5, vites 2000 devir ve 90 km hızla en ideal hız diye düşünüyorum. 120 ye ulaştığımızda devir 2600 yada 2700 civarı olması lazım ben zaten 120 nin üzerine nerdeyse hiç çıkmam. 90 veya 100 ün üzerine çıktığınızda motor biraz bağırıyor ve ben bu sesi hiç sevmiyorum. duymakta istemiyorum bu yüzden genelde 5, vites 2000 devir 90 km hızda ullanırım. bir sonraki arabam mutlaka 6 vitesli olacak.
Alıntıları Göster
Yokuş yukarı klima açık , 5 kişi 1.5 dCi clio da gebermişti.
quote:
Orijinalden alıntı: mchll
Yokuş yukarı klima açık , 5 kişi 1.5 dCi clio da gebermişti.
Alıntıları Göster
Kiralama şirketleri gerçekten çok pahalı oluyor ancak şirketler kiralamaları masraf olarak vergiden düşebildiğinden ayrıca bakım-kaza gibi durumlarda desteği çok iyi verdiğinden ve araçlarıda yeni modellerıne yukselttıgınden dolayı orta büyük yada büyük şirketlerin vazgeçilmezi oluyorlar malesef
quote:
Orijinalden alıntı: Gökhen
Kiralama şirketleri gerçekten çok pahalı oluyor ancak şirketler kiralamaları masraf olarak vergiden düşebildiğinden ayrıca bakım-kaza gibi durumlarda desteği çok iyi verdiğinden ve araçlarıda yeni modellerıne yukselttıgınden dolayı orta büyük yada büyük şirketlerin vazgeçilmezi oluyorlar malesef
Alıntıları Göster
incelemeniz güzel olmuş aynı aracın 2012 modelini kullanan biri olarak yazsam bende aynılarını yazardım.f/p açısından bakarak geçen sene bu zamanlar 34 bin liraya almıştım piyasaya bakarak iyiki de almışım diyorum şimdi.şu an tek sorunum sizde de var mı bilmiyorum aşırı sıcaklarda klimanın çok ses çıkarması içerden pek rahatsız etmiyor ama dışardan eski buzdolaplarının çıkardığı ses gibi ses çıkarıyor servis normal dedi çünkü gittiğimde sesi birtürlü çıkarmadı fren olarak ani frenlerde özellikle çünkü birkaç kere başıma geldi durmasında ve abs nin devreye girmesinde hiçbir sıkıntı yok zınk diye duruyor.yan rüzgarlardan çok etkileniyor en gıcık kaptığım özelliği bu.aynadan gelen rüzgar sesi,5. vites 3bin devirden sonraki motor sesi fazlalığı birde bazı yerlerde dönerken 2 hamle yapmak zorunda kalmak bunlar bana göre eksi yönler.ama çekişi ve konforu bana göre çok ideal.çok karalıyorlar fiatı ama ben teşekkür ediyorum.bu fiyata hem dizel hem konforlu hem ekonomik araç verdiği için.param olsa bende woswosa hondaya binmesini bilirim ama şartlar da ortada işte.hocam sana da teşekkür ederim incelemen için...
quote:
Orijinalden alıntı: adem0730
incelemeniz güzel olmuş aynı aracın 2012 modelini kullanan biri olarak yazsam bende aynılarını yazardım.f/p açısından bakarak geçen sene bu zamanlar 34 bin liraya almıştım piyasaya bakarak iyiki de almışım diyorum şimdi.şu an tek sorunum sizde de var mı bilmiyorum aşırı sıcaklarda klimanın çok ses çıkarması içerden pek rahatsız etmiyor ama dışardan eski buzdolaplarının çıkardığı ses gibi ses çıkarıyor servis normal dedi çünkü gittiğimde sesi birtürlü çıkarmadı fren olarak ani frenlerde özellikle çünkü birkaç kere başıma geldi durmasında ve abs nin devreye girmesinde hiçbir sıkıntı yok zınk diye duruyor.yan rüzgarlardan çok etkileniyor en gıcık kaptığım özelliği bu.aynadan gelen rüzgar sesi,5. vites 3bin devirden sonraki motor sesi fazlalığı birde bazı yerlerde dönerken 2 hamle yapmak zorunda kalmak bunlar bana göre eksi yönler.ama çekişi ve konforu bana göre çok ideal.çok karalıyorlar fiatı ama ben teşekkür ediyorum.bu fiyata hem dizel hem konforlu hem ekonomik araç verdiği için.param olsa bende woswosa hondaya binmesini bilirim ama şartlar da ortada işte.hocam sana da teşekkür ederim incelemen için...
Alıntıları Göster
Tatile çıkmıştım,konuda biraz altta kalmış hemen up layalım dedim
@aanil Adamların tarzı bu abi
@wagnerx Teşekkür ederim,dediklerinize katılıyorum f/p olarak muhteşem bakım giderleri düşük ama millet olarak ön yargılı bir toplum olduğumuz için , bir şey begenmezler
@derememo Dediğiniz gibi aracın 6.vitesi olsaymış cok iyi olurmuş.
@mchll Kücük hacimli araçların genel problemi sanırım bu
@Kudik Ek olarak bazı elemanlar araçları haşat ediyor satarken zorlanıyorsunuz.
@adem0730 Bindiğim hiç bir Linea da klimadan anormal ses duymadım. Yarın dikkatli bir inceleyim
2 litreler 3 litreler goruyorum agliyorum. Ne kadar basarsan bas 5 litreyi gecmezcilerden olmak istiyorum. Yarismaya Ankaradan katiliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: Bayraktar.
2 litreler 3 litreler goruyorum agliyorum. Ne kadar basarsan bas 5 litreyi gecmezcilerden olmak istiyorum. Yarismaya Ankaradan katiliyorum.
Öncelikle güzel bir konu olmuş konuyu açan arkadaşa teşekkürü bir borç bilirim linea alacaklar için faydalı bir konu olmuş , bende dizel fiestamı sattıktan sonra uzun bir süre boyunca dizel araç araştırdım en son hyundai era ve linea arasında kaldım ve seçimimi lineadan yana kullandım , aracım linea 1.6 multijet dynamic 2009
model alalı yaklaşık 15-20 gün oluyor araçtan şimdilik memnunum umarım bir problem çıkarmaz bana aracı aldıktan sonra İstanbul- Ankara yaptım özellikle yokuş
performansını görmek için Bolu'ya gelmeden otobandan çıkıp Bolu dağını ttırmandım klima açık bir şekilde araç yokuşta banamısın demedi çok güzel ivmelendi
yokuşta bütün araçları geçtim arkamdan sadece chevrolet captiva geldi ve beni geçen tek araç buydu o kadarda olsun değilmi 2000 motor dizel bir araçtan bahsedi-
yorum bunun haricinde uzun yolda özellikle 6. vites çok güzel araç 110 la giderken 2000 devirde gidiyor ve en düşük tüketim belkide bu devirlerde oluyor
160 la giderken bile 3000 devir civarında seyrediyor motorun en çok beğendiğim tarafı 1500 devirde maksimum torku vermesi alt devirlerde motor canlı
aracı şu anda Ankara şehir içinde tek kişi kullanıyorum sakin kullanımda yol bilgisayarına göre ortalama tüketim 4.8 araç 1.3 multijet motorlara göre rölantide
biraz daha gürültülü ama hızlandıkça ses kalmıyor birde yoğun trafikte bana biraz fazla yakıyor gibi geldi özellikle İstanbul trafiğinde 6.5-7 litre arasında
yakıyordu klimalı yüksek hızlarda arkadaşların dediği gibi sanki biraz yolda geziyor virajlara önceki arabama göre daha tedirgin giriyorum yana yatıyor
bunların haricinde araç gerçekten kendi aracım diye söylemiyorum hoşuma gitti aldıktan sonra çok kişi dedi linea alınmaz keşke toyota corolla focus
alsaydın diyenler çok oldu halende duyuyorum ama benim için hiç öenmli değil öenmli olan benim beğenmem bütçem biraz daha fazla olsa bende
bilirim o çok tutulan arabalardan almayı ama herşey imkan dahilinde linea kesinlikle kötü bir araba değil parasını son kuruşuna kadar fazlasıyla
hak ediyor linea alacaklara kesinlikle tavsiye ediyorum .
quote:
Orijinalden alıntı: iakbay06
Öncelikle güzel bir konu olmuş konuyu açan arkadaşa teşekkürü bir borç bilirim linea alacaklar için faydalı bir konu olmuş , bende dizel fiestamı sattıktan sonra uzun bir süre boyunca dizel araç araştırdım en son hyundai era ve linea arasında kaldım ve seçimimi lineadan yana kullandım , aracım linea 1.6 multijet dynamic 2009
model alalı yaklaşık 15-20 gün oluyor araçtan şimdilik memnunum umarım bir problem çıkarmaz bana aracı aldıktan sonra İstanbul- Ankara yaptım özellikle yokuş
performansını görmek için Bolu'ya gelmeden otobandan çıkıp Bolu dağını ttırmandım klima açık bir şekilde araç yokuşta banamısın demedi çok güzel ivmelendi
yokuşta bütün araçları geçtim arkamdan sadece chevrolet captiva geldi ve beni geçen tek araç buydu o kadarda olsun değilmi 2000 motor dizel bir araçtan bahsedi-
yorum bunun haricinde uzun yolda özellikle 6. vites çok güzel araç 110 la giderken 2000 devirde gidiyor ve en düşük tüketim belkide bu devirlerde oluyor
160 la giderken bile 3000 devir civarında seyrediyor motorun en çok beğendiğim tarafı 1500 devirde maksimum torku vermesi alt devirlerde motor canlı
aracı şu anda Ankara şehir içinde tek kişi kullanıyorum sakin kullanımda yol bilgisayarına göre ortalama tüketim 4.8 araç 1.3 multijet motorlara göre rölantide
biraz daha gürültülü ama hızlandıkça ses kalmıyor birde yoğun trafikte bana biraz fazla yakıyor gibi geldi özellikle İstanbul trafiğinde 6.5-7 litre arasında
yakıyordu klimalı yüksek hızlarda arkadaşların dediği gibi sanki biraz yolda geziyor virajlara önceki arabama göre daha tedirgin giriyorum yana yatıyor
bunların haricinde araç gerçekten kendi aracım diye söylemiyorum hoşuma gitti aldıktan sonra çok kişi dedi linea alınmaz keşke toyota corolla focus
alsaydın diyenler çok oldu halende duyuyorum ama benim için hiç öenmli değil öenmli olan benim beğenmem bütçem biraz daha fazla olsa bende
bilirim o çok tutulan arabalardan almayı ama herşey imkan dahilinde linea kesinlikle kötü bir araba değil parasını son kuruşuna kadar fazlasıyla
hak ediyor linea alacaklara kesinlikle tavsiye ediyorum .
Alıntıları Göster
çok güzel konu,bende bu aracın tanıtımı yapan birini arıyordum bilgileriniz için çok teşekürler.
quote:
Orijinalden alıntı: Chelioss61
çok güzel konu,bende bu aracın tanıtımı yapan birini arıyordum bilgileriniz için çok teşekürler.
inceleme için teşekkürler 1.3 90 ps astra j ve ve linea dışında grande punto ve astra h de 6 ileri şanzıan kullanılıyordu
quote:
Orijinalden alıntı: SAİM.
inceleme için teşekkürler 1.3 90 ps astra j ve ve linea dışında grande punto ve astra h de 6 ileri şanzıan kullanılıyordu
Alıntıları Göster
Linea ile benim araç arasında 50 kg fark var. 2011 corsa ecoflex 1.3 95 hp.
Herşeye anlam veriyorumda nasıl araç doluyken kaldıramıyorsunuz anlamıyorum. Araç boşken barbaros yokuşu ve hatta barbarosun arka sokaklarındaki dik yokuşlar dahil heryerde gaza hiç dokunmadan kalkıyor.
sürücü + 200kg ile de pek fark olmuyor. Hatta uzun yolda 3 kişi + full bagaj doluyken bile araç kalkarken ne stop ettiği ne titrediğini gördüm. Çok yük olduğu zaman yokuşta kalkması biraz daha uzun sürüyor okadar. Eğer gaza biraz dokunursanız zaten 1750 rpmde 200nm tork geliyorki 1.6 atmosferikler doluyken nasıl kalkıyor 5000 devirde 150nm tork veren motorlarla biz 200 nm ile kalkamıyorsak ?
6. vites şart gerçekten. Benim araç 5. viteste 100 yapiyor. ecoflex olduğu için vites oranları daha uzun sanırım. Yinede 6. vitesi arıyorum. Şehir dışı verim şehir içinden hep 1-1.5 litre çok oluyor. ( hız + yük)
quote:
Orijinalden alıntı: Exxcrea
Linea ile benim araç arasında 50 kg fark var. 2011 corsa ecoflex 1.3 95 hp.
Herşeye anlam veriyorumda nasıl araç doluyken kaldıramıyorsunuz anlamıyorum. Araç boşken barbaros yokuşu ve hatta barbarosun arka sokaklarındaki dik yokuşlar dahil heryerde gaza hiç dokunmadan kalkıyor.
sürücü + 200kg ile de pek fark olmuyor. Hatta uzun yolda 3 kişi + full bagaj doluyken bile araç kalkarken ne stop ettiği ne titrediğini gördüm. Çok yük olduğu zaman yokuşta kalkması biraz daha uzun sürüyor okadar. Eğer gaza biraz dokunursanız zaten 1750 rpmde 200nm tork geliyorki 1.6 atmosferikler doluyken nasıl kalkıyor 5000 devirde 150nm tork veren motorlarla biz 200 nm ile kalkamıyorsak ?
6. vites şart gerçekten. Benim araç 5. viteste 100 yapiyor. ecoflex olduğu için vites oranları daha uzun sanırım. Yinede 6. vitesi arıyorum. Şehir dışı verim şehir içinden hep 1-1.5 litre çok oluyor. ( hız + yük)
Alıntıları Göster
Merhabalar.
Öncelikle eklemeleriniz için teşekkür ederim.
@Exxcrea 2009 model corsa d 1.3 cdti aracım vardı, 22 bin km den 65 bine kadar kullandım. Dediğiniz şeyin açıklamasını söyle yapabilirim. Corsanın vites oranları daha iyi ayarlanmış sanırım. Bende corsada kaldırma problemi pek yaşamamıştım.
quote:
Orijinalden alıntı: vet147
Merhabalar.
Öncelikle eklemeleriniz için teşekkür ederim.
@Exxcrea 2009 model corsa d 1.3 cdti aracım vardı, 22 bin km den 65 bine kadar kullandım. Dediğiniz şeyin açıklamasını söyle yapabilirim. Corsanın vites oranları daha iyi ayarlanmış sanırım. Bende corsada kaldırma problemi pek yaşamamıştım.
Alıntıları Göster
Up layalım belki birinin işine yarar
quote:
Orijinalden alıntı: vet147
Up layalım belki birinin işine yarar
Alıntıları Göster
1.6 ve 1.3 otomatiklerde 6. vites var. Yalıtım olarak yeni üretim Emotion modellerinde daha fazla malzeme kullanılmış. Aslında biraz yetenek olsa tüm araca yalıtım yapmak süper olur. 150 TL civarına araç tamamen yalıtılabilir. O yapılınca araç özellikle uzun yolda çok daha keyif verir elbet.
quote:
Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-
1.6 ve 1.3 otomatiklerde 6. vites var. Yalıtım olarak yeni üretim Emotion modellerinde daha fazla malzeme kullanılmış. Aslında biraz yetenek olsa tüm araca yalıtım yapmak süper olur. 150 TL civarına araç tamamen yalıtılabilir. O yapılınca araç özellikle uzun yolda çok daha keyif verir elbet.
Alıntıları Göster
emeğinize sağlık açıklayıcı bir yazı olmuş
quote:
Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-
1.6 ve 1.3 otomatiklerde 6. vites var. Yalıtım olarak yeni üretim Emotion modellerinde daha fazla malzeme kullanılmış. Aslında biraz yetenek olsa tüm araca yalıtım yapmak süper olur. 150 TL civarına araç tamamen yalıtılabilir. O yapılınca araç özellikle uzun yolda çok daha keyif verir elbet.
Merhaba. Emotion versiyonunu kullanmadım bizim araçlar hep Active Plus paketli. Yalıtım olarak yüksek hızlarda rüzgar sesi biraz geliyor ve malum 1.3 mj nin 5 vitesinden dolayı motor sesi artıyor yüksek hızlarda. Benim sıkıntım 5 ileri olmasından ötürüydü.
@halils2 Rica ederim.
quote:
Orijinalden alıntı: vet147
quote:
Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-
1.6 ve 1.3 otomatiklerde 6. vites var. Yalıtım olarak yeni üretim Emotion modellerinde daha fazla malzeme kullanılmış. Aslında biraz yetenek olsa tüm araca yalıtım yapmak süper olur. 150 TL civarına araç tamamen yalıtılabilir. O yapılınca araç özellikle uzun yolda çok daha keyif verir elbet.
Merhaba. Emotion versiyonunu kullanmadım bizim araçlar hep Active Plus paketli. Yalıtım olarak yüksek hızlarda rüzgar sesi biraz geliyor ve malum 1.3 mj nin 5 vitesinden dolayı motor sesi artıyor yüksek hızlarda. Benim sıkıntım 5 ileri olmasından ötürüydü.
@halils2 Rica ederim.
Alıntıları Göster
gerçekten çok faydalı ve seviyeli bir konu açılmış ve o şekilde devam ediyor benimde size sormak istediğim 2010 model focus aracımı satıp 1.3 linea almayı düşünüyorum ankara içerisinde kullanıcam uzun yol falan yapan biri deilim öle uçsun falanda demiyorum zaten babamında dediği gibi yarışamı katılacazkafamın karıştığı nokta 1.3 motor olanların tam olarak donanım farkları veya motor farkları nedir bu konuda bana yardımcı olurmusunuz bu araca ayıracagım bütce 25.000 TL 100.000 km altı olmak kaydıyla hangi seçeneği bana önerirsiniz şimdiden yardımcı olacak tüm arkadaşlara teşekkür ederim
Klavyene sağlık dostum faydalı bir konu olmuş
quote:
Orijinalden alıntı: sagyurek
gerçekten çok faydalı ve seviyeli bir konu açılmış ve o şekilde devam ediyor benimde size sormak istediğim 2010 model focus aracımı satıp 1.3 linea almayı düşünüyorum ankara içerisinde kullanıcam uzun yol falan yapan biri deilim öle uçsun falanda demiyorum zaten babamında dediği gibi yarışamı katılacazkafamın karıştığı nokta 1.3 motor olanların tam olarak donanım farkları veya motor farkları nedir bu konuda bana yardımcı olurmusunuz bu araca ayıracagım bütce 25.000 TL 100.000 km altı olmak kaydıyla hangi seçeneği bana önerirsiniz şimdiden yardımcı olacak tüm arkadaşlara teşekkür ederim
Merhabalar,
Focus , Linea dan daha tok sürüşe sahip , yol tutuşu daha iyi olan bir araç.
Bu kriter önemli değilse amacınız belli standartların üstünde , kasko , bakım , mazot gideri uygun olan parası uygun olan bir araç arıyorsanız Linea bu konuda lider konumda.
1.3 motorda
Active, Dynamic , emotion versiyonları var. Daha sonra Active plus , dynamic plus vs. oldu. Donanım paketlerini tam bende bilmiyorum.
Kullandığımız araçlar Active Plus , Abs,klima,yol bilgisayarı, sürücü yolcu havayastığı gibi seyler standart.
Ben madem ikinci el olcak , Emotion öneririm. Hill Holder, cift bölgeli dijital klima , hız sabitleyici , kadife koltuklar vs bayağı dolu bir araç.