Şimdi Ara

2012 Lancer 1.6 mivec 176 km'lik Test (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    Cevap ve inceleme için tekrar teşekkürler Peki hem cruze hemde lancer kullanmış birisi olarak iki araçtada esp+asr var hangisi daha iyi müdahele ediyor aracı toplamak için ? yol tutuş olarak hangisi daha önde ?
  • Aynı motora sahip Asx imle ayni güzergahta Balikesire kadar 82 km/sa ortalama hiz ile 4.5 litre/100 km ortalama yakaladim yani sizin test edip bayildiginiz yakit tuketimini çok çok daha aşağı çekmeniz mümkün.

    Yol tutuşuna gelirsek, tahminim o ki aracın model yılı 2011 dir, lastiklerde aradan gecen zaman ve km ile sertleşmiş özelliğini kaybetmis olabilir ben bu aracin yol tutuşundan çok memnun kullanicilar taniyorum.

    İnvite pakette direksyon derinlik ayarinin olmamasina da şaşırdım, gercekten yakismamis Mitsu ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lancer C Sınıfı Sedanlar'da beğendiğim 2-3 Araç'tan biri Motorun karakteri,Aracın karakteri,yol tutuşu için bile alınabilecek bir araç 1-2 sene önce fiyatları uygun'du 2 sene önce bir Lancer almadığıma bazen pişman bile oluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Cevap ve inceleme için tekrar teşekkürler Peki hem cruze hemde lancer kullanmış birisi olarak iki araçtada esp+asr var hangisi daha iyi müdahele ediyor aracı toplamak için ? yol tutuş olarak hangisi daha önde ?

    Cruze da esp ve tcs olayı fazla bırakmıyor size daha erken devreye giriyor ve sistem sesli çalışıyor yani resmen esp nin devreye girip çıktığını işitsel ve hissel olarak duyuyorsunuz. Ama isterseniz tcs ve esp yi tuşa basarak devre dışı bırakabiliyorsunuz. Lastiklerim fabrika çıkışı turanza er300 ve nefret ediyorum bu lastiklerden. buna rağmen yere öyle bir oturuyor ki uzun yolda 185-190 km/h süratlerde en ufak bir tedirginlik yaşamadan hızlı bir şekilde şerit değiştirirken en ufak bir kararsızlık veya hafiflik hissettirmiyor. Frenlerim çabuk şişiyor.

    Lancer da esp biraz daha geç devreye giriyor, sürücüye biraz daha fırsat veriyor ve sistem daha naturel daha sessiz çalışıyor. Süspansiyonlar benimki ile eşdeğer gerginlikte, bu derece kafadan kopmaları, arkayı bırakmayı gördükten sonra ve süspansiyonu göz önüne aldığımda aklımda lastik sorusunu oluşturdu yukarıda da yazdığım gibi. Esp ve tcs yi devre dışı bırakma butonu var mı bilmiyorum fakat eğer ki Lancer öyle tepki verecekse kapatılmaması nimet olmuş. Lancer da test boyunca en fazla 145-155km/h arası sürate çıktım ve şerit değiştirdim onda da kıç attı gazdan çektim ayağımı tekrar dengelenince de frene basıp daha hızlanmadım. Önce kafadan kopmaları yaşatması ve sonra böyle bir tepki vermesi tedirginlik oluşturdu açıkçası. Frenleri Cruze a göre net daha geç şişiyor. Ama fren güçleri aynı diyebilirim. Panik frenlerde Cruze bana güç uyguluyor sanki yani ben bastıkça oda abi yeter basma diyip bana kuvvet uyguluyor. Lancer da bu durum yoktu, gayet doğal tepki veriyor.

    Özetle beni şaşırtan sadece yol tutuşta verdiği saçma sapan tepkileri oldu onun dışında şahane motor-aktarma-yakıt ekonomisi var.


    @pro-black

    Yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.




  • Lancer'ın en önemli özelliği sağlam ve güvenli şasesidir (RISE).
  • nedense lanceri şöyle dolu dolu getirmediler zenon multimedia dual otomatik klima katlanır ayna vs vs hep kırpıldı
    2014 te yalıtımda elden geçtiyse bence alınabilir zira her kullanan sesten şikayetçiydi
    önden kopuyor demişsinz focusu tahtından yol tutuşu olarak edebilecek bence tek araçtır.
    dizel otomatik gelse ülkemize bence satar ama dizel otomatiği var mı bilmiyorum.

    ruhu olan bir araç aranıyorsa öyle pontiaclara porshelere gidemiyorsanız
    lancer size bu ruhu sağlayabilir.
    ah bide 2.00lt 440 bg olanı gelse evonun tadına varsak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    Lancer'ın en önemli özelliği sağlam ve güvenli şasesidir (RISE).

    Haklisiniz ozellikle asx testlerde masallah guvenligin sinirlarini zorlamisti. Sasi guvenligi muazzam.

    Japonlardan ozellikle honda subaru ve mitsubishi ivir zivirdan cok uzun omurluluk ve guvenlik icin kastiriyor. Keske sacma donanim sevdalarimizdan vazgecip milletce bu markalara yonelebilsek, gerci ben japon seven biriyim ikinci el kaygim olsa Cruze almazdim gerci nasil bir sans varsa aldiktan sonra sirket Ulkeye satisi kesti..

    Mitsubishi biraz reklam yapsa belki de satislar bu seviyede olmayacak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cruze la (+) ve (-) yönlerini kısaca karşılaştırır mısın hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrdmr1 -- 17 Ekim 2014; 21:54:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrdmr1

    cruze la (+) ve (-) yönlerini kısaca karşılaştırır mısın hocam?

    Hocam aslında konuda aklıma gelen her şeyi yazdım diyebilirim müsait zamanınızda dikkatlice bir sefer okursanız aklınıza takılan yerleri sorarsanız daha kısa ve öz cevaplar verebilirim.

    selamlar. :)
  • 2009 yılından beri yeni kasa lancer kullanıyorum benimki 1.5 invite paket fabrika verisi s.dışı 5.0 lt ve bu değerleri yakalamak çok kolay hatta altına dahi inebiliyorsunuz ve araç size dizel yada lpg yi aratmıyor 1.6 olan versiyonda 4.5 leri gören arkadaşlarım var mıtsubıshı forumunda... Detaylardan çok bütüne bakmayı sevenlere hitap eden bir araç 50 bin km dir kullanıyorum oldukça da memnunum direksiyonun yükseklik ayarı olmaması ve kol dayamanın benim gibi uzun boylu biri için aşşagıda kalması rahatsız edici aracın yadırgadığım sorunları bunlar. Yol tutuşunu eleştirmenizi ilginç buldum ve kullandığınız araçda bir problem olduğunu düşünüyorum biraz idaalı olacak ama focusu da yeni kasa 3.20 yi de kullandım ve lancer ın yol tutuş da bunlardan iyi olduğunu düşünüyorum,kendi arabam olduğu için ne düşünemiyor da olabilirim tabi...
  • Hocam sen Lancer in reklami yapilsa demissin.

    Sana bisey anlatayimda bi tarafinla gül bu adamlara.

    Dikkat ettinmi bilmiyorm bu hafta Tuyap Kongre merkezinde Tarim Fuari var arkadasim tarim aletleri ureticisi oldugu icin kalkip gittim ziyarete muhabbete birde ne göreyim. Bursa Yetkisi Saticisi Sevtaş Plaza gidip tarim fuarinda stand acmis dayanamadim gittim siz ne ters adamsiniz diye Auto Show Bursa da stand acmayan adamlar Tarim Fuarinda stand acmis. Bunlar isi bilmeyen degisik adamlar Temsa da ayni sekilde islerini ciddiye almiyorlar.
    Hedefleri L200 Fuso Canter satmak esnaflara ciftcilere binek arac ayagi adamlarin derdinde degil.

    Duzenli olarak Asx ve Qq yu kullaniyorm Asx kendi aracim Nissan Qq dizel arladasimin Benzinli Otomatik Qq da kiz arkadasimin araci bu iki aracla ben kadar ic ice olan yoktur Asx Qq ya bi cok kriterde fark atar ama reklam tantim vs olmadigi icin boyle ters adamlarin elinde olan bi marka oldgu icin bi cacik olmaz ne Lancer dan Ne ASX ten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pro-black kullanıcısına yanıt
    Olsun usta anlayanlar,değerini bilenler alıyorlar zaten boşwer satılmasın piyasası yükselmesin keyfi'ne bir tane atarız garaj'a
  • Bulandırmayın denizi uyandırmayın kerizi mıtsubıshı, volvo, mazda, Subaru hepsi aynı kaderi yaşıyor Bu Markaları kullanan adamlar zaten belli bu markalardan bir araç alan adam 5 sene 10 sene sonra gene aynı markayı alıyor ama bir honda, Toyota, kadar satarsa hem 0 hemde 2 el de bizim için ulaşılmaz olurlar. Bir aracın kalitesini ne kadar satıldığı değil kullanıcılarının memnuniyeti belirler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pro-black

    Hocam sen Lancer in reklami yapilsa demissin.

    Sana bisey anlatayimda bi tarafinla gül bu adamlara.

    Dikkat ettinmi bilmiyorm bu hafta Tuyap Kongre merkezinde Tarim Fuari var arkadasim tarim aletleri ureticisi oldugu icin kalkip gittim ziyarete muhabbete birde ne göreyim. Bursa Yetkisi Saticisi Sevtaş Plaza gidip tarim fuarinda stand acmis dayanamadim gittim siz ne ters adamsiniz diye Auto Show Bursa da stand acmayan adamlar Tarim Fuarinda stand acmis. Bunlar isi bilmeyen degisik adamlar Temsa da ayni sekilde islerini ciddiye almiyorlar.
    Hedefleri L200 Fuso Canter satmak esnaflara ciftcilere binek arac ayagi adamlarin derdinde degil.

    Duzenli olarak Asx ve Qq yu kullaniyorm Asx kendi aracim Nissan Qq dizel arladasimin Benzinli Otomatik Qq da kiz arkadasimin araci bu iki aracla ben kadar ic ice olan yoktur Asx Qq ya bi cok kriterde fark atar ama reklam tantim vs olmadigi icin boyle ters adamlarin elinde olan bi marka oldgu icin bi cacik olmaz ne Lancer dan Ne ASX ten

    Valla yazdiklariniza katilmamak elde degil. Oysa mitsubishi sevtas in yeri oyle iyi bir yerde ki herkesin onunden gectigi gordugu bir noktada.

    Biraz kafalarini kullansalar cok daha iyi yere gelecekler ama amaclari Turkiye de yer edinmek degil adamlarin. Ayni durum Subaru ve Mazdada da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pro-black kullanıcısına yanıt
    Japon markalarında nedense reklamla ilgili bir kabızlık var diğer markalar sabahtan akşama kadar reklam verirken bunların umru bile değil herhalde bir satış kotaları yok. Ticari tarafında gayet güçlü olan Mitsubishi binek tarafını hiç umursamıyor nedense. Araca bakıyorum invite donanım seviyesi gayet dolu, yakıtıda çok düşük aslında.

    lancerin yol tutuşuna saygı duyduğum videodur astc görev başında





  • Kesinlikle test ettiğiniz Lancer de bir sorun var; yol tutuş olarak pek çok modelin fersah fersah ilerisindedir.

    2 sene kullandım, hala da acaba yeniden alsam mı diye düşünürüm. Beni etkileyen en büyük artısı da yol tutuşu ve sürüş hissiydi. Mazda'dan sonra tek geçerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belash

    Kesinlikle test ettiğiniz Lancer de bir sorun var; yol tutuş olarak pek çok modelin fersah fersah ilerisindedir.

    2 sene kullandım, hala da acaba yeniden alsam mı diye düşünürüm. Beni etkileyen en büyük artısı da yol tutuşu ve sürüş hissiydi. Mazda'dan sonra tek geçerim.

    Mazda da satis kabizi oldugu yeni mazda 3 u bile test edemedim getirmedikleri icin, yakin zamanda bayi bana cok uzak bile olsa gidip denemek istiyorum.

    mazda 3 icinde hem yol tutus hemde yakit cok iyi gozukuyor artik testte gorucez. :)

    Yukarida da cok kez yazdim ben lancer in lastiklerden supheliyim. Suspansiyon dengesi gergin olan bir arabanin bu kadar salinim yapip kopma yasamasinin nedenini ben lastiklerde bulurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt tüketimi size az gelmiş ama bana çok normal geldi. Benim corolla ortalama 110-120 arası hızda o civarda yakıyor. uzun yolda ortalama hızınız niye o kadar düşük acaba trafik falan mı vardı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceykıb

    Yakıt tüketimi size az gelmiş ama bana çok normal geldi. Benim corolla ortalama 110-120 arası hızda o civarda yakıyor. uzun yolda ortalama hızınız niye o kadar düşük acaba trafik falan mı vardı ?

    Hocam Karacabey'e gidis gelis fazla performans kaldiracak bir yol degil hem cok kamyon var hemde yol genis degil. Haliyle ust hizlara bu kisa mesafede cikip ortalama hizi yukseltemedim.

    Bide bursa icinde oyalaninca.. ortalama hiz bununla kalabildi. Arabayi arkadasim surse tuketim daha da asagi duserdi hem ben arabanin yabancisiyim hemde tutarsiz davranip kopmalari denedigim tuketime olumsuz yansiyan tavirlar oldu..


    sizin corolla hangi kasa? Ortalama hizin 110-120 arasinda olmasi icin cok uzun sure 140-150 uzeri gitmek gerekir eger bu kullanim ile 6.5 alti yakiyorsaniz iyiymis. Bana biraz zor geldi bu hizlarda corolla nin boyle az yakmasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 18 Ekim 2014; 22:54:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu araba nasıl tutulmuyor hakkaten şaşırıyorum.

    gerçi sonra reklam yapamama hastalıkları geliyor aklıma.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.