Şimdi Ara

2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi (41. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.725
Cevap
41
Favori
165.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.
    bende hafta sonu taktırdım ki dün sabah 2 derece, akşam üzeri 6 derece idi. Tam zamanı artık, 8 derecenin altı.
    fakat eski sahibi 225 tabanlı almış, Bi de Lassa, yol uğultusu var bayağı. İlk kalkışlarda da bir miktar nazlanıyor haliyle. Akşam merso E250 nin yanına park ettim, ondan heybetli durdu lastikler, gösteriş şahane , bir daha 215 den geniş lastik kesinlikle almam.
    .
    sizin resimlerden, 65 yanak da alınabilirmiş dedim. Çap olarak 215/55/17 ile 205/65/16 tam muadildi.
    bu şekilde orjinal elegant olmuş,
    kışın elegant
    yazın elegant extra
    memurum işini bilir.
    yılbaşı zamları açıklandı, her şeye %10 zam, memura %3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 4 Kasım 2014; 2:58:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=60522.0
    Toyotaclubtr den alıntı :
    "Arkadaşlar Selam,
    Sizlere T 27 kasa avensislerde olmayan/olmadığını sandığınız/yok diye satılan ama aslında aracınızda mevcut olan "SPEED LIMITOR-HIZ LIMITLEYICI " nin nasıl devreye alınacağını anlatacağım.
    Öncelikle şunu belirtmek isterim aşağıda anlatacağım işlemleri yaparken yanlış bağlantı,kısa devre vs gibi nedenlerle aracınızda meydana gelecek hasarlardan dolayıwww.toyotaclubtr.com sitesi ve yazar SORUMLU TUTULAMAZ !
    Adım adım anlatacağım şekilde yaptığınız sürece hiç bir zorlukla yada kötü sürprizle karşılaşmayacaksınız emin olun.
    Aşağıda tüm anlatılanlar kendi aracımda bizzat denemiş ve resimleri tarafımdan çekilmiştir.

    Öncelikle SPEED LIMITOR-HIZ LIMITLEYICI neye yarıyor kısaca anlatmak gerekirse aracınız ne kadar gaza bassanızda SET edilen/ayarlanan hızdan daha fazla sürat yapmamasını sağlıyor.Ayrıca ani ve sonuna kadar gaza yüklenmelerde devre dışı kalıyor.

    Şimdi adım adım sistemin devreye alınmasına sıra geldi.
    Anlatılacakları yapmaya başlamadan önce TÜM AYDINLATMA (park,far,otomatik far yakma sitemleri ) kapalı olduğundan aydınlatma kolunun OFF pozisyonunda olduğundan emin olun.

    1-direksiyon sol tarafında bulunan bozuk para çekmecesini çıkarın.( iki yandan içeri doğru bastırarak tırnaklardan kurtarıp alt menteşeleri yerinden çıkararak)
    2-Biraz alta eğilerek içeri sigorta bölümüne doğru baktığınızda ayna kumandalarınıza gelen çoklu kablo demetini göreceksiniz.Bu kablo demetinde iki adet boşta fiş/soket bulunmakta ve bunlar kablo demetine bantla tutturulmuş bulunmakta.Bizim işimize yarayan beyaz olan fiş/soket.Siyah olan otomatik park sitemi butonunun fişi/soketi....
    Beyaz olan fiş/sokette 4 adet kablo var ikisi park lambalarınız yandığında buton aydınlatması için diğer iki tanesi buton uçları.(park ve farları bun için kapattık)
    Sistemi aktive eden kablolar yeşil renkli yan yana olan iki kablo.

    resimde kırmızı ile işaretlediğim kablolar.Bu uçları kontak açıkken basitçe bir butonla bir kere kısa devre edip bıraktığınızda gösterge panelinizde SPEED LIMITOR uyarı ikonu belirecek butona tekrar bastığınızda bu ikon kaybolacak ve sistem deaktive olacak/devreden çıkacak......
    butona bastığınızda yeşil ikon çıktığında araç duruyorsa bilgi ekranı silinecek ve siz CC kolunu yukarı doğru her ittiğinizde 30 km/h dan başlayarak yukarı doğru sayacak (30-31-32...) kolu yukarı pozisyonda sürekli tutarsanız 10'luk dilimler halinde yukarı sayacak(30-40-50...)
    gene CC kolunu aşağı çektiğinizde hız ayarınız tek tek yada 10,10 aşağı düşecek......
    Ben deneme amaçlı sıradan bir bas/bırak buton bağladım.Kullanılacak buton kilitlemesi olmayan bas/bırak buton yani bildiğimiz zil butonu şeklinde çalışan herhangi bir buton.Ben şu anda butonu bozuk para çekmecesinin içine bıraktım istediğim aman oradan basıp devreye alıyorum.Gelelim orjinal buton meselesine,orjinal buton Türkiye'ye hiç getirilmemiş fiyatı 160 TL ve ortalama bekleme süresi 2-4 hafta.
    Bana buton biraz pahalı geldi şu an sıradan bir butonla kullanıyorum.İlerde orjinal butonu alıp takmayı düşünebilirim belki.

    Bu denemelerle uğraşırken tesadüfen araçta bir yazılım hatası yakaladım önemli bir şey değil ama onuda sizinle paylaşmak isterim.
    Araç ön kapı ve bagaj kapağı açıkken bilgi ekranında sol arka kapıyıda açık gösteriyor:)Bagaj kapatıldığında problem kalmıyor."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 4 Kasım 2014; 3:23:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Hayırlı olsun.
    bende hafta sonu taktırdım ki dün sabah 2 derece, akşam üzeri 6 derece idi. Tam zamanı artık, 8 derecenin altı.
    fakat eski sahibi 225 tabanlı almış, Bi de Lassa, yol uğultusu var bayağı. İlk kalkışlarda da bir miktar nazlanıyor haliyle. Akşam merso E250 nin yanına park ettim, ondan heybetli durdu lastikler, gösteriş şahane , bir daha 215 den geniş lastik kesinlikle almam.
    .
    sizin resimlerden, 65 yanak da alınabilirmiş dedim. Çap olarak 215/55/17 ile 205/65/16 tam muadildi.
    bu şekilde orjinal elegant olmuş,
    kışın elegant
    yazın elegant extra
    memurum işini bilir.
    yılbaşı zamları açıklandı, her şeye %10 zam, memura %3

    ne yapalım mtv ye zam zırta pırta zam memura yüzde 3 zam..
    Yaşanmaz memlekette yaşamaya çalışıyoruz.,
    herkes şekil olsun diye 18 inç jant takar biz lastik ucuz diye teneke jant takıyoruz.
    çoluğun çocuğun rızkını ıvıra zıvıra vermeyelim diye 4 takla atarken bazıları dünyanın en büyük sarayını yaptırır, dünyanın en fazla makam aracına sahip olur..


    205-65-16 aslında tam 17 inç çapına geliyor ama pahalıydı biraz bu lastiklerle devam edeceğiz inşallah




  • aydincell A kullanıcısına yanıt
    Hocam nerden bulacağınızı bilmiyorum ama araç modifiye ile çok kötü olmuş bence. Araçta hiç bir ağırlık kalmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Hocam nerden bulacağınızı bilmiyorum ama araç modifiye ile çok kötü olmuş bence. Araçta hiç bir ağırlık kalmamış

    Dıştan yapacagım modifiye en fazla panjur degişikligi olacaktır.
  • aydincell A kullanıcısına yanıt
    Ben içten yapayım dedim onu da malzeme yok en iyisi orjinali heralde; )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turk110 kullanıcısına yanıt
    LASTİK durumunuz ne oldu?
    .
    bugün bir arabada michelin alpin gördüm.
    benim kötü tecrübe ettiğim alpin den bayağı farklıydı şekli.
    bu alpin5 ile iyi iş çıkartmış olabilirler, 400-450 liralık bişey alacaksanız michelin alpin5 i diskalifiye etmiş olmayayım.
    benim kullandığım alpin2 veya 3 dü.
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Hafta sonu alacağım inşallah ama hâlâ karar vermiş değilim. Artık hangi lastik çi en çok ikna ederse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Hafta sonu alacağım inşallah ama hâlâ karar vermiş değilim. Artık hangi lastik çi en çok ikna ederse

    sen bi lastiğe bu kadar düşünüp hala alamadın ya
    ben düşündüm acaba bu adam bu arabayı nasıl aldı diye




  • Araba konudunda en çok siz ikna ettiniz temiz bulunca direk aldım
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Bir de bu kadar düşünmemin sebebi erzuruma yeni geldim ve kışın araç kullanma tecrübem sıfır. Ondan bu kadar düşünüyorum; )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turk110

    Bir de bu kadar düşünmemin sebebi erzuruma yeni geldim ve kışın araç kullanma tecrübem sıfır. Ondan bu kadar düşünüyorum; )

    çok dert etmeyin ortalama kış lastiği yeter bence
    sonuçta araçta esp ve trc var en kötü onlar müdahale eder ama fizik kuralları da ortada tabi aşırı güvenmemek lazım
  • Kış lastiği olarak205/65R16 ticari araç lastiği olarak satılıyor, ölçüsü 17 ölçüsüne (215/55R17) daha yakın olsa da Elegant donanımlarda bulunan 205/60R16 kullanıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power7Gear

    Kış lastiği olarak205/65R16 ticari araç lastiği olarak satılıyor, ölçüsü 17 ölçüsüne (215/55R17) daha yakın olsa da Elegant donanımlarda bulunan 205/60R16 kullanıyoruz.

    4x4 ve TİCARİ ARAÇLAR İÇİN: 205R16C 110/108S (yaklaşık 75 yanaktır)
    HAFİF TİCARİ (RENO TRAFFİC gibi): 205/65R16C 107/105T
    BİNEK OTOLAR İÇİN (honda HRV gibi) : 205/65R16 95W
    http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=500
    http://www.lastikal.com.tr/arama_sonuclari.aspx?kid=74&Filters=1:41,2:72,3:35,5:17,MARK:-1,6:21,7:-1
    http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=12065




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    quote:

    Orijinalden alıntı: Power7Gear

    Kış lastiği olarak205/65R16 ticari araç lastiği olarak satılıyor, ölçüsü 17 ölçüsüne (215/55R17) daha yakın olsa da Elegant donanımlarda bulunan 205/60R16 kullanıyoruz.

    4x4 ve TİCARİ ARAÇLAR İÇİN: 205R16C 110/108S (yaklaşık 75 yanaktır)
    HAFİF TİCARİ (RENO TRAFFİC gibi): 205/65R16C 107/105T
    BİNEK OTOLAR İÇİN (honda HRV gibi) : 205/65R16 95W
    http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=500
    http://www.lastikal.com.tr/arama_sonuclari.aspx?kid=74&Filters=1:41,2:72,3:35,5:17,MARK:-1,6:21,7:-1
    http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=12065

    Honda HRV gibi araçlar için uyumlu lastik olsa da hafif ticari versiyonları da var 205/65R16 ölçüsünün.

    Zaten bu ölçüyü tartışmaya gerek yok, Toyota 205/60R16 diyor.




  • Power7Gear kullanıcısına yanıt
    Anladım,
    tartışma değil,
    tercih meselesi.
    ben 205/65/16 tercih ederdim, çunki bizim kırsal kesimde aracın yerden yüksekliği de önemli.
    düşük araba oldum olası sevmem zaten.
    arkadaşım passatın altını iyice buzlanmış kar kürtüğüne sürtmüştü, 1500 lira şanzuman masrafı yapmıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Anladım,
    tartışma değil,
    tercih meselesi.
    ben 205/65/16 tercih ederdim, çunki bizim kırsal kesimde aracın yerden yüksekliği de önemli.
    düşük araba oldum olası sevmem zaten.
    arkadaşım passatın altını iyice buzlanmış kar kürtüğüne sürtmüştü, 1500 lira şanzuman masrafı yapmıştı.

    Evet sizin söylediğiniz ölçü aracın yerden 1 cm daha yukarıda durmasını sağlıyor.
  • Bu arada aracın el freni düğmesinin yerini biraz yadırgamıştım. neden kol dayama ya da vites yanında değil diye.
    Aslında japonlar bunda da farklı bir mantık yürütmüştür diye düşünüyordum.
    Aylar geçtikçe mantığını çözmeye başladım sanki.

    Laguna 3 ü olan arkadaşım anlattı. Arkadaşlar iki de bir şu düğme nedir diye abanıyorlardı bende basmayın lan şuna demekten kızıp yola bakamıyordum diyordu.Hoş giderken çekmesi için 2-3 saniye basılı tutmak lazım ama yine de el ayak altında olmaması mantıklı.

    2. aşırı hareketli yeğenim var önde babasının yanında oturdu kısa mesafe gittiğimiz için önde oturmasına izin verdik.
    çocuk ben aracı sürene kadar klima düğmelerinden tutun da tüm düğmelere basıyordu Allah muhafaza uzun yolculuk esnasındao düğme ilgisini çekse kesin yanlardık

    demem o ki japonlarla kafa yapımız benziyor sanki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyzade0606 -- 7 Kasım 2014; 21:02:16 >




  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    gayet mantıklı
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.