Şimdi Ara

2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
5
Favori
13.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SADIKs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Almanya fiyatı X 3 =Türkiye fiyatı

    2.3

    2.72
  •  2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI!

     2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI!

     2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI!

     2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI!




  • direksiyonu gülen palyaço suratına benzettim
  • Yeni S serisi kelimenin tam anlamıyla Kralın dönüşüdür.
    Başka söze gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardgame123

    direksiyon ne öyle renodan esinlenmişler
     2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI!



    O direksiyon geçmişe gönderme

     2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI!

     2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI!




  • Kesinlikle beğendim yani eskisine göre üstüne tasarımsal olarak bişey katamamış daha kötü görünüyor...

    bu kasaya hayranım:araç: s65 amg

     2014 MERCEDES-BENZ W222 S CLASS TANITILDI!
  • a180 farlarii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW'nin herhalde tek yanıt veremediği araç oldu yine.. Adamlarlar yapmış demekten başka diyecek bir şey yok..
  • Almanya'da

    A200 = 25.000 €
    S350 = 80.000 €

    Bizde 7-8 katı

    Çok ilginç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: SADIKs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Almanya fiyatı X 3 =Türkiye fiyatı

    2.3

    2.72

    Almanya satış fiyatı 80.000 euro

    vergisiz 67.200 euro
    ötv %130 ekle 154.500 euro
    ötvli fiyata kdv %18 ekle 182.000 euro

    Almanya fiyatı 80.000 euro x 2.3 = 184.000 euro

    Almanya fiyatı 80.000 euro x 2.72 = 217.000 euro
  • Göze batan ve soru işareti uyandıran tek şey ön farların biraz büyük kaçmış olması.Onun dışında göz alıştıkça ve canlı görüldükçe saygı duyulan ve beğenilen bir otomobil olacağı şüphe götürmez.Direksiyonun şeklini eleştirenler direksiyon üstündeki işçilik yeter diyorum.Ayrıca iç mekan bana göre çok iyi olmuş .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 15 Mayıs 2013; 21:45:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Almanya'da

    A200 = 25.000 €
    S350 = 80.000 €

    Bizde 7-8 katı

    Çok ilginç.


    180.000 euro 80.000'in 7-8 katımı

    Allah aşkına sanki bu tepkiyi verenlerin %99'u bu arabayı alabilecek güçteler
    hadi onu geç ben dahil vergisiz fabrika satış fiyatı olsa yine alamayacağız...

    devletin durumu ortada bi tarafımız tabak gibi açık.
    vergiyi fakirden alsa suç zenginden alsa suç...

    amortisman sistemini bozmamak için yapılmış çok güzel bir uygulama
    bu araçları alanların çoğu-nerdeyse tamamı zaten şirket üzerine alıp vergiden düşüyor.
    ama en azından alırken çatır çatır katıyla vergisini peşin veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SADIKs

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Almanya'da

    A200 = 25.000 €
    S350 = 80.000 €

    Bizde 7-8 katı

    Çok ilginç.


    180.000 euro 80.000'in 7-8 katımı

    Allah aşkına sanki bu tepkiyi verenlerin %99'u bu arabayı alabilecek güçteler
    hadi onu geç ben dahil vergisiz fabrika satış fiyatı olsa yine alamayacağız...

    devletin durumu ortada bi tarafımız tabak gibi açık.
    vergiyi fakirden alsa suç zenginden alsa suç...

    amortisman sistemini bozmamak için yapılmış çok güzel bir uygulama
    bu araçları alanların çoğu-nerdeyse tamamı zaten şirket üzerine alıp vergiden düşüyor.
    ama en azından alırken çatır çatır katıyla vergisini peşin veriyor.

    Dengesiz, Ben bizdeki A200 ile S350 arasındaki fiyattan bahsediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: SADIKs

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Almanya'da

    A200 = 25.000 €
    S350 = 80.000 €

    Bizde 7-8 katı

    Çok ilginç.


    180.000 euro 80.000'in 7-8 katımı

    Allah aşkına sanki bu tepkiyi verenlerin %99'u bu arabayı alabilecek güçteler
    hadi onu geç ben dahil vergisiz fabrika satış fiyatı olsa yine alamayacağız...

    devletin durumu ortada bi tarafımız tabak gibi açık.
    vergiyi fakirden alsa suç zenginden alsa suç...

    amortisman sistemini bozmamak için yapılmış çok güzel bir uygulama
    bu araçları alanların çoğu-nerdeyse tamamı zaten şirket üzerine alıp vergiden düşüyor.
    ama en azından alırken çatır çatır katıyla vergisini peşin veriyor.

    Dengesiz, Ben bizdeki A200 ile S350 arasındaki fiyattan bahsediyorum

    o zaman tam ifade et dallama çay 7-8 katı yine değil 5 katı (biri 35000 diğeri 180000 euro)
    diğer yazdıklarım yine aynı kapıya çıkıyor
    alman hepsinden %19 alıyor, bizde biri %47 diğeri %153 vergili




  • Maybach 62s'in yerine geçicek extra long versiyonu tanıtılmadı mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S500 L
  • S classe'ın kötü olma gibi bir şansı yok.Her kasası muazzam.
  • maybach a benzemıs guzel olmus ama 98 model s500 long kasanın yerını tutamaz o rahatlık yok.ayrıca almanya fıyatları cok cazıp ya turkıye fıyatları (Devlet fena gecırıyo)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HUNTER. -- 15 Mayıs 2013; 22:31:17 >
  • kedi ciğer demeyin teknoloji, rafinelik artık bo.. çıkmıştır ona sözümüz yok ta.
    Araç tasarım olarak üzerine bir şey koymamış aksine götürmüş denebilir.
    özellikle ön farlar falan nedir allah aşkına kamyon farı gibi. Eski kasa daha S duruyor. Ki onun da gündüz farları kötüydü.
    Ben daha iyi tasarım beklerdim.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.