Şimdi Ara

2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
451
Cevap
5
Favori
80.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mbsahan M kullanıcısına yanıt
    Wildtrak turuncusunu sipariş ettim. Hayırlısıyla teslim alırsam bende Ranger club üyesiyim ;)

    İnce bir ayrıntı olarak muadil diyeceğimiz Amarok otomatik vites 4WD değil AWD imiş. Bu durumda otomatik alacak bir kişinin vw değil forda bakması gerekiyor. Ve wildtrak için konusurusak yukardada yaptğım hesaba göre otomatik hi line amarok sıfır maliyeti olarak reelde eksik donanım ve aksesuarlarıda göz önüne alırsak 15 bin TL gb daha pahalıya mal oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbsahan -- 5 Şubat 2015; 11:16:31 >
  • mbsahan M kullanıcısına yanıt
    aracınızı güle güle kullanın,

    wildtrak bence piyasada alınabilecek en iyi pick up, ben iki hafta önce internette 2012 model satılık gördüm, fiyat 65.000 yazmıştı sahibi, yeni gelenlerden turuncu sipariş verdiği için satıyordu.. başta
    yıllık vergisi gözümü korkuttu ama ertesi gün almaya karar verdim ve aradığımda araç satılmıştı :( bu fiyata ikinci el bir daha çıkarsa benim xlt yi hemen değiştiririm..

    bu arada geçen kozyatağında turuncu gördüm.. mickey thompson lastik vardı üzerinde ve gayet güzel duruyordu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbsahan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mel75

    Arkadaşlar yeni Wildtrak 3.2 kullanan var mı? Bu araç yıllık MTV ne kadar kafam karıştı. Kimi binek sınıfından diyor (4x4 olduğu için) kimi de kamyonet olduğu için düşük diyor. Hangisi doğru? Kullanan varsa bir zahmet bildirsin...
    Eğer vergi yüksek ise istikamet Amarok olacak. İkisini de kullanan varsa artı eksi değerlendirme yapabilir mi? Açıkçası ikisi de hoşuma gidiyor ama VW pek sevmiyorum.

    Herkese İyi bayramlar,




    Merhaba bende amarok highline otomatik ile wildtrack arasında kaldım. MTV konusu şöyle Amarok yıllık 2385 TL, Wildtrack ise motor hacmine göre hesaplanmayacak MTV açılamasında "MTV bir araçın kasko değerinin %5 den fazla olmaz" ifadesi var. Bu durumda 104 bin TL kasko değerinin %5 i 5200 TL yapar bu durumda bir alt dilimden ödeme yapma hakkımız var oda MTV hesaplama sayfasında 4990TL gb bir rakam.

    Sonuç: Amarok MTV yıllık 2385 TL
    Wildtrack MTV yıllık 4990 TL


    Sıfır Maliyet: Amarok Highline otomatik pazarlıkla için aldığım en düşük beyaz renk fiyat 94.600 TL
    Wildtrack (Metalik turuncu) 88.600 TL

    Wildtrack Sıfır Maliyet açıklaması: Araç bugün için kampanyada kredisiz liste fiyatı 89.600 TL. Ama siz satın alırken fiyatı MTV bana ait diye konusuyorsunuz. Çünki ford satarken MTV %5 i geçemez itirazını dilekce ile yapmıyor ve 7200 TL görünen yıllık MTV nin 3600 TL yi ödüyor ve bunu bize yansıtıyor. MTV bize ait pazarlık yapılınca 86.000 TL ye anlaşıp ruhsat işlemleri esnasında bir dilekçe ile MTV itirazı yapıp 2500 TL ödüyoruz. +1300 TL MTV karımız oluyor.

    Amarok 94,600 TL ve wiltrack 88,300 TL fiyata maliyetli araçları karşılaştırdığımda

    Amarokta arka römork kapama yok, deri koltuk yok , 4x2 ve arazi çin 4x4 low seçilebilir çekiş yok , yan basamak gb eksikler, -20 bg ve -70 nmtork var. Bana göre bu eksiler 10000 TL değerinde. Amarokun artısı var mı wildtrack karşısında sadece MTV avantajı var.

    Reel maliyet farkı satın alınan iki ürün özelliklerde göz önüne alınıca arasındaki 7,3+10 bin TL =17.000 TL amarok daha pahalı bir araç oluyor.

    Amarok 2 yıl, Wildtrack 3 yıl garantili ki bence sıfır araçta garanti süresi çok ama çok önemli.

    Wildtrack ta yıllık ödenen 2600 TL fazla ödenen MTV dışında hiçbir eksisi yok. 17.000 TL maliyet farkına bölüncede zaten amarokta 6,5 yıllık MTV farkı peşin ödenmiş oluyor.

    Hesap bu şekilde geriye iki araç arasında satın alacak kişinin görsel zevki ve 6 yıl sonunda eşit maliyette olan bu iki araçın 2. elde değerleri kalıyor.

    Bana göre amarok kaslı yakışıklı, wildtrack ise heybetli estetik çizgileri olan şehir içine daha uyumlu çizgilere sahip. Görünüm olarak ikiside güzel. Wildtrack turuncu rengini showroomda gördüm ve boya kalitesi amaroka göre daha premium görünüyor.

    3-6 yıl sonunda ikinci eldeki eder değerlerini pek bilmiyorum ama ikisininde aynı rakamları göreceğini düşünüyorum. (Farklı eder diyen olursa piyasa eder rakamlarını duymak isterim)

    Ayrıca amarok yeni bir platform ve sorunlara sahip olması ihtimali göz önüne alınınca wildtrack yıllardır üretiliyor olması ford un bu konuda tecrübeside wildtrack hanesine artı bir durum olarak duruyor. Amarok forum sayfasında okuduğum kadarıyla bazı amaroklar ilk muayeneden sağ ve sol fren dengesiliği sebebiyle ağır kusurlu olarak geçemiyor ve servisin yolunu tutuyormuş. 1 aydır sonuç alamayan amaroklar serviste araştırma için bekliyor deniyor. Sonuç garantiden yapılacak olmasına bir güzellik ancak firmada ilk defa ürettiği bu modelin arızaları karşısında tecrübesiz olması sebebiyle çözümlerde gecikiyor.

    Ben muhtemlen pazartesi gidip bir wildtrack siparişi vereceğim.



    MTV de bir miktar fark olsa da donanım farkından dolayı bence de WILDTRAK... Deri koltuk benim için vazgeçilmezlerden biri...

    Merak ettim siz aracı ne için kullanacaksınız, yani aile aracı mı yoksa iş ağırlıklı mı olacak? Ben günlük araç olarak kullanmayı düşünüyorum, abuk mu olur?




  • @hammerhead72 Teşekkürler. Hocam ay sonuna kadar kampanya var mtv yi ben ödeyeceğim diye anlaşırsanız mtv ye itiraz dilekçesi yazıp ilk taksidi 1400 TL daha az ödeyerek 89600-1400=88200 TL ye sıfır wildtrak i mal edebilirsiniz ;) Ayın 30 undan sonra 104 bin TL bu araç. Sıfır alma şansınız varsa değerlendirin derim.

    @Mel75 Ben her şey için kullanacam. İş giderken, fotoğraf çekmeye çıkarken, caddede şehir turu için, özel bir davette yemeğe giderken ve hatta offroad için velhasıl wildtrak tam anlamıyla benim ruhuma hitap ediyor :) Benim asıl mesleğim hekimlik ama kuş fotoğrafıda çekiyorum hobi olarak arazide bana ilaç gb gelecek.https://www.facebook.com/mehmetbeyhansahan adresinden fotoğraflarımı takip ederseniz memnun olurum.
    Benim araç gümrükten çıkmış şu an naklediyor :) İnşallah pazartesi günü bu makinaya kavuşacam. Bence Wildtrak şehirde muhteşem heybeti ile estetik çizgileri ile bir şehirli 4WD ve 3200 cc 200bg motoru ile arazide tam bir canavar ;)

    Stephen Langitanyoutube
    All New FORD RANGER Overview #3 Sustainability
    http://www.youtube.com/watch?v=Fnk79CuAiv4
    Daha önce paylaşıldımı bilmiyorum ama videodaki 7:30 daki o fren insanı baştan çıkaracak bir hareket :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbsahan -- 25 Eylül 2014; 22:14:27 >




  • mbsahan M kullanıcısına yanıt
    forumda gördüğüm kadarıyla ranger kullanan epey insan var..ben istanbul'da yaşıyorum geçen sene yolda yaklaşık 15 tane amarok gördüm..bir şekilde organize olmuşlar otoyol da izmit tarafına gidiyorlardı..

    aslında bir şekilde forumdaki arkadaşlar ile organize olunsa, bir grup kurup yakın yerlere gezi düzenlense iyi olmaz mı ? yürüyüş fotoğraf mangal hepsi bir arada :) sonuçta bu arabayı kullanan çoğu insan bir şekilde doğayı seven biridir diye düşünüyorum.. bu tür bir organizasyon yapsak nasıl olur ?

    face'de grup kurulur fotoğraflar paylaşılır..tabi benim ki gibi 2 çeker araçların da gidebileceği yerler olması koşuluyla :) gruptaki arkadaşlar ne der bu duruma..
  • Arkadaşlar wildtrak ı teslim aldım çok şükür. Son haliyle bilgi olarak paylaşalım EDL yok. TR ye gelen araçlarda zaten EDL yi çalmışlar geri görüş kamerası ve bagaj havuzu gb :D Kullanma kılavuzundan anladığım kadarıyla EDL olanlarda sadece arka difransiyeli kitliyor ve yeterli bir kitlemem sistemi değil. Neyse biz her şekilde off road için ön arka difransiyel kilidi uygulatacaz.

    İlk izlenimim araç gayet yüksek ve nereye sürsen gidiyor 3200cc canavarın hangi koşul olurtsa olsun nazlandığı bir durum olmuyor ;) Onun dışında iç mekan felan gayet iyi ses sistemi etkileyici, usb den telefonu çok hzılı şarj ediyor, 4x2 modda virajda gazı kökleyip çok sıkıştırmazsan arkadan kaçırma sorunu yok eğer böyle birşey yaparsanda ESP gerekli müdahaleyi yapıyor.
    Ben konuşacağıma araçın videoları konuşsun ;) Kayıtlar bana aittir...

    http://www.youtube.com/watch?v=zBEV7zbF7OI

    http://www.youtube.com/watch?v=pdUOid0930M

    http://www.youtube.com/watch?v=euf1wrSh6SI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbsahan -- 6 Ekim 2014; 12:59:22 >




  • merhaba,foruma yeni katıldım.
    2011 ranger tdci dizel otomatik bir arac almayı düşünüyorum.
    100 000 km de 31000 tl ye temiz görünen bir arac içinde önümüzdeki hafta içi görüşücez gibi görünüyor.
    istanbuldan muğlaya yeni taşınınca işim gereği bir araç şart oldu.
    20 küsür senedir araç kullanmıyorum ehliyeti alınca evin arabasını pert ettiğimden beri.
    çevredekiler ne yapıcaksın pick up ı diyor doblo connect falan al yeter diyorlar.
    gönlüm ranger dan yana.
    ne dersiniz ?
    olumlu konuşup motive edecek arkadaşları dinlemek isterim.
    yakıt durumu 2.el piyasası keyfi sürüşü rengi vs..
    bilgi sahibi arkadaşlardan rica ediyorum.
  • mbsahan M kullanıcısına yanıt
    Mehmet Bey Öncelikle aramıza katıldıgınızdan dolayı sizi tebrik ediyorum,hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip olsun,ranger ailesinin en full ve donanımlı aracı wildtrackı tercih etmişsiniz,şu an piyasada en iyi pick-up olarak ranger mevcut.fakat xlt modelleri her ne kadarda boş olsada saglamlıgı dayanıklılıgı ve dier pick-uplara oranla yakışıklılıgı hemen göze çarpıyor.bende siyah otomatik xlt sahibiyim.her türlü sorularınıza cevap verebilirim uzun süredir formumuz sessizdi sizinde aramıza katılmanızdan dolayı biraz harektlendirelim :) extoral arkadaşımızda wildtrack sahibidir,takıldıgınız yerlerde yardımcı olabilir,wildtrack için tüketim degerleri hemen hemen şehir içi 10 11 litre gibi görünsede sizi ürkütmesin, düzenli ve uysal kullanırsanız ranger size 6 litre gibi bir tüketimle cevap vericektir,fakat asabi ve gaza fazla yüklendiginizde 12 litreye kadar sizi üzebilir uzun yolda çok daha az yakmaktadır,3.2 wildtracklar ilk 10 bine kadar standtar 12 litre yakmaktadır,görselligiyle ve özellikleriyle aklımızı başımızdan alan mollerden birtanesi wiltrack :).arka kamera malesef ülkemizde yok edl yide dediginiz gibi ford türkiye ayagı koymadan getiriyor ,zamanında çok kavgası yapıldı şikayetler edildi,şimdiden hayırlısı olsun. bu arada haftasonu etkinligi yapmak isteyen arkadaslar yaşadıkları şehirleri ve araç statülerini yazabilirlerse haftasonu etkinligi düzenliyebiliriz herkese şimdiden güzel sürüşler dilegiyle :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedekorkutt

    Mehmet Bey Öncelikle aramıza katıldıgınızdan dolayı sizi tebrik ediyorum,hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip olsun,ranger ailesinin en full ve donanımlı aracı wildtrackı tercih etmişsiniz,şu an piyasada en iyi pick-up olarak ranger mevcut.fakat xlt modelleri her ne kadarda boş olsada saglamlıgı dayanıklılıgı ve dier pick-uplara oranla yakışıklılıgı hemen göze çarpıyor.bende siyah otomatik xlt sahibiyim.her türlü sorularınıza cevap verebilirim uzun süredir formumuz sessizdi sizinde aramıza katılmanızdan dolayı biraz harektlendirelim :) extoral arkadaşımızda wildtrack sahibidir,takıldıgınız yerlerde yardımcı olabilir,wildtrack için tüketim degerleri hemen hemen şehir içi 10 11 litre gibi görünsede sizi ürkütmesin, düzenli ve uysal kullanırsanız ranger size 6 litre gibi bir tüketimle cevap vericektir,fakat asabi ve gaza fazla yüklendiginizde 12 litreye kadar sizi üzebilir uzun yolda çok daha az yakmaktadır,3.2 wildtracklar ilk 10 bine kadar standtar 12 litre yakmaktadır,görselligiyle ve özellikleriyle aklımızı başımızdan alan mollerden birtanesi wiltrack :).arka kamera malesef ülkemizde yok edl yide dediginiz gibi ford türkiye ayagı koymadan getiriyor ,zamanında çok kavgası yapıldı şikayetler edildi,şimdiden hayırlısı olsun. bu arada haftasonu etkinligi yapmak isteyen arkadaslar yaşadıkları şehirleri ve araç statülerini yazabilirlerse haftasonu etkinligi düzenliyebiliriz herkese şimdiden güzel sürüşler dilegiyle :)

    Tesekkurler hocam.
    Araci alali 2 ay oldu yaklasik 4 bin km yol yaptim simdilik memnunum. Hatta benim araci gorup amarok highline otomatik almak isteyen iki arkadasimda wildtrak aldi. Aracin mevcut haliyle bile off road yetenegi cok iyi asfaltta kullanimida otomobilden farksiz arkaya agirlik felan hicbirseye gerek yok ;)
    Aracima ilk olarak komple saydam motor kaput filmi giydirdim. Arka kapaktaki ranger yazisi ve o gereksiz pickup odulu armasini iptal ettim.
    Biraz daha zaman gecsin ARB oldman emu 5 cm yukseltme kiti, 32 inc goodyear wrangler duratrac 275/65/18 lastik
    www.goodyear.com
    Page Not Found | Goodyear Tires
    http://www.goodyear.com/en-US/tires/wrangler-duratrac,
    vinc, on/ arka kurtama baglantisi, arb nin kartel/ araç altı korumasi ve arb difflock uygulayacagim ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbsahan -- 11 Aralık 2014; 14:18:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar Ranger Wildtrak ticari araç kategorisinde değil mi? Doğal olarak kamyonet mtvsi ödemesi gerekmiyor mu? Neden otomobil mtvsi ödeniyor? 4x4 olmasının mtvde bir etkisinin olmaması lazım.
  • FORD RANGER ÇIKMA VE SIFIR YEDEK PARÇA

    OTOMAK

    AKİF YILDIRIM

    www.fordrangercikmaparcam.com

    0532 680 01 47
  • khaneye K kullanıcısına yanıt
    4X4 Kamyonetler otomobil mtvsi öder. Sadece ilk alımda ötv den kazançları olur.
  • Dakar KTM kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Dakar KTM. Bir de şirket üzerine olursa KDV avantajımız var, o kadar sanırım.
  • MTV konsunda hatalı bilgi sebebiyle mesaj düzenlenmiştir.
    2014 model Wildtrak MTV sini ödedim 2.746 TLx2 Taksit = 5.491 TL/yıl
    Wildtrak MTV itiraz formu ile MTV si kasko değerinin %5 den fazla olduğu için bir alt kademeden 2501-3000cc MTV sini ödüyor. Bir alt kademede %5 ini geçiyor ama tek itiraz hakkı varmış. Ayrıca geriye dönük fazla ödenen MTV yede itiraz edebiliyormuşuz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: khaneye

    Selamlar Ranger Wildtrak ticari araç kategorisinde değil mi? Doğal olarak kamyonet mtvsi ödemesi gerekmiyor mu? Neden otomobil mtvsi ödeniyor? 4x4 olmasının mtvde bir etkisinin olmaması lazım.


    Ben aracı 2014 2. yarısında aldığım için araçı alırken MTV bana ait şeklinde anlaştım ve MTV 6 aylık 2. taksiti 3797 TL yerine itiraz formu ile 2493 TL ödedim. Ve sıfır araç maliyetimde 1300 TL avantajım oldu. Sizde satın alırken bu şekilde anlaşırsanız ilk taksit MTV yide kazanmış olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbsahan -- 5 Şubat 2015; 11:32:57 >




  • Arkadaşlar trafik kasko konusunda sizlere yardımcı olabilirim. sigorta şirketi ile anlaşmamız mevcuttur.
  • Hafta sonundan ufak bir kesit hd izleyiniz ;)





  • Uygulama:
    Wildtrak fabrika çıkışı 18x8 inç +50 offset jant ve 265/60/18 lastik ----> Ford orjinal xltden çıkma 16x7 inç +10 offset jant ve interco trxus MT 285/75/16 lastiklerle değişti.

    Sonuçlar:
    1. Lastik yuvaya hiçbir yükseltme yapmadan oturdu. Hiçbir noktadan süretme yok.
    2. Araç 30,5 inç lastikten 32,8 inç lastiğe terfi etti. Yaklaşık 3 cm yükseldi ve teker izi yaklaşık 8 cm genişledi.
    3. Hız ibrasi GPS ile kontrol ettiğimde birebir aynıydı buna bende şaşırdım %4 lük bir şaşma olması gerekiyordu. Şu durumda hız ibrasi için herhangi bir kalibrasyon gerekmiyor. Bunun sebebi ne olabilir hala düşünüyorum ???
    4. Araçta güç kaybı hissetmedim ve ortalam yakıtta hiçbir artış yok. dün 250 km uzun yol 50 kmsi hafif offroda olan otobanda ortalama 80-90-110 arası cruze control aktif yolculukta ortalama 9lt/100km dizel ile eski verileri ile aynı sonuçları aldım.
    5. İnterco Trxus MT lastikler beni çok ama çok şaşırttı. Asfaltta konfor olarak ciddi bir kayıp yok ve beklediğimden çok az ses yapıyor. Hatta hafif bir müzik açınca duyulmayacak seviyede teker yuvarlanma sesi var. kuş fotoğrafına çıktığım için offroad parkurum zorlu değildi fakat önceki lastikle kıyaslarsam çok anlamlı hissedilr fark vardı. Hiç bir ortamda patinajda kalmadım ki orjinal lastiklerle araçı biraz zorlayarak çıkmam gereken yerleden araç rahatlıkla çıkabildi. Çamur ve zorlu parkur tecrübesini ve sonuçlarını sabırsızlıkla merak ediyorum.
    Bu lastikler cidden çok iyi imiş. Daha önce MT lastik kullanmadım ancak orjinal lastiklerle kıyaslayınca asfalt performansı ses seviyesi kar lisanslı olusu gb özellikleri düşününce takdire değer bir lastik olduğunu düşünüyorum. Bunlar ilk izlenimleri zamanla daha olumlu ve olumsuz yönlere kayabilir biraz daha tecrübe etmek gerekir.
    https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11150395_10153373530342240_8402833039673535653_n.jpg?oh=0e7188937d685a4e0e117321a383c702&oe=55E19384
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/22486_10153373530412240_6739592977547297260_n.jpg?oh=1eae7ff47c78403fa83ae11bd0ee99f6&oe=55E15A81&__gda__=1437096401_c75fefdd150e5f04041550e598e6f257



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbsahan -- 19 Nisan 2015; 11:15:22 >




  • Özelden sorulan wildtrak hakkında soruyu ve cevabımı bilgi paylaşımı amacıyla buraya ekliyorum.

    "Selamlar! Ben de yakın zaman önce 2014 model bir Wildtrak aldım. Forumu okurken sizin ARB ürünleri ile ilgili yazınızı okudum. Diferansiyel kilidi, tampon, yükseltme vs takacaksınız galiba. Eğer tecrübenizi paylaşırsanız çok memnun olurum. Nerede ve neler takdırdınız? Memnun musunuz?
    Saygılarımla"


    "Selamlar
    Uzun süre araştırmalarım sonuçunda yükseltme kiti kullanmadım.
    Yükseltmenin amacı araca daha büyük lastikler takmaktır. Yükseltmenin offroad koşullarında engel aşmada bir avantajı yoktur çünki sadece kupayı yükseltir ve sizin engel aşma yeteneğiniz dingillerin ve difransiyellerin yerden yüksekliği ile sınırlıdır. Bu yüksekliği tek değiştiren etken lastiklerin yarı çapıdır. Benim hedefim aracın lastik ebatını 30" ten 32 veya 33" e çıkarmaktı. Eğer bu lastik ebatları araça sığmamış olsaydı yükseltme uygulayacaktım. Ama araca 285/75/16 ölçüsünde 16" orjinal ranger jantı ile lastik uyguladım ve mükemmel uyum sağladı. Pickuplarda yükseltme yapmadan 33" lastiği direk uygulayabileceğimiz başka araç var mı bilmiyorum ama tahminim ranger 4x4 hariç hepsindede yükseltme kiti gerekiyor ;)
    Yükseltmenin en büyük sıkıntısı aracın yan arazi açısını baya azaltıyor ve devrilme riskini arttırıyor ve trafikte daha zor kontrol edilebilen bir araç haline geliyor. Bu riski almak sizin için daha önemli ise birşey diyemem ama bana göre çok gereksiz bir risk ve 35 veya 37" lastik uygulayacaksanız belki ama onun dışında gereksiz masraf. Benim araçın yeni lastiklerle görüntüsü şöyle olduhttps://www.facebook.co...14342239&type=3&theater
    Ön tampon konusunda ARB ye 4000 TL gb bir rakam bayılmayacağım. Sanayide bu işi yapan bir ustaya beğendiğim bir tampon modelinin detaylı fotoğraflarını verip aynısını yaptıracağım. Tampon yapılırken ön vinç araç altı koruma (en az 5mm saç) uygulanacak.
    Son olarakta İronman 4X4 Ranger snorkelle işlemi tamamlayacağım.
    Su ana için araç üstü ön arka ve araç altı aydınlatma ve 33" lastik uyguladım. Lastik markası interco trxus MT 285/75/16 olup çok az dönme sesi yapıyor ve lastik büyümesine rağmen uzun yol yakıt verisinde artış olmadı. Şehir içide yanı görünüyor ama trafik değişken oldugundan net birşey diyebilemem için biraz daha zaman geçmesi gerekir. Lastiklerin asfalt yol tutuşu çok iyi araziyi konuşmaya gerek yok zaten.
    Difflock en son aşamada düşüneceğim bir konu şu ana kadar eksikliğini hissetmedim. Gerek halinde ilerki zamanda sadece arka difflock uygulayabilir ki bu yeterli olacaktır. "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbsahan -- 27 Nisan 2015; 13:19:55 >




  • 2014 model fiyat listesinde sadece wildtrak 3.2 gözüküyor. Fiyatı 89 bin lira. Acaba bayilerin elinde hala 2014 model wildtrak var mıdır? Acaba 90 binden daha ucuza verirler mi? Ah şu yıllık vergisi de 5 bin lira olmasa çok iyi olacakmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5cm yükseltme
    3cm spacer
    325/60/20 AT lastik
     2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ 2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ 2012 NEW FORD RANGER KULÜBÜ




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.