Şimdi Ara

2011 vw jetta hiç bukadar canlı gördünüzmü? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
0
Favori
19.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim026

    Ben açıkcası tasarımını önceki vw jetta ve bora modellerine göre hiç havalı bulmadım. Basitleşmiş iyice, ama birde geldiğinde görmek lazım. (corollayı da ilk geldiğinde beğenmemiştim, sonradan alışmıştım.)


    video verilmişse silinebilir.




    öncekı jettadan daha karakterlı bır tasarıma sahıp oldugu kesın,sırt cantalı golf degıl bu sefer en azından




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerim026

    Ben açıkcası tasarımını önceki vw jetta ve bora modellerine göre hiç havalı bulmadım. Basitleşmiş iyice, ama birde geldiğinde görmek lazım. (corollayı da ilk geldiğinde beğenmemiştim, sonradan alışmıştım.)


    video verilmişse silinebilir.




    öncekı jettadan daha karakterlı bır tasarıma sahıp oldugu kesın,sırt cantalı golf degıl bu sefer en azından


    Sana katılıyorum.
    daha önce de söylemiştim, bu araç 2651mm aks aralığı ile güncel kasanın ve golf'ün 2578mm'lik
    aks aralığından çok daha büyük ve daha yeni bir platform üzerine yükseliyor.
    ayrıca eskisine göre kötü tasarım diyenlere de
    ya ben lan neyse bişey demiyorum..




  • tasarım göreceli bir kavramdır mesela ben laguna III arka kısmına hayranım müthiş ve farklı bir arka dizaynı var laguna III'ün bilmiyorum bana çok tatlı geliyor...Bu Jetta ise çok kötü duruyor ön ızgara mı nedir o hiç olmamış arka taraf ise bu sınıfın en berbatı diyebilirim o beğenmediğiniz fluence nin sadece arkası bunun önünden de arkasından da güzel bence iç tasarım son derece sıradan gösterge paneli iğrenç diyebilirim cık ben hiç beğenmedim vasat bişey olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt


    quote:

    Orijinalden alıntı: kerim026

    Ben açıkcası tasarımını önceki vw jetta ve bora modellerine göre hiç havalı bulmadım. Basitleşmiş iyice, ama birde geldiğinde görmek lazım. (corollayı da ilk geldiğinde beğenmemiştim, sonradan alışmıştım.)


    video verilmişse silinebilir.




    öncekı jettadan daha karakterlı bır tasarıma sahıp oldugu kesın,sırt cantalı golf degıl bu sefer en azından


    Sana katılıyorum.
    daha önce de söylemiştim, bu araç 2651mm aks aralığı ile güncel kasanın ve golf'ün 2578mm'lik
    aks aralığından çok daha büyük ve daha yeni bir platform üzerine yükseliyor.
    ayrıca eskisine göre kötü tasarım diyenlere de
    ya ben lan neyse bişey demiyorum..


    e
    JETTAnın yenı tasarımı eskıne göre kötü bulanlara şölye dıycen;"sen demek kı onu..........,bi şey dıyemıyom ben sana"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    tasarım göreceli bir kavramdır mesela ben laguna III arka kısmına hayranım müthiş ve farklı bir arka dizaynı var laguna III'ün bilmiyorum bana çok tatlı geliyor...Bu Jetta ise çok kötü duruyor ön ızgara mı nedir o hiç olmamış arka taraf ise bu sınıfın en berbatı diyebilirim o beğenmediğiniz fluence nin sadece arkası bunun önünden de arkasından da güzel bence iç tasarım son derece sıradan gösterge paneli iğrenç diyebilirim cık ben hiç beğenmedim vasat bişey olmuş



    jettadan bahsedıyoruz ,fluence,laguna ne alaka,reno gönüllerin sampıyonu dedık ya,reno ,a-b-c-d-e-f-g-h-.......z sınfının liderı dedı butun forum ,hala neyın pesındesın




  • ARkadaşlar fiyatına üzülmeyin çünkü 32-33 bin liradan başlıyacak 1.2 TSİ 105 bg ama motora göre artıcak en güzel az yakan motor 1.6 TDİ 105 bg DSG 7 İleri şanzıman ile çok güzel olur 55 bin liraya bu motorda comfortline alınabilir ama xenon ve sunroff bu fiyata beklenemez belki de climatronic klima bile opsiyon olur ama 2011 model bi araba alırken otomatik klima almamak aptallık olur. VW marka araclarda 2001 üstü motor chiplerinde engelleme war araba teknik özelliklerdeki hızı bayır aşağı bile geçmiyo bu kötü işte. fiat bravo 1.6 120 bg multijet 230-240 km/h görürken VW 1.6 TDİ 105 bg 200-205 km/h yi geçmezz diye düşünüyorum. 2.0 TDİ 140 bg bile 210 km/h gidiyo bu çok kötü işte....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    tasarım olarak hiç beğenmedim


    eskisinden kötü


    skoda yetiden dahi tipsiz rommsterle yarışır .

    bunu alacağıma süperb alırım yayla gibi



    goççummm benimm
  • "aksin torsion beam " oluşu nasıl etkiler, Bilgisi olan paylaşırmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lancia_39

    ARkadaşlar fiyatına üzülmeyin çünkü 32-33 bin liradan başlıyacak 1.2 TSİ 105 bg ama motora göre artıcak en güzel az yakan motor 1.6 TDİ 105 bg DSG 7 İleri şanzıman ile çok güzel olur 55 bin liraya bu motorda comfortline alınabilir ama xenon ve sunroff bu fiyata beklenemez belki de climatronic klima bile opsiyon olur ama 2011 model bi araba alırken otomatik klima almamak aptallık olur. VW marka araclarda 2001 üstü motor chiplerinde engelleme war araba teknik özelliklerdeki hızı bayır aşağı bile geçmiyo bu kötü işte. fiat bravo 1.6 120 bg multijet 230-240 km/h görürken VW 1.6 TDİ 105 bg 200-205 km/h yi geçmezz diye düşünüyorum. 2.0 TDİ 140 bg bile 210 km/h gidiyo bu çok kötü işte....


    Gercekten cok kotu 200 ü gecmez bu aracta.. Vah vah nekadar uzuldum şimdi 240 basamayacakmıyım ben bu aracla insanları anlamak guc 200km hız bıle yetmıyor demek vay halimize




  • türkiyede 220nin üstünde hangi yolda kaç dakka sürekli gidiliyorki acep?
  • Pek Beğenen Yok Ama ben Şahsen Daha Ağır Başlı Daha Tasarım Açısından Şık Bir Araç Diyorum Herkesin Fikirlerine Farklıdır Tabiki Araç Gayet Güzell iç Tasarım çok şık c Sınıfında Olması Gerekenden İç-dış Olarak çok Fazla şık Bir Araç ...
  • araç gayet yakışıklı olmuş bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    tasarım göreceli bir kavramdır mesela ben laguna III arka kısmına hayranım müthiş ve farklı bir arka dizaynı var laguna III'ün bilmiyorum bana çok tatlı geliyor...Bu Jetta ise çok kötü duruyor ön ızgara mı nedir o hiç olmamış arka taraf ise bu sınıfın en berbatı diyebilirim o beğenmediğiniz fluence nin sadece arkası bunun önünden de arkasından da güzel bence iç tasarım son derece sıradan gösterge paneli iğrenç diyebilirim cık ben hiç beğenmedim vasat bişey olmuş



    jettadan bahsedıyoruz ,fluence,laguna ne alaka,reno gönüllerin sampıyonu dedık ya,reno ,a-b-c-d-e-f-g-h-.......z sınfının liderı dedı butun forum ,hala neyın pesındesın

    yok kardeşim yok bu denizkubiden kurtuluş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: notredame_kamburu

    türkiyede 220nin üstünde hangi yolda kaç dakka sürekli gidiliyorki acep?

    Ne kadar güzel demişsin. Acaba kaç kişi hayatında 220 km yi gördü. Görenlerde kaç dakka sürekli gidebiliyor?? Ayrıca da şu dizel arabalarla hız merakını anlayabilmiş değilim yaa. Hem ekonomi için dizel araba alıyon hemde 220-240 km yapmak istiyon. Hız yapmak istiyosan git benzinli al, dizel alıyorsan da bu kadar hız niye. Yani sonuçta ekonomi için almıyomusun... Saygılar




  • yeni jettayı yeni passattan daha çok sevdim.ilginç biriyim sanırım
  • yebi jetta yine meksika danmı gelecek,muvcut kasa oradan geliyor,bilen varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kptsedat


    quote:

    Orijinalden alıntı: notredame_kamburu

    türkiyede 220nin üstünde hangi yolda kaç dakka sürekli gidiliyorki acep?

    Ne kadar güzel demişsin. Acaba kaç kişi hayatında 220 km yi gördü. Görenlerde kaç dakka sürekli gidebiliyor?? Ayrıca da şu dizel arabalarla hız merakını anlayabilmiş değilim yaa. Hem ekonomi için dizel araba alıyon hemde 220-240 km yapmak istiyon. Hız yapmak istiyosan git benzinli al, dizel alıyorsan da bu kadar hız niye. Yani sonuçta ekonomi için almıyomusun... Saygılar



    Dizel araç kullananların yüksek hız yapmaya hakları yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: kptsedat


    quote:

    Orijinalden alıntı: notredame_kamburu

    türkiyede 220nin üstünde hangi yolda kaç dakka sürekli gidiliyorki acep?

    Ne kadar güzel demişsin. Acaba kaç kişi hayatında 220 km yi gördü. Görenlerde kaç dakka sürekli gidebiliyor?? Ayrıca da şu dizel arabalarla hız merakını anlayabilmiş değilim yaa. Hem ekonomi için dizel araba alıyon hemde 220-240 km yapmak istiyon. Hız yapmak istiyosan git benzinli al, dizel alıyorsan da bu kadar hız niye. Yani sonuçta ekonomi için almıyomusun... Saygılar



    Dizel araç kullananların yüksek hız yapmaya hakları yok mu?

    Tabiki var. Bu sizin tercihinizdir sonuçta. Benim demek istediğim dizel araç sahiplerinden o kadar çok hız, performans yorumları okudum ki. Yok efendim şu benzinliyi tokatladım. 0-100 de 1,6 arabaların alayını tokatlarım, 2 tonluk Transporterla benzinli 140 hp Civiclerle yarışanlar vs.. Benim demek istediğim budur,umarım anlatabilmişimdir. Yani sonuçta alınan araba hız için değil, "daha az yakıtla nasıl daha fazla mesafe giderim" mantığıyla üretilmiş motorlardır. Saygılar




  • Konudaki ilk resimlerin videoları:

    1.akıl tutulması yaşayan vw baş tasarımcısını görmek isterseniz.



    2.Aklımızın tutulmasını sağlayan Katy'i doya doya izlemek isterseniz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c.devarne -- 4 Ekim 2010; 1:24:08 >




  • Ben bu fotoları göremiyom. Sebep ne olabilir sizce??
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.