Şimdi Ara

2013 Samsung F8500 Plazma serisi (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
785
Cevap
13
Favori
56.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batistuta
    Herkes güle güle kullansın





  • Merhaba, acaba incehesap.com ile ilgili bi tecrübeniz ve fikriniz varmı ? Bu ürünü mağazalarda bulma şansı pek yok ve fiyatıda bahsettiğim sitede uygun. ( Samsung garantili)
    http://www.n11.com/samsung-64f8500-fhd-3d-wi-fi-plazma-tv-2-gozluk-hediyeli-P15593505

    Birde samsung plazmalarda servis menü nasıl açılıyor acaba ? Kullanım saati bakmak amacı ile soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer23

    Merhaba, acaba incehesap.com ile ilgili bi tecrübeniz ve fikriniz varmı ? Bu ürünü mağazalarda bulma şansı pek yok ve fiyatıda bahsettiğim sitede uygun. ( Samsung garantili)
    http://www.n11.com/samsung-64f8500-fhd-3d-wi-fi-plazma-tv-2-gozluk-hediyeli-P15593505

    Birde samsung plazmalarda servis menü nasıl açılıyor acaba ? Kullanım saati bakmak amacı ile soruyorum.

    incehesap.com çok sağlam bir satıcıdır... tecrübemiz var... sıfır ürün göndereceklerine güvenebilirsiniz....
    n11 deki incehesap adına satışı yapılan samsung 64f8500 fiyatı çok çok iyi... kaçırmayın... bu mesajı yazdığımda STOKTA KALAN SON 5 ÜRÜN idi.....


     2013 Samsung F8500 Plazma serisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 25 Haziran 2014; 3:56:36 >




  • n11deki fiyata kaçmaz.
  • Mağazaya bi soru sordum, saçma sapan bi cevap verdi.

    Sayın Yetkili.. Satışta olan Samsung 64F8500 ürününüz ile ilgili değişim ve para iadesi hakkında bilgi almak istiyorum. Ürünü satın aldığım taktirde ölü piksel, bulutlanma, kozmetik problemler vs gibi sorunlar olduğunda süreç nasıl işliyor?

    Cevap : Merhaba, Servis değişim tutanağı tutmadıkça ürününüz değişim yapılmaz Ömer Bey, detay bilgileri 444 77 11 den öğrenebilirsiniz.

    14 gün içerisinde zaten cayma hakkı kullanılarak sebepsiz iade yapılıyor internetten alınan ürünlerde. Tüketiciyi böyle salak görmeleri insanın kanına dokunuyor gerçekten.
  • omer23 O kullanıcısına yanıt
    Soru cevap daki ayrıntı şu. Demişsin ki tv sorunluysa değişim nasıl olur. Onların verdiği cevap da doğru sorunluysa servis tutanak tutacak. Örnek kozmetik bir sorun satıcıdan da kaynaklı olabilir alıcıdan da. Bunun da tespitini kutuyu ilk kez servis açarak yapar. Farzet servis gelmeden aceleci davrandın kendin kurulum yaparken düşürüp zarar verdin. O zaman doğal olarak sorumlusu sen olursun. Ya da kargo getirirken camı kırıldı. Sen yine servisi beklemeden açtın. Yine seni sorumlu tutarlar. Ki plazma bu nakliye konularında hassastır cam olduğu için.
    Fakat servis geldi kurulum yaptı sorun yok. A dan z ye incelediniz. Birkaç gün kullandın mesela görüntü kalitesinden memnun kalmadın. O zaman servisle hiç işin yok direk iade edebilirsin.
    Bir ayrıntı da şu. Bazı sorunları servis göremiyor ya da bunlar olağan şeyler diyor. O zaman da yine tv de sorun var demeden ben bu tv den memnun kalmadım deyip iade edersin. Eğer satıcıya dersen ki tv de sorun var ama servis kabul etmiyor iade ediyorum uğraştırırlar. Uğraştırmaya hakkı var mı tabii ki yok. Ama küçük ölçekli bir firmaysa geri almamak için elinden geleni yapar. Servisin kabul etmediği bir sorun varsa memnun kalmadım üründen demelisin bu kadar basit. Ona rağmen yok iade almıyoruz derse işin tüketici mahkemesine kadar gider fiyatı yüksek olduğu için. Ama kesin kazanırsın. Bu en kötü ihtimal. Aynı tv yi mağazadan aldığını düşün. O zaman memnun kalmadım deyip iade etme şansın da yok. O yüzden en mantıklısı yine internet bence.
    Plazmadaki sorunlara gelince. Bulutlanma plazmada değil led aydınlatmalı tvlerde karşılasılan bir sorundur ve çoğunda az çok vardır. Plazmada olmaz.
    Bulutlanmayı servis kurulumda görmeyebilir karanlıkta belli olur ama plazmayla ilgili sorunlar sonradan oluşmazsa eğer kurulumda rahatlıkla görülebilir. Ölü piksel ya da ekranda leke gibi. Sadece buzing için sessiz ortam gerek. Eğer kurulum yapıldığında da buzing sesi duyuyorsan sessiz olmayan ortamda, o zaman ciddi sorun vardır. Servise tutanak tutturursun aynı gün iade edersin olur biter.
    14 gün geçti tv de sorun yoktu. Ama 1 ay dolmadan sorun çıktı. Bu sefer yine servis cağırıp tutanak tutturup iade edebilirsin. 1 aydan sonra sorun çıkarsa artık o iş tamire girer, satıcıdan çıkar sorumluluğu.
    Bundan çıkarılacak sonuç, bence al gitsin tv manyak :)




  • Bu tv ile ilgili kullanici yorumları var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer23

    Mağazaya bi soru sordum, saçma sapan bi cevap verdi.

    Sayın Yetkili.. Satışta olan Samsung 64F8500 ürününüz ile ilgili değişim ve para iadesi hakkında bilgi almak istiyorum. Ürünü satın aldığım taktirde ölü piksel, bulutlanma, kozmetik problemler vs gibi sorunlar olduğunda süreç nasıl işliyor?

    Cevap : Merhaba, Servis değişim tutanağı tutmadıkça ürününüz değişim yapılmaz Ömer Bey, detay bilgileri 444 77 11 den öğrenebilirsiniz.

    14 gün içerisinde zaten cayma hakkı kullanılarak sebepsiz iade yapılıyor internetten alınan ürünlerde. Tüketiciyi böyle salak görmeleri insanın kanına dokunuyor gerçekten.


    cevap açık ve net.... bunda sorun yok...
    adam servis değişim tutanağı tutulur ise ürün değişimi yapılır demek istemiş.... bunun nesi kötü ki....
    sinirli toplumuz yaaa... illaki birşeylere sinirleneceğiz...

    sakin ol hocam sakin ol... hava sıcak radyatör su kaynatmış sende....

    hocam tv canavar bir tv.... daha önce dediğim gibi ben 4 kişiye bu tv yi aldırdım... bu forumdan yazılarımı okuyup alan kaç tanedir Allah Bilir...
    ama belliki alan herkes halinden memnun... çünkü sorunu olan illaki gelir foruma hırsından sorunu yazardı... demekki alet süper...
    herkesin söylediği ortak söz..." iyi ki bu tv yi bize aldırdın, harika bir tv imiş"
    açık ve net şekilde iddia ediyorum... bu tv yi alan sadece memnun kalır... gerisi hikaye....

    çok düşünürsen son kalan bir kaç taneyi de kaçıracaksınız sonra yine başa dönüp ben ne alacağım yahu diyip yine kara kara düşünüp saçları dökeceksiniz...
    al kurtul bu dertten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 27 Haziran 2014; 19:05:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazurat

    Bu tv ile ilgili kullanici yorumları var midir?

    bu forum ve ingilizce varsa yabancı forumlarda derinlemesine olay deşilmiş....

    tartışıldığı her forumda son derece ilgi toplamış ve uzun süre detaylıca tartışılmış.... elbette yabancı forumlarda....
    teknik olarak son derece iddialı bir tv ve fiyatını da düşünürseniz sonuç mükemmel ötesi harika ....

    tartışma bilgin kadar yapılabildiğinden türkiyede maalesef tartışmalar uzun sürmüyor çünkü bilgimiz uzun süreli tartışmaya pek etmiyor.... çünkü pek fazla bilgimiz yok, çünkü okuyan bir toplum değiliz ki nereden bilgimiz olsun? ... ama kulaktan dolma dedikoduyu çok severiz ve tabiiki yüzeysel bilgiler ile hayatı yaşayan bir toplum olduk çıktık...

    yabancı forumlara girerseniz her yönü ile olayın oldukça modern ve medenice tartışıldığını görürsünüz....

    http://www.techspot.com/products/tvs/samsung-ps-64f8500.90325/
    http://www.avforums.com/review/samsung-f8500-ps64f8500-64-inch-1080p-3d-plasma-tv-review.506
    http://www.avsforum.com/forum/167-plasma-flat-panel-displays/1450401-samsung-f8500-new-industry-standard-please-use-links-newer-thread.html
    http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-ps64f8500-201305012945.htm
    http://www.hifivision.com/television/44851-samsung-64f8500-plasma-discussion-thread.html
    http://forums.whirlpool.net.au/archive/2074572
    http://www.hometheaterforum.com/topic/327617-my-dilemma-panasonic-zt-vs-samsung-f8500/
    http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1375254254
    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=217207




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: omer23

    Mağazaya bi soru sordum, saçma sapan bi cevap verdi.

    Sayın Yetkili.. Satışta olan Samsung 64F8500 ürününüz ile ilgili değişim ve para iadesi hakkında bilgi almak istiyorum. Ürünü satın aldığım taktirde ölü piksel, bulutlanma, kozmetik problemler vs gibi sorunlar olduğunda süreç nasıl işliyor?

    Cevap : Merhaba, Servis değişim tutanağı tutmadıkça ürününüz değişim yapılmaz Ömer Bey, detay bilgileri 444 77 11 den öğrenebilirsiniz.

    14 gün içerisinde zaten cayma hakkı kullanılarak sebepsiz iade yapılıyor internetten alınan ürünlerde. Tüketiciyi böyle salak görmeleri insanın kanına dokunuyor gerçekten.


    cevap açık ve net.... bunda sorun yok...
    adam servis değişim tutanağı tutulur ise ürün değişimi yapılır demek istemiş.... bunun nesi kötü ki....
    sinirli toplumuz yaaa... illaki birşeylere sinirleneceğiz...

    sakin ol hocam sakin ol... hava sıcak radyatör su kaynatmış sende....

    hocam tv canavar bir tv.... daha önce dediğim gibi ben 4 kişiye bu tv yi aldırdım... bu forumdan yazılarımı okuyup alan kaç tanedir Allah Bilir...
    ama belliki alan herkes halinden memnun... çünkü sorunu olan illaki gelir foruma hırsından sorunu yazardı... demekki alet süper...
    herkesin söylediği ortak söz..." iyi ki bu tv yi bize aldırdın, harika bir tv imiş"
    açık ve net şekilde iddia ediyorum... bu tv yi alan sadece memnun kalır... gerisi hikaye....

    çok düşünürsen son kalan bir kaç taneyi de kaçıracaksınız sonra yine başa dönüp ben ne alacağım yahu diyip yine kara kara düşünüp saçları dökeceksiniz...
    al kurtul bu dertten...

    Anlıyorum tutanak tutulursa yapılacağınıda, servisler ölü pikseli kusur saymıyorki.. yok efendim şu kadar olursa, yok belirli yakınlıkta olursa gibi saçmalıyorlar.. Tv zaten bana göre tam bi fiyat performans ürünü zaten. Bu ürüne kötü diyen çıkmaz ki bende verdiğin bi kaç forumu okudum genelde hep iyi yorumlar var.(zt60 ile karşılaştırlıyor çoğunda, zt ninde fiyatını göz önüne alırsak )
    Aklıma takılan iki şey var birisi ölü piksel diğeri kullanım saati, başka problem olacağını tahmin etmiyorum. ( buzzing, vs gibi... )
    Birde samsung plazma servis menüsü girişini biliyor musunuz ? Sanırım led lerle aynı değilmiş :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer23

    Birde samsung plazma servis menüsü girişini biliyor musunuz ? Sanırım led lerle aynı değilmiş :S


    bende farklı samsung uzaktan kumandaları olmasına rağmen servis menüsüne girmeyi beceremedim....
    aslında ciddi bir ihtiyaç olmadığı için çok da zorlamadım kendimi... internetten hızlıca bulduğum iki yöntemi denedim, işe yaramadı....
  • Sayın DöSoDöKOkO 4 ay sonra lazım olacağı halde ( ikinci salonuma ) bu TV'yi ,sonra bulamayacağım için almak istiyorum...Ama öğrenmek istediğim bir şey var,Samsung bir daha plazma üretmeyecekmi ???...Aslında yeni seriyi bekkliyordum,bu tv'yi görüp çok çok beğendiğim halde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamir

    Sayın DöSoDöKOkO 4 ay sonra lazım olacağı halde ( ikinci salonuma ) bu TV'yi ,sonra bulamayacağım için almak istiyorum...Ama öğrenmek istediğim bir şey var,Samsung bir daha plazma üretmeyecekmi ???...Aslında yeni seriyi bekkliyordum,bu tv'yi görüp çok çok beğendiğim halde...

    samsung un üretim ile ilgili geleceğe yönelik ne tür planları var bilmiyorum...
    ayrıca türkiyedeki pazarlama politikları yurtdışından farklı olabiliyor....

    amerikada plazma tv ler satılmakta... hatta yeni modellerbile var...
    http://www.samsung.com/us/video/plasma-tv

    ama türkiyede plazma tv lere yer verilmemesi bir samsung pazarlama taktiği olmalı...

    ancak bilmelisinizki tükiyede pazarlama ve satış sonrası destek konusunda samsung çok kötü bir yerde....
    bir samsung müşterisi olarak iyileşmesini elbette istiyorum ama gelişme hızları kaplumbağa hızında...




  • Teşekkür ederim Sayın DoSÖdÖkoko....Birde N11 deki satıcıdan almak istiyorum,sizde methetmişsiniz..Genelde Samsung bayilerinde yok,bu satıcı inşallah üzmez ? :)...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamir -- 28 Haziran 2014; 11:34:53 >
  • Aynı bayiden, aynı zamanda, 2 arkadaş, bu televizondan biz de almıştık. Arkadaşımın ilk gelen televizyonunda 1 adet hatalı piksel çıktı. Ben henüz televizyonumu teslim almamıştım, belki onun da etkisiyle, biraz uğraşarak da olsa, servis raporu filan uğraşmadan tv'yi yenisiyle değiştirdiler. Bu sefer de yeni gelen tv'nin çerçevesinde hafif bir bombe vardı. Ancak, ekranında herhangi bir problem olmadığı için daha fazla uğraşmamak adına arkadaşım bu durumu sineye çekti. Sonrasında benim tv teslim edildi, kuruluma gelen elemanla kutuyu açtık, ilk kurulum filan tamamlandı, sehpaya koyarken ekranda oluşan parmak izlerini silerken ekranın tam ortasında yaklaşık 8 cm uzunluğunda, yay şeklinde, zor farkedilen, çok düzgün bir çizik farkettim. Allahtan servis elemanı halen evdeydi, ona da gösterdim ve durumu servis raporuna işlettim. Gördüğümüz 3 adet f8500'de de problem olduğunu görünce, değişim değil para iadesi talep ettim. Ancak bu kadar bariz bir durum (çizik) olmasına rağmen para iadesi almam 1 aydan fazla sürdü. Servis beni bayiye, bayi de servise yönlendirdi durdu.

    Bu tv'yi almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem, öncelikle kendilerine bizim iade ettiğimiz 2 tv'nin gönderilmemiş olduğundan emin olsunlar, hatta eğer mümkünse tv evlerine teslim edilmeden önce gidip yerinde kontrol etsinler. Çünkü tv çok büyük, kutusu bizim asansöre sığmadığı için 7. kata merdivenlerden çıkarılması ve sonra da geri merdivenlerden indirilmesi gerekti. Ayrıca herkes iade/değişim konusunda bizim kadar şanslı olmayabilir.

    Bu modelin ülkemize gönderilenlerinin B stok olma ihtimali yüksek. Ama tv güzel, umarım devam serisi çıkar.




  • Uyarınız için çok teşekkür ederim..Az daha siparişi veriyordum...Bu sanal dükkana sordum,açılmamış ambalajmı diye 12 saattir hala cevap vermediler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamir

    Teşekkür ederim Sayın DoSÖdÖkoko....Birde N11 deki satıcıdan almak istiyorum,sizde methetmişsiniz..Genelde Samsung bayilerinde yok,bu satıcı inşallah üzmez ? :)...

    derler ya eşeğinizi sağlam kazığa bağlayın önce, sonra dua edin....
    bazı arkadaşlar çok memnun iken bazı arkadaşlar çok dertli olabiliyor....

    ben ve bazı arkadaşlarım oksid bilişim-mecidiyeköy (yani incehesap) firmasından fiyatları çok cazip olduğu için defalarca farklı kategorilerde alışveriş yaptık ve hatta arızalı çıkan ürünleride değişime gönderdik.... öyle de bir tecrübemiz var. ben ve arkadaşlarımdan bildiğim kadarı ile bizim oksid bilişimden yana bir sorunumuz olmadı ve hep memnun kaldık....
    eğer yukarıda şikayet eden arkadaş "firmanın oksid bilişim olduğundan emin ise" demekki diyeceğiz bazılarıda memnun olmayabiliyor.... bu işler şans işiymiş meğer ise.....

    ve ayrıca.....
    maalesef tüketici haklarının her fırsatta gasp edildiği bir ülke olan Türkiye'de yaşamaktayız....
    uyanık olun işinizi şansa bırakmayın.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 29 Haziran 2014; 2:05:57 >




  • 1995'e kadar 8 yıl beyaz eşya bayiiliği yaptım.....Maalesef tüfek ( internet ) icad oldu,mertlik bozuldu :)...Mağazalarda kalmayınca ( ne hikmetse ) internete mecbur kaldık...Sizin yorumlarınızla ( sayenizde ) vede bizzat incelememle bu aletle bayağı bir '' uzaktan aşk '' yaşıyoruz....Ama platonik kalacak gibi...Çünkü galiba refresh ürünleri internet yoluyla gazlıyorlar gibi..mağazalara vermediklerine göre...Arkasıda gelecek gibi değil plazmanın..Kara kara düşünüyoruz şimdi....Sayın DöSoDöKOkO bu satıcının telefonu varmı acaba sizde..direkt bağlantıya geçmek son çare gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @coyote

    Aynı bayiden, aynı zamanda, 2 arkadaş, bu televizondan biz de almıştık. Arkadaşımın ilk gelen televizyonunda 1 adet hatalı piksel çıktı. Ben henüz televizyonumu teslim almamıştım, belki onun da etkisiyle, biraz uğraşarak da olsa, servis raporu filan uğraşmadan tv'yi yenisiyle değiştirdiler. Bu sefer de yeni gelen tv'nin çerçevesinde hafif bir bombe vardı. Ancak, ekranında herhangi bir problem olmadığı için daha fazla uğraşmamak adına arkadaşım bu durumu sineye çekti. Sonrasında benim tv teslim edildi, kuruluma gelen elemanla kutuyu açtık, ilk kurulum filan tamamlandı, sehpaya koyarken ekranda oluşan parmak izlerini silerken ekranın tam ortasında yaklaşık 8 cm uzunluğunda, yay şeklinde, zor farkedilen, çok düzgün bir çizik farkettim. Allahtan servis elemanı halen evdeydi, ona da gösterdim ve durumu servis raporuna işlettim. Gördüğümüz 3 adet f8500'de de problem olduğunu görünce, değişim değil para iadesi talep ettim. Ancak bu kadar bariz bir durum (çizik) olmasına rağmen para iadesi almam 1 aydan fazla sürdü. Servis beni bayiye, bayi de servise yönlendirdi durdu.

    Bu tv'yi almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem, öncelikle kendilerine bizim iade ettiğimiz 2 tv'nin gönderilmemiş olduğundan emin olsunlar, hatta eğer mümkünse tv evlerine teslim edilmeden önce gidip yerinde kontrol etsinler. Çünkü tv çok büyük, kutusu bizim asansöre sığmadığı için 7. kata merdivenlerden çıkarılması ve sonra da geri merdivenlerden indirilmesi gerekti. Ayrıca herkes iade/değişim konusunda bizim kadar şanslı olmayabilir.

    Bu modelin ülkemize gönderilenlerinin B stok olma ihtimali yüksek. Ama tv güzel, umarım devam serisi çıkar.

    bahsetiğiniz bayii firma hangisi? samsung türkiye bayisimi? ürün samsung türkiye garantilimi? samsung türkiyeye bu durum iletildimi? peki samsung türkiye ne yaptı?

    eğer bahsettiğiniz firma samsung bayisi ise ve ürün samsung türkiye garantili ise kusurlu ürün neden tekrar bir başkasına satılsın ki?
    kusurlu ürün veya geri iade edilen ürün bayi tarafından ana firmaya gönderilir.... düzen böyle çalışır....

    eğer paralel ithalat veya özel ithalat gibi arkasında ciddi bir destek yok ise dediğinizin olma ihtimali bir hayli yüksek....
    ama arkasında samsung türkiye garantisi olan bir ürün dediğiniz gibi kusurlu çıkacakta sonra bu kusurlu ürün bir başkasına satılacak
    çok düşük bir ihtimal....

    başka şartlarda haklı olabilirsiniz... ama samsung türkiye garantili bir üründe bu dediğinizin olması durumunda samsung türkiyeye bunu bildirmeniz gerekiyor İDİ....
    demekki ürün samsung türkiye garantili değilmiş diyeceğim????

    açıkçası yazdıklarınızda net olmayan ve şüpheli bazı sorular oluşuyor.... biraz daha olayı detaylandırısanız daha iyi olacak.....




  • Sanirim yazdiklarim yanlis anlasilmis, biz tv'leri incehesap ya da baska bir internet sitesinden degil, Istanbul avrupa yakasindaki bir Samsung turkiye bayisinden aldik. Ayni donemde mutfaga koymak icin, gercek 100hz diye, toshibanin belli bir modelini ariyordum. Hicbir bayide kalmayan tv'yi bir internet sitesinde buldum ve kapali kutu oldugunu teyit ettirerek satin aldim. Tv'nin kutusu uzerinde benim sayabildigim 4 Kat koli banti vardi ve TV bulutlanma nedir diye okullarda ders olarak anlatilabilecek durumdaydi, ayrica bonus olarak da 2,3 tane olu piksel vardi. Elbette hemen iade ettim. Zamaninda resmi ithalatcisi tarafindan getirilmis bu durumdaki bir tv'nin bile acilmamis kutu olarak satilsin diye bir sekilde internet magazasina dustugu bir ortamda, f8500 fiyatindaki bir tv'nin 1 adet hatali piksel var diye tekrar kimseye itelenmeyecegini dusunmek asiri iyimserliktir diye dusunuyorum. Benim niyetim bu televizyonu almayi dusunen arkadaslara yardimci olmakti. Gordugum kadariyla, her iyilik gibi bu da cezasiz kalmayacak. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.