Şimdi Ara

2012 Yeni Hyundai İ30 Klübü (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.693
Cevap
82
Favori
989.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Bu fiyatlarla değil i30,dacia loğana bile binemeyeceğiz uçtu gitti fiyatlar.
    Şimdi bu yeni i30 dizel orta donanımı en az 45bin tl olur

    Bence baz donanım 45 olur.

    bencede!baz donanım benzinli 37-38 bin olur.baz donanım dizelde en az 45 bin!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    seatı alman yaptınız ya bravo , opel de fiat motoru kullanıyor italyan mı olması lazım??

    motordan bahs etmiyorum, üretim tekniğinden bahs ediyorum. ayrıca opel gm dir, yani amerikan. yalnız opelin fabrikasının tamamen gm fabrikalarından birine dönüşüp dönüşmediğini araştırmak gerekiyor. almanyadaki fabrikası eski opel zihniyetinde devam ediyor olabilir. ancak şuanki inaignia birebir amerikan buick olarak üretiliyor.

    sonuçta demek istediğim önemli olan aracın menşeidir. çünkü satın almalar, mevcut fabrikanın veya markanın ürettiği araçları satın alma şeklinde olmuyor. o firmanın adı satın alınıyor, ve fabrikanın yeri. Diğer (makina,donanım,şase,mekanik) tamamen satın alan grubun aynısına çevriliyor.

    meksikada vw üreten fabrika, ispanyada seat üreten fabrika veya rusyada skoda üreten fabrika arasında işçilik dışında arasında fark yok. (araç sınıflarına göre mekanik tabiki farklı ) grubun bir şubesine dönüştürme mantığında gerçekleşiyor satın almalar. ancak bazı marka modellerin yan sanayi,

    ortaklıklarda iş değişiyor. Ford mazda ile ortaklık yapıyor ancak fabrikalarda üretim teknikleri yenilenmeden, ortak motor, şanzıman, şase kullanımı şeklinde birlikteliklerde olabiliyor. bence bu mantıkla bir grubun parçası yada ortağı olduğu markaları ayırmak gerek.

    bir misal daha, GM daewoo yu aldı ilk parti araçlar belki daewoo mantığında üretildi. sonra GM in bir şubesi haline geldi...




  • 2011 türkiyesinde halen seata binip güvende olduğunu sanan insanlar var yaaa Unutmayın bütün arabalar tenekeden yapılır. Güvenlik diyorsan gidio volvo,bmw,mercedes belki birde audi denebilir alıp bineceksin onun dışındaki hiç bir araba birbirinden üstün değil aynı demir yığını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: getz_crdi88

    2011 türkiyesinde halen seata binip güvende olduğunu sanan insanlar var yaaa Unutmayın bütün arabalar tenekeden yapılır. Güvenlik diyorsan gidio volvo,bmw,mercedes belki birde audi denebilir alıp bineceksin onun dışındaki hiç bir araba birbirinden üstün değil aynı demir yığını

    Yeni Focus %50 güçlendirilmiş çelik,

    Giulietta %50 güçlendirilmiş çelik,

    2012 model mazda 3 ler keza, ağırlıklı çelik malzemeden üretilecek.

    Bunlar sadece benim bildiklerim,, kim bilir başka neler var. 2011 de neler oldu neler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 11 Ekim 2011; 15:37:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: getz_crdi88

    2011 türkiyesinde halen seata binip güvende olduğunu sanan insanlar var yaaa Unutmayın bütün arabalar tenekeden yapılır. Güvenlik diyorsan gidio volvo,bmw,mercedes belki birde audi denebilir alıp bineceksin onun dışındaki hiç bir araba birbirinden üstün değil aynı demir yığını

    Yeni Focus %50 güçlendirilmiş çelik,

    Giulietta %50 güçlendirilmiş çelik,

    2012 model mazda 3 ler keza, ağırlıklı çelik malzemeden üretilecek.

    Bunlar sadece benim bildiklerim,, kim bilir başka neler var. 2011 de neler oldu neler

    işte bende onu diyorum açıkcası çelik mi diyorsun ozaman sadece volvo al gerisini düşünme




  • Çogu kişide bir hyundai korkusu var ama ben 2008 yılında hyundainin i30 115 bg paketinden aldım o günden sonra ben arabaya bindigimi hissettim buda arabaysa benim bindiklerim neydi :D şekilleri çok güzel en önemliside arabaya bindiginizi size hissettiriyor arac kendini kullanmıyor aracın kontrolü sizde gaz verdinizmi kendini nasıl çekiyor görmek lasım bence hiç düşünmeden alabilirsiniz yakıt sorunu yok servis sorunu hiç yok :)
  • ilk beğendiğim hyundai bu oldu
  • bende yeni gördüm gayet güzel olmuş.
    yanlız o kazalı hyundai genesis coupe zannedersem.kabin falan iyi de sanki hava yastıkları patlamamış?
  • Ben eski bir i30 kullanıcısıyım.Maddi sebepler dolayısıyla geçen yaz i30 mu sattım.Şu an şirketin ford focusunu kullanıyorum.İtiraf etmek gerekirse i30'u mumla arıyorum.Ne bileyim ondaki konforu, genişliği ve geniş görüş açısını focusta bulamadım.Bazı arkadaşların hyundai i30 da arabamıymış be gibi laflarınıda üzülerek okudum.Açıkçası ben bu arkadaşların i30 kullanmamış arkadaşlar olduğunu düşünmekle birlikte tepkilerininde yeni hyundaiye değil eski hyundai imajına olduğunu düşünüyorum.Maddi durumum uygun olduğu andada hiç düşünmeden bu yeni kasa i30'a yatırım yaparım açıkçası.2.elide iyi ve yollarda sayısıda arttı.Kısacası bu araba tuttu.Açıkçası eskisi beni çok memnun etti yeni kasasınıda gözüm kapalı alırım.
  • O yamulan direksiyon değil de sizin kafanız olsaydı ne olurdu acaba diyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocabıyık_b

    308'e benzerliği açıkca ortada... mazda 3'ün ise ön çamurluklarındaki çizgilerin uygulanması göze çarpıyor. jantlar için çok eleştiriye gerek yok ama benziyor işte. arka stopların yanlara uzantısı dışında bi giulietta esintisi de yok değil.

     2012 Yeni Hyundai İ30 Klübü


     2012 Yeni Hyundai İ30 Klübü


    Güzel tespit. Bravo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Bu fiyatlarla değil i30,dacia loğana bile binemeyeceğiz uçtu gitti fiyatlar.
    Şimdi bu yeni i30 dizel orta donanımı en az 45bin tl olur

    Bence baz donanım 45 olur.

    Muhtemelen dediğiniz gibi 45bin başlar.
  • Hyundai'nin tüm araçlarında olduğu gibi yeni i30'uda burada pek çok ve genelde birbiriyle alakasız araca benzetmişler. Belki 10 araçta yakınlaştırınca aynı gözükecek çamurluk ve jantları bile kopya diye nitelemişler. Gerçi sanırım gösterebilecek başka bir benzerlik bulamadıklarından böyle yapmış sayın yorumcular. Bir araç bu kadar çok ve alakasız şeye benzetiliyorsa demekki Hyundai gerçekten özgün bir model yapmış diye düşündüm. Ama Hyundai denilince akla hemen taklit geliyor. Eski araçları da dahil olmak üzere Hyundai'nin araçlarında fazlaca esinlenme yoktur. Örneğin Getz... Lütfen neredeyse birebir taklit çin arabalarına benzetmeyin Hyundai'yi. Öyle çamurluktu janttı diye bakarsanız pek çok arabayı birbirine benzetirsiniz. Biz leon, i30'u kopyaladı diyor muyuz önce çıktığı halde, ya da fiesta Hyundai'nin uzun far tasarımını arakladı diyor muyuz? Kesinlikle i30'u kullanmadığına emin olduğum bazıları ise güncel i30'u kütük olarak tanımlamış. Beğensenizde beğenmesenizde Hyundai çok kaliteli araçlar yapıyor artık. Unutmayın 20-25 yıl önce volkswagen deyince tek akla gelen tosbağa idi. Artık Hyundai özgün ve kaliteli modeller yaratıyor. Almanya'ya bir tasarım merkezi kurtu. BMW tasarımcısı Thomas Burkle'yi de transfer edip başına geçirdi. Kalite deseniz 5 yıl gerçek mekanik garanti kim verebiliyor (Yakında 7 yıla çıkarılacak). Güvenlik deseniz son araçlarının tamamı usncap ve euroncap lerden 5 yıldızlı. Korkmayın, girin bir Hyundai bayisinin kapısından ve test edin araçlarını; tadını çıkarın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 16 Kasım 2011; 15:18:39 >




  • profildeki kat izlerinin akıcılığı güzel olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    Hyundai'nin tüm araçlarında olduğu gibi yeni i30'uda burada pek çok ve genelde birbiriyle alakasız araca benzetmişler. Belki 10 araçta yakınlaştırınca aynı gözükecek çamurluk ve jantları bile kopya diye nitelemişler. Gerçi sanırım gösterebilecek başka bir benzerlik bulamadıklarından böyle yapmış sayın yorumcular. Bir araç bu kadar çok ve alakasız şeye benzetiliyorsa demekki Hyundai gerçekten özgün bir model yapmış diye düşündüm. Ama Hyundai denilince akla hemen taklit geliyor. Eski araçları da dahil olmak üzere Hyundai'nin araçlarında fazlaca esinlenme yoktur. Örneğin Getz... Lütfen neredeyse birebir taklit çin arabalarına benzetmeyin Hyundai'yi. Öyle çamurluktu janttı diye bakarsanız pek çok arabayı birbirine benzetirsiniz. Biz leon, i30'u kopyaladı diyor muyuz önce çıktığı halde, ya da fiesta Hyundai'nin uzun far tasarımını arakladı diyor muyuz? Kesinlikle i30'u kullanmadığına emin olduğum bazıları ise güncel i30'u kütük olarak tanımlamış. Beğensenizde beğenmesenizde Hyundai çok kaliteli araçlar yapıyor artık. Unutmayın 20-25 yıl önce volkswagen deyince tek akla gelen tosbağa idi. Artık Hyundai özgün ve kaliteli modeller yaratıyor. Almanya'ya bir tasarım merkezi kurtu. BMW tasarımcısı Thomas Burkle'yi de transfer edip başına geçirdi. Kalite deseniz 5 yıl gerçek mekanik garanti kim verebiliyor (Yakında 7 yıla çıkarılacak). Güvenlik deseniz son araçlarının tamamı usncap ve euroncap lerden 5 yıldızlı. Korkmayın, girin bir Hyundai bayisinin kapısından ve test edin araçlarını; tadını çıkarın...

    güzel yazmışsın...




  • Güzel olmuş ben beğendim valla :) biraz yeni astraya benziyor.Fiyat olarak dizelleri orta donanım uygun bi fiyat olursa çok satar bu araba.
  • Rallyman61 foruma yazmış olduğun cevapları okudum.Cevaplardan anladığım Hyundai i30 yerden yere vurmuşsun vede Seat Leon'u yukarlara çıkardıkça çıkarmışsın.Sana şunu söylemek isterimki doğrudur Seat Leon iyi arabaydı.Taki 2007'ye kadar.Hatta bundan 3-4 sene öncesine kadar çokta iyi satıyordu.Hatta ve hatta bende bu araçtan almayı düşünmüştüm.Ama o sıralar alamamıştım bu aracı.Kısacası 3-4 sene öncesine kadar iyi arabaydı.Ama sonrasında Ford Focus, Hyundai i30, Golfün ve Opelin yeni modelleri piyasaya çıkınca bu araç geri plana düştü.Diğer şirketler kendilerini geliştirirken maalesef Seat Leon kendini pek geliştiremedi ve yerinde saydı.Öncelikle Seat Leonu yukarda saydığım araçlarla kıyaslaman doğru değil.İkincisi yukarda sıraladığım araçlar EURONCAP testlerinden 5 yıldız almış araçlar.Bunada cevabın ya Hyundai i30 5 yıldız almışsa ne olmuş önemli bişeymi sanki gibisinden olmuş.Oysaki EURONCAP testi öyle babasının hayrına otomotiv şirketlerine laf olsun torba dolsun diye hayıra 5 yıldız dağıtmaz.Ciddi ve saygın kurum olmakla beraber bu kurumdan 5 yıldız almakta öyle her baba yiğidin harcı değildir.Hyundai i30 da zaten ilk teste 4 yıldız aldı.Daha sonra C segmentindeki rakipleri çarpışma testlerinde 5 yıldız aldığı için kendilerini geliştirdiler ve 2.testte 5 yıldızı aldılar.Bi kere bu sınıfta rekabet edecek aracın çarpışma testinde 5 yıldız alması şart.4 yıldız alanlar niye biz 5 yıldız alamıyoruz diye kendilerini sorgulamalılar.Yoksa Çinli arabalar gibi, yada ticari araçlar gibi EURONCAP testlerine araç sokmayıp bu testlerden kaçmak bir çözüm değil.İkinciside ben bu 2 aracın içini inceledim.Ön konsolda kullanılan malzeme kalitesi olarak Hyundai i30 lehine bariz bir fark olmakla beraber, i30'un ön kosol tasarımı daha bir ciddi ve sade duruşa sahip.Yani basit durmuyor.İsteyenler 2 arabanında içine binip tarafsız gözle baktıklarında ne demek istediğimi anlayacaklardır.Ayrıca i30'un Leona göre donanım olarak çok büyük farkıda var.Görüş açıları Leona göre çok ama çok daha iyi olup sorunsuz.Kısacası Leon i30'u ezecek araç değil.Son olarak leon çok iyi arabadır tezini 3-4 sene önce bana söylemiş olsaydın açıkçası bu tezi kabul eder ve ağzımı dahi açamazdım.Ama 2011 yılında diğer araçlar dururken bu teze katılmam mümkün değil.Seat sevdiğim ve sempati duyduğum bir markadır.Ama VW bu markayı biraz geri plana atmış ve üzerindede pek durmuyor gibi geliyor bana açıkçası.İnşallah en kısa sürede iyi bir makyaj geçirip rekabete tekrar döner.Sonuç kambersiz düğün olmaz.




  • Başka bir sitede 20-30 tane fotoğrafını gördüm yeni i30'un, çok beğendim. Yeni Astra'ya benzediğine katılıyorum ama araçlar birbirine benziyor. Bu segmentte C4 özgün tasarım olarak. Güvendiğim ve bilgisine güvendiğim bir arkadaşımın manuel dizel i30'u var son derece memnun. Sözün özü markaları karalamak çok doğru değil şunu unutmayın ki bu araçların hepsi belli TKY süreçlerinden ve denetlemelerden geçiyor premium markalar hariç güvenlik açısından birbirlerine çok üstünlükleri olmayacaktır.

    Hyundai ve Kia'nın özellikle de Kia'nın yeni tasarımları son derece göze hitap ediyor. Bu markaların orta vadede Almanlara sağlam rakip olacağını kesinlikle düşünüyorum. Yeni i30'un çift kavramalı otomatiği olsa çok daha fazla satardı bu kasasıyla fakat tam otomatikle ne kadar iş yapar bilemiyorum. Gerçi 4 otomatikten 6'ya geçmeleri bir avantaj ama ne getirir hep beraber göreceğiz..




  • o dört kollu direksiyonla ne uzun yol yapılır2002 t4 transproter direksiyonu da bu yapıdaydı; eller aşağıda bir konumda kalınca, yormuyordu..orta konsolun üstündeki ekran,olduğu gibi satılırsa burda iyiydi 4 cama da dokunmatik açma-kapama koymuşlar; güzel..
    arka çizgileri guiye benziyor ama stopların yapısı da sportege gibi..
    ayrıca bildiğim kadarıyla şu an kia-hyundai grubunda 1.6crdi+6 ileri tork konvertörlü otomatik(tipronik fonksiyonlu)şanzıman,makyajlı kia souldan sonra bunda olacak; dadundan yenmez
    bekleniyöre




  • Yeni Elantra fotoğraflarda göründüşü gibi güzel değil.
    Kapısını açar açmaz ucuz bir araba izlenimi veriyor. Kapı teneke gibi.
    Nasıl oluyorda o kadar yüksek fiyatlara satılabiliyor anlamıyorum.

    Yeni i30 fotoğraflara göre oldukça güzel. Dış tasarım bence çok önemli değil. Seven de olur, sevmeyende.
    Ancak iç tasarımda beğeninin yanı sıra "işlevsellik" ve kalite hissi bence çok önemli.
    Umarın yeni i30 elantra gibi çıkmaz.

    Hyundai tasarım anlayışını değiştirmiş. Alman tarzı iç tasarıma dönmüşler.
    Gaz pedalı zemine mafsallı, konol derlki toplu, aşırı girinti çıknıtı yok. Göstergeler nispeten sade.
    Düğmelerin yerleşiminnda işlevselik epeyce dikkate alınmış gibi duruyor. Ama hala koreli. (Örneğin hız sabitleme düğmesinin direksiyonun üzerinde ne işi var?)

    Hyundainin en büyük üstünlüğü, oldukça güçlü dizel motoru, ve 6 ileri klasik tip otomatik vitesi.
    İnsanlar tuturmuş gidiyor DSG ve türevleri diye. Tüketim açısında belki haklılara ancak va sağlanmık?
    Olağan koşullar altında klasik tip otomatik şanzuman ömürlüktür. Sadece hidolik sıvısı değişir (yağı).
    Umarım hyundai i30'un içi resimlerde göründüüğü gibi güzel ve kalitelidir.
    Ve umarım arka süspansiyonları tam bağımsızdır (Elantra da öyle değil).

    Eski i30'u az da olsa sürdüm. Direksiyonu çok hissizdi (diğer pek çok elektrik destekli direksiyonlarda olduğu gibi).
    Yani örneğin 110 ile nispeten sert bir virajı dönüyorsanız direksiyon hala tüy gibi hafif. Size arabanın limitlerinde bir hızda viraj döndüğünü hissttirmiyor.
    Halbuki dışa doğru dönmeye çalışarak size bunu hissettirmesi gerek, yani sizin direksiyonu sıkıca tutmanız gektir. Ki bu sayede yolu, virajı vb hissedebilesiniz. Kütükden kast edilen bu ise, katılıyorum.

    Yeni i30 Türkiyede ne zaman satışa çıkacak bilen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 5 Ocak 2012; 15:40:40 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.