Şimdi Ara

2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
7.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53
    dönmek zorundalar, 63 amg motorunu atmosferik olarak geçmeleri imkansız. bmw turboya dönerse mercedes en geç 1 yıl sonra turboya yada komprassöre geri döner. her ne kadar 63 amg motoru efsane de olsa turbo ile başa çıkamaz.


    Mercedes-Benz Kompressörü yeni modellerde düşünmediğinden e55 AMG v8 kompressör motoru yenilemediler..Sanırım turbolu yeni AMG motoru söz konusu olabilir 63 AMG yanında..

    Benim asıl beklentim, 5.20 benzinlide 1.8 turbo kullanması BMW'nin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53
    dönmek zorundalar, 63 amg motorunu atmosferik olarak geçmeleri imkansız. bmw turboya dönerse mercedes en geç 1 yıl sonra turboya yada komprassöre geri döner. her ne kadar 63 amg motoru efsane de olsa turbo ile başa çıkamaz.


    Mercedes-Benz Kompressörü yeni modellerde düşünmediğinden e55 AMG v8 kompressör motoru yenilemediler..Sanırım turbolu yeni AMG motoru söz konusu olabilir 63 AMG yanında..

    Benim asıl beklentim, 5.20 benzinlide 1.8 turbo kullanması BMW'nin..



    mercedes yıllardır atmosferik olarak cevap veremiyor diye yaptı 63 amg yi bence. ama şimdi bmw turboya dönese 63 amg motorunu bırakıp atamaz kolay kolay mercedes. ya 63 amg nin limitlerini zorlayıp 575 hp ye kadar çıkartırlar ki ben hiç sanmıyorum yada 63 amg motoruna supercharge tarzı bir şeyler yaparlar ki buda direk 650 hp demek en azından ki 65 amg yi tamamen iptal ederler ki buda açıklandı zaten resmi olarak. sonuçta tam olarak ne yapıcaklar bilmiyorum ama tek bildiğim e serisi amg'nin m5 in altında kalmayacağı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53
    dönmek zorundalar, 63 amg motorunu atmosferik olarak geçmeleri imkansız. bmw turboya dönerse mercedes en geç 1 yıl sonra turboya yada komprassöre geri döner. her ne kadar 63 amg motoru efsane de olsa turbo ile başa çıkamaz.


    Mercedes-Benz Kompressörü yeni modellerde düşünmediğinden e55 AMG v8 kompressör motoru yenilemediler..Sanırım turbolu yeni AMG motoru söz konusu olabilir 63 AMG yanında..

    Benim asıl beklentim, 5.20 benzinlide 1.8 turbo kullanması BMW'nin..


    şuanda 2000 cc benzinli motor bile yok 5 serisinde en düşük motor 3000 cc kesinlikle 1.8 turbo birşey lazım...satışları etkiler

    24 Kasım 2009; 0:12:12

    Maximum output in this case of
    135 kW/184 hp makes the BMW 520d fitted as standard with Auto Start Stop the new efficiency benchmark in its segment. Average fuel consumption in
    the EU5 test cycle is just 5.0 litres/100 kilometres (equal to 56.5 mpg imp),
    the CO2 emission rating is 132 g/km (provisional figures).



    Power units:
    BMW 550i
    V8 petrol engine with TwinPower Turbo and High Precision Injection
    Capacity: 4,395 cc, max output: 300 kW/407 hp from 5,500 – 6,400 rpm
    Max torque: 600 Nm/442 lb-ft from 1,750 – 4,500 rpm
    Acceleration: 0 – 100 km/h in 5.0 seconds
    Top speed: 250 km/h (155 mph)
    Average fuel consumption to the EU standard:
    10.4 ltr/100 km (27.2 mpg imp)
    CO2 emissions to the EU standard: 243 g/km,
    full compliance with the EU5 emission standard.

    BMW 535i
    Straight-six petrol engine with TwinPower Turbo,
    High Precision Injection and VALVETRONIC
    Capacity: 2,979 cc, max output: 225 kW/306 hp at 5,800 rpm
    Max torque: 400 Nm/295 lb-ft from 1,200 – 5,000 rpm
    Acceleration: 0 – 100 km/h in 6.0 seconds
    (automatic transmission: 6.1 seconds)
    Top speed: 250 km/h (155 mph)
    Average fuel consumption to the EU standard:
    8.5 ltr/100 km (automatic transmission: 8.4 litres) (33.2 /33.6 mpg imp)
    CO2 emissions to the EU standard: 199 g/km
    (automatic transmission 195 g),
    full compliance with the EU5 emission standard.


    BMW 528i
    Straight-six petrol engine with High Precision
    Injection and lean-burn mode
    Capacity: 2,996 cc, max output: 190 kW/258 hp at 6,600 rpm
    Max torque: 310 Nm/228 lb-ft from 2,600 – 5,000 rpm
    Acceleration: 0 – 100 km/h in 6.6 seconds
    (automatic transmission 6.7 seconds)
    Top speed: 250 km/h (155 mph)
    Average fuel consumption to the EU standard:
    7.8 ltr/100 km (automatic transmission 7.6 litres) (36.2/37.2 mpg imp)
    CO2 emissions to the EU standard: 182 g/km
    (automatic transmission 178 g/km),
    full compliance with the EU5 emission standard.

    BMW 523i
    Straight-six petrol engine with High Precision
    Injection and lean-burn mode
    Capacity: 2,996 cc, max output: 150 kW/204 hp at 6,100 rpm
    Max torque: 270 Nm/199 lb-ft from 1,500 – 4,250 rpm
    Acceleration: 0 – 100 km/h in 7.9 seconds
    Top speed: 238 km/h (automatic transmission 234 km/h) (148 /145 mph)
    Average fuel consumption to the EU standard:
    7.6 ltr/100 km (37.2 mpg imp)
    CO2 emissions to the EU standard: 177 g/km,
    full compliance with the EU5 emission standard.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodömizer

    EFSANELER

    E28 M5
    282 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E34 M5
    340 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E39 M5
    394 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    E60 M5
    507 HP

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507


    Yavaş yavaş beygirlerde artıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53
    mercedes yıllardır atmosferik olarak cevap veremiyor diye yaptı 63 amg yi bence. ama şimdi bmw turboya dönese 63 amg motorunu bırakıp atamaz kolay kolay mercedes. ya 63 amg nin limitlerini zorlayıp 575 hp ye kadar çıkartırlar ki ben hiç sanmıyorum yada 63 amg motoruna supercharge tarzı bir şeyler yaparlar ki buda direk 650 hp demek en azından ki 65 amg yi tamamen iptal ederler ki buda açıklandı zaten resmi olarak. sonuçta tam olarak ne yapıcaklar bilmiyorum ama tek bildiğim e serisi amg'nin m5 in altında kalmayacağı.


    Zaten şuanki E63 AMG yeni gelicek M5'İn altında kalması söz konusu değil, çünkü w211'de ki E63 AMG'nin daha verimli hale geldi..

    55 AMG V8 Kompressör'ün devamı olarak 5000cc civarı turbolu bir motor bekliyorum MB'den..

    63 AMG'ye kesinlikle ellemezler, her şekilde motor seçeneklerini üstte tutmak istiyor MB..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53
    mercedes yıllardır atmosferik olarak cevap veremiyor diye yaptı 63 amg yi bence. ama şimdi bmw turboya dönese 63 amg motorunu bırakıp atamaz kolay kolay mercedes. ya 63 amg nin limitlerini zorlayıp 575 hp ye kadar çıkartırlar ki ben hiç sanmıyorum yada 63 amg motoruna supercharge tarzı bir şeyler yaparlar ki buda direk 650 hp demek en azından ki 65 amg yi tamamen iptal ederler ki buda açıklandı zaten resmi olarak. sonuçta tam olarak ne yapıcaklar bilmiyorum ama tek bildiğim e serisi amg'nin m5 in altında kalmayacağı.


    Zaten şuanki E63 AMG yeni gelicek M5'İn altında kalması söz konusu değil, çünkü w211'de ki E63 AMG'nin daha verimli hale geldi..

    55 AMG V8 Kompressör'ün devamı olarak 5000cc civarı turbolu bir motor bekliyorum MB'den..

    63 AMG'ye kesinlikle ellemezler, her şekilde motor seçeneklerini üstte tutmak istiyor MB..




    63 amg ye elleyeceklerini bende sanmıyorum, büyük ihtimalle 65 amg iptal edilecek ve yerine 63 amg nin turbosu gelecek. e 63 amg turbo tarzı bir şey bekliyorum ben. en az 650 hp olmalı. özet olarak e 500 den sonra e 63 amg sonrada e63 turbo amg tarzı bir şey olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53
    mercedes yıllardır atmosferik olarak cevap veremiyor diye yaptı 63 amg yi bence. ama şimdi bmw turboya dönese 63 amg motorunu bırakıp atamaz kolay kolay mercedes. ya 63 amg nin limitlerini zorlayıp 575 hp ye kadar çıkartırlar ki ben hiç sanmıyorum yada 63 amg motoruna supercharge tarzı bir şeyler yaparlar ki buda direk 650 hp demek en azından ki 65 amg yi tamamen iptal ederler ki buda açıklandı zaten resmi olarak. sonuçta tam olarak ne yapıcaklar bilmiyorum ama tek bildiğim e serisi amg'nin m5 in altında kalmayacağı.


    Zaten şuanki E63 AMG yeni gelicek M5'İn altında kalması söz konusu değil, çünkü w211'de ki E63 AMG'nin daha verimli hale geldi..

    55 AMG V8 Kompressör'ün devamı olarak 5000cc civarı turbolu bir motor bekliyorum MB'den..

    63 AMG'ye kesinlikle ellemezler, her şekilde motor seçeneklerini üstte tutmak istiyor MB..




    peki sayın lazarotti mercedesin eski zamanlarda olduğu gibi sl73 amg gibi büyük hacimli motor girişimi varmı yoksa onlarda turbo işine devammı edecekler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    peki sayın lazarotti mercedesin eski zamanlarda olduğu gibi sl73 amg gibi büyük hacimli motor girişimi varmı yoksa onlarda turbo işine devammı edecekler


    Henüz turbonun AMG ile harmanlanmasını göremedik..SLS AMG'de çok güvendikleri motoru kullandılar..

    Turbo konusunda ciddi planları var MB'nin..Yanlız turbo devir bandını iyi ayarlamak istiyorlar doğal olarak..

    Bunun sebebi, MB'nin hızlanması genel yapı itibariyle aynı tutmaya bakar..Yani 0-100 km/hızlanması çok iyi olupda, 100'den sonra yığılmaya izin vermez..

    a6 3.0 TDİ ve e320 CDİ'nin hızlanmalarına bakınız..Audi 0-100 km/hızlanmada feci şekilde iyi e320 CDİ'ye oranla..Fakat 100'den sonraki hızlanma değerleri çok farklı..

    Kompressörde bu hızlanmayı iyi beceriyordu devir bandını uzun tutarak..Zaten yapı itibariyle yüksek devire izin vermediğinden turboda'da başarılı olucağını düşünüyorum..

    AMG turbo için biraz daha beklememiz gerekicek sanırım..55 AMG v8 Kompressör motorunun boşluğu söz konusu şuan için..




  • Çoğu firma araçlarını turbo ile revizyona sokmaya başladı.Atmosferiğin zevki apayrı.Turbodaki gibi lag time derdiniz yok ama turbo motorda en güzel artı ufak basınç değişimleri ve yazılımla araçların modifiyesinin kolaylaşması bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodömizer

     2011'de Yeni BMW M5'e V8-Biturbo - Güle Güle Atmosferik V10 507





    Motorda BMW'nin yanlış 1şey yapmayacağına güveniyorum. İçim rahat.




  • ilk aşkım e60 M5'i herşeyi ile özleyeceğimi düşünüyoum ama yeni M5'te sanıyorum en iyi olay Turbo sayesinde vınnnnn çufffff yapabilecek olmasıdır. (Blow-off)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    peki sayın lazarotti mercedesin eski zamanlarda olduğu gibi sl73 amg gibi büyük hacimli motor girişimi varmı yoksa onlarda turbo işine devammı edecekler


    Henüz turbonun AMG ile harmanlanmasını göremedik..SLS AMG'de çok güvendikleri motoru kullandılar..

    Turbo konusunda ciddi planları var MB'nin..Yanlız turbo devir bandını iyi ayarlamak istiyorlar doğal olarak..

    Bunun sebebi, MB'nin hızlanması genel yapı itibariyle aynı tutmaya bakar..Yani 0-100 km/hızlanması çok iyi olupda, 100'den sonra yığılmaya izin vermez..

    a6 3.0 TDİ ve e320 CDİ'nin hızlanmalarına bakınız..Audi 0-100 km/hızlanmada feci şekilde iyi e320 CDİ'ye oranla..Fakat 100'den sonraki hızlanma değerleri çok farklı..

    Kompressörde bu hızlanmayı iyi beceriyordu devir bandını uzun tutarak..Zaten yapı itibariyle yüksek devire izin vermediğinden turboda'da başarılı olucağını düşünüyorum..

    AMG turbo için biraz daha beklememiz gerekicek sanırım..55 AMG v8 Kompressör motorunun boşluğu söz konusu şuan için..




    dediklerin doğtu ama 55 amg v8 kompressör boşluğu olduğunu sanmıyorum. çünkü 63 amg ne ile değiştirildi? 55 amg komp. motoru ile değişti 63 amg motoru. şimdi tek bir boşluk var oda 65 amg motoru. bu v12 biturbo motor çok büyük ve ağır , bu yüzden mercedes v8 çift turbo yapcak bence ve bu mercedes motoruda büyük ihtimalle 63amg motoru olacak. yüksek devirli oldugundan turboya daha yatkın bir motor , hem eski 55 e hemde güncel 65 amg ye göre.

    mercedes eskiden c-e-s kasalara sırası ile 55amg-55amg komp-65amg biturbo koyuyordu. 63 amg çıkınca 55amg ve 55amg komp. un yerini aldı. hatta sırf buyuzden c63 gibi bir makina ortaya cıktı. ama beygirini limitlediler. 65 amg motoru nun 65amg biturbo olacağını ve bu motorun s-cl-ve süpersport larda kullanacağından eminim. asıl soru şu: bu yeni gelecek ve büyük ihtimalle 650 hp üzeri ve 1000 nm tork üretecek bu motoru e serisine koyacakmı?




  • Bmw her şartta akar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    E serisi son AMG'de atmosfere döndü, M ise tam tersi..

    Diğer 5 kasalarda turbo kullanılsa daha uygun olur E serisi gibi..

    M-Power felsefesi yıkıldı..







    +1
  • Mercedes'in artık 7.3 Litre V12 motoru seri üretime koyması neredeyse imkansız...Zaten her zaman için, gerek 450 Sel 6.9, gerek 7.3 V12 gibi otomobilleri Mercedes'in çok az sattı...Hele SL73 Amg'nin sayısı dünyada 100'den az.

    Herkes hacim küçültmeye gidiyor artık...

    Devasa Amerikan jipleri bile artık ufak motorlar kullanıyor. Gerçi eleştiriliyorlarda, mesela Ford'un 3.5 litre çift turbolu motoru. Hiçte az yakmıyor V8'den bir farkı yok yakıt tüketiminde felan diyorlardı...
  • M power gözümde bitmiştir. Çok umrunda mıdır o da ayrı bi konu. Ama birçok fanatiğini kaybetti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    quote:

    Orijinalden alıntı: rambo53
    mercedes yıllardır atmosferik olarak cevap veremiyor diye yaptı 63 amg yi bence. ama şimdi bmw turboya dönese 63 amg motorunu bırakıp atamaz kolay kolay mercedes. ya 63 amg nin limitlerini zorlayıp 575 hp ye kadar çıkartırlar ki ben hiç sanmıyorum yada 63 amg motoruna supercharge tarzı bir şeyler yaparlar ki buda direk 650 hp demek en azından ki 65 amg yi tamamen iptal ederler ki buda açıklandı zaten resmi olarak. sonuçta tam olarak ne yapıcaklar bilmiyorum ama tek bildiğim e serisi amg'nin m5 in altında kalmayacağı.


    Zaten şuanki E63 AMG yeni gelicek M5'İn altında kalması söz konusu değil, çünkü w211'de ki E63 AMG'nin daha verimli hale geldi..

    55 AMG V8 Kompressör'ün devamı olarak 5000cc civarı turbolu bir motor bekliyorum MB'den..

    63 AMG'ye kesinlikle ellemezler, her şekilde motor seçeneklerini üstte tutmak istiyor MB..




    öyle bir altında kalırki güncel e63 yeni M5'in şaşırırsınız
    e60 M5 geçiyor şu anki e63'ü

    direk karşılaştırma değil ama bir örnek vereyim, güncel 760i s63'ü 200'e doğru boy boy geçmeye başlıyor
    M5 578 hp geliyor güncel e63 e yapsın kuyruğunu kıstırır yapacak bir şey yok
    bu motor güncel V10'a göre %30 tasarruflu olacak

    yok m efsanesi bitti yok bmw bitmiştir felan bunlar hikaye, ferrari aşırı beslemeye geçiyor oda bitecek heralde sizin gözünüzde




  • bmw de kers sistemi de olucak bunun katkısı ne acaba merak ediyorum...
    hatırladığım kadarıyla 720 nm tork olucak araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 24 Ocak 2010; 22:27:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerem_usta
    öyle bir altında kalırki güncel e63 yeni M5'in şaşırırsınız
    e60 M5 geçiyor şu anki e63'ü

    direk karşılaştırma değil ama bir örnek vereyim, güncel 760i s63'ü 200'e doğru boy boy geçmeye başlıyor
    M5 578 hp geliyor güncel e63 e yapsın kuyruğunu kıstırır yapacak bir şey yok
    bu motor güncel V10'a göre %30 tasarruflu olacak

    yok m efsanesi bitti yok bmw bitmiştir felan bunlar hikaye, ferrari aşırı beslemeye geçiyor oda bitecek heralde sizin gözünüzde



    Gerçekmisin dostum?

    İspatlarmısın söylediklerini, fikirlerimi değiştirt bana..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem_usta
    öyle bir altında kalırki güncel e63 yeni M5'in şaşırırsınız
    e60 M5 geçiyor şu anki e63'ü

    direk karşılaştırma değil ama bir örnek vereyim, güncel 760i s63'ü 200'e doğru boy boy geçmeye başlıyor
    M5 578 hp geliyor güncel e63 e yapsın kuyruğunu kıstırır yapacak bir şey yok
    bu motor güncel V10'a göre %30 tasarruflu olacak

    yok m efsanesi bitti yok bmw bitmiştir felan bunlar hikaye, ferrari aşırı beslemeye geçiyor oda bitecek heralde sizin gözünüzde



    Gerçekmisin dostum?

    İspatlarmısın söylediklerini, fikirlerimi değiştirt bana..



    E63 vs M5 ikisi de atmosferik güç olarak ta birbirlerine yakın hangisi geçer kesin olarak birşey söyleyemem ama,
    7.60i biturbo motora sahip(544 hp) ve S63 Atmosferik motoru(525 Hp) karşılaştırıp ahkam kesmek te ayrı olay..
    S65 rakibidir o da large gelir 612 Hp 1000 NM tork ile..

    Edit:M5 - E63 performans değerleri buldum
    M5 : 0-100 = 4.5sn E63 :4.5 sn
    M5 :0-160 =9.2sn E63: 9.5 sn
    Motor hacmi olarak aralarında 1 litre fark var E63 daha büyük ama M5'te V10 motora sahip E63 V8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 25 Ocak 2010; 0:20:25 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.