Şimdi Ara

2011 vw jetta hiç bukadar canlı gördünüzmü? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
195
Cevap
0
Favori
19.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arka farı çirkinleştirme işini bile beceremeyip audi A4'ten daha güzel yapmışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Ben yeni Jetta`nin tasarimini begenenler arasindayim. Temiz, duz Alman cizgileri var aracta. VW`den cok farkli radikal bir tasarim beklememek lazim. Bugune kadar hic oyle bir tasarimla gelmediler zaten. Mercedes ve BMW bile VW-Audi grubundan cok daha radikal olabiliyor bazen tasarim konusunda.

    Fakat beni hayal kirikligina ugratan tasarimdan cok kalite dususu oldu. Amerikan web sitelerinde soylendigine gore yeni Jetta`da uzakdogulu rakiplerle rekabet edebilmek icin maliyet dusurulmus ve fiyat asagi cekilmis. ve en buyuk maliyet dusurme kalemi ise tam bir skandal. Arka aksin torsion beam oldugunu yaziyorlar. Yani bir onceki Jetta`daki cok kollu bagimsiz aksa elveda Daha baska unsurlarda var ama bu en onemlisi. Eger buna ragmen Turkiye`deki Jetta`nin fiyati eskisine gore fazla olursa buda ikinci bir skandal olur. Normalde daha dusuk olmasi gerekir cunku Amerikan marketinde daha dusuk fiyatla satilacak yeni Jetta.


    Dostum eğer yazdıkların doğruysa ki neden olmasın :D tam bir facia.
    İkinci olarak da şunu söyleyeyim ülkemizde maalesef bilinçsiz tüketim olduğundan %5 gibi bir zamlı fiyatla bu aracı satarlar. Amerika gibi olmaz imzamı atarım...
    Burada malzeme kalitesinin düştüğünü de anlatsak, altyapı ve teknik olarak daha alt seviyede olduğunu da anlatsak maalasef yine bu araca toz kondurmayacaklar aksine markayı karalamaya çalıştığımız düşünülecek.
    Bir kaç ay içinde araç satılmaya başlanacak galiba beklediğim bir modeldi ama detaylı inceleme ve tartışmalar mutlaka yaşanacaktır kararımızı ona göre veririz.
    Bilgi için teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre BİÇER


    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Ben yeni Jetta`nin tasarimini begenenler arasindayim. Temiz, duz Alman cizgileri var aracta. VW`den cok farkli radikal bir tasarim beklememek lazim. Bugune kadar hic oyle bir tasarimla gelmediler zaten. Mercedes ve BMW bile VW-Audi grubundan cok daha radikal olabiliyor bazen tasarim konusunda.

    Fakat beni hayal kirikligina ugratan tasarimdan cok kalite dususu oldu. Amerikan web sitelerinde soylendigine gore yeni Jetta`da uzakdogulu rakiplerle rekabet edebilmek icin maliyet dusurulmus ve fiyat asagi cekilmis. ve en buyuk maliyet dusurme kalemi ise tam bir skandal. Arka aksin torsion beam oldugunu yaziyorlar. Yani bir onceki Jetta`daki cok kollu bagimsiz aksa elveda Daha baska unsurlarda var ama bu en onemlisi. Eger buna ragmen Turkiye`deki Jetta`nin fiyati eskisine gore fazla olursa buda ikinci bir skandal olur. Normalde daha dusuk olmasi gerekir cunku Amerikan marketinde daha dusuk fiyatla satilacak yeni Jetta.


    Dostum eğer yazdıkların doğruysa ki neden olmasın :D tam bir facia.
    İkinci olarak da şunu söyleyeyim ülkemizde maalesef bilinçsiz tüketim olduğundan %5 gibi bir zamlı fiyatla bu aracı satarlar. Amerika gibi olmaz imzamı atarım...
    Burada malzeme kalitesinin düştüğünü de anlatsak, altyapı ve teknik olarak daha alt seviyede olduğunu da anlatsak maalasef yine bu araca toz kondurmayacaklar aksine markayı karalamaya çalıştığımız düşünülecek.
    Bir kaç ay içinde araç satılmaya başlanacak galiba beklediğim bir modeldi ama detaylı inceleme ve tartışmalar mutlaka yaşanacaktır kararımızı ona göre veririz.
    Bilgi için teşekkürler



    Bu torsiyon çubuğu işini becerenler ve beceremeyenler var.
    mesela fluence torsiyon çubuğu kullanıyor ve bence sessiz ve konforlu bir süspansiyona sahip, yol tutuş da ortalama seviyede, bu aracı alacak kitle içinse gayet iyi denebilir.
    geçelim megane rs'e; bildiğin torsiyon çubuğu ve ben yol tutuşunu bilmiyorum ama herkes gibi tahmin edebiliyorum.
    ancak toyota da torsiyon çubuğu kullanıyor corollada fakat iyi değil, iyi ayarlanmamış ve tepkileri kötü
    yani demek isteyeceğim şudur ki bu bir yaklaşım meselesi, iyi torsiyon çubuğu çok kolluyu aratmayabilir.
    masraftan kaçmak istediklerine katılıyorum fakat uygulama iyi olursa pek problem olmayacaktır.
    benim için 1.6 kötü motordan kurtulmak daha iyi.
    aracı ben de merakla bekliyorum 1.2 tsi'ye de güvenim tam.




  • Araba güzel fotolar güzel
  • 50 binden başlar ve yok satar. Burası Türkiye Amerika , Avrupa değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    50 binden başlar ve yok satar. Burası Türkiye Amerika , Avrupa değil.


    39 binden başlar ve dediğin gibi yok satar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Ben yeni Jetta`nin tasarimini begenenler arasindayim. Temiz, duz Alman cizgileri var aracta. VW`den cok farkli radikal bir tasarim beklememek lazim. Bugune kadar hic oyle bir tasarimla gelmediler zaten. Mercedes ve BMW bile VW-Audi grubundan cok daha radikal olabiliyor bazen tasarim konusunda.

    Fakat beni hayal kirikligina ugratan tasarimdan cok kalite dususu oldu. Amerikan web sitelerinde soylendigine gore yeni Jetta`da uzakdogulu rakiplerle rekabet edebilmek icin maliyet dusurulmus ve fiyat asagi cekilmis. ve en buyuk maliyet dusurme kalemi ise tam bir skandal. Arka aksin torsion beam oldugunu yaziyorlar. Yani bir onceki Jetta`daki cok kollu bagimsiz aksa elveda Daha baska unsurlarda var ama bu en onemlisi. Eger buna ragmen Turkiye`deki Jetta`nin fiyati eskisine gore fazla olursa buda ikinci bir skandal olur. Normalde daha dusuk olmasi gerekir cunku Amerikan marketinde daha dusuk fiyatla satilacak yeni Jetta.

    Dostum merak etme. TR'de zamanında çok tutulmuş, hala ikinci elde çok tutulan B5 - B5.5 kasa Passat'larda çok kollu bağımsız süspansiyon yok. Bu arabayı alan kaç kişinin haberi var bunlardan. VW makas bile koysa süspansiyona, Doğuş Oto onu satmasını bilir !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    Ben yeni Jetta`nin tasarimini begenenler arasindayim. Temiz, duz Alman cizgileri var aracta. VW`den cok farkli radikal bir tasarim beklememek lazim. Bugune kadar hic oyle bir tasarimla gelmediler zaten. Mercedes ve BMW bile VW-Audi grubundan cok daha radikal olabiliyor bazen tasarim konusunda.

    Fakat beni hayal kirikligina ugratan tasarimdan cok kalite dususu oldu. Amerikan web sitelerinde soylendigine gore yeni Jetta`da uzakdogulu rakiplerle rekabet edebilmek icin maliyet dusurulmus ve fiyat asagi cekilmis. ve en buyuk maliyet dusurme kalemi ise tam bir skandal. Arka aksin torsion beam oldugunu yaziyorlar. Yani bir onceki Jetta`daki cok kollu bagimsiz aksa elveda Daha baska unsurlarda var ama bu en onemlisi. Eger buna ragmen Turkiye`deki Jetta`nin fiyati eskisine gore fazla olursa buda ikinci bir skandal olur. Normalde daha dusuk olmasi gerekir cunku Amerikan marketinde daha dusuk fiyatla satilacak yeni Jetta.

    Dostum merak etme. TR'de zamanında çok tutulmuş, hala ikinci elde çok tutulan B5 - B5.5 kasa Passat'larda çok kollu bağımsız süspansiyon yok. Bu arabayı alan kaç kişinin haberi var bunlardan. VW makas bile koysa süspansiyona, Doğuş Oto onu satmasını bilir !!!




    ben bu yoruma şapka çıkarırım
    işte ülkesini ve tüketiciyi tanıyan forumcu, bravo




  • quote:

    Bu torsiyon çubuğu işini becerenler ve beceremeyenler var.
    mesela fluence torsiyon çubuğu kullanıyor ve bence sessiz ve konforlu bir süspansiyona sahip, yol tutuş da ortalama seviyede, bu aracı alacak kitle içinse gayet iyi denebilir.


    Bu konuda size katiliyorum zaten torsiyon cubuguna tamamen karsi degilim. Dediginiz gibi eski VW`lerde de vardi ve Corolla dahil bircok aracta hala kullaniliyor. Fakat bidligim kadariyla ilk defa bir uretici bagimsiz suspansionu birakip daha basit ve ucuz olan torsion cubuguna geri donus yapiyor. Benim elestirdigim kismi burasi. VW son yillarda donanimlari epey kirpmisti zaten, yer yer malzeme kalitesi dususleride oldu simdi de teknolijiden kirpmaya basladilar. Nerede kaldi o zaman alman teknolojisi falan? O kadar kirpiyorlar ama yinede araclarin fiyatlari TR`de dusmuyor. Simdi eski bir jetta kullanicisi neden yenisini alsin ki? Boyutlarinin buyumesi disinda yenisinin bir avantaji yok. Normalde yeni cikan bir modelin eskisinden daha iyi olmasi gerekir. [sm=s19.gif
    Ama eminim ki Dogus oto 40 yillik torsiyon cubugunuda millete VW nin gelistirdigi yeni bir alman teknolojisi olarak kakalar

    Bence alman otomobilleri son yillarda genel olarak bir dususe gecti. Diger ureticiler arasindaki farklari giderek kapaniyor. Hatta bazi modellerde bir avantajlari yok dahi. Buna ragmen piyasadaki iyi imajlari nedeniyle yuksek fiyattan satilmaya devem ediyorlar. Mirastan yeniyor biraz gibi. Misal bir Fiat Bravo`yu Golf ile kiyaslarsaniz artik arasinda oyle teknoloji kalite farki eskisi gibi kalmadi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diesotto -- 23 Eylül 2010; 23:00:30 >




  • bu araç kim ne derse desin çok satıcak inşALLAH fiyatı makul olur....
  • 1.2 motor; 5 yetişkin yolcu ve ful bagajla rampada nal toplar mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    1.2 motor; 5 yetişkin yolcu ve ful bagajla rampada nal toplar mı acaba?

    arabadan ne beklediğinize bağlı.
    çoğu 1.6 atmosferiğe rampada nal toplatır da, uçacağını gaza basınca koltuğa yapıştıracağını bekliyorsanız, nal toplar özetle.
  • Ben açıkcası tasarımını önceki vw jetta ve bora modellerine göre hiç havalı bulmadım. Basitleşmiş iyice, ama birde geldiğinde görmek lazım. (corollayı da ilk geldiğinde beğenmemiştim, sonradan alışmıştım.)


    video verilmişse silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerim026 -- 23 Eylül 2010; 23:47:44 >
  • yaw bu jetta yenimi yoksa farlarını değiştirerek makyaj mı yapılmış araca :) insan biraz radikal tasarım yapar ya.çok tutucu davranıyor vw nedense.tamam içi özellikle ahşap kaplamalı olanı gerçekten çok kaliteli görünüyor.ama biraz daha kışkırtıcı bir tasarım olsa çok daha iyi olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    yaw bu jetta yenimi yoksa farlarını değiştirerek makyaj mı yapılmış araca :) insan biraz radikal tasarım yapar ya.çok tutucu davranıyor vw nedense.tamam içi özellikle ahşap kaplamalı olanı gerçekten çok kaliteli görünüyor.ama biraz daha kışkırtıcı bir tasarım olsa çok daha iyi olurdu.


    Yapma Uğurcuğum,
    güncel jetta resmen 90'larda kalmış esintiler taşıyor, bak 2000'ler bile demiyorum.
    yuvarlak hatlar badem farlar yuvarlak farlar; bunların hepsi eski bi koku yayıyor etrafa.
    emin ol gözün alışınca seveceksin, diğerine yan gözle bile bakmazsın.
    bora iyiydi ama güncel kasa bence hiç olmadı bir an önce kurtulmalı
  • Şunu da aklıma gelmişken söylemeden geçemeyeceğim.
    Türk tasarımcı Murat Günak güncel Jetta, Golf 5 ve güncel Passat'taki yuvarlak hatlar ve krom kullanımı yüzünden
    VW'den kovuldu. bazı insanlar birtakım tasarımları beğenebilir örn; Fiat Multipla tasarımını çok sevenler olabilir
    ancak sevenler var genel temayülü gözardı edemezsiniz.
    sonuç olarak Murat Günak şut, VW'de de krom diyenin yuvarlak hat diyenin ağzına bi yumruk atmak serbest.
    yeni tasarım dili de bunu açıklıyor zaten.
  • Audi gibi, neredeyse bütün modelleri birbirinin kopyası haline getirdi vw. Özgünlük o kadar da korkulacak bir şey değil bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum


    yaw bu jetta yenimi yoksa farlarını değiştirerek makyaj mı yapılmış araca :) insan biraz radikal tasarım yapar ya.çok tutucu davranıyor vw nedense.tamam içi özellikle ahşap kaplamalı olanı gerçekten çok kaliteli görünüyor.ama biraz daha kışkırtıcı bir tasarım olsa çok daha iyi olurdu.




    VW'nin 2010 2011 Farlarını Hiç Beğenmiyorum,Çok Tip Geliyor
  • bu araç çıkmadan önce biliyordum böyle bişeye benzeyeceğini..çünkü daha önceki kasada da aynısını yaptılar..golf un on arka farlarını eklediler al sana jetta...içinde de biraz oynama yap..hooop oldu da bitti maşallah bu mu yani...
    boylece vw uyanıklaarı tasarım,araştırma geliştirme bir çok şeyden kazanmış oldu...sür piyasaya turk tuketicisi yer nasılsa...
  • Sac aksamların fabrika kalıpları o kadar pahalı ki, hiç sormayın. Bu yüzden sadece ön arka çamurluk ve bagaj motor kaputu kalıplarını değiştirerek yeni kasa yapıyorlar artık....
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.