Şimdi Ara

VOLKSWAGEN T-ROC veriler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
20.959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba.

    T-Roc C segment bri SUV arkadaşlar,Golf'ten büyük Tiguan'dan küçük bir otomobil omuz mesafeleri C segment tüm araçlardan büyük,147-147 santim ile araç Passat B8'den 3 santim dar Golf 7'den 3 santim geniş.


    İÇ BOYUTLAR

    Ön omuz -1471 mm
    Arka omuz -1474 mm
    Ön baş -1043 mm
    Ön baş -982 mm
    Dingil 2 metre 59 santim


    DIŞ BOYUTLAR


    1819 mm genişlik(Aynalar dahil-1992 mm
    4 metre 23 santim uzunluk
    16.1 santim yerden yükseklik
    157.3 santim dış yükseklik
    1546-1541 iz açıklıkları


    Performans olarak kısaca TSi'ler ve TDi motorlar

    1.0 TSi manuel ağırlık 1270 kilogram 115 PS motorda 0-100 10.1 saniye .

    1.5 TSİ 150 PS 0-100 8.4 saniye 1330 kilogram manuel,DSG 1350 kilogram.


    115 PS TDi 0-100 10.9 saniye ağırlık 1395 kilogram


    Araç enden Passat'tan iki santim kısa Golf'ten iki santim geniş,dingil Golf'ten iki santim küçük, dış uzunluk iki santim küçük en önemlisi yerden 2 santim daha yüksek ve iz açıklıkları yol tutuş iyileştirmek için 2-3 santim kadar açılmış.

    Araç muadil Golf'lerden 60 kilogram kadar daha ağır.




    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler







  • c segment crossover'lar güzel satış rakamları yakalıyor ama b segment'ler o kadar tutmuyor. B segment suvcuklarda en çok satan olabilir.

    Tiguan'ın biraz pahalı olması, bu aracın boyutunun da c segmentlere yakın olması nedeniyle başarılı olur. Avrupada bayağı başarılı satışları var tiguana rağmen.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    VOLKSWAGEN T-ROC: Segment ve Veriler

    Volkswagen T-ROC, kompakt bir crossover SUV'dur ve B-SUV olarak sınıflandırılır. Bu, onu Tiguan gibi C-SUV'lardan daha küçük, ancak Polo gibi B-segment hatchback'lerden daha büyük kılar.

    T-ROC'un boyutları, onu şehir içi sürüş ve park etme için ideal hale getirirken, aynı zamanda aileler için yeterli alan sunar. Araba, geniş bir iç mekana, yüksek bir sürüş pozisyonuna ve çok sayıda standart özelliğe sahiptir.

    Motor seçenekleri arasında 1,0 litrelik üç silindirli benzinli motor, 1,5 litrelik dört silindirli benzinli motor ve 2,0 litrelik dört silindirli dizel motor yer alır. Tüm motorlar, önden çekişli veya dört tekerlekten çekişli konfigürasyonlarda mevcuttur.

    T-ROC, güvenlik özellikleri açısından da iyi bir puana sahiptir ve Euro NCAP tarafından beş yıldızla derecelendirilmiştir. Araba, çarpışma uyarısı, otomatik acil frenleme ve şeritten ayrılma uyarısı gibi bir dizi gelişmiş sürüş yardımı özelliğine sahiptir.

    Genel olarak Volkswagen T-ROC, kompakt SUV segmentinde çok yönlü ve yetenekli bir seçenektir. Geniş iç mekanı, güçlü motorları ve çok sayıda özelliği sayesinde hem aileler hem de bireyler için ideal bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bence güzel araç.Tiguandan müşteri çalacak gibi.

    Bir de satış fiyatlarına bakmak lazım.Gerçi bu piyasada ucuz olmayacak zaten.Piyasalar çok yüksek her araç için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    Bence güzel araç.Tiguandan müşteri çalacak gibi.

    Bir de satış fiyatlarına bakmak lazım.Gerçi bu piyasada ucuz olmayacak zaten.Piyasalar çok yüksek her araç için.
    Hocam baz araç jant kapaklı olmaz,Polo Trendline bile gayet dolu bir araç velhasıl bu araç tahminen 120 bandında gezer,T-Cross bunun küçüğü Polo kokpitli SUV,o da 100-110 bandında gezer özellikle Qasqhaı,Juke,Captur,Kadjar gibi araçlardan uygun fiyatı ve TSİ motoruyla müşteri çalacaktır.
  • Katılıyorum.Bizim milletimizde Suv hastalığı var.Eğer doğuş fiyatı iyi tutarsa b ve c segment suv lardan çok müşteri çalacaktır.Her şey doğuşa bağlı bence.
  • Tam bizim piyasanın arabası ortalığı kasıp kavurcak gibi duruyor.
  • Vw neden ön ızgarayı egeadan çalıyor?
  • Gene aynı direksiyon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BigMuffin

    Gene aynı direksiyon
    Her modele ayrı direksiyon mu koymalılar yoksa direksiyon mu kötü anlamadım neyi kastettin?
  • VW'yi antipatik bulsam da bu araç çok tatlı geliyor gözüme.
  • En azından bi modelinde de farklı direksiyon görelim demek istedim hocam
  • c segment crossover'lar güzel satış rakamları yakalıyor ama b segment'ler o kadar tutmuyor. B segment suvcuklarda en çok satan olabilir.

    Tiguan'ın biraz pahalı olması, bu aracın boyutunun da c segmentlere yakın olması nedeniyle başarılı olur. Avrupada bayağı başarılı satışları var tiguana rağmen.
  • Kadran tasarımı harika.
  • Dsg nin hangi modeli kullanılacak, efsanevi dq200 değildir inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BigMuffin

    En azından bi modelinde de farklı direksiyon görelim demek istedim hocam
    T-Cross'ta direksiyon farklı hocam.

    VOLKSWAGEN T-ROC  veriler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    c segment crossover'lar güzel satış rakamları yakalıyor ama b segment'ler o kadar tutmuyor. B segment suvcuklarda en çok satan olabilir.

    Tiguan'ın biraz pahalı olması, bu aracın boyutunun da c segmentlere yakın olması nedeniyle başarılı olur. Avrupada bayağı başarılı satışları var tiguana rağmen.
    Bu araba zaten C segment,B segment olan T-Cross.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Vw neden ön ızgarayı egeadan çalıyor?
    Hocam aslında Egea tasarım olarak çok güzel araba genel hatlar neredeyse VW'e yakın ama yarım kalmış birkaç dokunuş daha olsa müthiş duracak.

    ön ızgara Passat B6 msı bi tasarım bence Egea Passat'tan çalmıştır.
  • C segment olan tiguan. Bu bildiğin b segment. B segmentlerin en büyüklerinden. İçi falan da polo zaten.

    Mazda cx3, opel crossland x, c4 cactus, hyundai kona, fiat 500x gibi modellerle rakip işte. Ebatları birbirine yakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 17 Ocak 2019; 16:13:29 >
  • Arac B-SUV.

    C-SUV degil
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    O zaman T-Cross ne olacak? Ayrıca Tiguan ve Tiguan Allspace de segment mi atlayacak?



    Aklıma yatan :

    B : T-Cross
    B+ : T-Roc (Egea gibi ne B ne de C)
    C : Tiguan
    D : Tiguan Allspace (C+ da diyelim)
    E : Touareg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirrüs -- 17 Ocak 2019; 16:29:56 >
  • Sirrüs kullanıcısına yanıt
    Tcross'a segment kalmadıysa onu da f segmentine alalım. Vw nin f segment suvu yok galiba.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.