Şimdi Ara

2012 CHEVROLET AVEO (54. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.283
Cevap
14
Favori
163.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimtugan

    quote:

    Orijinalden alıntı: MICROBE

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimtugan

    forumda daha önce de yazmıştım. 2012 Mart ayında 1.3 LTZ diesel manuel vites aveo aldım ve bugün itibariyle 16.000 km yol yapmışım. ilk servis bakımına bugün götürdüm. 380 TL dediler, indirimle 354 TL ye indiler(tanıdık falan ) aylık ortalama yaptığım 2000 km yolun 1250 km.si şehir içi ve şu an ekranda görülen ortalama yakıt tüketimi 4.8 litre. klima açıkken en fazla 100 gr farkediyor. kısacası iyi ki arabam aveo. imzamdaki gibi çok şükürrrr.

    Ayrıca NCAP testinden 5 yıldız almış, markası opel olduğunda 10.000 TL fazla verilen motora sahip bir araç hakkında hala neyi konuşuyoruz ki. Yakıt bakımından benim aracım fabrika değerlerinde, donanım olarak üst segment araçlarla eşit iken fazla söze de gerek yok diye düşünüyorum. Haa hala polo, corsa diyorsanız lütfen bir bakın camları otomatik mi, güvenlik paketi diye söylediklerine ne kadar fazla para veriyorsunuz.

    NOT: Almayı düşünenlerin sormak isteği birşey olduğunda cevaplamaya hazırım. Tabi ki kullanıcı olarak.

    +1

    Söylenenlere katılmakla beraber, bende aylık yaklaşık 2000 km yol yapıyorum ve arabayı sanki bir ruh kadar sakin kullanmama rağmen gösterge değerim 5,3' den hesapladığım değerim de 5,5' ten aşağıya düşmüyor. (Tabi şehir içi kullanımlarımda). Burada bence arabayı kullandığınız şehrin önemi büyük. İstanbul' da (Avrupa yakası) bu kadar faal halde kullanılıp ta bundan daha düşük değere inileceğini sanmıyorum. Yani 1.3 LTZ sedanın İstanbul Avrupa yakasındaki değeri budur.

    Ayrıca çok ironik bir şey var, Opel bu markanın küçük bireyi ama gel gelelim ailenin reisinden önde tutuluyor bu memlekette. Bizim için kapının ağır olması, cam otomatiklerinin ışıklandırılmış olması, içeriye ses alması (ki asıl efsane olan bu - sanki herkes yanında desibel metreyle dolaşıyor) araçlar için kıstas oluşturuyor ama NCAP, 5 yıldız, puan, satış grafiği, firma backroundu vs vs bilinmiyor bilinmek istemiyor.

    Zaten artık eskisi kadar da yazmıyorum foruma, her geçen gün trafikte daha fazla gördüğüm Aveo mutlu ediyor beni. Yanlarında logo yapıştırılmış şirket arabaları gördükçe diyorum kendi kendime "benim gibi düşünen sadece marabalar değil,patronlarda varmış" diye.

    Bide son söz, sen artık gideceksin Aykut sen artık gideceksin Aziz

    +1
    doğru söze ne denir. Her kelimesine aynen katılıyorum.

    Araba sollayıp da arkamdan bir Yeni aveo çıkınca selam mahayetinde selektör yapması ayrı bi zevk ayrı bi haz katıyor arabayı kullanmak :) hele ki trafikte yan yana gelip de selamlaşmalar çok ayrı bi dünya. bir de benim aracım modifiyeli gözler üzerinde olunca çok farklı bir hisse kaptırıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    Araba sollayıp da arkamdan bir Yeni aveo çıkınca selam mahayetinde selektör yapması ayrı bi zevk ayrı bi haz katıyor arabayı kullanmak :) hele ki trafikte yan yana gelip de selamlaşmalar çok ayrı bi dünya. bir de benim aracım modifiyeli gözler üzerinde olunca çok farklı bir hisse kaptırıyor.

    dostum aracının fotolarını eklesene. biz de bakalım. ayrıca benim naçizane bir fikrim var. en azından bizler başlatsak birbirimize selam verme hareketini. vosvoslar gibi. ne dersiniz.
  • slm yeni aveo takımı, ne var ne yok
  • slm usta. teşekkür ederiz. senden ne var ne yok.
  • Yeni aveo kulanıcıları kulubü açalım bari bir de.
  • yarın yıkatıım arabayı çeker paylaşırım :) ama görsel olarak çok bişey yok geneli motora müdahale ;)
  • Arkadaşlar başka bir soru ile karşınızdayım. Aracım 1.3 LT ve ben bagaj açma kolunu bulamıyorum. Kullanım kılavuzunda yazıyor ama dediği yerde yok. Sadece anahtardaki kumandadan ve bagaj kapağından mı açılıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    yarın yıkatıım arabayı çeker paylaşırım :) ama görsel olarak çok bişey yok geneli motora müdahale ;)

    Hocam aracınıza ne gibi modifikasyonlar yaptınız merak ettim doğrusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastfoodball

    Arkadaşlar başka bir soru ile karşınızdayım. Aracım 1.3 LT ve ben bagaj açma kolunu bulamıyorum. Kullanım kılavuzunda yazıyor ama dediği yerde yok. Sadece anahtardaki kumandadan ve bagaj kapağından mı açılıyor?

    Benimki LS ama bildiğim kadarıyla içerden açma yok. Klavuz Amerikan versiyonun çeviri olunca ve araçtan bîhaber kişiler tarafından tercüme edilince böyle oluyor malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    yarın yıkatıım arabayı çeker paylaşırım :) ama görsel olarak çok bişey yok geneli motora müdahale ;)

    Hocam aracınıza ne gibi modifikasyonlar yaptınız merak ettim doğrusu

    farların altına siyah bölüme nikelaj, sis farlarının çevresine nikelaj, kapı kollarına nikelaj, arka yaylar 4 ön yaylar 3cm basık, katalizör iptali, k&n açık hava filtresi, vanalı egzos, sinyaller ve kapı sinyalleri amerikan park. bide şimdi direksiyonun dikişlerini kırmızı yaptırıyorum.
    teknik olarak yapılan modlardan sonra araç 7-8hp kazandı. kalkışta çok bir şey değişmedi ancak araç 1500devirden sonra çok açılıyor yüksek devirlerde pedala çok daha rahat cevap veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    yarın yıkatıım arabayı çeker paylaşırım :) ama görsel olarak çok bişey yok geneli motora müdahale ;)

    Hocam aracınıza ne gibi modifikasyonlar yaptınız merak ettim doğrusu

    farların altına siyah bölüme nikelaj, sis farlarının çevresine nikelaj, kapı kollarına nikelaj, arka yaylar 4 ön yaylar 3cm basık, katalizör iptali, k&n açık hava filtresi, vanalı egzos, sinyaller ve kapı sinyalleri amerikan park. bide şimdi direksiyonun dikişlerini kırmızı yaptırıyorum.
    teknik olarak yapılan modlardan sonra araç 7-8hp kazandı. kalkışta çok bir şey değişmedi ancak araç 1500devirden sonra çok açılıyor yüksek devirlerde pedala çok daha rahat cevap veriyor.

    Güzel bir çalışma olmuşa benziyor fotoğrafları bekliyoruz.

    Katalizator iptalinden sonra yol bilgisayarındaki ortalama yakıt tüketiminde değişkenlik oldu mu ?

    Ayrıca bu işin içine girdiğinize göre bilgilisiniz fakat araca hiçbir motor modifikasyonu yapmadan yanma odalarına ekstra hava basmanın ne gibi bir avantajı var mantığım avantajdan çok dezavantajı olacağını söylüyor.

    Hava filtresi değişiminde motora giren havanın karışım oranları hesaplanarak mı bu modifikasyon yapılıyor yoksa gelişi güzel mi ?

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • merhaba. aveo 1.3 ltz aldım.. herşey süper.. ama herşey..

    tek rahatsız olduğum şey = araç dururken yada giderken sürekli fren pedalına basmanız gerektiğinde pedal aşağı doğru kaymaya başlıyor, işlevini yapması için daha çok basmanız gerekiyor, sonunda dibine dayanıyor. işlevini yapıyor tabiki..
    yaptığım testi anlatayım; çok dik 30 metre bir yokuşta durdum. vites boşta iken fren pedalı dibine dayanana kadar bastım. pedaldan ayağımı araç hareket edecek kadar çektim, yaklaşık 20 km hız var iken durmak için frene bastım, zaten dibe yakın olan pedal ayağımı itti ABS devreye girdi yani... 20 km hız ve durmaya çalışmam ama çok sağlıklı olmaması garip geldi.. ama bunları hiç yapmadığım şartlarda yaptım o da ayrı...

    bu konuda fikri bilgisi olan varmı??

    servis fren havalı olduğu için aşağı kayması normal, durdurma işlemini yapmıyorsa getirin bakalım dedi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karax2008

    ben çoook araştırmamdan sonra CHEVROLET AVEO 1.4 BENZİNLİ OTOMATİK SUNROOFLU BEYAZ arabamı aldımmmm...

    İlk defa(chevy markası daha önce broadway, tempra, civic, rover, corolla kullanmıştım) ve kafamda türlü soru işaretleriyle aldığım aracımı yaklaşık 5 aydır keyifle ve huzurla biniyorum. Allahıma(c.c) şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım.

    -bir kere araç kesinlikle çok yakmıyor, uzun yolda 100 km genelde cruse control ile 5.6-5.9 lt, şehir içi 8.8-10.2 lt değerlerinde, otomatik bir araca göre oldukça makul değerlerde bir yakıt tüketimi mevcut. Aracım daha 3000 km de ve yakıt tüketimi ilk başa göre dahada düştüğünü görüyorum.

    - benzin fiyatları çok arttığı için değerler tl karşılığı yüksek gibi gözüksede aslında ekonomik araçlar.

    - çok konforlu ve rahat rahat bagajı devasal büyüklükte

    - araba insana güven veriyor

    - her gören "işte bu o araba" diye bir kez daha dönüp bakıyor...

    - eksileri: dijital klima olmalıydı, torpido gözünde ve arka koltukta ışık olmalıydı, far sensörü var ama yağmur sensörüde olmalıydı,

    Sonuç olarak; Bu aracı yerin dibine vuran arkadaşı(ları) deve kuşu gibi kafalarını yerin dibinden artık dışarıya kaldırıp görmeleri istiyorum. bir insana veya bir şeye çamur atarken saçma sapan örneklerle komik olmaYIN, sen polona bin, veya neyse.... BEN BU ARACI HERKESE TAVSİYE EDİYORUM. DİĞER BENZER DONANIMLARDA Kİ ARAÇLARA 3-5 BİN FAZLA VERİP ALACAKSANIZ ALIN PARA HERKESİN PARASI AMAAAAA!!! bu araçlara da kafanıza göre laf-çamur atmayın klavye şovelyeliği yapmayın...

    ALDIM, BİNİYORUM, TAVSİYE EDERİM...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-sahibinden-lpg-li-62-000-km-de-100575793/detay

    linkteki arac ıcın yorumun nedır?fıyatı uygun mudur?sankı bana 1,5-2mılyar fazla gıbı geldı.

    bu arac sence alınır mı?




  • arkadaslar 2009 model otomatık aveo ıcın kronık bır sıkıntı var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    yarın yıkatıım arabayı çeker paylaşırım :) ama görsel olarak çok bişey yok geneli motora müdahale ;)

    Hocam aracınıza ne gibi modifikasyonlar yaptınız merak ettim doğrusu

    farların altına siyah bölüme nikelaj, sis farlarının çevresine nikelaj, kapı kollarına nikelaj, arka yaylar 4 ön yaylar 3cm basık, katalizör iptali, k&n açık hava filtresi, vanalı egzos, sinyaller ve kapı sinyalleri amerikan park. bide şimdi direksiyonun dikişlerini kırmızı yaptırıyorum.
    teknik olarak yapılan modlardan sonra araç 7-8hp kazandı. kalkışta çok bir şey değişmedi ancak araç 1500devirden sonra çok açılıyor yüksek devirlerde pedala çok daha rahat cevap veriyor.

    Güzel bir çalışma olmuşa benziyor fotoğrafları bekliyoruz.

    Katalizator iptalinden sonra yol bilgisayarındaki ortalama yakıt tüketiminde değişkenlik oldu mu ?

    Ayrıca bu işin içine girdiğinize göre bilgilisiniz fakat araca hiçbir motor modifikasyonu yapmadan yanma odalarına ekstra hava basmanın ne gibi bir avantajı var mantığım avantajdan çok dezavantajı olacağını söylüyor.

    Hava filtresi değişiminde motora giren havanın karışım oranları hesaplanarak mı bu modifikasyon yapılıyor yoksa gelişi güzel mi ?

    Kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Katalizör iptalinden sonra 0.5 daha fazla yakmaya başladı diyebilirim. Şu an 10.3 gözüküyor ve mümkün olduğunca yavaş gidiyorum, malum 5TL'ye az kaldı. 200-210'a dolan depo 250'e dolmaya başladı. Zorlayınca arabayı 5-6bin'lerde vites değiştirince 12'e kadar çıkarabildim.

    Bilgim var ama öyle prof değilim tabi ki. Ne yapılırsa araç nasıl cevap verir nasıl hareket eder onu biliyorum. Bir de ustam sağolsun para göz değil araca ne yaparsak ne olur benle birlikte titizlikle çalışıyor. Katalizatorün amacı araçtan çıkan egzos gazlarını filtreleme yani karbonmonoksit gazını mümkün olduğunca düşük seviyelere çekmektir. Kat iptali yapılınca bu seviye artıyor ve egzos muayenesinde sıkıntı çıkıyor ki bu olmasın diye ustam sağolsun içine çok küçük bi susturucu koydu maksat veriler çok dikkat çekmesin. Bu kat iptalinden sonra araç çok rahatladı.

    Hava filtresi değişiminde sizin dediğiniz racing arabaları için uygulanan bir işlem. Bir de hava karışımı hesaba katmak için bütün sistemi yani motordan gelen boruları tamamen değiştirip çok fazla hava alması için genellikle tampon delinerek hava girişi oradan sağlanır. Ben de bir süre sonra bunu düşünüyorum. Eğer ki hava filtresini hava karışımlarını hesaba katarak, hiç sıcak hava almamasını sağlarsanız büyüklüğüne göre 10hp'ye kadar beygir kazanabiliyorsunuz. Benim hava filtrem sadece başlık değişimiyle yapıldı. Bundaki amacım ise uzun yol yapacağım zaman kolaylıkla kendim çıkarıp takabilmem.

    Bugüne kadar yaptığım modifikasyonlar ve ücretleri(işçilik dahil) aynen şöyle:
    İkisi de aktif olmak üzere çift egzos çıkışı: 150 TL
    K&N konik tip açık hava filtresi (mini cooper s filtresi): 250 TL
    Vanalı egzos(cutout): 500 TL
    Farlara, sislere beyaz ampül, arka plakalık beyaz led, sinyallere amerikan park ve kapı sinyalleri bağlaması: 150 TL
    Yayları pressletme(arkalar 4cm önler 3cm): 200 TL
    Bir de 2 numara Llumar marka cam filmi taktırmıştım ön cam hariç. 150 TL ceza yedim ve çıkarttırma cezası verdiler bende zorunlu çıkarttım ama bagaj camı duruyor ona dokunmadım. Yoksa farlardan yolu göremiyor. İnsan bi sensörlü ayna takar

    Bunların dışında yurt dışından getirttiğim bir takım görsel modifikasyon ürünleri var. Bunlar da toplam kargo dahil 250$ falan eder.

    Bir de aracım o cafcaflı kırmızıdan. O yüzden fazladan ilgi istiyor. Ayda 2 kez pasta cila yapılıyor araca. Her yıkamadan sonra ben özel bezlerim ve spreylerimle çizik harelerini çıkarmaya çalışıyorum. Resimlerden anlarsınız zaten ayna gibi maşallah :)

    Yayları niye presslettin yay almadın derseniz de olay şu: Bizim araçların arka yayları uymuyormuş. Boğum tek değil çift taraflıymış. Ona uygun yay da 1-2ay içinde gelirmiş o yüzden beklemeden presslettim. Yoksa 3.5cm Vogtland alıyordum 500 TL'ye.

    Aracın resimleri de aşağıda. Umarım hoşunuza gider.







    Ciladan sonra ki hali



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapnZAFO -- 7 Ekim 2012; 19:47:06 >




  • Valla hocam arac masallah cok guzel duruyor yandan foto cektinizmi. Ben tatile giderken bagaji yukledikten sonra bakmistim arac oturunca cok daha guzel duruyor. Allah nazarlardan saklasin, tadini aldirsin ben cok begendim
    Duzeltme: hocam birde bu motorun ustunde ince uzun tup var motorun arkasindan asagi dogru iniyor uzerinde yokohama yaziyor ne oldugunu biliyormusunuz acaba ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahkbjk -- 8 Ekim 2012; 0:01:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahkbjk

    Valla hocam arac masallah cok guzel duruyor yandan foto cektinizmi. Ben tatile giderken bagaji yukledikten sonra bakmistim arac oturunca cok daha guzel duruyor. Allah nazarlardan saklasin, tadini aldirsin ben cok begendim
    Duzeltme: hocam birde bu motorun ustunde ince uzun tup var motorun arkasindan asagi dogru iniyor uzerinde yokohama yaziyor ne oldugunu biliyormusunuz acaba ??

    Siz deyince dikkat ettim yoksa bilmiyordum Yokohama falan yazdığını. Sanayiye gittiğim de soracağım aklıma düştü şimdi :)

    Bu arada aracın yandan resmini istemiştiniz.





  • Merhaba arkadaşlar,

    Cuma günü 1.3 dizel LTZ aracımı teslim aldım .Extra çok özel bir hediye olmadan (sadece paspas+lastiklere nitrojen gazı) araç bana 39.600 liraya geldi(Eski 2008 model aveo 1.4 100 hp SX aracımı takasa verdim)Araç ile c.tesi günü adapazarına olan yolcuğumu sizlerle paylaşayım ve ilk izlenimlerim (6 yıllık chevrolet deneyimi =2 yıl 1.0 spark ve 1.4 aveo)

    -Görüntü olarak süper ve LTZ modeli iyi ki almışım zaten donanım/dizayn belli bi şey söylemeye gerek yok.
    -İlk çalıştırmada 100 km de 14 L gibi bir tüketim gösteriyorduve bu değer Adapazarına gidiş (4 yolcu yaklaşık250 kg ve bagazj dolu ) 100-120-150 km arası kullanım ve dönüş yolunda ciddi bir trafik (4,5 saatte adapazarı -fatih kıztaşı) ile full depo (188 lira) yarı depo bitti sayılır ve fatihte arabayı parkettiğimde ortalama 100 km de 6.2 L oldu.Aracın ilk depo dolumu olması ile ki 1-2 depoyu harcayıp öyle değerlendirmek gerekir diye düşünüyorum.Kısacası 1 depo ile 800 km nin belki biraz üstü olacak bu ilk kullanımda ve bi ara sırf denemek için adapazarı yolun yarısında 170 gördü araba gram titremedi hoplamadı.Arkada k.valdem ve eşimin ablası anlamamış bile bu hızı - Bu hızda klima 1 derece açık teyp açık kunuşmalarımız gayet anlaşılırdı. Sonuç olarak motor sesini dizel olması nın da etkisi ile içeriye alıyor ama çevre gürültülerini emmede gayet başarılı buldum .Normalde eski aveo ile aynı şartlarda uğultudan araba içinde durulmazdı ve gayet güvensiz bir sürüş oluyordu.
    -Hill holder başarılı 2 saniye kadar gzl tutuyor aracı.
    -Stop /start gayet başarılı sadece ilk kez kullandığım için alışmak gerekti ki o da uzun sürmedi.
    -Frenler başarılı kayma yok.
    -Cruse control - süper uzun boş yollarda arkadan sıkıştıran yandan önüne geçen fazla olmazsa cok başarılı.İster fren ister gaz pedalı hemen standart sürüşe geçiyor ve bunu hissettirmiyor.
    -Çok garip ama bendeki araçta tam bir hidrolik direksiyon hiç te sert değil bilakis sıkılan bi değeri varsa ayar isteyebilir ama ben hemen alıştım , direksiyon hissi evet az gibi çok sert virajlarda biraz sıkı kavramak gerekir ama genel olarak virajlarda araç çok başarılı idi.
    -Gece ışıklandırmaları ilk sürüşte beni biraz yordu açıkçası yeğenlerim disco mu bu araba gibi espriler yaptılar ama ilk görenler çok beğendier aracı , gece kullanmak çok zevkli bence:)
    -Aracın kokpit genişlikleri - kulanım alanları gzl ama bardak tutucuları keşke 10 cm önde olsaymış geride kalmış çok rahat değil.
    -Müzik sistemi harika bence yani basları çok doyurucu ve hoparlörlerde cazırtı -cozutru-uğultu yapmadı ben gayet başarılı buldum( bu arada yaşım 41 ama ben hala yüksek volümlü müzik dinlemeyi çok severim.)
    -Bluetooth başarılı hemen devreye giriyor gayet net bir konuşma yaptım.
    -Direksiyonda sağda volume ayarı koymuşlar ya , keşke konsoldaki teybin volume ayarınıda sağ tarafa yapsalardı iki ayar yeride aynı tarafta ne alaka? hanım teyp ayarları yaparken eli direksiyona denk geliyor bende vites değiştirirken vites yukarda olduğu için eller orada çarpışıyor :)
    -Kapı kumandaları keşke ışıklandırılsaydı + vites tepeside de hafifte olsa ışıklandırılabilirdi .
    -Hızlanma bir numara özellikle 2 . vitesden sonra araç öyle bir atlıyor ki sanki istediğim araçla kapışabilirim.Adapazarında araçtan anlayan arkadaşım 10-15 dk kullandı abi süper bi araç almışsın acayip fırlıyor bu ne ya gibi konuştu bende tabi acaip mutlu oldum :)))))

    Sonuç olarak bu ilk kulanımım ilerde karşıma daha ne + lar yada - ler çıkacak yada ilerleyen aylarda / yollarda neler göreceğim bilemiyorum.Bayramda kısmetse Niğdeye gideceğiz ve daha uzun bir yol olacak ve çok daha farklı yorumlarda yapabileceğim.

    Aracı almış olmaktan gayet mutluyum benim beklentilerimi karşılayabilecek bi araç yapmışlar.Bundan önce 2 sene spark ve 4 sene aveo kullandım ve bu 2 araçta beni hayal kırıklığına uğratmadılar.Bu özellilkeri ile yeni aveo yollarda daha sık karşılacağınız bir araç olacaktır ki her geçen gün caddelerde - park halinde sokaklarda daha fazla görüyorum ve tabi ki seviniyorum. Tüm araç sahiplerine sevgi saygılarımı sunuyorum , o kadar para ödeyip beklentilerin karşılanmamış olması çok kötü ama zaten hayatta beklentilerimizi her daim karşılamıyor önemli olan öncelikle herkese ağız tadı ile kazasız belasız sürüşler diliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallord -- 8 Ekim 2012; 15:26:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO
    Siz deyince dikkat ettim yoksa bilmiyordum Yokohama falan yazdığını. Sanayiye gittiğim de soracağım aklıma düştü şimdi :)

    Bu arada aracın yandan resmini istemiştiniz.




    Araç pusunca hakikaten güzel duruyor ya
    Fevkalade olmuş hocam Allah tadını aldırsın
    Resim için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahkbjk -- 8 Ekim 2012; 21:58:34 >




  • Ben yükseltmeye çalışıyorum siz çökertiyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.