Şimdi Ara

2014 YENİ MODEL İNSİGNİA ALANLAR BURAYA GELSİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.209
Cevap
38
Favori
317.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ewwet arkadaşlar yeni insignia alanlar gelsin,görenler duyanlar gelsin...



  • ne zamandır araç hakkında kullanıcısı olarak ayrıntılı bir inceleme yazsam diye düşünüyordu. araç alırken forumdan paylaşılan bilgiler özellikle de birinci ağızdan kullanıcı incelemeleri çok yardımcı oluyor. almayı düşünenler için biraz zaman ayırıp düşüncelerimi yazmayı borç bilip incelememe başlıyorum.

    öncelikle aracım 2015 insignia 1.6 cdti, 6 ileri otomatik, cosmo+park&go donanımlı, artroid gri renkde. şubat ayından beri kullanıyorum. şuan 12000 km'de. 103000 lira ya anlaştık. 2000 tl de filo indirimi yapıldı. 101000 tl'ye teslim aldım.

    DIŞ TASARIM:tasarım kısmı oldukça göreceli bir kavram tabi ki. ben aracımın tasarımını çok beğeniyorum. genel olarak coupe tasarımlı araçları severim. tasarım kısmında fazla söze gerek yok herkesin kendi beğenisi. şöyle olsaydı dediğim dış tasarım öğeleri: 1.aynalarda sinyal olabilirdi. 2. ön gündüz ledleri daha ince ve uzun olabilirdi ya da sisfarının altındaki kromajlarda led olabilirdi. bence böyle daha şık olurdu.

    İÇ TASARIM:orta konsol tasarımını beğeniyorum genel olarak. kullanışlı ve görsel olarak da güzel. kullanılan malzeme kalitesi orta konsolda iyi. torpido gözü seviyesi ve kapı eşya gözleri ser plastik ama kalitesiz değil bence. kol dayamada yükseklik ya da ileri geri ayarı yok. ben çok eksikliğini hissetmiyorum ama bu sınıfta olmalıydı diye düşünüyorum. vitesin etrafındaki kısımlara dizim çarpınca çıtırtı sesleri geliyor ancak bozuk yollarda vs. herhangi bir ses yapmıyor an itibariyle. vitesin önündeki eşya gözü çok küçük sadece graj kumanadaları sığabiliyor. vitesin arkasındaki bölümde 2 tande bardaklık var. yeterince geniş ama içlerinde yumuşak kaplama yok. kol dayama altında aux ve 1 adet usb girişi var. en az 2 usb girişi şart bence. usb çoğaltıcı ile hallettim o sorunu. hacim olarak da çok geniş değil. torpido bölmesi geniş. içi sünger ile kaplı aydınlatması mevcut. ancak soğutmalı değil. daha önceki aracım golf 7 de vardı hiç kullanmadım ama yine olması gerekirdi diye düşünüyorum. kapı içleri deri döşeme. plastik olunca kalitesiz duruyor. kumaş olunca da kirlenip kötü görüntü oluşturuyor. deri olması güzel. önlerde ayak bölmesi aydınlatması var ancak kapılar açılınca yanıyor. hareket halinde sönük. araç içindeki aydınlatmalar normal sarı ampül. led sadece kapı kollarının içinde ve tavanda 1 adet kırmızı renkli ambiyans lambası olarak var. ön kapıları açınca kapı altlarında aydınlanma lamları yanıyor. kapı içlerindeki kısımları reflektör sadece yanmıyor. tavan döşemesi gri renk. gözlük koyma yeri yok. direksiyon yeni nesil araçlara göre biraz büyük. deri kalitesi güzel. üzerindeki tuşlara alışması ve kullanması gayet kolay.

    KOLTUKLAR:koltuklar deri ve kumaş karışımı. kaliteli bir görüntüsü var. özellikle arka koltukta alt kısımların deri olması temizliği kolaylaştırıyor. kumaş olunca çamur lekelerini çıkarmak çok zor. sürücü koltuğu tam elektrikli. 2 hafızası var. benim gibi eşiyle ortak kullananlar için kolaylık oluyor. yan aynalar da hafızaya dahil. arka koltuklar yüksek yerleşimli. arkada oturanlar yolu rahat görebiliyor. ama tavan mesafesi fazla değil. 1.85den uzun boyluların başı tavana değer. orta kol dayaması güzel. kapaklı eşya gözü de var. bagaja erişim imkanı sunuyor. koltukların konforu iyi. yanal destekleri yeterli. ideal sürüş pozisyonu kolaylıkla ayarlanabiliyor. koltukta oturunca göstergeleri tam olarak görebiliyorsunuz.

    MULTİMEDYA: standar ses sistemi oldukça net müzik dinlemeye imkan veriyor. yüksek ses kalitesi hakkında tecrübem yok. orta konsolda 8inç multimedya ekranı mevcut. kullanımı rahat ve basit. ekran hassasiyeti güzel. çözünürlüğü iyi. denemek için film açtım gayet güzel izleniyor. tabi el freni çekikse videoları açıyor. hareket anında güvenlik nedeniyle açamıyorsunuz. apple carplay ile ekran işlevselleşiyor. iphone varsa navigasyona gerek yok. gösterge üzeürndeki ekranda kocaman. ancak yarısı kadar bile olmayan ekranlara göre ek bir işlevselliği yok. görsellik katıyor sadece. ileride yazılım güncellemesi ile carplay den navigasyon oraya yansırsa süper olabilir.

    KLİMA:klima soğutması güzel. insanı çarpmıyor. bazı araçlarda o suni soğukluk hissi çok belirgin oluyor. 23 derece auto da kullanıyorum genelde. klima ısı ayar düğmeleri dokunmatik. ilk basında 1 saniye bekleyince çalışmaya başlıyor. tektek dokununca değil basılı tutmak gerekiyor. alışınca sorunsuz kullanılıyor. ama ben çevirmeli top şeklinde ortasında da dijital ekranlı olan tasarımı tercih ederdi.

    MOTOR:motor malumunuz 1.6lt cdti 136 hp. performans kavramı daha önceki tecrübelerden çok etkileniyor tabi. benim için yeterli. kasayı rahatlıkla götürüyor. ama öyle uçuruyor diyemeyiz. benim gibi orta sınıf kullanıcaları tatmin eder yükte klimada vs çekiş sorunu yaşatmaz.

    YAKIT TÜKETİMİ: ilk zamanlar araç yol bilgisayarı ve pompa ölçümleri arasında 0.5-1.2 lt/100km arasında fark oluyordu. son aylarda bu fark oldukça azaldı. son 3 aydır en fazla 0.5lt/100km oldu. istanbulda yaşıyorum. anadolu yakası malum daha sakin trafik avrupaya göre. az yaktırmak için kasmam ama çok agresif de kullanmıyorum. son depolarımda hep 6.8lt tüketim oldu. pompada ise en fazla 7.3 oldu. ortalama hızım şehir içi 22-30 aralığında olur. çevre yoluna düşünce hızlı gidiyorum genelde o arttırıyor ortalamayı. 6.8 ortalamalarım 28km ortalama hız. şehirler arası sakin 120 ile gidilirse 5 lt rahatlıkla görünüyor ki 4.5 civarı yakar. 130-140 civarı hızlarda klima açık seyahat ederseniz 5.5-6 arası yakıyor.

    ŞANZUMAN: 6 ileri otomatik şanzuman mevcut. tork konvertörlü. ilk zamanlar ilk 2 viteste araba gitmeye direniyor da sonrasında açılıyor gibi geliyordu. şimdi öyle hissetmiyorumö ben mi alıştım araba mı alıştı yoksa ikisi de mi bilmiyorum. tek söyleyebileceğim tam otomatiği seviyorum geçişleri sarsıntısız. arıza olasılığı çift kavramalara göre daha az. devri genelde 2000 devirde tutacak şiekilde vites değiştiriyor. yokuş aşağı vites bültmede nazlı biraz. hızlanmak istemeyip frenli gittiğiniz yrlerde iyi bu özelliği ama hızlanmak istiyorsanız biraz sinir bozucu olabilir. bu noktada direksiyon arkası kulakçıklar olsaydı hemen vitesi büyütürdüm diyorsunuz ama böyle durum da her zaman olmuyor. gaza biraz fazla basıp vites büyüyünce çekiyorum genelde.

    KONFOR:süspansiyonlar çok yumuşak değil. orta sert diyebilirim. bunda kullanılan lastikleri payı da var muhtemelen. 245/45/18 bridstone potenza s001 performans lastiği var araçta. sert bi lastik. uzun yolda oldukça konforlu bir araç. insanı hiç yormuyor. bi yerlere gidesi geliyor insanın sürekli.

    YALITIM:rüzgar sesi 130-140 civarı almaya başlıyor. o da rahatsız edici seviyelerde değil. motor sesi dururken ve düşük hızlarda biraz var. benzinliden geçince çok geliyordu ama alışınca duymuyor insan artık. 3. vitesten itibaren pek duyulmuyor. lastikler eski asfaltta biraz uğultu yapıyor. ama aynı yollarda diğer araçlara binince oldukça sessiz olduğu anlıyorsunuz. yine de daha yumuşak lastiklerle daha da az ses isterdim.

    DONANIM:Yağmur sensörü güzel çalışıyor. sıklığı da ayarlanabiliyor. far senserü bazen tünle girince anında çalışıyor bazende 5-10 saniye gecikebiliyor. ama dikiz aynasından kontrol ettim birkaç kez diğer marka model araçlarda benimkiyle aynı anda yanıyor genelde. tünel aydınlatması ile alakalı bir durum bence. bluetooth ile görüşme kalitesi çok güzel. araçlarda zorunlu donanım olmalı bence güvenlik için. sesle araması da kullanışlı ve kolayca algılıyor. anahtarsız giriş çok güzel bir donanım. anahtarın varlığını unuttum cebimden hiç çıkmıyor. araçta birisi varken inince araçta kalanların en ufak hareketinde alarm çalmaya başlıyor koşturarak kapatmaya gitmeniz gerekebiliyor. ön ve arka park sensörleri böyle uzun bir araç için çok önemli bir özellik. onlar olmasa özellikle eşim çok zorlanırdı. geri vites kamerası da oldukça net görüntü veriyor. ama plaka üzerinde olduğundan kolay kirleniyor.

    AFL FARLAR.farlar ayrı bir başlığı hakediyor. hem aydınlatma kalitesi çok iyi hem de sürüşe duyarlı olması çok güzel. uzuna kısaya alma derdi yok. önce stopları zayıf yanan eski bir araç varsa algılamayıp kısaya almayabiliyor bazen.

    SÜRÜŞ:ben çok aracın limitleri zorlayan bir insan değilim ama araç virajlarda ve yüksek hızlarda kullanıcısına ve yolculara güven veriyor. özellikle uzun yolda kullanımı çok zevkli. direksiyon çok hisli ve direkt.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar. aklıma geldikçe düzenlerim. insignia ile ilgili diğer forumlar da kopyalıycam. bir kişiye bile tercihinde yardımcı olabilirsem ne mutlu. saygılar...
  • nasıl tavsiye edermisiniz.
  • Bugün Cosmo sunu inceledim. 245 45 18 lastikler ve jantlar acayip hoşuma gitti. Gemi gibi araba işte. Cosmo donanım gırtlak. Ekranlar muazzam. Anahtarsız çalıştırma güzel. Touch pad ilginç. Alt tarafta egsoz boruları yine sarkık ama daha az gözüküyor. Koltuklar fena değil ama lansmandaki sarı deri olanlarla alakası yok. Onlar çok iyiydi. Plakası olmadığı için test edemedim. Yarına artık. Tam uzun yolda konfor arabası işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metomurti -- 22 Ekim 2013; 15:03:14 >
  • Sıkı durun bomba haber geliyo,1.6 170hp motorda artık otomatik fites seçeneği var :),haftaya tüm müzik marketlerde satışa çıkacakmış,burdaki bayi net bi gün vermedi ama kesin hafta yeni insignia geliyo dediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metomurti

    Bugün Cosmo sunu inceledim. 245 45 18 lastikler ve jantlar acayip hoşuma gitti. Gemi gibi araba işte. Cosmo donanım gırtlak. Ekranlar muazzam. Anahtarsız çalıştırma güzel. Touch pad ilginç. Alt tarafta egsoz boruları yine sarkık ama daha az gözüküyor. Koltuklar fena değil ama lansmandaki sarı deri olanlarla alakası yok. Onlar çok iyiydi. Plakası olmadığı için test edemedim. Yarına artık. Tam uzun yolda konfor arabası işte.

    cosmo fiyatı nekadarki,anahtar teslim kampanyalı 73 diyolar ama o eski fiyat değilmiydi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: opelli

    quote:

    Orijinalden alıntı: metomurti

    Bugün Cosmo sunu inceledim. 245 45 18 lastikler ve jantlar acayip hoşuma gitti. Gemi gibi araba işte. Cosmo donanım gırtlak. Ekranlar muazzam. Anahtarsız çalıştırma güzel. Touch pad ilginç. Alt tarafta egsoz boruları yine sarkık ama daha az gözüküyor. Koltuklar fena değil ama lansmandaki sarı deri olanlarla alakası yok. Onlar çok iyiydi. Plakası olmadığı için test edemedim. Yarına artık. Tam uzun yolda konfor arabası işte.

    cosmo fiyatı nekadarki,anahtar teslim kampanyalı 73 diyolar ama o eski fiyat değilmiydi ?

    84 bin dedi satış temsilzcisi. 1.4 160 bg dsg highline passat ın 95400 olduğu günümüzde aracın fiyat iyi kalıyor onun yanında. Ayrıca Cosmo donanımda adamlar yine doldurmuş tabii.




  • YENİ OPEL INSIGNIA MODELLERİ.

    Geleceğe açılan 3 adım. Yeni Opel Insignia, Sedan ve Sports Tourer gövde tipleriyle Edition, Edition Elegance ve Cosmo modelleri olarak sunuluyor. Her biri, duyularınıza hitap eden Opel Insignia felsefesini koruyarak tamamen size özel, ayrıcalıklı bir ortam yaratması için tasarlandı.

    Yeni Opel Insignia - Edition

     2014 YENİ MODEL İNSİGNİA  ALANLAR BURAYA GELSİN


    Başlangıç Fiyatı
    73.000 TL

    Edition

    Insignia Edition, deri direksiyon simidi, hız sabitleyici, direksiyondan kumanda sistemi gibi zengin donanım özellikleri ile birlikte sunuluyor. 4.2’’ renkli ekranıyla dijital dünyanıza orta konsoldaki ekrandan erişebilirsiniz. Edition, 16’’ alüminyum alaşımlı jantlar, 17’’ yapısal jantlar ve ön sis farları ile birlikte geliyor. Fotoğrafta gördüğünüz Bluetooth® özelliğine sahip R400 sistemiyle müziğinizi kablosuz bir şekilde dinleyebilir, direksiyondaki tuşlar aracılığıyla telefonunuzdaki kişilere ulaşabilir, hands-free çağrı alabilir ve yapabilirsiniz.



    Edition modeli için motor seçenekleri:

    1.6 lt. SIDI TURBO ECOTEC® 170 HP – 6 İleri Active Select (Otomatik)

    2.0 lt. CDTI ECOTEC 130 HP – 6 İleri Active Select (Otomatik)



    Edition modelinde standart olarak şu donanımlar sunuluyor:

    Sürücü ve ön yolcu, ön ve yan hava yastıkları
    Ön ve arka perde hava yastıkları
    2 yönlü aktif koltuk kafalıkları
    Hız Sabitleyici (Cruise Control)
    LED arka farlar
    Elektronik İklim Kontrollü Klima
    Yol Bilgisayarı
    Yağmur Sensörü
    Otomatik Yanan Farlar (Tünel algılama özelliği)
    16’’ hafif alaşımlı jantlar*
    17’’ yapısal jantlar**
    Ön sis farları
    Deri kaplı direksiyon simidi
    4.2’’ (10.7 cm) Renkli Sürücü Bilgi Ekranı (sürücü tarafı)
    R400 Color Bilgi ve Eğlence Sistemi (4.2’’ Renkli Ekran)
    USB, AUX ve Bluetooth bağlantısı
    Bluetooth ile müzik dinleme özelliği
    7 hoparlör



    * Sadece 2.0 130 HP motor ile sunulmaktadır.

    ** Sadece 1.6 170 HP motor ile sunulmaktadır.

    Yeni Opel Insignia - Edition

    Başlangıç Fiyatı
    68.950 TL

    Edition Elegance

     2014 YENİ MODEL İNSİGNİA  ALANLAR BURAYA GELSİN


    Insignia Edition Elegance modeli, anahtarsız giriş ve çalıştırma, LED gündüz farları gibi üst düzey donanım özellikleri ile birlikte sunuluyor.



    Edition Elegance modeli, ihtiyacınız olan konfor ve tasarım özelliklerinin tamamını size sunuyor. 17" alaşımlı jantlara ve LED gündüz farlarına sahip aracınıza yaklaştığınızda kapılar otomatik açılacak ve anahtarınıza ihtiyaç duymadan aracınızı çalıştırma konforuna sahip olacaksınız. R400 bilgi ve eğlence sistemi, ön-arka park sensörleri ve 4 yönlü bel desteği ayarına sahip koltuk sistemi ile yolculuğunuz boyunca konfor yanınızda olacak.



    Edition Elegance modeli için motor seçenekleri:

    1.4 lt. TURBO ECOTEC® 140 HP Start & Stop – 6 İleri Manuel
    1.6 lt. SIDI TURBO ECOTEC® 170 HP Start & Stop – 6 İleri Manuel
    1.6 lt. SIDI TURBO ECOTEC® 170 HP – 6 İleri Active Select (Otomatik)
    2.0 lt. CDTI ECOTEC® 130 HP – 6 İleri Active Select (Otomatik)



    Edition modeline ek standart olarak sunulan donanımlar arasında şunlar bulunuyor:

    Led Gündüz Farları
    Yokuşta Kalkış Desteği (HSA) (sadece manuel şanzıman ile)
    Park Sensörü (ön ve arka)
    Elektrikli katlanır yan aynalar
    17’’ hafif alaşımlı jantlar
    Anahtarsız Giriş ve Anahtarsız Çalıştırma Sistemi (Open & Start)
    Elektronik Park Freni
    Elektronik İklim Kontrollü Klima

    Yeni Opel Insignia Sedan - Cosmo
    Yeni Opel Insignia Sedan - Cosmo

     2014 YENİ MODEL İNSİGNİA  ALANLAR BURAYA GELSİN


    Başlangıç Fiyatı
    80.650 TL

    Cosmo

    Insignia, bizim amiral gemimiz. Insignia ailesinin amiral gemisi de Cosmo. Daha cömert bir donanıma sahip bir Opel isteyebileceğinizi düşünmüyoruz. Çift bölgeli Elektronik İklim Kontrollü Klima’dan krom kaplı cam çerçevelerine, 8’’ renkli dokunmatik ekrandan touchpad kontrolüne, Cosmo’da düşünebileceğiniz neredeyse her şey standart olarak sunuluyor. Sofistike deri-kumaş kombineli döşemeler ve 8 yönlü elektrikli ayarlanabilir koltuklar ile kusursuz konforu sağlarken 4 yönlü elektrikli bel desteği ayarı ile sırtınızın sağlığını en iyi şekilde koruyacaksınız. Ödüllü Geliştirilmiş Sürüşe Duyarlı Bi-Xenon Ön Farlar (AFL+), kanat şekilli LED gündüz farlarıyla birleşerek karakteristik Insignia tasarımını bir adım öteye taşıyor. Asıl önemli olan noktası ise 9 farklı otomatik aydınlatma modu sayesinde gece yapılan sürüşlerin hem daha güvenli hem de daha konforlu olması.



    Cosmo modeli için motor seçenekleri:

    1.6 lt. SIDI TURBO ECOTEC® 170 HP Start & Stop – 6 İleri Manuel
    1.6 lt. SIDI TURBO ECOTEC® 170 HP – 6 İleri Active Select (Otomatik)
    2.0 lt. CDTI ECOTEC® 163 HP – 6 İleri Active Select (Otomatik)
    2.0 lt. BiTurbo CDTI ECOTEC® 195 HP – 6 İleri Active Select (Otomatik)



    Edition Elegance modeline ek standart olarak sunulan donanımlar arasında şunlar bulunuyor:

    Thatcham Hırsızlığı Önleyici Güvenlik Sistemi
    4 yönlü aktif koltuk kafalıkları
    Geliştirilmiş Sürüşe Duyarlı Bi-Xenon Ön Farlar (AFL+)
    Otomatik Far Yükseklik Ayarı
    9 Farklı Otomatik Aydınlatma Modu
    Uzun Far Asistanı (HBA)
    Krom kaplı üst cam çerçevesi
    Krom kapı eşikleri
    18’’ hafif alaşımlı jantlar
    Köpek balığı yüzgeci anten
    8 yönlü elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğu
    6 yönlü ayarlanabilir ön yolcu koltuğu
    4 yönlü elektrikli ayarlanabilir bel desteği (sürücü ve ön yolcu)
    Sürücü koltuğu yükseklik ayarı (elektrikli)
    Arka yan cam perdeleri
    Touchpad
    8’’ (20 cm) Renkli Sürücü Bilgi Ekranı (sürücü tarafı)
    IntelliLink Touch R700 Bilgi ve Eğlence Sistemi (8’’ Dokunmatik Renkli Ekran)
    SD Kart Okuyucu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metomurti

    quote:

    Orijinalden alıntı: opelli

    quote:

    Orijinalden alıntı: metomurti

    Bugün Cosmo sunu inceledim. 245 45 18 lastikler ve jantlar acayip hoşuma gitti. Gemi gibi araba işte. Cosmo donanım gırtlak. Ekranlar muazzam. Anahtarsız çalıştırma güzel. Touch pad ilginç. Alt tarafta egsoz boruları yine sarkık ama daha az gözüküyor. Koltuklar fena değil ama lansmandaki sarı deri olanlarla alakası yok. Onlar çok iyiydi. Plakası olmadığı için test edemedim. Yarına artık. Tam uzun yolda konfor arabası işte.

    cosmo fiyatı nekadarki,anahtar teslim kampanyalı 73 diyolar ama o eski fiyat değilmiydi ?

    84 bin dedi satış temsilzcisi. 1.4 160 bg dsg highline passat ın 95400 olduğu günümüzde aracın fiyat iyi kalıyor onun yanında. Ayrıca Cosmo donanımda adamlar yine doldurmuş tabii.

    Anladım.opelin sitesinde cosmo 81 bin küsür,ama kampanyalı 73 bin yazıyo,demekki kampanyasız fiyatı söylemiş,neyse kısmetse alınır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi opelli -- 22 Ekim 2013; 17:56:59 >




  • opelli O kullanıcısına yanıt
    bu cosmo 71 bin e filan alınmaz hayatta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    bu cosmo 71 bin e filan alınmaz hayatta

    Katılıyorum. 80 in altına cosmo almayı düşünmek hayalden öteye geçmez bence.
  • metomurti M kullanıcısına yanıt
    Bu donanım li passati almaya gitsen 100 sen aşağı olmaz tam bilmiyorum ama passat fiyatları ni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    bu cosmo 71 bin e filan alınmaz hayatta

    geçen sene full cosmo 74 bin tl y di,adamla pazarlık yaptık listedeki fiyata bırakmıştı,ozaman kampanyasız 74 bin tl den kampanyalı 68 bin tl ye inmişti,yani imkanı yok 83 e alan olmaz,gider bmw veya mersedes alır adam,şu an piyasada kıyasıya bi yarış var,kapmanya üstüne kampanya yapan firmalar var,opel o fiyattan cosmoyu satarsa valla helal olsun derim.2 hafta önce opel baysini aramıştım,dedim insignialar ne durumda fiyat olarak,beyfendi geçenseneki fiyatlarımız devam ediyo ama elimizde insignia sedan kalmadı,yenileri ekim sonu gibi gelecek ama kampanyalar hala devam ediyo demişti,eski fiyatlardan satışa sunucağız demişti,bakalım görcez haftaya.Adamlar insigniaya sadece makyaj attı,kokpit falan sadeşleşti,ek olarak bi dokunmatik ekranı var.Dokunmatik ekranı var diye 83 bin tl etmez o araba.10 bin tl mi ediyo dokunmatik ekranlar.Diğer özellikleri yine aynı,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi opelli -- 22 Ekim 2013; 22:09:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metomurti

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    bu cosmo 71 bin e filan alınmaz hayatta

    Katılıyorum. 80 in altına cosmo almayı düşünmek hayalden öteye geçmez bence.

    servisle anlaştım cosmoyu 74 bine bıraktı şimdiden hayırlı olsun,sakına 83 müş 84 müş diye aldanmayın dayanın indirim yaptırın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yayamaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: metomurti

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    bu cosmo 71 bin e filan alınmaz hayatta

    Katılıyorum. 80 in altına cosmo almayı düşünmek hayalden öteye geçmez bence.

    servisle anlaştım cosmoyu 74 bine bıraktı şimdiden hayırlı olsun,sakına 83 müş 84 müş diye aldanmayın dayanın indirim yaptırın

    hayırlı olsun.nakit mi aldın hocam ????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: opelli

    quote:

    Orijinalden alıntı: yayamaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: metomurti

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    bu cosmo 71 bin e filan alınmaz hayatta

    Katılıyorum. 80 in altına cosmo almayı düşünmek hayalden öteye geçmez bence.

    servisle anlaştım cosmoyu 74 bine bıraktı şimdiden hayırlı olsun,sakına 83 müş 84 müş diye aldanmayın dayanın indirim yaptırın

    hayırlı olsun.nakit mi aldın hocam ????

    Evet nakit keş para,zaten adamlar 73 e bile razı, işte naz yapıyalar ,liste fiyatlarını takip edin,opel yıllardır gerçek fiyatlarından yükset tutup kampanya yapıyoz ayağına yatıyolar,tutturabildiklerine haşırrttttttt,ses geldi biyerden :D.Herifler bayi olarak yıllık satış rakamlarını tutturmak zorunda,kar amacı gütmüyolar,mesla merkezden emir geliyo bu yıl 80 adet satmak zorundasın diye dikte ettiriyolar,o yüzden haa deyince 83-84 bin tl vermeyin yazık günah o paraya




  • Haaa şunu belirteyim,artık 1.6 170 hp li motorlarda otomatik vites seçeneği var,ozaman 82 83 bin tl eder,benimki manuel fites
  • yayamaj Y kullanıcısına yanıt
    valla gayet iyi bence bu donanıma bu şekil ve karizmaya o fiat mükemmel dahada ötesini bilmem imse passata dönüp bakmıyor ama insignia ya herkes bakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahimavci

    valla gayet iyi bence bu donanıma bu şekil ve karizmaya o fiat mükemmel dahada ötesini bilmem imse passata dönüp bakmıyor ama insignia ya herkes bakıyor

    geçen sene passat bluemotion dizel araç ve opel insignia 140hp nin test sürüşlerini yapmıştım,abi pasat kalas gibi araç,1 tur attım araçla tam bayinin oto parkına girecem kamyon sağımdan yanaştı,dedim sollayım, bastım gaza gitmiyo,araçta çok hantal ve araçta rahatsız edici bagaj sesi vardı,sanki boş bi teneke varmış gibiydi arkada,uğultulu bi ses geliyodu,görsel olarak zaten yerlerde , birtek artısı var 2.el de opel kadar değer kaybetmiyo,alırsanız sırf bu yüzden alın.albenisi sıfır,sürüş konforouymuş ,bilmemneymiş hikaye.İnsigniaya gelince,kontağı çevirin gaza basın bir daha araçtan inmiyceksiniz,sadece bunu derim ,gerisini siz düşünün ve hayal edin,bir yönünden çok rahatsız oldum,gözler hep üzerinizde,arabaya kocaman bir nazar boncuğu takın..




  • opelli O kullanıcısına yanıt
    bilmiyorum passatı kalite olarak eleştirmek istemiyorum pek çünkü passatım olmadı ve yeni kasaya binmedim hiç ben sadece fiyat olarak eleştiriyorum satılıyor diye fiyatı ne olursa olsun millet koşuyor passata
  • 10000 tl indirim aldım diyen arkadaşı duyunca bugün ankara reis opel bayisine gittim. Yeni insignia 1.6 at cosmo modelinin fiyatı 82500 idi. Ancak 82000 yaparım dedi. 10000 indirim alan arkadaş çok marifetliymıiş doğrusu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.