Şimdi Ara

2014 YENİ MODEL İNSİGNİA ALANLAR BURAYA GELSİN (258. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.209
Cevap
38
Favori
317.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 256257258259260
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim cevaplar için arkadaşlar.

    Yazlık lastik konusunda hassasım ve favorim her zaman Pirelli olmuştur ancak kış lastiğinde, kendi şartlarım(kışın uzun yola çıkmam ve süratli kullanmam) doğrultusunda kaliteyi biraz düşürüyorum açıkcası. Önceden de Kumho kullanmıştım ama bu kadar belirgin bir hissiyat değişikliği olmamıştı. 34 bacınç nasıl sizce?
  • Önler 34-35, arkalar 32-33 kullanıyorum ben genelde. Kapı içindeki tabloda da zaten önlerin 2-3 PSI daha yüksek olması tavsiye ediliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemre8760

    Aynen hocam o 48 bin km yapan bridgestone sıfır dunlop tan hem konforluydu hem yol tutuşu daha sağlamdı yani ucuz etten yahni olmuyor. Kalite her zaman kalitedir zaten ben o kadar lastik kullandım hiç birinde bridgestone den gördüğüm randımanı görmedim.

    hocam dunlop yüksek kaliteli lastik markaların hepsinden daha kalitelidir diye biliyorum yada yanlış biliyorum
  • msmart M kullanıcısına yanıt
    Doğru biliyorsun normalde öyleydi ama son yıllarda nasıl olduysa artık vasat lastikler üretiyor. Falkenke aynı yerde üretiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leonheart07 kullanıcısına yanıt
    Bence 32 iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msmart


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemre8760

    Aynen hocam o 48 bin km yapan bridgestone sıfır dunlop tan hem konforluydu hem yol tutuşu daha sağlamdı yani ucuz etten yahni olmuyor. Kalite her zaman kalitedir zaten ben o kadar lastik kullandım hiç birinde bridgestone den gördüğüm randımanı görmedim.

    hocam dunlop yüksek kaliteli lastik markaların hepsinden daha kalitelidir diye biliyorum yada yanlış biliyorum

    Yüksek kaliteli markalardan iyi değildi, onlar gibiydi.
  • Sağ olasın hocam. Olmadı biraz basıncı düşüreyim, bir de öyle deneyim
  • arkadaslar 2011 model edition elegance 10.000 kmde bir baskı balata degıstırıyorum psıkolojım bozuldu turlu turlu araba kullandım bu arada araba 1.6t 180 hp modelidir bana mı denk geldı yoksa kronık sorun mudur ?
  • TheQ7 T kullanıcısına yanıt
    Baskı balata çok debriyaj kullanmanın harici 10 binde bitmesi imkansızdır yada sürekli pati yapmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sabahları erken saatte, çok soğuk havalarda(Ankara'da yaşıyorum ) araba, anahtarı algılamıyor. Kapıları anahtarın tuşundan açamıyorum ve kapı kolundaki manuel giriş kısmından kapıları açıyorum bu sefer de alarm çalmaya başlıyor(bu kısım ayrı bir rezillik). Arabanın içine biniyorum arabayı çalıştıramıyorum. dakikalarca deneme yaptıktan sonra anca araba çalışıyor. Bu durum sadece çok soğuk sabahlarda oluşuyor. Aküden şüphelendim, servise gittim aküden olmama ihtimali yüksek, bize akşamdan arabayı bırakmanız ve sabah durumu incelememiz lazım dediler. Bu durumu yaşayan oldu mu? Gelecek hafta arabayı servise bırakmayı düşünüyorum. 2013 model, makyajlı kasa aracım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de garaj kumandası çok sıcak veya çok soğuk havalarda çalışmıyor. Sanırım iletkenlerle ilgili. Anahtarınızı bir de kolçağın içindeki yuvaya takarak denemenizi öneririm. İç anten oradaymış. Orada da sıkıntı yaparsa servise gittiğinizde elinizde daha fazla veri olmuş olur.

    Tabi bunları pil tazedir diye yazıyorum. Hiç kullanmadığım yedek anahtarın bile pili yaklaşık 4 yılda boşalmıştı.
  • Geçen akşam aracı kapı üzerindeki tuştan açar açmaz alarm devreye girdi bir türlü susturamadım ambulans gibi bağıra bağıra gittik.Sonrasında ekranda lastik konumları bilinmiyor hatası verdi.Daha önce başına gelen oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaleli-ati

    Geçen akşam aracı kapı üzerindeki tuştan açar açmaz alarm devreye girdi bir türlü susturamadım ambulans gibi bağıra bağıra gittik.Sonrasında ekranda lastik konumları bilinmiyor hatası verdi.Daha önce başına gelen oldu mu?

    Başıma geldi, anahtar pilinin bitmesi olayı. Serviste bilgisayara bağlandığında bile çıkıyor. Pili değiştirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaleli-ati

    Geçen akşam aracı kapı üzerindeki tuştan açar açmaz alarm devreye girdi bir türlü susturamadım ambulans gibi bağıra bağıra gittik.Sonrasında ekranda lastik konumları bilinmiyor hatası verdi.Daha önce başına gelen oldu mu?

    Benim başıma gelen olay işte hocam. Benim aracın da pili bitiyor olabilir bu durumda. Ben de pilleri bir değiştireyim olmadı
  • MaSaFeL M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam cevap için
  • Arkadaşlar olmadık elektronik hata mesajları alıyorsanız, alarmınız durduk yere ötüyorsa vb. bir sorun var ve araçta her şey normalse; kumanda pilinizden şüpheliyseniz kumanda pilini değiştirin ve orta konsolda, anahtarın konması gereken bölüme koyarak aracı 1-2 kez çalıştırıp stop edin. Düzelmezse akü kutup başını sökün, tekrar takın. Bu 2 çözüm çoğu zaman işe yarıyor.

    Benim seyir halindeyken multimedya ekranım kapanmaya (altındaki ışıklar sönmeye) başladı, 1 sn kapalı kalıp tekrar açılıyor, 10-15 sn sonra durum tekrarlıyordu. Servise götürdüm, servis yazılım güncellemesi ile çözülmezse büyük masraf açacağını söyledi... Beklerken pili değiştirdim (pil serviste 20 lira, dışarıda o paraya 20 tane alırsınız, dolayısıyla servisten almayın) yine düzelmedi. Öğle molası saati gelmişti, moladan sonra gelmek üzere anahtarı orta konsoldaki bölüme koyarak servisten çıktım, yemek yemek için bir yerde durdum ve tekrar kontrol ettiğimde düzelmişti. O gün bugündür bir sıkıntı yok.




  • Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.Yarın için servis randevusu almıştım önceliğim ekrandaki lastik durum algılayamıyor ikazını yok etmek.Pilleride bu arada değiştirsem iyi olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Arkadaşlar sabahları erken saatte, çok soğuk havalarda(Ankara'da yaşıyorum ) araba, anahtarı algılamıyor. Kapıları anahtarın tuşundan açamıyorum ve kapı kolundaki manuel giriş kısmından kapıları açıyorum bu sefer de alarm çalmaya başlıyor(bu kısım ayrı bir rezillik). Arabanın içine biniyorum arabayı çalıştıramıyorum. dakikalarca deneme yaptıktan sonra anca araba çalışıyor. Bu durum sadece çok soğuk sabahlarda oluşuyor. Aküden şüphelendim, servise gittim aküden olmama ihtimali yüksek, bize akşamdan arabayı bırakmanız ve sabah durumu incelememiz lazım dediler. Bu durumu yaşayan oldu mu? Gelecek hafta arabayı servise bırakmayı düşünüyorum. 2013 model, makyajlı kasa aracım.

    İnternetten sipraiş ettiğim Panasonic 2032 pil ile sıkıntım çözüldü. Yardımcı olan arkadaşlara da tekrar teşekkürler




  • Merhaba değerli forum üyeleri.
    2015 model makyajlı 1.4 turbo edition elegance insignia sahibiyim son 2 aydır. Son 2 gün dür ilk çalıştırmada araç geç marş alıyor soğuk ken genelde 1-2 tur da çalışan araç 3-4 tür kontak yaparak çalışıyor start stop tuşu na herzamanki gibi basmaktayım. Bunun gibi bir sorunla karşılaşan oldumu acaba kullanıcılarda sormak istedim yardımlarınız için teşekkürler selamlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otorite54

    Merhaba değerli forum üyeleri.
    2015 model makyajlı 1.4 turbo edition elegance insignia sahibiyim son 2 aydır. Son 2 gün dür ilk çalıştırmada araç geç marş alıyor soğuk ken genelde 1-2 tur da çalışan araç 3-4 tür kontak yaparak çalışıyor start stop tuşu na herzamanki gibi basmaktayım. Bunun gibi bir sorunla karşılaşan oldumu acaba kullanıcılarda sormak istedim yardımlarınız için teşekkürler selamlar.

    soğuk memlekette yaşıyorsan araç lpg li ise normal dir
    motor 1.4 olunca daha fazla detay gerekli yorum yapabilmemiz için
    şimdilik bu kadar
  • 
Sayfa: önceki 256257258259260
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.