Şimdi Ara

2013 Honda City 1.5 ve Diesel i-Dtec (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
11.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arka taraf yemiş gibi duruyor beğenmedim ne çirkin bir tasarım çizimi yapanın hayata bir garezi olmalı
  • Nasıl bizde 1.6 motorun vergi avantajı varsa hindistanda da aynı şekilde 1.5 motorun vergi avantajı var.

    Bu motor da o sebeple hindistan pazarı için geliştirilmiş bir makine.
  • sanırım motor ortak değil başka marka ile.
    kendi sıfırdan ürettiyse kronik arıza olma riski daha yüksek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cloudy_tr

    sanırım motor ortak değil başka marka ile.
    kendi sıfırdan ürettiyse kronik arıza olma riski daha yüksek.


    Tamamen kendi üretimiymiş! 1.6 dizel motorun mıncıklanması ile elde etmişler.
  • Yandan yemiş gibi sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 dtec ile aynı blok ise, civic sedana sığmayan motor citye nasıl sığacak?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 dCi çakıp geçsinler en temizi :P
  • Kronik arıza serisi bekliyorum madem kendi üretimi. Deneyimsizler bu konuda çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beğenmiştim ama bir daha baktım değişti kararım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cloudy_tr

    Kronik arıza serisi bekliyorum madem kendi üretimi. Deneyimsizler bu konuda çünkü

    Şu ana kadar hangi dizel motorlar (diğer firmalar dahil) kronik arıza çıkardılar. Hem Türkiye'ye gelen 2.2 dizel Accord'lar ve CR-V'ler vardı. Vergi yüzünden önce Accord sonra CR-V getirmediler. Anlayacağınız uzun süredir 2.2 dizel motorları var markanın.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.