Şimdi Ara

Opel Insignia 2.0 CDTI Hakkında Sorularım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
73.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar muhtemelen soracağım sorular önceden sorulmuştur ama tek tek araştırmaktan yoruldum burdan sorim

    2.0 CDTI opel insignia 2011 model almayı düşünüyorum.

    Soracaklarım şunlar
    - Yakıt tüketim değerleri harbiden nedir herkes 8-9 litre yakar diyor ama youtube da baktığımda çoğu kişinin yakıt tüketim değeri 6.8 civarı ?
    - Aracın 130 ve 160 hp modellerini bi türlü çözemedim anlamadım 2011 model insigniaların bazılarında 130 bazılarında 160 yazıyor bunu anlamanın kolay yolu varmıdır ?
    - Aracı 130 hp olarak alsam chip taktırsam 170 hp civarı performans için ve yakıt için iyi bi geridönüş sağlar mı bana ?
    - Piyasası neden 50-55 bin tl civarında bu arabanın muadilleri 60 bin bandında
    - Bugün 50 bin TL ye alsam aracı 3 yılda çok fazla değer kaybeder mi sizce.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Insignia 2.0 CDTI Hakkında Soruların

    Insignia 2.0 CDTI modelinin kronik sorunları ve kullanıcı yorumları, potansiyel alıcılar için önemli konulardır.

    Bazı kullanıcılar, Opel Insignia 2.0 CDTI modelinde zamanlama zinciri sorunları bildirmiştir. Bu sorun, motorun ciddi şekilde hasar görmesine neden olabilir.

    Diğer bildirilen sorunlar arasında turbo arızası, DPF (Dizel Partikül Filtresi) sorunları ve elektriksel sorunlar yer almaktadır.

    Insignia 2.0 CDTI Cosmo yorumları, genellikle modelin konforlu sürüşü, verimli yakıt tüketimi ve şık tasarımı hakkında olumludur. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar kronik sorunlar hakkında endişe duymaktadır.

    Opel Insignia 2011 2.0 CDTI Edition yorumları da benzer sorunlar bildirmektedir. Zamanlama zinciri sorunları ve turbo arızaları, bu modelle ilgili en yaygın şikayetler arasındadır.

    Bir Opel Insignia 2.0 CDTI satın almayı düşünüyorsanız, potansiyel sorunların farkında olmanız ve bir uzmana danışmanız önemlidir. Bu model, güçlü performansı ve şık tasarımıyla cazip bir seçenek olsa da, kronik sorunlar nedeniyle bazı riskler taşımaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Birde mümkünse araç hakkında genel görüşleriniz ama 1.6 turbo olan vs değil 2.0 cdti versiyonu için genel görüşleriniz nelerdir ?
  • Insignia'lar ağır araçlar. Üstüne 2 L motor ve tork konvertörlü şanzıman olunca, bir de kullanıcı aracın hakkını biraz verince 8 litrenin üstüne çıkması normal. Uslu giderseniz de 7 L yakar. Bu araçtan hafif bir C sınıfı ve küçük motor performansı beklemeyin.

    Motorlar hep 2 L ama güçlerinin 130, 160 ve 195 beygirlik versiyonları var. 130 olanlar düşük donanım seviyesiyle satıldılar. Görece olarak ucuz olmalarını sebebi bu olabilir. Ancak bu araca yakışan Cosmo donanım ve 160 beygirlik versiyondur. 195 beygirlikler ise çift turboludur ve BiTurbo olarak geçer. Az sayıda satıldılar diye biliyorum.

    Düşük donanım -ki D sınıfının düşük donanımı bile doludur- size yetecekse pek tabi 130 beygirlik alınıp üstünde oynama yapılabilir. Uslu giderseniz yakıttan olumlu geri dönüş alabilirsiniz ama gücün hakkını verirseniz bunu beklemeyin.




  • Teşekkür ederim cevap için hocam yakıt problemim yok aslında ama arabanın piyasası beni acayip kuşkulandırıyor 2.0 bi arabaya binince ben 9-10 lt yakıtı gözden çıkarırım. Belkide piyasasının düşük olması 2.0 lt nin vergilendirilme politikası olabilir lakin bu yıl 7-11 yıl dilimine girdiği için muhtemelen piyasası artabilir diye düşünmekteyim.
  • Bende bugün 130 hp 2011 araca baktım. Sürdüm. Performans iyiydi. Araç benim Civic ten sonra oldukça sessiz geldi. Araçta sadece bir çamurluk değişmiş. Başka boya kaza yok. Fiyat 61 olacak büyük ihtimal. Km 79 K. Ama ön park sensörü çalışmıyor sanırım. Düğmesine bastık yanaştım bir ses gelmedi. Başka neleri kontrol ettirmeliyiz. Şanzıman yağı 60 bin km de değiştirilmeli mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alt donanımda ön park sensörü olmayabilir, emin değilim. Şanzıman yağında ise her kafadan farklı bir ses çıkıyor. Şahsi fikrim çalışan bir makinenin/düzeneğin yağının değişmemesi saçmalıktır, ömrü kısaltır. Değişim süresini bilmiyorum.
  • MaSaFeL M kullanıcısına yanıt
    Ön park sensörü var. İçerde düğmesi de var tampon da sensörler de var ama çalışmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160 beygir motorlusunu kullanıyorum.Uzun yol ağırlıklı kullanacaksanız rahat ve oturaklı bir arabadır.Ancak şehir içinde gerçekten çok keyifsiz bir araç.Ağır direksiyon,traktörden bozma motor sesi ve tork dağılımının dengesiz olması durumları var.
    Yakıt tüketimi dur kalk trafikte üzebiliyor ancak şehirlerarası kullanımda ekonomik denilebilir.
    160 hp modelleri arka tampondaki belirgin eksos çıkışlarından ayırt edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herhalde bu arabadan kimse memnun değil e60 520d 2007 model daha mantıklı galiba seçeneklerim arasında ikisi var. Şuan 330coupe e46 kasaya biniyorum Insignia aldığımda beni üzer mi bu araba ?

    Ben sorun çıkarmıyan temiz konforlu bastım mı giden birazda az yakan. (Az yakmaktan kastım 1.5 dci motorlu dandik arabaların tüketimleri değil) 8 ile 10 litre arası yakan bi araba düşünüyorum ama insignia nın piyasası beni çok şüphelendiriyor sanki arabada bi sorun varmış kimse memnun değilmiş gibi.
    Birde satcağım dediğimde hemen satabilceğim bi araba arıyorum bmw öyle bi araba ilana koydum 20 kişi aradı 2 günde.


    Şöyle düşünün 2004 model 530d e60 kasa bile 60 bin liradan başlıyor 520d ise 2005 model yine 60 binliradan ölüsü başlıyor bu arabanın 2012 modeli 55 bin liradan en temizini bulabiliyorum. bmw ler ise en aşşa 250 bin km yapmış arabalar hep ?
    Bu kadar mı kötü bu araba ki piyasası 45 bin tl den başlıyor. Ben bi arabayı ölçerken fiyatlarını çok dikkate alırım tutulmayan sorunlu bi arabayı almakta istemiyorum.
    Ne diyorsunuz ?

    e60 520d 200 binde ki 2007 model bi araba mı
    yoksa 100 binde insignia cosmo 2.0 cdti mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NakeBenihime -- 4 Temmuz 2016; 13:20:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NakeBenihime

    Herhalde bu arabadan kimse memnun değil e60 520d 2007 model daha mantıklı galiba seçeneklerim arasında ikisi var. Şuan 330coupe e46 kasaya biniyorum Insignia aldığımda beni üzer mi bu araba ?

    Ben sorun çıkarmıyan temiz konforlu bastım mı giden birazda az yakan. (Az yakmaktan kastım 1.5 dci motorlu dandik arabaların tüketimleri değil) 8 ile 10 litre arası yakan bi araba düşünüyorum ama insignia nın piyasası beni çok şüphelendiriyor sanki arabada bi sorun varmış kimse memnun değilmiş gibi.
    Birde satcağım dediğimde hemen satabilceğim bi araba arıyorum bmw öyle bi araba ilana koydum 20 kişi aradı 2 günde.


    Şöyle düşünün 2004 model 530d e60 kasa bile 60 bin liradan başlıyor 520d ise 2005 model yine 60 binliradan ölüsü başlıyor bu arabanın 2012 modeli 55 bin liradan en temizini bulabiliyorum. bmw ler ise en aşşa 250 bin km yapmış arabalar hep ?
    Bu kadar mı kötü bu araba ki piyasası 45 bin tl den başlıyor. Ben bi arabayı ölçerken fiyatlarını çok dikkate alırım tutulmayan sorunlu bi arabayı almakta istemiyorum.
    Ne diyorsunuz ?

    e60 520d 200 binde ki 2007 model bi araba mı
    yoksa 100 binde insignia cosmo 2.0 cdti mı ?

    Hocam kıyaslamada hata yapıyorsunuz. İnsignia sıfırı 120-130 dan başlarken 5.20-5.30 lar 250-280 bin den başlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NakeBenihime

    Arkadaşlar muhtemelen soracağım sorular önceden sorulmuştur ama tek tek araştırmaktan yoruldum burdan sorim

    2.0 CDTI opel insignia 2011 model almayı düşünüyorum.

    Soracaklarım şunlar
    - Yakıt tüketim değerleri harbiden nedir herkes 8-9 litre yakar diyor ama youtube da baktığımda çoğu kişinin yakıt tüketim değeri 6.8 civarı ?
    - Aracın 130 ve 160 hp modellerini bi türlü çözemedim anlamadım 2011 model insigniaların bazılarında 130 bazılarında 160 yazıyor bunu anlamanın kolay yolu varmıdır ?
    - Aracı 130 hp olarak alsam chip taktırsam 170 hp civarı performans için ve yakıt için iyi bi geridönüş sağlar mı bana ?
    - Piyasası neden 50-55 bin tl civarında bu arabanın muadilleri 60 bin bandında
    - Bugün 50 bin TL ye alsam aracı 3 yılda çok fazla değer kaybeder mi sizce.

    İyi günler şimdi gördüm 2011 2.0 cdti 130 luk kullanıcısıyım
    Arabanın piyasasının biraz düşük olması tamemen vergiden diye düşünüyorum zaten opel artık vergiden dolayı 1.6 ya önem verdi araç 8.9 yakıyor rahat kullanıcıysanız 130 luk active select şanzıman var ben memnunun araç donanım olarak edition ve cosmo var cosmo daha iyi ama edition da eksik yok diyebilirim aynı dolulukta passat arasanız 65 70 e alınır insigniada 55 65 arası değişiyor
    Performans olarak memnunum 1 den 2 ye gecerken vites anca hissedersiniz onun dışında şanzıman da iyi dediğim gibi yıllık vergi fazla ama 2011 alırsanız 1 sene sonra alt vergiye inecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben yeni aldım edition elegance 2009 128bin de 3 parça boya fiyati sanırım baya iyi denk getirdim 44k ya. Biraz sert araba motor sogukken çok gürültülü ama içeri çok motor sesi almıyor vites geçişleri hiç hissettirmiyor 130hp motor çok yeterli ama öyle mükemmel bir performansı yok ama iyi çekiyor. Ortalamam 9.4 şu an ama ben basıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    Ben yeni aldım edition elegance 2009 128bin de 3 parça boya fiyati sanırım baya iyi denk getirdim 44k ya. Biraz sert araba motor sogukken çok gürültülü ama içeri çok motor sesi almıyor vites geçişleri hiç hissettirmiyor 130hp motor çok yeterli ama öyle mükemmel bir performansı yok ama iyi çekiyor. Ortalamam 9.4 şu an ama ben basıyorum

    Hocam araçtan memnun mısınız kronik sorunu vs vat mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben arabayı sattım nakit ihtiyacı dolayısıyla ama her gün arıyorum desem yeridir çok memnundum. Kronik sorun olarak yaptığım tek masraf plastik bi parçadan çatlak dolayısıyla soğutma suyu kaçırıyordu servis kronik olduğunu söyledi sanayide eski bir opel servis ustasına 1100tl ye yaptırdım. Onun haricinde hiç sıkıntı çıkarmadı. Eğer düşünüyorsanız 160hp cosmo alırsanız cok daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meganers kullanıcısına yanıt
    "plastik bi parçadan çatlak dolayısıyla soğutma suyu kaçırıyordu"

    Bunu biraz açar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaSaFeL

    "plastik bi parçadan çatlak dolayısıyla soğutma suyu kaçırıyordu"

    Bunu biraz açar mısınız?

    EGR valfi sanırım bu parça, benim araçta da oldu. 150-200 liralık bir masraf ve kronik bir sorun, 4-5 yılda bir değişir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaSaFeL

    "plastik bi parçadan çatlak dolayısıyla soğutma suyu kaçırıyordu"

    Bunu biraz açar mısınız?

    EGR soğutucusu plastik olduğu için çatlayabiliyor. Ama olacak diye bir kaide yok. Olma ihtimali var. Ben 26bin km'dir kullanıyorum. Aracım şu anda 82 binde. Sıkıntım yok mesela.

    Fakat arkadaş 1100liraya baya pahalıya yaptırmış.
  • Arkadaşlar benimde 2011 model 2.0 CDTI COSMO Opel İnsignia aracım var. Alalı yaklaşık olarak 7 Ay oldu. Aracın tüm bakımları zamanında yapılmasına rağmen 146.262 km'de olduğu sırada kırmızı yağ lambası yandı. Aracı çekici ile götürmeme rağmen aracın motorunun yatak sardığı ve blokların gittiği söylendi. Bundan dolayı 0 sandık motor taktırmak zorunda kaldım. Opel İnsignia her ne kadar sürüş keyfi bakımından oldukça güzel araba olmasına rağmen aracın teknik sorunları oldukça fazla. Bu seferde ABS lambası yandı. ABS Sensör kablosu değişmesine rağmen halen yandı. Bunun üzerine detaylı inceleme neticesinde ABS Beyni değişmesi gerektiği söylendi. ABS Beyninin orjinal sıfır fiyatı ise 6.000,00-TL bunun yerine çıkma beyin takdırdım. Size önerim öncelikli olarak OPEL grubundan uzak durmanız ama yine de almak istiyorsanız 1.6 Motorlu İnsignia almanızı öneririm. İnsignialarda 2.0 motorda sorunların kronik olduğunu öğrendim. Benim 30.000,00-TL gitti. Sizin gitmesin.




  • Geçmiş olsun. Eski üretim 2.0 dizellerde yağ pompası yetersizliği bilinen bir gerçektir. Opel de bunu farkederek önce parça revizyonuna sonra da motor revizyonuna gitti. Sanırım sizin aracın eski sahibi pek araçla ilgilenmemiş. Belki de nasılsa sorun çıkmadı diye umursamamış ama 100 bin km sonrasında ilgili parça değişimi yapılmamış motorlar saatli bombadır malesef.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.