Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.313
Cevap
26
Favori
199.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • burada prestijden bahseden arkadaşlar e200'ü 2.500cc mi zannediyor acaba?

    e200 yıllardır var ve çok fazla satılan bir seri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    PRESTİJ YERLERDE.....

    Nedir prestij? % 130 vergiyi takmamak, inanılmaz yıllık MTV ler umrumda bile değil neyse parası muhasebecim öder demek....

    1.6 motor Mercedes E üretmek demek, parası olmayan fakirlerin varını yoğunu verip alacağı bir araba sürmek demek piyasaya. ÖTV yi MTV yi, yakıtı ince ince hesap eden, ortalama tüketimin fotosunu çekip foruma koyanlar
    ben de onlardanım kızmayın.

    Prestij ahmakca vergi odemekse eger bu ulkede prestij icin arabaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: phantom_coal

    arkadaşlar bayi ile görüşmeyi bire bir aktarıyorum. babamla adamın arasında geçen, samimiyet fazla bize 4 mercedes sattılar. babamda bir önceki kasa e200 var.

    abi aldılar c nin motorunu e ye taktılar girdiler türkiye pazarına. cla lar sebil gidiyor , bu da öyle olucak attan inip eşeğe binmek gibi olur senin için 2 sine de binmek, 2016 da kasa komple değişecek tavsiye etmem dedi.bekle o zaman al dedi.bunu satışdaki adam söylğyor siz düşünün ama bize yakın normal müşteriye böyle yaklaşmazlar.

    O satış temsilcisinin iç dünyasını merak ettim.

    20 küsür beygir fark için ''attan inip eşeğe binmek'' yorumu yapmak nedir?Altınızda 320CDI olsa amenna.Kaldı ki aracınız 5 ileri klasik, E180 7 ileri yeni nesil şanzımana sahip.Bu durum performans farkını daha da azaltır.

    Yeni makyajlanmış araba için de ''3 yıl sonra yeni kasası çıkacak, bekleyin.'' demek nasıl bir kafayla söylenmiştir anlamadım.

    Borusan'ın temsilcileri de ''F30'un yeni kasası 6 sene sonra çıkacak, bekleyin.'' diyip tartışmayı bambaşka bir boyuta taşıyabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sihrim

    MERCEDESİN DÜN 5/6/2013 SİTESİNDE YAYINLADIĞI, ARDINDAN KALDIRDIĞI E180 FİYATI 126.252
    YORUMLARINIZ

    Kurşunsuz Benzin
    E 180 115 kW(156 PS)
    4 Silindir 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 126.252,45 TL
    E 250 FL Elite 155 kW(211 PS)
    4 Silindir 135-142 g/km
    5,8-6,1 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 169.000,01 TL
    E 350 4MATIC FL Elite 225 kW(306 PS)
    V6 Silindir 174-176 g/km
    7,4-7,5 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 258.500,00 TL
    E 63 AMG FL Premium 410 kW(557 PS)
    V8 Silindir 230 g/km
    9,8 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 644.100,05 TL


    ayıp ya 126 dan 138 e çıktı fiyat yani...
  • E serisinde 1.6 motor kulaga farkli geliyor peynir ekmek gibi satar bu seri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: King Arthur

    quote:

    Orijinalden alıntı: sihrim

    MERCEDESİN DÜN 5/6/2013 SİTESİNDE YAYINLADIĞI, ARDINDAN KALDIRDIĞI E180 FİYATI 126.252
    YORUMLARINIZ

    Kurşunsuz Benzin
    E 180 115 kW(156 PS)
    4 Silindir 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 126.252,45 TL
    E 250 FL Elite 155 kW(211 PS)
    4 Silindir 135-142 g/km
    5,8-6,1 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 169.000,01 TL
    E 350 4MATIC FL Elite 225 kW(306 PS)
    V6 Silindir 174-176 g/km
    7,4-7,5 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 258.500,00 TL
    E 63 AMG FL Premium 410 kW(557 PS)
    V8 Silindir 230 g/km
    9,8 litre/100 km 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 644.100,05 TL


    ayıp ya 126 dan 138 e çıktı fiyat yani...

    126 bin + avantgarde veya elegance paket ekleyince 138 oluyor. Boş araç getirmek istemediği için Mercedes TR fiyat bu sebepten dolayı arttı. 138'e avantgarde araç veriyorlar. Koltuk ısıtma, sunroof, xenon standart. Cam tavan ekstraya giriyor. E250 alırsanız cam tavan standart geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krandei


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911



    Ulkemizdeki fahis ve sacma vergi sistemi olmasa tercih eden cok olmaz hem cok yakacak hemde biraz gaza fazla bassan hemen vites dusurmeler. Biraz yukle araci iyice bayilacak sol seritte c sinifi araclardan selektor yiyeceksin :). Bir kere o gaza basinca aracin yolda akmasi vites degisimine gerek duymamasi baska bir duygu.

    Kesinlikle katılıyorum. E segment bir araç minimum 230-250 hp olmalı.

    Hatta 231 beygir Inline 6 silindir olmali





  • Yahu E200'ler 11 senedir 1.8 motorla satılıyorlar. 2001-2006 arası tüm modeller 163hp ve 5 ileri kombinasyonuyla satıldı. Bu E180'ler her türlü o 163'lüklerden daha performanslı olacak. Almanya'da yıllardır E200 CDI'lar 136'lık motorla satılıyor ve alınıyorlar. Bizim forum haricinde kimse bu kadar dert etmemiştir bu motoru. Ayrıca yeni E180'in 7G-Tronic Plus şanzımanın da yardımıyla makyajsız E200 CGI dolaylarında bir performans vereceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Mutlaka hız yapılacak anlamı çıkmasın ama ,,,

    E classe gibi bir arabada açıkçası her koşulda aracın gaza tepki vermesini, hızlanmasını isterim. 4 kişi klima açık otobanda rampa çıkarken askıda kalmasını istemem. Gaza bastığında her koşulda farkını ortaya koysun yani.

    Çeşme otobanında bir e350 cdi coupe denk gelmişti geçen sene felaket,, ne viraj , ne rampa hiç birşey etki etmiyor.



    3 litre ve üzeri turbodizeller araç istediği kadar yüklü olsun rampa mapma dinlemiyorlar her sürattte ivmeyi verdiriyor.




  • Bazı kişileri anlamak gerçekten zor.

    Düşük hacimli motorlara ülke olarak alışamadık bir türlü. Yapacak bir şey yok. Artık her marka düşük hacimli yüksek güç üreten motorları tercih ediyor. Bununla beraber şanzimanlar da gelişiyor. Daha düşük yakıt tüketimi hedefleniyor, daha az emisyon hedefleniyor. Ki başarılı da olunuyor. Bu gelişmeleri 'prestij kaybı' olarak değerlendirmek saçmalıklar.

    Ayrıca otomobillere olan bakış acımız bir kenara bırakıp alıcı olarak olaya bakarsak bu bizleri mutlu etmeli. Günümüzde satılan D sınıfı araçların fiyatına E segmenti, makyajlanmis, geliştirilmiş, 7 ileri otomatik sanzimana sahip Turbo benzinli motora sahip gayet kaliteli bir araç alınabiliyor.

    Ayrıca herkesin araç alımındaki kriteri performans değil. O motor ve şanzimanlar bir çok kullanıcıyı memnun edecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forum e250 yi 2.500cc sanıyordu heraldeki bu kadar tepki verilmis.. Hayir cekmezmis yokusta bayarmis mis miste mis mis. Bunu yazan adamlarin altinda hep 3.0 arac var sanacak okuyanda.. Simdi durumum elvermiyor ama 3-4 yil sonra 2. elde guzel fiyata bulunur bu e180 ler o zaman alir uyumluysa lpg bile takarim ben buna 1.6 e serisi olurmu diyenlerde ayni paraya golf alir biner

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaLinkiLic

    Forum e250 yi 2.500cc sanıyordu heraldeki bu kadar tepki verilmis.. Hayir cekmezmis yokusta bayarmis mis miste mis mis. Bunu yazan adamlarin altinda hep 3.0 arac var sanacak okuyanda.. Simdi durumum elvermiyor ama 3-4 yil sonra 2. elde guzel fiyata bulunur bu e180 ler o zaman alir uyumluysa lpg bile takarim ben buna 1.6 e serisi olurmu diyenlerde ayni paraya golf alir biner

    Ben kendi üzerime alınıp yazayım. Evet yokuşta rampada bayar, kasa büyük ağırlık fazla. C180 leri anca kurtaran bir motor ki ona rağmen ne kadar yakıt tükettiği de belli zaten.

    Tekrar edeyim, birkaç donanım ekleyip 150 bin liraya bu arabayı almam şahsen. 150 bin verince gaza yüklendiğinde karşılığını hissettirecek birşey alırım. ( benim görüşüm). E250 Ler 1,8 ama 204 hp ve köpek gibi gidiyor.

    Şu konuda haklısın, 3-5 sene sonra ikinci elde epey uygun fiyata gider, hatta tüp taktırmakla da uğraşmazsın muhtemelen , çünkü çoğu LPG li olur zaten. Şu an 3-4 yaşındaki c serilerini ref. alabilirsin

    Ayrıca bir aracı performans yönünden eleştirmek için güçlü araç sahibi olmak zorunluluğu yok ama yine de 2012 320d sahibi olduğumu da yazayım ki kedi ciğere getirmeyesin konuyu

    Not: e segmentine bugün geçecek olsaydım bmw de en az 525xd , e serisinde 250cdi veya 350 bakardım. ( bir ara 250 ve 350 arasında komik bir fiyat farkı vardı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gOkO

    Kendi adıma söyleyeyim, yıllarca çalışsam bile alamayacağım bir araç.Gel gelelim engelli vatandaşlarımız için harika fırsat...

    Keşke SW olarak da alınabilseydi. Benim gibi omirilik felci sebebiyle yürüyemeyen, tekerlekli sandalye kullanan ve araç seçiminde otomatik vites olmasından sonra ilk baktığı şey bagaj hacmi olanlar için gerçekten ideal bir araç olurdu. Segment yükseldikçe bagaj hacmi de artıyor. Ortalama boyutlarda bir yetişkin sandalyesi için B segmenti SW'ler yetersiz. En az C segmenti almak lazım. D ve E segmenti alabilmek daha iyi tabi ki.

    E180 bu haliyle daha çok DH ve Engelliler.biz forumlarında -konu sahibi ile aynı evde yaşamayan- "2.derece engelli akrabam adına nasıl araç alırım" konularına malzeme olacaktır.




  • 2.0 altı motor dızel olmadıgı surece bmw 5 serısının dızelı kadar satamaz.
    zengın emeklı yol yapmayan amcalar ıcın ıdeal bır secenek...
  • 1.6 motorla C180 satışlarını gördük, İstanbul'da taksi kadar beyaz renk, cam tavanlı C180 var. E180 ile de bu satışları daha da artacaktır. Çok ciddi anlamda, BMW'ye yönelik yapılmış bir hamle olur. Performans olarak sorun yaşanacağını düşünmüyorum. Türk milleti olarak, düşük hacimli motorlara alışamadık; halen, "1.4 TSI Passat çeker mi" sorusunu soranlar var. Bununla birlikte 520d satışlarının düşmesi bekliyorum.

    En kısa zamanda 5.16d ve 5.16d xDrive bekliyoruz.
  • Bunca yildir E serisinin prestijini 200cc mi kurtariyormus.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes dünyada prestijin sembolü olmuş bir marka 1.6 motor onu bozmaz rahat olun. Sadece otomobil için değil prestij dendi mi akla ilk Mercedes gelir.
  • C sinifi dizel oto alicagima gozumu karartirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    C sinifi dizel oto alicagima gozumu karartirim

    Şaka maka bir yana, piyasada tutulan bir C sınıfı 1.6 dizel otomatik araba, 60.000 TL'den aşağı değil. Donanımları gırtlağa kadar doldurursanız, araba 70.000 TL'yi buluyor. D sınıfı 1.6 dizel otomatik donanımlı arabalarda, ortalama 90.000 TL ve üzerini görebiliyorsa, E Serisi her türlü hak eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    C sinifi dizel oto alicagima gozumu karartirim

    Şaka maka bir yana, piyasada tutulan bir C sınıfı 1.6 dizel otomatik araba, 60.000 TL'den aşağı değil. Donanımları gırtlağa kadar doldurursanız, araba 70.000 TL'yi buluyor. D sınıfı 1.6 dizel otomatik donanımlı arabalarda, ortalama 90.000 TL ve üzerini görebiliyorsa, E Serisi her türlü hak eder.

    Tam f/p aracı hocam.

    Donanımlar boş sanıyordum ama boş da değil.

    Orta karar.Bence Merco iyi bir hamle yaptı.

    Prestij isteyen kardeşlerimiz S serisine yönelsin.

    E sınıfı zaten Almanya'da taksi




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.