta S Classe dururken 7 serisi alan adam dahi apaçidir. X5'ler X6'lar falan da buna dahil.
    5 serisi kullanan biri olarak kesinlikle katılıyorum. şahsen ben kendim apaçi serseriyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4007

    Öncelikle cesaretten ötürü tebrik etmek isterim. Bu tarz suni upgradelerde 340 değil 400 hp bile alabilirsiniz. Buradaki asıl amaç beygirden çok verimlilik esasının yükseltilmesidir. Yoksa değil 30.000 15.000 nde bile aracı pert etme ihtimali çok yüksek olur. Yok proje mroje bunlar HİKAYEDİR. Umarım ki ilerleyen dönemde sıkıntı yaşanmaz. Stage 2 ler bile ne kadar sıkıntılı olabiliyorken böylesine bi beygir artışı sonucu verimlilik KESİNLİKLE MÜMKÜN DEĞİLDİR.
    Araç 18 bin km dir kullanılıyor :) videoda gereki bütün bilgiler mevcut aslında, suni bir upgrade de değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrT4ngo

    5 serisi kullanan biri olarak kesinlikle katılıyorum. şahsen ben kendim apaçi serseriyim.

    Alıntıları Göster
    Ben tam anlatamadım galiba.
    Öncelikle apaçi başka bişey serseri başka bişey. Siz bence serseri değilsiniz.
    Aslında çabam "BMW sürücü profiline zarar veriyorsunuz" kelimesini açmaktı.
    BMW premium ve dolayısıyla pahalı bir marka olduğu için BMW kullanıcıları çok beyefendi gibi bir algı oluşmuş herhalde arkadaşta, onun
    için de "BMW sürücü profiline zarar veriyorsunuz" gibi bir cümle kurmuş.
    Ben BMW kullanıcılarının böyle efendi insanlar olduğunu düşünmüyorum, bence hepsi dışa dönük gösteriş seven insanlar. Kaliteden ziyade gösteriş seviyorlar.
    (Bu doğru veya yanlış da demiyorum, belki doğrusu bu şekildedir, kalite dediğimiz şey de bir algıdan ibarettir)
    Apaçi lafı belki biraz ağır kaçtı.
    Züppe diyelim. Yabancılar Snob der.
    Evet, züppe daha iyi




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.