Şimdi Ara

2014 YENİ MODEL İNSİGNİA ALANLAR BURAYA GELSİN (256. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.209
Cevap
38
Favori
317.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sizin Insignia nız da çok benzin seçiyor mu?!



    Ankara çıkışında Opet ten doldurduğum depo ile Akçay a gelip aynı depo ile epey de gezdim, sonunda Petrol Ofisi nden benzin alınca birkaç km sonra üst devirlerde çekiş ve peşine tüketim karakterinde bozulma oldu.

    Opet varken motor sessiz ve gaza anında tepki verirken şimdi özellikle kalkışlar sanki yarım debriyaj yaparmış gibi ağır ağır..



    Diğer kullandığım araçlarda bu kadar fark olmuyor bu durumu sevmiyorum açıkcası.


    Ben böyle bir durum hissetmedim, çünkü -şanzıman ve gaz pedalının hissizliği sağ olsun- zaten araç çoğu durumda kafasına göre hızlanıyor.




  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    :))



    Neyse ki dünden itibaren bu durum düzeldi, sanırım yoğun nemli sıcak hava + yeni yakıt vs derken motor ecusu yeni ateşleme ayarları yapmak için biraz zamana ihtiyaç duyuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ortay

    Merhaba,2016 model 1.6 t 170 lik aracım var.ön göğüsten çıtır çıtır ses geliyor kasise girdiğimde.servise sordum sıcak soğuk farklılığından kaynaklandığını söyledi.Göğüse multimedya kısmına bastırdığımda ses geliyor.Bu sorunu yaşayan başka arkadaşlar varmı?

    Tam da müşteriyi sallayan servislerden duyulacak bir cevap vermişler!

    Insignia ların orta konsolları çok parçalı dekor plastikleri yüzünden malesef bazı rakiplerinden daha fazla çıtırtıya neden olabiliyor, iyi yanları ise bu rakiplerinin çoğunun kapıları - alt takımlarının makyajlı Insignia dan sesli olabilmesi.
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Arabadan çok memnunum,Skoda Octavia 2016 modeli bu sebeple satmıştım.çözümü buldum,silikon sprey 😀 sadece tek merak ettiğim diğer insignia larda da aynı sıkıntı varmı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben henüz çıtırtı duymaya başlamadım. Aracım 2013 üretimi. Şimdi dikkat etsem belki duyarım, o zaman da moralim bozulur :(
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    wolfien W kullanıcısına yanıt
    Benzin seçiyor mu anlayamadım ama hava şartlarından oldukça etkileniyor.

    Şanzıman hissizliğinin ise çözümü manuel şanzıman. :D SIDI motoru tüm esnekliğiyle kullanabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ortay

    Arabadan çok memnunum,Skoda Octavia 2016 modeli bu sebeple satmıştım.çözümü buldum,silikon sprey 😀 sadece tek merak ettiğim diğer insignia larda da aynı sıkıntı varmı?

    Çıtırtıdan kaçış yok, çok az da olsa gene de çıtırtı yapan oldukça pahalı araçlar da kullanıyorum emin olun :)

    En yakın rakiplerden misal Passat; yakın arkdaşım geçtiğimiz kış aldı, Insigna daki gibi konsoldan ziyade kapılardan tıkırtılar geliyor ve dahası alt takımı yol pürüzlerinde hayli sesli çalışıyor, lokur lokur.


    Silikon sprey pratik bir çözümdür ama etkisi kalıcı değildir en iyisi duymazdan gelin zaten öyle aşırı bir ses de duyamazsınız.

    Annem de 2016 Yeti var, onda da az da olsa ses var test ettiğim henüz 904km deki Kodiaq daki gibi çıtırtıdan dile gelecek kadar da çok değil!


    Çok zarif ve güvenli araçlar, güle güle kullanalım hepimiz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaSaFeL

    Benzin seçiyor mu anlayamadım ama hava şartlarından oldukça etkileniyor.

    Şanzıman hissizliğinin ise çözümü manuel şanzıman. :D SIDI motoru tüm esnekliğiyle kullanabiliyorsunuz.

    Yok hocam varsın hissiz olsun, yaklaşık 15 sene manuel şanzımanlı araçlar kullandım ve artık bıktım. Ayrıca daha önce manuel dizel aracım vardı; onda da bazen insan vites düşürmeye üşeniyor ve "toplar" diye bekliyor ama araç toplamazsa aynı sıkıntı yaşanıyor.

    Bu arada şanzıman hissizliğine bulduğum çözüm gaza yüklenmelerde kesinlikle ani hareket etmemek, yavaşça yüklendiğinizde daha doğru tepkiler veriyor ve daha iyi hızlanma sağlıyor.
  • 2015 Model Ağustos teslim 17.000 kmde 1.6 SIDI AT6 cosmo+ stil paket aracım var. ön göğüsten cam önündeki siyah kaplamadan, ekran etrafındaki parlak siyah parçalardan, koltuk arasındaki konsolun çoğu yerinden, vites topuzunun etrafındaki parlak parçaya dokununca, klima kumandalarının olduğu bölüme dokununca ve fren ve hızlanmalarda sürekli çıtırtı geliyor. Şahin dahil kullanmış olduğum hiçbir araçta bu kadar çıtırtıyla karşılaşmamıştım. Tıkırtı yapıyor diye forumlarda okuyup seat almadım, tıkırtının kralında buldum kendimi :) Araç istanbul Avcılar ve Bakırköy civarında kullanılıyor, hiç kazası yok, kendim de gayet sakin kullanan, tümsekten/çukurdan kaçan, kaçış yoksa yavaş geçen ve Alman ortaklı bir OEM motor parçaları üreticisinde 6 yıldır Ar-ge müdürlüğü yapan bir makina yüksek mühendisiyim ve açıkça söyleyebilirim ki insignia malesef sınıfında ve diğer tüm sınıflarda çıtırtı/tıkırtı çıkartma konusunda lider :) Bundan önceki aracım 2002 Astra 2000 Edition'du 138.000 km'de sattım bu kadar tıkırtı yoktu. Sürücü koltuğum 3üncü kez ağustos başında serviste sökülecek, önce sırt kısmında rahatsız edici yaylanma sesleri vardı ilk bakımda onları giderdik ancak bir süredir köşeleri dönerken koltukta boşluk çok ciddi derecede hissediliyor ve tık diye bir ses ile oturduğum kısmı bir kaç milimetre hareket ediyor. Özellikle bir sağ bir sol dönüş yaptığım ara yollarda sürekli sağa sola gidip geliyorum. Ayrıca bagaj kapağı kilidim arıza yaptı ve geçen hafta garantiden değişti. Uzaktan kumandadan ve opel ambleminin altındaki düğmesinden açılmıyordu, açılırsa da kapanmıyordu. Özellikle avm'lere girdiğimde parça gelene kadar çektiğim sıkıntıyı bir ben bilirim. Eski Opelciyim ve Opeli severim ancak Opel'in kesinlikle eski kalitesi yok, 2 sene artı garanti yaptırmıştım, iyi ki de yaptırmışım bu hızla gidersek işimiz zor :) İnanmayan arkadaş olursa serviste yapılmış işlemlerin yetkili servis fişlerini gösterebilirim.

    Silikon sprayi daha önce de çok okumuştum özellikle vauxhall forumlarında würth spray ile çözüldüğünü anlatan çok yazı var ancak bir süre sonra geri döndüğünü ve daha kötü olduğunu söylüyorlar. Sebebi de silikon spray arada bir tabaka oluşturuyor ve bu tabakaya yapışan tozlar daha fazla sese sebep oluyormuş. Aslında birleşme yerlerine tutulan hava ile de problem çözülüyor da o havayı tutmak için aracı sürekli fabrika içine sokmak gerekir. Onun yerine bütün parçaları söküp aralarına bant yapıştıranlar var, o kesin çözüm oluyormuş. Ama bunun için konsolu parçalarına ayırmak gerekiyor da kim uğraşabilir öyle bir şey ile... Kısacası ben sıkıntılarla yaşamaya alıştım, umarım benden başka hiçkimse bu sıkıntıları yaşamaz...




  • Insignia forumunu da uzun süredir takip ediyorum, şöyle bir gözlemim var.

    Makyajsız kasalarda tıkırtı çok fazla (eşimin 2011 Insignia'sı bu tanıma uyuyor), makyajlı kasalarda 2013-14'lerde tıkırtı az/yok (benim 2013 Insignia'm da bu tanıma uyuyor) ancak 15-16 modellerde yeniden tıkırtı şikayetleri başlıyor. Sanırım 2015'de gelen bazı değişikliklerle birlikte (geri görüş kamerası vb) malzeme kalitesi biraz düşürülmüş.

    Genel olarak üstteki arkadaş haklı, maalesef bu tıkırtılar bu araca yakışmıyor. İnsanların yerin dibine soktuğu Peugeot markasının 207 modelini 65.000 km kullandık, ne tıkırtı ne de başka bir ses yoktu araçta.

    Bu arada benim araç sabah "Coolant level low" uyarısı verdi. Henüz 20.000 km'de, acaba arıza olmama ihtimali, normal bir su eksilmesi olma ihtimali var mı? Kesin arıza mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 25 Temmuz 2017; 10:44:46 >
  • Daha önce passat,golf,Octavia kullandım.onlarda da arkadaşların dediği gibi ses problemi var.hele Octavia yeni kasada ki 100 km den sonra gelen rüzgar sesi evlere şenlik.Garantiden kapı lastiklerinin hepsini değiştirmeme rağmen maalesef devam etti.Satıp insignia aldım.servisin cevabı ise kronik sorun dikiz aynalarının yapısından kaynaklandığını söyledi.milyon dolarlık AR-GE ne iş yapıyor çok merak ediyorum.Ama konfor ve kullanım zevki olarak insignia yı tek geçerim.birde şanzımanda vites geçişlerini hissettirmese mükemmel olacakmış.burda da DSG şanzıman farkı ortaya çıkıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enisselçuk -- 25 Temmuz 2017; 11:19:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayrıca geçen hafta yeni kasasını inceledim ama hayal kırıklığına uğradım.öncelikle motor aynı değişiklik Yok.arabanın iç kabin yüksekliğini alçaltmışlar çok basıl olmuş.bizde ki ferahlık bitmiş.ön göğüs ise basitleşmiş.araç uzadı diyorlar yalan,dingil mesafesi neredeyse aynı.dizel full olanına 190 bin tl fiyat koyduklarını görünce şaşkınlığımı satışta ki bayanda farkedip hak verdi :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araç 5cm kadar uzadı ama dingil mesafesi ciddi biçimde arttı; 2.73'den 2.83'e çıktı. 10cm kulağa az gelebilir ama bir segment fark yaratabilecek kadar büyük bir ölçü aslında.

    Yükseklikte ise 4.5cm'lik ciddi bir azalma var, bizim kasa bile çok ferah değilken yeni kasanın basık olmasına şaşırmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 25 Temmuz 2017; 11:27:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Insignia forumunu da uzun süredir takip ediyorum, şöyle bir gözlemim var.

    Makyajsız kasalarda tıkırtı çok fazla (eşimin 2011 Insignia'sı bu tanıma uyuyor), makyajlı kasalarda 2013-14'lerde tıkırtı az/yok (benim 2013 Insignia'm da bu tanıma uyuyor) ancak 15-16 modellerde yeniden tıkırtı şikayetleri başlıyor. Sanırım 2015'de gelen bazı değişikliklerle birlikte (geri görüş kamerası vb) malzeme kalitesi biraz düşürülmüş.

    Genel olarak üstteki arkadaş haklı, maalesef bu tıkırtılar bu araca yakışmıyor. İnsanların yerin dibine soktuğu Peugeot markasının 207 modelini 65.000 km kullandık, ne tıkırtı ne de başka bir ses yoktu araçta.

    Bu arada benim araç sabah "Coolant level low" uyarısı verdi. Henüz 20.000 km'de, acaba arıza olmama ihtimali, normal bir su eksilmesi olma ihtimali var mı? Kesin arıza mıdır?

    Eğer radyatör kapağını açmadıysanız (düzgün kapatılmamış olma ihtimali) normal şartlarda pek su eksiltmemesi gerekir, tabi 2-3 senedir su seviyesinin hiç kontrol edilmemiş olma ihtimalini saymıyorum. bir seneden kısa bir sürede çok su eksilttiyse büyük ihtimalle biryerde kaçak vardır. Bir hortum çatlamış olabilir vs. Motor bölümünü hiç yıkattınız mı? O tarz işlemlerde de hortum, kelepçe vs bağlantılara ufak zararlar gelebiliyor özellikle. Motor suyunu kontrol edin, gözünüz de hararette olsun, bence bir an önce kontrol ettirmekte fayda var nolur nolmaz. Hararet yükselirse kenara çekip klimayı çalıştırın, geçici süreliğine ekstra fan çalışıyor olması sebebiyle harareti düşürür.




  • Yanıt için teşekkürler.

    Dün mesaj attıktan sonra iş çıkışı kaputu açıp kontrol ettiğimde soğutma suyunda bir azalma olmadığını gördüm. Sanırım sensörde bir sıkıntı var.
  • 15 gündür bir sıkıntı yok, belki de zamanla azalmıştır. Araç son zamanlarda biraz yattı.
  • arkadaşlar şöyle sunrooflu cosmosunu satan kimse yok mu ya :) iki haftadır bakıyoruz bulamadık bi tane
  • Merhaba arkadaslar ilk el orjinal kozmik gri 2016 sport+ sonruuf +kış paketli 8000 km aracım satılık ilgilenen olursa mesaj yazabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet240 A kullanıcısına yanıt
    Ahmet bey ilan numarası varmı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlan vermedim çoook gereksiz soru soruyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 254255256257258
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.