Şimdi Ara

2012 CHEVROLET AVEO (52. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.283
Cevap
14
Favori
163.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    forumda aveo neden çok tutuluyor

    Güvenli, ucuz, teknolojik, yeni vs. Bir sürü neden sayabilirim. Bana göre fiyat performansta rakibi yok. Genelde ucuz araçlar güvensiz, boş ve çürük olur derdik. Ama bu araç bunu kırdı. Hem dolu, hem sınıfında dünyanın en güvenlisi hem de nerdeyse sınıfında en ucuzu. Bence gerektiğinden az bile konuşuluyor.

    yani güvenlik ve
    fiyat/donanım olarak tutulmuş
    peki
    yakıt sürüş motor performansı servis yedek parça olarak nasıl?
    birde geçen bir eleştiri gördüm dizel 25-30 kr yakıyormuş

    Yanlış anlaşılasın. Araç tutulmadı daha. Bu amrkaya olan ön yargı bi 3-4 yıl daha sürer. Türkiyede renault ve fiat devri vardı. Şimdi VW ve ford devri başladı. Chevrolet Avrupa pazarına gerçek manada yeni giriyor daha. Cruze ile başladılar. Spark ve yeni aveo ile devam ediyorlar. GM PSA (citröen-peugeot) grubunun bu yıl %7sini satın aldı. Avrupada kalıcı olmak istiyorlar ve fiyatları şuan düşük tutuyorlar. Amaç marka imajını yükseltmek ve eski günlere dönmek. Ha dünyada 4,5 milyon araç satıyorlar ama bu sayı Avrupadaki yerleri sağlamlaşınca yakında 8-10 milyonu bulabilir. Avrupada son 3 yıldır ortalama %30 büyüyen bir marka. Fiat ve opel batma riskiyle yaşıyor. Sürekli işçi çıkarıyorlar. Peugeotta da işler iyi gitmiyor. Chevrolet ortalamnın çok üzerinde büyüyor ama bizim halkımızın ön yargısı çok zor kırılır.

    Araç şuan sedanı ayda 500-600, HB olanı ise ayda 250-300 civarı satılıyor bildiğim kadarıyla. Yani çok az. Güvenlik testlerini ve puanlarını incelerseniz piyasadaki en sağlam ve güvenli araç olduğunu görürüz. Rakipleri genelde 5-7 yıldır aynı kasayla makyajlanıp gelen araçlar. Clio 4 ve 208 yeni çıkıyor. Seneye de polo, corsa, note, logan, sandero vs. kasa değiştierecek nihayet. Yeni aveo safkan chevroelt ürünüdür. Servis yagınlığıopelle aynıdır. Tüm opel servisleri chevrolet servisi yapılmıştır. Dizeli opeldeki cdti, fiattaki multijet neyse o. Yani 1.3 dizel ve ekonomik bir motor. O şikayet eden arkadaş daha yeni almış motoru açmamış. Ayrıca şehir içi o rakam çok iyi bir değerdir. Benzinlisi rakiplerinde biraz fazla yakar. Opeldeki ecotech motorla aynıdır. 1.2 86 BG motorla 1.2 75 BG clio motorunu kıyaslarsak haliyle çok yakması normaldir. Ama daha az yakabilir tabi. Yani dizelleri az yakar, benzinlileri ne az ne çok normal yakar diyebiliriz. Parça ise gittikçe çözülecektir. Şuan 2 hafta ila 1 ay arası parça bekleyenler var. Stok tutulmuyor. Ancak aracın yürümesine engel bir parçaysa garanti kapsamında (gerçek 3 yıl) geçici araç verilecektir zaten. Başka sorunuz varsa forumu takip edebilir veya bulamazsanız sorabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    forumda aveo neden çok tutuluyor

    Güvenli, ucuz, teknolojik, yeni vs. Bir sürü neden sayabilirim. Bana göre fiyat performansta rakibi yok. Genelde ucuz araçlar güvensiz, boş ve çürük olur derdik. Ama bu araç bunu kırdı. Hem dolu, hem sınıfında dünyanın en güvenlisi hem de nerdeyse sınıfında en ucuzu. Bence gerektiğinden az bile konuşuluyor.

    yani güvenlik ve
    fiyat/donanım olarak tutulmuş
    peki
    yakıt sürüş motor performansı servis yedek parça olarak nasıl?
    birde geçen bir eleştiri gördüm dizel 25-30 kr yakıyormuş

    Yanlış anlaşılasın. Araç tutulmadı daha. Bu amrkaya olan ön yargı bi 3-4 yıl daha sürer. Türkiyede renault ve fiat devri vardı. Şimdi VW ve ford devri başladı. Chevrolet Avrupa pazarına gerçek manada yeni giriyor daha. Cruze ile başladılar. Spark ve yeni aveo ile devam ediyorlar. GM PSA (citröen-peugeot) grubunun bu yıl %7sini satın aldı. Avrupada kalıcı olmak istiyorlar ve fiyatları şuan düşük tutuyorlar. Amaç marka imajını yükseltmek ve eski günlere dönmek. Ha dünyada 4,5 milyon araç satıyorlar ama bu sayı Avrupadaki yerleri sağlamlaşınca yakında 8-10 milyonu bulabilir. Avrupada son 3 yıldır ortalama %30 büyüyen bir marka. Fiat ve opel batma riskiyle yaşıyor. Sürekli işçi çıkarıyorlar. Peugeotta da işler iyi gitmiyor. Chevrolet ortalamnın çok üzerinde büyüyor ama bizim halkımızın ön yargısı çok zor kırılır.

    Araç şuan sedanı ayda 500-600, HB olanı ise ayda 250-300 civarı satılıyor bildiğim kadarıyla. Yani çok az. Güvenlik testlerini ve puanlarını incelerseniz piyasadaki en sağlam ve güvenli araç olduğunu görürüz. Rakipleri genelde 5-7 yıldır aynı kasayla makyajlanıp gelen araçlar. Clio 4 ve 208 yeni çıkıyor. Seneye de polo, corsa, note, logan, sandero vs. kasa değiştierecek nihayet. Yeni aveo safkan chevroelt ürünüdür. Servis yagınlığıopelle aynıdır. Tüm opel servisleri chevrolet servisi yapılmıştır. Dizeli opeldeki cdti, fiattaki multijet neyse o. Yani 1.3 dizel ve ekonomik bir motor. O şikayet eden arkadaş daha yeni almış motoru açmamış. Ayrıca şehir içi o rakam çok iyi bir değerdir. Benzinlisi rakiplerinde biraz fazla yakar. Opeldeki ecotech motorla aynıdır. 1.2 86 BG motorla 1.2 75 BG clio motorunu kıyaslarsak haliyle çok yakması normaldir. Ama daha az yakabilir tabi. Yani dizelleri az yakar, benzinlileri ne az ne çok normal yakar diyebiliriz. Parça ise gittikçe çözülecektir. Şuan 2 hafta ila 1 ay arası parça bekleyenler var. Stok tutulmuyor. Ancak aracın yürümesine engel bir parçaysa garanti kapsamında (gerçek 3 yıl) geçici araç verilecektir zaten. Başka sorunuz varsa forumu takip edebilir veya bulamazsanız sorabilirsiniz.

    yanıtınız için teşekkürler.
    yine de forumun abarttığını düşünüyorum.
    rakipleri güçlü ve dediğiniz gibi nihayet harekete geçtiler




  • Harekete geçtiler ama yine pek bişey yok. 208 çok boş çıktı donaım olarak. 1.2 motoru teknik verileri güzel. Clio ise eski clio 2den kalma motorlarla devam ediyor. Yeni motorlardan sadece 0.9 turbo benliyi ve 1.5 energy 90bg motoru getirmişler. Onların da fiyatı malum. Dizelde en fulünü de sonra getirecekler sanırım. Daha kesinleşmedi ama fiyatları yüksek. 208 dizleller ise kafayı yemiş fiyat olarak. Güvenlik testlerini izlerseniz özellikle direk testinde ikisi de çok zayıflar. Yeni aveoya şuan fiyat performansta yaklaşabilen araç malesef yok. Clio 4ten çok umutluydum ama o motorlarla işi zor. Keçke rakipler artsa da rekabet olsa. 29-30 bin baz donanımda ise açık ara rakipsiz yeni aveo önde şuan. Ama halkımız soruyor soruyor ne alıyım diye sonra gidip symbol alıyor. Niye deyince 2. el, parça diyor. Sanki hergün canı sıkılan parçalarını söküp değiştiriyor. Bu araç ta zaten maliyetleri düşürmek için Güney Kore fabrikasında üretiliyor. Chevrolet aslında ucuz değil olmaı gerek fiyata satıyor. Diğerleri uçtukça uçuyor maşallah.




  • beyler bu dünkü zamlar 1.2 aveoları etkiliyor mu acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck

    beyler bu dünkü zamlar 1.2 aveoları etkiliyor mu acaba

    Ben henüz böyle bir vergi artışı ile ilgili haber veya kaynak görmedim. Ama öyle bir artış olacaksa en son zammı chevrolet yapacaktır. Diğerleri kaç sefer zam yaptılar. Chevrolet 1 kere zam yaptı hatırladığım kadarıyla. 1.2ler geçen seneden beri sadece 1000 lira arttı. Şimdi de ya artmaz ya da en fazla 500 lira filan artar diye düşünüyorum. Tabi epeydir zam yapmadık deyip 1000 lira da yapabilirler. Bizimkiler sadece tahmin olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck

    beyler bu dünkü zamlar 1.2 aveoları etkiliyor mu acaba

    Ben henüz böyle bir vergi artışı ile ilgili haber veya kaynak görmedim. Ama öyle bir artış olacaksa en son zammı chevrolet yapacaktır. Diğerleri kaç sefer zam yaptılar. Chevrolet 1 kere zam yaptı hatırladığım kadarıyla. 1.2ler geçen seneden beri sadece 1000 lira arttı. Şimdi de ya artmaz ya da en fazla 500 lira filan artar diye düşünüyorum. Tabi epeydir zam yapmadık deyip 1000 lira da yapabilirler. Bizimkiler sadece tahmin olur.

    haberlerde su an ötv artısı, birazdan vericekmiş neleri etkiledigini




  • ben çoook araştırmamdan sonra CHEVROLET AVEO 1.4 BENZİNLİ OTOMATİK SUNROOFLU BEYAZ arabamı aldımmmm...

    İlk defa(chevy markası daha önce broadway, tempra, civic, rover, corolla kullanmıştım) ve kafamda türlü soru işaretleriyle aldığım aracımı yaklaşık 5 aydır keyifle ve huzurla biniyorum. Allahıma(c.c) şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım.

    -bir kere araç kesinlikle çok yakmıyor, uzun yolda 100 km genelde cruse control ile 5.6-5.9 lt, şehir içi 8.8-10.2 lt değerlerinde, otomatik bir araca göre oldukça makul değerlerde bir yakıt tüketimi mevcut. Aracım daha 3000 km de ve yakıt tüketimi ilk başa göre dahada düştüğünü görüyorum.

    - benzin fiyatları çok arttığı için değerler tl karşılığı yüksek gibi gözüksede aslında ekonomik araçlar.

    - çok konforlu ve rahat rahat bagajı devasal büyüklükte

    - araba insana güven veriyor

    - her gören "işte bu o araba" diye bir kez daha dönüp bakıyor...

    - eksileri: dijital klima olmalıydı, torpido gözünde ve arka koltukta ışık olmalıydı, far sensörü var ama yağmur sensörüde olmalıydı,

    Sonuç olarak; Bu aracı yerin dibine vuran arkadaşı(ları) deve kuşu gibi kafalarını yerin dibinden artık dışarıya kaldırıp görmeleri istiyorum. bir insana veya bir şeye çamur atarken saçma sapan örneklerle komik olmaYIN, sen polona bin, veya neyse.... BEN BU ARACI HERKESE TAVSİYE EDİYORUM. DİĞER BENZER DONANIMLARDA Kİ ARAÇLARA 3-5 BİN FAZLA VERİP ALACAKSANIZ ALIN PARA HERKESİN PARASI AMAAAAA!!! bu araçlara da kafanıza göre laf-çamur atmayın klavye şovelyeliği yapmayın...

    ALDIM, BİNİYORUM, TAVSİYE EDERİM...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karax2008

    ben çoook araştırmamdan sonra CHEVROLET AVEO 1.4 BENZİNLİ OTOMATİK SUNROOFLU BEYAZ arabamı aldımmmm...

    İlk defa(chevy markası daha önce broadway, tempra, civic, rover, corolla kullanmıştım) ve kafamda türlü soru işaretleriyle aldığım aracımı yaklaşık 5 aydır keyifle ve huzurla biniyorum. Allahıma(c.c) şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım.

    -bir kere araç kesinlikle çok yakmıyor, uzun yolda 100 km genelde cruse control ile 5.6-5.9 lt, şehir içi 8.8-10.2 lt değerlerinde, otomatik bir araca göre oldukça makul değerlerde bir yakıt tüketimi mevcut. Aracım daha 3000 km de ve yakıt tüketimi ilk başa göre dahada düştüğünü görüyorum.

    - benzin fiyatları çok arttığı için değerler tl karşılığı yüksek gibi gözüksede aslında ekonomik araçlar.

    - çok konforlu ve rahat rahat bagajı devasal büyüklükte

    - araba insana güven veriyor

    - her gören "işte bu o araba" diye bir kez daha dönüp bakıyor...

    - eksileri: dijital klima olmalıydı, torpido gözünde ve arka koltukta ışık olmalıydı, far sensörü var ama yağmur sensörüde olmalıydı,

    Sonuç olarak; Bu aracı yerin dibine vuran arkadaşı(ları) deve kuşu gibi kafalarını yerin dibinden artık dışarıya kaldırıp görmeleri istiyorum. bir insana veya bir şeye çamur atarken saçma sapan örneklerle komik olmaYIN, sen polona bin, veya neyse.... BEN BU ARACI HERKESE TAVSİYE EDİYORUM. DİĞER BENZER DONANIMLARDA Kİ ARAÇLARA 3-5 BİN FAZLA VERİP ALACAKSANIZ ALIN PARA HERKESİN PARASI AMAAAAA!!! bu araçlara da kafanıza göre laf-çamur atmayın klavye şovelyeliği yapmayın...

    ALDIM, BİNİYORUM, TAVSİYE EDERİM...

    hah dikkate alınır bir yorum daha :) cunku bence en önemlisi benchmark yani karşılaştırma, benim daha once tecrubem pek olmadıgı icin bir karsılastırma yapamıyorum,
    sizin baya bir farklı model marka deneyiminiz varkenki bu yorumlarınız daha önemli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gimmeluck -- 24 Eylül 2012; 8:14:42 >




  • Herkese merhaba;

    1 Haftadır tatildeydim, bugün geldim forumdaki pampişlerime selam göndereyim dedim.

    İstanbul - Adapazarı - Bilecik - Eskişehir - Afyon - Navigasyon sağolsun aradaki köy yolları - Fethiye

    Fethiye - Göcek - Muğla - Aydın - İzmir - Manisa - Balıkesir - Bursa - Yalova - İstanbul

    Tamamı 1 900 - 1950 km yol

    Arabada toplam 350 kg (4,5 kişi) insan

    Bagaj ağzına kadar tıka basa dolu, klima gidişte full açık dönüşte Balıkesire kadar açık Ortalama yakıt sarfiyatı %5,1 - 21 kuruş civarı

    Ayrıca arabayı aldığımdan beri (ocak 2012) genel verilerim;

    Toplam aldığım mazot 887,74 lt

    Toplam katettiğim yol 16822 km

    Toplam ödedidğim mazot ücreti 3459,17 TL

    Ortalama yakıt sarfiyatım %5,3 - 0,206 TL

    Bunun içinde 4 İstanbul - Bursa (toplam 2200 km) / 2 İstanbul - Çanakkale (toplam 1500 km) / 2 İstanbul - Gebze (toplam 300 km) ve geçen haftaki tatil yolu (2000 km) şehir dışı verisi (yani toplam 6 000 km) gerisi şehir içidir.

    Arabam 1.3 Sedan LTZ yeni aveo

    Başınızı ağrıttım

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karax2008

    ben çoook araştırmamdan sonra CHEVROLET AVEO 1.4 BENZİNLİ OTOMATİK SUNROOFLU BEYAZ arabamı aldımmmm...

    İlk defa(chevy markası daha önce broadway, tempra, civic, rover, corolla kullanmıştım) ve kafamda türlü soru işaretleriyle aldığım aracımı yaklaşık 5 aydır keyifle ve huzurla biniyorum. Allahıma(c.c) şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım.

    -bir kere araç kesinlikle çok yakmıyor, uzun yolda 100 km genelde cruse control ile 5.6-5.9 lt, şehir içi 8.8-10.2 lt değerlerinde, otomatik bir araca göre oldukça makul değerlerde bir yakıt tüketimi mevcut. Aracım daha 3000 km de ve yakıt tüketimi ilk başa göre dahada düştüğünü görüyorum.

    - benzin fiyatları çok arttığı için değerler tl karşılığı yüksek gibi gözüksede aslında ekonomik araçlar.

    - çok konforlu ve rahat rahat bagajı devasal büyüklükte

    - araba insana güven veriyor

    - her gören "işte bu o araba" diye bir kez daha dönüp bakıyor...

    - eksileri: dijital klima olmalıydı, torpido gözünde ve arka koltukta ışık olmalıydı, far sensörü var ama yağmur sensörüde olmalıydı,

    Sonuç olarak; Bu aracı yerin dibine vuran arkadaşı(ları) deve kuşu gibi kafalarını yerin dibinden artık dışarıya kaldırıp görmeleri istiyorum. bir insana veya bir şeye çamur atarken saçma sapan örneklerle komik olmaYIN, sen polona bin, veya neyse.... BEN BU ARACI HERKESE TAVSİYE EDİYORUM. DİĞER BENZER DONANIMLARDA Kİ ARAÇLARA 3-5 BİN FAZLA VERİP ALACAKSANIZ ALIN PARA HERKESİN PARASI AMAAAAA!!! bu araçlara da kafanıza göre laf-çamur atmayın klavye şovelyeliği yapmayın...

    ALDIM, BİNİYORUM, TAVSİYE EDERİM...

    aracınızı kaça aldınız sorabilirmiyim ?




  • Önceki hafta Altınoluk'a gittim. Bir depo benzinle 1.000 km yol yaptım. Ekonomisi iyi bence. Arabam Aveo 1.2 LS
  • gaziantep-bodrum, klima açık, araç full 2,5 depo..yarasın tosunuma hb 1,4

    düzeltme: sadece gidiş yaklaşık 1200km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahkbjk -- 25 Eylül 2012; 13:16:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noluftu

    Önceki hafta Altınoluk'a gittim. Bir depo benzinle 1.000 km yol yaptım. Ekonomisi iyi bence. Arabam Aveo 1.2 LS

    İmkansızsan da öte. Yanlışınız var.
  • hatay-gökçeada toplam yol 2800 km. 1.4lt sedan landirenzo lpg 520tl
  • Ben aracımı MAYIS 2012 DE ALDIM.

    2012 MODEL BEYAZ 1.4 LTZ/AT SUNROOF+KARTEL KORUMA+BOYA KORUMA+KAUÇUK PASPAS = 37.000 TL YE ALDIM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: noluftu

    Önceki hafta Altınoluk'a gittim. Bir depo benzinle 1.000 km yol yaptım. Ekonomisi iyi bence. Arabam Aveo 1.2 LS

    İmkansızsan da öte. Yanlışınız var.

    Gözümle gördüm. Ben 850 yapar diye tahmin ediyordum. Şehir içi 600-650 yapıyorum çünkü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: noluftu

    Önceki hafta Altınoluk'a gittim. Bir depo benzinle 1.000 km yol yaptım. Ekonomisi iyi bence. Arabam Aveo 1.2 LS

    İmkansızsan da öte. Yanlışınız var.

    Gözümle gördüm. Ben 850 yapar diye tahmin ediyordum. Şehir içi 600-650 yapıyorum çünkü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noluftu

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: noluftu

    Önceki hafta Altınoluk'a gittim. Bir depo benzinle 1.000 km yol yaptım. Ekonomisi iyi bence. Arabam Aveo 1.2 LS

    İmkansızsan da öte. Yanlışınız var.

    Gözümle gördüm. Ben 850 yapar diye tahmin ediyordum. Şehir içi 600-650 yapıyorum çünkü..

    Şimdi düşününce olabilir gibi geldi. Ben 25 kuruş yakıyorum uzun yolda. Bu da yaklaşık 850 km yapar demek. Ama ben bol virajlı ve yokuşlu yollarda (Gaziantep-Ürgüp gibi), 105-120 arası gittiğim için biraz acımıyorum yakıta. 90la gidince olabilir gibi geldi. Depo 45 litre. Boğazına kadar dolsa 48 litre alır. 5 litre yaktırabilsek uzun yolda 960 km yapıyor zaten. İlk hesapladığımda nedense 95 kuruş yapıyor diye buldum. Yalış hesaplamışım. Sonuç olabilir. Dizellerle kapışırız demekki istesek yakıtta.




  • ben bu forumu okuyarak hatta kesbiye özel mesaj atıp yorumlar alarak aralık 2011 de yeni aveo dizel sedan aldım, şimdi 12.000 km de , çok memnunum.
    arabanın tabiki eksileri var ama fiyat performans olarak alınan bi arabya göre lüks bile sayılabilir
  • birkaç gün önce yeni aveo sedan 1.3 LT model aracımı teslim aldım.

    Bu aracı yaklaşık 1 yıldır takip ediyordum. 6 aydır da araç alımı için ciddi araştırmalar yapıyordum. Aradığım araç maksimum 35000 TL'ye kadar geniş bagajlı, az yakıt tüketimi olan ve güvenli bir araçtı.

    Seçenekler arasında Symbol, Clio Grand Tour, Linea Classic, Yeni Aveo, Hyundai Accent Era vardı.

    Symbol'ün dizeline o kadar para verilmeyeceğini düşündüğüm için direkt olarak geçtim. Bazı kullananlardan da olumsuz yorumlar aldım. Özellikle güvenlik açısından. Frenlerinin çok iyi olmadığından bahsettiler.

    Clio Grand Tour dizelin fiyatı da 36000 TL civarındaydı. HB Clio kullandım ve kullanım açısından zevk vermedi. Grand Tour'un da benzer olacağını düşündüğüm için ondan da vazgeçtim. Ayrıca Grand Tour'un SW olmasına rağmen bağajı Aveo'dan küçük. En baz modeli de 38000 civarında.

    Yeterli olacak süre Linea Classic kullandım. Sürüş ve yol tutuş olarak hiç beğenmedim. En donanımlısı dizelinin fiyatı 36000 TL civarında. ESP falan da yok onda. Yakıt tüketimi ve bagajı fena değil.

    Hyundai Accent Erayı da benzinli olmasından dolayı geçtim. Accent Blue dizelin fiyatı ise çok uçuk.

    Gelelim Aveo'ya. Tip olarak çok dikkat çekici bir araç. Görünüşü hoşuma gidiyor. İçi de oldukça ergonomik. Kullanım ve yol tutuşunu da beğendim. Bazı yorum yapanlar amortisörlerinin sert olduğunu belirtmişler. Bana göre güzel çünkü aracın yol tutuşunu ve hakimiyeti güçlendirdiğini düşünüyorum. Forumdaki yorumlardan yakıt tüketiminin gayet uygun olduğunu okudum. Fabrika verileri de bunu gösteriyor.

    Motoru Fiat Multijet ve Opel CDTI motorlarla aynı. Hatta fabrika verilerine göre daha az yakıt tüketimi var.

    Aslında Linea ve Aveo arasında kalmıştım. Linea'nın artısı piyasada çok satılan bir araç olmasıydı. Ama Aveo diğer herşeyde ondan önde. NCAP 5 yıldız, Auto Start (Start/Stop), Hill Holder, Traction Control, ESP, Hız Sabitleyici, bagaj kapasitesi, iç ergonomi vs. vs. Forumdaki bizzat kullanıcı yorumları ve tavsiyeleri beni bu aracı almaya yöneltti.

    Şu an aracım 88 km'de. Aldığımda ortalama yakıt tüketimi 12 lt gözüküyordu. Şimdi 8.1 lt'ye düştü. Sadece şehir içinde kullandım. Ortalamanın 6,0 lt'ye düşeceğini düşünüyorum. Özellikle start/stop özelliğinin şehir içinde ciddi tasarruf sağlayacağını düşünüyorum. Şu an araçtan oldukça memnunum. Allah nazardan saklasın.

    Bu arada Aveo LT'si olanlara bir sorum olacak. Benim araç LT olmasına rağmen vites topuzunda krom kaplama var. Bildiğim kadarıyla LT donanımda bu olmaması gerekiyor. Sadece LTZ donanımda bu var diye biliyorum?




  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.