Şimdi Ara

2012 Toyota Avensis (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
299
Cevap
6
Favori
56.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avensis kullananlar sizlere bir sorum var? Özellikle 1.6 motorların klima güçleri nasıl? Şu açıdan soruyorum şimdi avensislerde arka kısımda havalandırma yok diye biliyorum? Arka taraf için ayaktan havalandırma var mı bilmiyorum onu da yazarsanız hepimiz bilgileniriz. Yani kısaca arka tarafta oturan yolcu klima sıcaklığı soğukluğu açısından herhangi bir rahatsızlık çeker mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal
    Siz 1.8 cvt ile en düşük kaç görebildiniz?


    Ben s.ici en dusuk 7.9 lt yi gordum ama ortalama 8,5 - 8.7 arasi degisiyor. 7.9'u gordugum donemde hic trafik vs yoktu. S.ici sayilmaz o bu sebeple.
    S.arasi 1 kez yolculugum olmustu kisin, klima full ve sicaga ayarli iken 7.5 lt olmustu uzun yol tuketimim. Ama cok hiz yapmistim.

    Simdi yolculuk yapsam, 6.5 - 7 lt olur herhalde uzun yol degerim. Araci tanimak onemli. Manuel hic kullanmamak lazim. En iyisi cvt kullanim. En az tuketim o zaman oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.A.L

    Avensis kullananlar sizlere bir sorum var? Özellikle 1.6 motorların klima güçleri nasıl? Şu açıdan soruyorum şimdi avensislerde arka kısımda havalandırma yok diye biliyorum? Arka taraf için ayaktan havalandırma var mı bilmiyorum onu da yazarsanız hepimiz bilgileniriz. Yani kısaca arka tarafta oturan yolcu klima sıcaklığı soğukluğu açısından herhangi bir rahatsızlık çeker mi?

    Merhaba,
    Bu olay araci alirken benimde cok kafama takilmisti. D segment arac ve arkada extra klima kanali yok, tuhaf gelmisti. Ama 10.000 km'dir kullaniyorum araci, klimasi simdiye kadar kullandigim araclarda en iyisi diyebilirim. Arka koltuklarindan altinda kanallar var vs diyorlar ama bilmiyorum. Ama gercek su ki, klima sistemi cok guclu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    quote:

    Orijinalden alıntı: B.A.L

    Avensis kullananlar sizlere bir sorum var? Özellikle 1.6 motorların klima güçleri nasıl? Şu açıdan soruyorum şimdi avensislerde arka kısımda havalandırma yok diye biliyorum? Arka taraf için ayaktan havalandırma var mı bilmiyorum onu da yazarsanız hepimiz bilgileniriz. Yani kısaca arka tarafta oturan yolcu klima sıcaklığı soğukluğu açısından herhangi bir rahatsızlık çeker mi?

    Merhaba,
    Bu olay araci alirken benimde cok kafama takilmisti. D segment arac ve arkada extra klima kanali yok, tuhaf gelmisti. Ama 10.000 km'dir kullaniyorum araci, klimasi simdiye kadar kullandigim araclarda en iyisi diyebilirim. Arka koltuklarindan altinda kanallar var vs diyorlar ama bilmiyorum. Ama gercek su ki, klima sistemi cok guclu.

    Hocam verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Benim için asıl hoş olan tarafı koltuk altlarından da hava göndermesi oldu. Çünkü kliması çok güçlü olsa da ön taraftaki üşüyor bu defa arkayı serinletmek için. Veya terliyor ısıtmak için. Ama bu arka tarafa da bir şekilde havalandırması çok güzel olmuş. Bu sınıftaki araçtan beklenmeyecek bir eksiklikti bence ama bu yolla kapatıyor açığını.




  • Koltuk altlarında hava kanalları var.Klimanın performansı çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal
    Siz 1.8 cvt ile en düşük kaç görebildiniz?


    Ben s.ici en dusuk 7.9 lt yi gordum ama ortalama 8,5 - 8.7 arasi degisiyor. 7.9'u gordugum donemde hic trafik vs yoktu. S.ici sayilmaz o bu sebeple.
    S.arasi 1 kez yolculugum olmustu kisin, klima full ve sicaga ayarli iken 7.5 lt olmustu uzun yol tuketimim. Ama cok hiz yapmistim.

    Simdi yolculuk yapsam, 6.5 - 7 lt olur herhalde uzun yol degerim. Araci tanimak onemli. Manuel hic kullanmamak lazim. En iyisi cvt kullanim. En az tuketim o zaman oluyor.

    1500 kg'lık 1.8 cvt bir araç için 8 lt ortalama çok iyi bir değer. Birde diğer markalara bakın. Benzer kategoride 10 lt'den aşağı yakan yok.

    Ön koltukların altında hava kanalı var arkaya oradan üflüyor ancak bence yanlış düşünülmüş. Soğuk zaten aşağı çökeceğinden, soğuk havayı üstten üfletmeleri gerekirdi. Bu sistemde üst taraf terliyor ayaklar üşüyor. Hatta en doğrusu, ön torpido ve tavandan soğuk üflerken, ayaklara ılık üflemesi gerek. Aksi taktirde bir müddet sonra ayaklar ve bacaklarda romatizma, dolaşım bozuklukları başlıyor.




  • 1.8 cvt bir de lpg bağlandın mı canavar gibi binilir.Ben lpg taktırmaktansa satıp üstüne para koyup ikinci el 1.8 alsam mı diye düşünmeye başladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can6

    Koltuk altlarında hava kanalları var.Klimanın performansı çok iyi.
    düzeltme, silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknownartist -- 13 Mayıs 2012; 23:28:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can6

    Koltuk altlarında hava kanalları var.Klimanın performansı çok iyi.

    Can6 sağol verdiğin bilgiler için bana göre al avensisi 10 yıl arkana bakma bin kullan ya o derece bir araba benim için.
  • Yeni Avensis'i bayide gördüm. Ön farlar dışında dikkat çekici bir yanı yok, içi zaten öncekiyle aynı. Birde arka stopların boyut ve şekli değişmeden, doğan görünümlü şahin hesabı kırmızı ile beyazın şekliyle oynamışlar, oldu sana makyaj.

    Bunu Tofaş yapsa anlarım ama bunlar Toyota'ya hiç yakışmayan hinlikler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Yeni Avensis'i bayide gördüm. Ön farlar dışında dikkat çekici bir yanı yok, içi zaten öncekiyle aynı. Birde arka stopların boyut ve şekli değişmeden, doğan görünümlü şahin hesabı kırmızı ile beyazın şekliyle oynamışlar, oldu sana makyaj.

    Bunu Tofaş yapsa anlarım ama bunlar Toyota'ya hiç yakışmayan hinlikler.

    Makyajsız kasaya sahibim diye demiyorum ama makyajsızı daha güzel bence :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla
    Makyajsız kasaya sahibim diye demiyorum ama makyajsızı daha güzel bence :)

    +10
  • Toyota makyajların hepsini böyle yapıyor.Bir önceki kasada da makyaj bu şekilde sınırlıydı.İsim falan değiştirip satmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can6 -- 15 Mayıs 2012; 17:07:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Yeni Avensis'i bayide gördüm. Ön farlar dışında dikkat çekici bir yanı yok, içi zaten öncekiyle aynı. Birde arka stopların boyut ve şekli değişmeden, doğan görünümlü şahin hesabı kırmızı ile beyazın şekliyle oynamışlar, oldu sana makyaj.

    Bunu Tofaş yapsa anlarım ama bunlar Toyota'ya hiç yakışmayan hinlikler.

    Makyajsız kasaya sahibim diye demiyorum ama makyajsızı daha güzel bence :)

    Bence de kesinlikle makyajsız olan kasa daha iyi..

    Hele ki arka tarafın tasarımı çok kötü olmuş, sportif falan olsun derken berbat etmişler..

    Hele bir de Elegant modelinde jantlar 16" olmuş ki daha da beter.. Yine Elegant modelinde direksiyondan bluetooth kumandaları kaldırılmış ve akıllı giriş-çalıştırma da yok..

    Makyajlı kasanın eski kasa sahipleri açısından gerçekten hiçbir cazibesi yok bence..

    Şu anda Avensisim yok ama fikirlerimi paylaşayım dedim..




  • İçten ve dıştan çok vasat. Hiçbir albenisi yok.
  • Ayrıca 2012 modelinde elegant modelinde 205 60 16 jant ölçülerine hiç bir anlam veremiyorum hadi anahtarsız çalışma tamamda cc koy bari. bu ne mantık ben anlamıyorum bu devirde 2012 yılında cc'suz d segmenti bir araç satmak çok tuhaf ve abes...
  • Bunlar Toyotanın Türkiye' ye özgü tipik hareketleri.
  • Avensis iç hacmi, konforu ve Toyota sağlamlığıyla gerçekten verdiğiniz parayı hakkeden bir arabadır. Lakin iç ve dış tasarım bana göre sınıfta kalıyor. Bir önceki kasa bundan daha oturaklı duruyordu bence. Makyajlı kasa daha bir c segmenti olmuş sanki.
  • bugun adana mıçı plazada makyajlı avensis 1.6elegant extra modelini test ettim.

    +ları
    eski kasa avensisime göre motor sesi en aza indirgenmiş araç ile 6.viteste 150 km hıza kadar çıktım hiç ses yoktu araç sanki gitmiyor gibiydi.
    6 ileri olması yakıtı baya bi etkiler gibi.
    araç eski aksaya göre baya geniş kendimi tankta sandım diyebilirim tabi boyum kısa sayılır 1.70 bununda etkisi vardır.
    ön ve arka tasarım değişmiş bence güzel olmuş sportiflik kazanmış ama arkası yeni ceratoya benzemiş gibi.
    frenleri gayet başarılı en azıdnan eski kasaya göre daha iyi araç hemen durdu.
    ccnin eklenmesi çok iyi olmuş uzun yolda konforu artacak.

    -leri
    1.6 132bg valfmatic motorun 1.6 vvti 110luk motordan pek bir farkı yok hatta daha hantal diyebilirim.
    elegant donanıma15inc jant koyulması bence kötü olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    bugun adana mıçı plazada makyajlı avensis 1.6elegant extra modelini test ettim.

    +ları
    eski kasa avensisime göre motor sesi en aza indirgenmiş araç ile 6.viteste 150 km hıza kadar çıktım hiç ses yoktu araç sanki gitmiyor gibiydi.
    6 ileri olması yakıtı baya bi etkiler gibi.
    araç eski aksaya göre baya geniş kendimi tankta sandım diyebilirim tabi boyum kısa sayılır 1.70 bununda etkisi vardır.
    ön ve arka tasarım değişmiş bence güzel olmuş sportiflik kazanmış ama arkası yeni ceratoya benzemiş gibi.
    frenleri gayet başarılı en azıdnan eski kasaya göre daha iyi araç hemen durdu.
    ccnin eklenmesi çok iyi olmuş uzun yolda konforu artacak.

    -leri
    1.6 132bg valfmatic motorun 1.6 vvti 110luk motordan pek bir farkı yok hatta daha hantal diyebilirim.
    elegant donanıma15inc jant koyulması bence kötü olmuş.


    Valvematic motoru eski vvti ile kıyaslarken, sizin kullandığınız aracın motorunun tam açıldığını, test aracının ise henüz açılmamış olabileceğini hesaba katın.

    Valvematic'in bence tek avantajı düşük yakıt tüketimidir. Gerçekten ekonomik bir motor Valvematic. 1500 kg'lık bir aracı ort.7 - 7.5 Lt ler ile taşıyor daha ne olsun.

    Bugün 1,2 benzinli hafif ağırlıkta herhangi bir araç bile en az bu kadar yakıyor.

    Bence haksızlık etmemek gerek.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.