Şimdi Ara

2014 YENİ MODEL İNSİGNİA ALANLAR BURAYA GELSİN (254. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.209
Cevap
38
Favori
317.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 252253254255256
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • msmart M kullanıcısına yanıt
    Tamamda anahtar_73 isimli arkadaşın iddiasına karşılık ben o yazıyı yazmıştım ki zaten söylediği zamanda gittiği yolu dizelle yapamaz düşüncesiyle araba benzinli mi dedim. Benim araç 1.6 cdti ben 206 yı gördüm önüme araba çıktı yavaşlamak zorunda kaldım yoksa denemek istediğim şey hız sabitlemede en son kaç yazacak ona bakacaktım sabitlemeyi 226 ya kadar çıkarttım ama frene basınca hepsi bozuldu bi dahada denemedim. Bence dizel bu hızı yaptıysa benzinli 210 u rahat yapar belki 220 yı zorlar bilmiyorum. Sizin teste gelince gaza bir daha basın tekrar deneyin çünkü 200 ü rahatlıkla yapıyor. Önü rampa olmasın yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemre8760

    Tamamda anahtar_73 isimli arkadaşın iddiasına karşılık ben o yazıyı yazmıştım ki zaten söylediği zamanda gittiği yolu dizelle yapamaz düşüncesiyle araba benzinli mi dedim. Benim araç 1.6 cdti ben 206 yı gördüm önüme araba çıktı yavaşlamak zorunda kaldım yoksa denemek istediğim şey hız sabitlemede en son kaç yazacak ona bakacaktım sabitlemeyi 226 ya kadar çıkarttım ama frene basınca hepsi bozuldu bi dahada denemedim. Bence dizel bu hızı yaptıysa benzinli 210 u rahat yapar belki 220 yı zorlar bilmiyorum. Sizin teste gelince gaza bir daha basın tekrar deneyin çünkü 200 ü rahatlıkla yapıyor. Önü rampa olmasın yeter.

    metaforik alıntıydı dostum
    ilgili topike istinaden senden alıntı yaptım
    dizeli bilmiyorum
    benzinli de durum son güncelleme sonrası dediğim gibi
    en güzel yanı dolu yada boş düz veya rampa
    güç kaybı yaşatmaması her zaman stabil




  • 430 değil 230 olacaktı haklısınız. Uyarı için teşekkürler. Yazarken hesap hatası yapmışım. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien


    quote:

    Orijinalden alıntı: msmart


    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Bende hem 1.6 SIDI hem de 2.0 CDTI Insignia var.

    1.6 SIDI bu konuda çok daha iyi olmakla birlikte, her iki araçta da gaza "aniden" yüklendiğimde kararsızlık olabiliyor. Bu durum aracı tanıdıkça aşılıyor, ancak yine de kararsızlık var. Özellikle CDTI araçta çok bariz kararsızlık var.

    dostum istersen bir servise kontrol ettir sanırım senin araçlarda bir sıkıntı var


    Benim araçların 2'sinde de şanzıman kararsızlık sorunu mu var? Üstelik araçların 1'i henüz 15.000 km'de iken?

    Kullandığım tüm Insignia'lar bu şekildeydi, active select hızlı vites geçişine sahip ancak performanslı kullanıma uygun değil. Tüm testlerde de bu durum dile getiriliyor. SIDI motorun roll konusundaki başarısında şanzımanın payı yok...

    Doğru.

    Active Select şanzıman normalde gayet iyi ancak tabiri caizse saniyelerin önem arzettiği sportif kullanımlarda - yarışlarda vs ağır kalıyor.

    Misal ben 7 ileri Dsg li Passat ve 8 ileri ZF li 5 serisi de kullanıyorum; Insignia nın 170Hp lik motoru ne kadar güçlü olursa olsun bu araçlarla performans olarak kıyaslayınca veya yarışınca Active Select şanzımanın net şekilde ağır vites değişmesi yüzünden Insignia nın zaman kaybettiğini görebiliyorum, ama dediğim gibi, perfromanslı kullanım/yarış dışında ben çok memnunum ki zaten milyonda bir uygun yol/trafik olduğunda arkadaşlarla gazlarım.




  • Bu arada bilgi olması açısından yazıyorum;
    Araçlarımızda kullanılan "Active Select" şanzımanlar birbirinden farklı. Örneğin benim araçlardan 2.0 CDTI'da Aisin üretimi şanzıman varken, makyajlı kasa 1.6T SIDI araçta farklı bir şanzıman var; henüz markasını öğrenemedim ama sanırım GM üretimi.
    İşte şanzıman kodları :
    2.0 CDTI : TRANS-AUTO 6 SPD AR A6-AF40 EL
    1.6 SIDI : TRANS-AUTO 6 SPD HMD X23FHD

    Bu arada esmerce'nin yazdıklarına katılıyorum. Active Select vites büyütmede ve normal kullanımda gayet pürüzsüz ve hızlı hissettiriyor ama ani performans isteklerinde vites düşürmekte yavaş kalıyor; ayrıca tork konvertörlü olduğu için güç kaybına neden oluyor; bu konuda da rakip tork konvertörlülerin çoğundan (ZF gibi) kötü olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 29 Mayıs 2017; 10:48:25 >
  • Şu sitedeki bilgilere göre GM üretimi tam otomatik şanzıman bulunmuyor:

  • Şu anda üretimde otomatik şanzıman olmayabilir; doğrudur. Dediğim gibi henüz TRANS-AUTO 6 SPD HMD X23FHD kodlu şanzımanın markasını kesin olarak bilmiyorum... Şu siteye bakarak GM olduğunu tahmin etmiştim ama orada da GM yedek parçaları listeleniyor, markası farklı olabilir; üretici bilgisi yok :
    www.wholesalegmpartsonline.com
    24251931 - GM Transaxle. Automatic | Wholesale GM Parts Online,
    http://www.wholesalegmpartsonline.com/products/TRANSAXLE-Automatic/2995229/24251931.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 29 Mayıs 2017; 14:25:50 >




  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Araç liftteyken görebildiğim kadarıyla şanzımanın üzerinde Japonca yazılar vardı, muhtemelen bu kutu Aisin in ilk üretiminin revize edilmişi, en son nesil olanın (yeni Peugeot lardaki) bir öncesi olabilir.
  • arkadaşlar aracım 170 BG SİDİ İNSİGNİA landirenzo lpg ayarlarından memnun olan arkadaşlardan rica etsem lpg ayarlarını paylaşabilirlermi ben bir randıman tutturamadım.
  • Benim arabada fanı açıyor uçak motoru gibi ses geliyor ne iştir anlamadım. Dünden beri böyle ilk fırsatta servise götüreceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemre8760

    Benim arabada fanı açıyor uçak motoru gibi ses geliyor ne iştir anlamadım. Dünden beri böyle ilk fırsatta servise götüreceğim.

    Mutlaka servise götürün, bunun dışında Edremit Körfezi sıcağıyla bilinir ve aracıma (1.6 170) 5w30 yerine 0w40 koyduğumdan beri çok daha az fan açar oldu.
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Servise gitmeden önce radyatörü kontrol ettim antifiriz boşalmış sonra su koyup servise gittim. Radyatör yedek bölümün kapağı eğri takılmış içi boşalmış dedi ama mantık dışı çünkü servisten çıkalı 3 ay 7.000 km olmuş şimdimi boşalttı dedimde baktım çuvalliyor fazla üstelemedim. Tamamen boşaltıp havasını aldık tekrar eksilmese gel bi ara antifiriz koyalım dedi. Bende 2 3 ay sonra giderim diye düşünüyorum. Şimdilik bi sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz servise 2-3 ay sonra gitseniz de gene bu süre içerisinde ara ara kaputu açarak genleşme kabına bakın, malum sıcak günler de yaklaşıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen araba esnedikce çır çır diye tuhaf sesler gelmeye başladı bende süspansiyonda sorun var sandım dün servise gittim arka fren balataları değişti ve sonuç 280 tl fatura çıkarmışlar.

    Hem konuyu güncelleyelim hemde son zamanlarda balata değişen olduysa yazsın kaç tl ye yaptırmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BluePassenger -- 24 Haziran 2017; 17:8:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insignianın otomatik vitesin şanzuman yağı kaç km.de değişiyor şanzıman bakımlarına kaç tl gidiyor yaptıran oldumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 1.6 sidi motor sorunsuz bir motor. Arıza yaptığını duymadım henüz. İnsignianın makyajlı kasası arıza dönüş oranı bakımından çok düşük. Bakımı ucuz. Triger vs yok. Taş gibi motor. Opel cidden insigniadan zarar etti. Emin olun cdti üretmek sidi motor üretmekten daha maliyetsizdir. Kısacası opelin bu motoru harika. Sessiz, bazen çalışan arabayı tekrar çalıştırayım diye söndürüyorum o kadar yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemre8760

    Geçen araba esnedikce çır çır diye tuhaf sesler gelmeye başladı bende süspansiyonda sorun var sandım dün servise gittim arka fren balataları değişti ve sonuç 280 tl fatura çıkarmışlar.

    Hem konuyu güncelleyelim hemde son zamanlarda balata değişen olduysa yazsın kaç tl ye yaptırmış.

    2016 sıfır aldığım aracımı 15.000 bakımına götürmüştüm 2-3 ay önce 1.6 cdti otomatik bakım esnasında fren balataları 30.000 km görmez dediler malum otomatik ve İstanbul trafiği ama şuan acelesi yok 20.000 km gibi birdaha bakalım dediler şuan 19.700 km de müsait bir zamanda 4 balatayıda değiştiricem buraya fiyatını yazarım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ön balataları değiştirdim 6 ay önce 285 tl. Serviste. Arka balatalar kaç bin kmde değişmeli arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogretmenht O kullanıcısına yanıt
    Önler bittiyse arkalarada bişe kalmamıştır diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de şimdi baktım 23000 kmde ön balataları değiştirmişim. Şu an 40000deyim. Bir sonraki bakımda tahminen ön balata-diskler ve arka balatalar değişecek. 50000 km civarında yaparım bu işleri.
  • 
Sayfa: önceki 252253254255256
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.