Şimdi Ara

2014 YENİ MODEL İNSİGNİA ALANLAR BURAYA GELSİN (252. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.209
Cevap
38
Favori
317.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 250251252253254
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Balataları serviste değiştirmeyin.

    Dışarıdan satın alıp, sıradan bir yerde değiştirin. İlle serviste değiştirilsin istiyorsanız yine balataları satın alıp gidin... Balata fiyatları dışarının en az 2 katı, bazen 3 katı oluyor.
  • Beyler Selam,

    1.6 T Cosmo bulabilirsem + Stil Paket 2014-2015 model almayı düşünüyorum. Baktığım ilanların ortalaması 80-85 bin TL civarında geziniyor. Gözden çıkardım bu parayı çünkü hiç binip sürmediğim ve yolculuk yapmadığım halde araç çok konforlu ve güvenli geliyor gözüme. Aynı paralara hatta daha fazlasına Jetta 1.4 TSİ Highline modelleri var ama konsol neredeyse 2011 den beri aynı olduğundan dolayı şans vermek istemiyorum. Ayrıca donanım olarak İnsignia' nın yanından geçemez.

    Araç ile ilgili bir kaç sorum olacak. Bilgili arkadaşlar ilgilenirse sevinirim;

    - Araç yolda giderken içeri ses alıyor mu?

    - Kapılar kapanırken clio kapısı sesi mi veriyor? Yoksa tok bir ses mi? (Biraz cins bir soru olabilir :))

    - Müzik tesisatı tatmin edici mi?

    - Vites geçişleri hissediliyor mu?

    Teşekkürler.




  • Cevizli.Lokum kullanıcısına yanıt
    2 gün boyunca uzun uzun deneyimleme şansım oldu 1.6 dizel otomatik cosmo paketi bildiğim kadarıyla yanıtlayayım sorularınızı ama bunlar şahsi fikrim olacak. Topa tutmasın beni kimse saygıyla çözelim bana karşı çıkanların sorunlarını.



    Araç güvenilir ve sert bir yapıda. Kapı sesi de golf gibi tok kırılacak gibi ses yapmıyor. Süspansiyonları çok sert ve konforsuz geldi bana ama bunun sürüşe çok büyük etkisi var 180le viraja gir ve bir yandan da kahveni yudumla. Ses sistemi ayarlarını yapınca güzel bir hale dönüşüyor. Yol sesine gelirsek de bence D sınıfına yakışmayacak bir ses yalıtımı var ben açıkçası beğenmedim o yönden. Ama genel olarak gayet iyi araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cevizli.Lokum

    Beyler Selam,

    1.6 T Cosmo bulabilirsem + Stil Paket 2014-2015 model almayı düşünüyorum. Baktığım ilanların ortalaması 80-85 bin TL civarında geziniyor. Gözden çıkardım bu parayı çünkü hiç binip sürmediğim ve yolculuk yapmadığım halde araç çok konforlu ve güvenli geliyor gözüme. Aynı paralara hatta daha fazlasına Jetta 1.4 TSİ Highline modelleri var ama konsol neredeyse 2011 den beri aynı olduğundan dolayı şans vermek istemiyorum. Ayrıca donanım olarak İnsignia' nın yanından geçemez.

    Araç ile ilgili bir kaç sorum olacak. Bilgili arkadaşlar ilgilenirse sevinirim;

    - Araç yolda giderken içeri ses alıyor mu?

    - Kapılar kapanırken clio kapısı sesi mi veriyor? Yoksa tok bir ses mi? (Biraz cins bir soru olabilir :))

    - Müzik tesisatı tatmin edici mi?

    - Vites geçişleri hissediliyor mu?

    Teşekkürler.


    2014 sidi cosmo otomatik için konuşuyorum

    ses alma ile ilgili bişi diyemiycem zira bnm cam hep aralık sigara tiryakisi olduğum için
    cins soru için ses de kapı da tatminkar
    müzik sistemi araçta ilink r700 var gayet başarılı net ve yüksek extra cihaza gerek yok
    vites geçişleri hissedilmiyor kararlı sorunsuz sarsıntısız ve seri




  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Bende hep serviste değişiyordum ama bu kez sizi dinleyip dışarda fiyat soracağım çok fark varsa dışarda değişeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevizli.Lokum kullanıcısına yanıt
    Selam.


    2014 Cosmo 1.6T otm. sahibiyim, kardeşimde Golf 7 vardı (tok kapı sesi) arkadaşımda da Jetta TDI var :)


    Ben aracı bayiden aldığımda üzerinde 245 45 18" Bridgestone Potenza lastikler vardı, bu lastikler özellikel eski tip dişli asfaltta sese neden oluyordu, Michelin Primacy ile değişince bu sorun ciddi oranda azaldı, kışın ise 225 55 17" Michelin set takıyorum ve ses iyice azalıyor.

    Bunun dışında bu araçların yürüyen aksamları çok sessizdir, motor da gaza yüklenince içeri sportif bir ses verir onun dışında genelde hep ger plandadır ve zor duyulur, kronik bir rüzgar sesi sorunu da yoktur.


    Aracın kapıları gayet iyi kapanıyor ve hayli ağır, öyle ki sık sık "acaba hızlı kapatırken parmağım arada kalsa koparır mı" dedim olmuştur. Ses olarak Clio dan elbette daha iyi!


    Müzik tesisatı bana göre oldukça tatminkar; aşırı bir bas ve tiz ile müziği bastırmak yerine çok doğal ve gür bir tona sahip.


    Vites geçişleri araç yeniyken kış şartlarında motor soğukken az biraz hissediliyordu, şuan neredeyse hiç hissedilmiyor.




  • Cevizli.Lokum kullanıcısına yanıt
    .6 dizel 2015 cosmo kullanıyorum

    Daha önce megane 2012 model aracım vardı öncelikle o soru hiç cins değil kapıların sesi tok ve güven verici

    İceri ses alması ise özellikle kalkışlarda motor sesini duyuyorsunuz ama yükses hızlar için bence çok ses yok ve çok rahat ama şu var süspansiyon biraz sert yani çukurlara yavaş girmezseniz içeri çok vuruntu yapıyor. Müzik sistemi bence güzel.

    Şunu çok rahat söyleyebilirim yol tutuşta bu arabayı ww grubunda ancak cc yakalarsa yakalar. Passat jetta hikaye donanım olarak zaten passatta highline almalısınız yine bu araç kadar dolu değil. Diger rakiplerine gelecek olursak mesela 508 superb mondeo özellikle otomatik viteste hiç birisi insignianın vitesine eş değildir. Sadece dsg de vites geçişleri çok başarılı ama onunda arıza verme olasılığı çok yüksek. Ayrıca hiç birisi insignia gibi yola yayılıp yapışmıyor. Birde bu meretin sürüş keyfi varki anlatamam hep diyorum sanki bmw kullanıyorsun. Fakat yakıtta belki mondeo hariç diğerlerinden biraz fazla yakabilir ama çok fazla fark edeceğini sanmıyorum. Birde çok seri bi araç üstelik ben vites geçişlerinde hiç sarsıntı yada saçmalama görmedim. Şahsen şiddetle tavsiye ederim.



    Ama dersenizki arabayı nakliye işinde kullanacaz o halde superb den başkası kurtarmaz pikap gibi geniş araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cevizli.Lokum

    Beyler Selam,

    1.6 T Cosmo bulabilirsem + Stil Paket 2014-2015 model almayı düşünüyorum. Baktığım ilanların ortalaması 80-85 bin TL civarında geziniyor. Gözden çıkardım bu parayı çünkü hiç binip sürmediğim ve yolculuk yapmadığım halde araç çok konforlu ve güvenli geliyor gözüme. Aynı paralara hatta daha fazlasına Jetta 1.4 TSİ Highline modelleri var ama konsol neredeyse 2011 den beri aynı olduğundan dolayı şans vermek istemiyorum. Ayrıca donanım olarak İnsignia' nın yanından geçemez.

    Araç ile ilgili bir kaç sorum olacak. Bilgili arkadaşlar ilgilenirse sevinirim;

    - Araç yolda giderken içeri ses alıyor mu?

    - Kapılar kapanırken clio kapısı sesi mi veriyor? Yoksa tok bir ses mi? (Biraz cins bir soru olabilir :))

    - Müzik tesisatı tatmin edici mi?

    - Vites geçişleri hissediliyor mu?

    Teşekkürler.


    Herkes gibi bende kendimce cevap vereyim:

    - Araç yolda giderken içeri ses alıyor mu?
    Gittiğiniz yola bağlı. Şehiriçindeki pürüzsüz asfaltta almıyor ama otobanın bol tırtıklı asfaltında lastik sesi alıyor. Lastikler Bridgestone.

    - Kapılar kapanırken clio kapısı sesi mi veriyor? Yoksa tok bir ses mi? (Biraz cins bir soru olabilir :))
    Çıkan ses Golf toku değil. Kendine has ve kapının ağırlığıyla alakalı bir tokluk.

    - Müzik tesisatı tatmin edici mi?
    Tatmin ediciden çok daha iyi. Geniş bir frekans aralığı ve doygun bas-tiz sesleri var.

    - Vites geçişleri hissediliyor mu?
    6 ileri manuel şanzıman sayesinde her vites geçişini hissetmekten daha çok yaşıyorum :)


    Özetle Insignia'ya bir kere binen, değil C sınıfına düşmek, D sınıfında bile araç beğenmiyor. Hele ki Golf 6'nın sedanı olan Jetta ancak Astra J Sedan'a rakip olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cevizli.Lokum

    Beyler Selam,

    1.6 T Cosmo bulabilirsem + Stil Paket 2014-2015 model almayı düşünüyorum. Baktığım ilanların ortalaması 80-85 bin TL civarında geziniyor. Gözden çıkardım bu parayı çünkü hiç binip sürmediğim ve yolculuk yapmadığım halde araç çok konforlu ve güvenli geliyor gözüme. Aynı paralara hatta daha fazlasına Jetta 1.4 TSİ Highline modelleri var ama konsol neredeyse 2011 den beri aynı olduğundan dolayı şans vermek istemiyorum. Ayrıca donanım olarak İnsignia' nın yanından geçemez.

    Araç ile ilgili bir kaç sorum olacak. Bilgili arkadaşlar ilgilenirse sevinirim;

    - Araç yolda giderken içeri ses alıyor mu?

    - Kapılar kapanırken clio kapısı sesi mi veriyor? Yoksa tok bir ses mi? (Biraz cins bir soru olabilir :))

    - Müzik tesisatı tatmin edici mi?

    - Vites geçişleri hissediliyor mu?

    Teşekkürler.


    Ben de bir cevap yazayım, benim cevabımı okurken eskiden Opel'e mesafeli duran, bugüne kadar Ford-VW-Peugeot-Renault marka otomobiller satın almış ve kullanmış birisi olduğumu belirtmekte fayda var. Eşimde 2011 2.0 CDTI Edition Elegance, bende 2013 1.6T Cosmo Insignia var. Eşimin aracı biraz zorunlu bir tercih oldu ama kendi aracımı neredeyse tüm marka modelleri inceledikten sonra henüz 1 hafta önce aldım.

    Öncelikle size fiyat konusunda bir ipucu veriyim, benim aracım bayiden yeni çıkmış gibi, 2014'de alınmış 1.6T Cosmo... Sadece 15.000 km'de, boya vs yok, ekspertiz sonucu da mükemmel. Böyle bir aracı ben 75'e aldım; üstelik satıcı ile hiç pazarlık etmedim. İlanlara bakarken bunu dikkate alın.

    Neden 2. kez Insignia aldım; çünkü 75.000 liraya D segmenti, otomatik vites, 170ps ve bu donanımda bir araç yok da ondan. Fiyat/performans olarak bence şu an rakipsiz bir araç. Bir ara üzerine 5-6.000 lira verip yeni Mondeo'ya yöneldim ancak bir kaç nedenden ötürü tekrar Insignia aldım.

    Gelelim sorulara; araçta motor sesi yok denecek kadar az. Elbette gaza yüklenince motor sesi geliyor ama düşük bir şiddette. Sabit hızda ise çoğu zaman motor sesi duyulmuyor bile; elektrikli bir araç gibi yol alıyorsunuz. Bu konuda araca tam puan verebilirim. Rüzgar sesi de yine sınıf standardında, 150 km/s hızda bile rahatsız edici bir rüzgar sesi yok. Yol sesi biraz fazla, 2011 modelden de fazla. Bunun bir kaç nedeni var; 1.'si lastikler kalın -245- tabanlı ve sert hamurlu. 2.'si aracın için genel olarak çok sessiz olduğu için lastik sesi fazla algılanıyor, belki araç dizel olsa lastik sesi bu kadar fazla algılanmaz. 3.'si ise benim aracıma özel bir durum, lastikler 3 yıllık ve dolayısı ile normalden daha sert.

    Kapılarda bir sıkıntı yok, kapanış sesi falan iyi; "çok iyi" değil ama iyi. Ancak aracın ön konsolu biraz fazla sade, D segmentinden çok C segmenti gibi bir his veriyor. Fakat rakiplerinin çoğunda durum benzer şekilde; örneğin yeni Mondeo'nun ön konsolu da çok sade.

    Ses sistemi gayet iyi, benim önceki aracımdan çıkma Alpine ampli ve sub vardı ancak takmayı düşünmüyorum. Standart ses sistemi olarak gayet başarılı, hele bir de Bose opsiyonlu model olursa daha da iyi olacaktır.

    Vites geçişleri hissedilmiyor. Bu konuda 2011 model dizel araçta bazı sıkıntılar yaşıyoruz ama sanırım benzinli motorla daha uyumlu çalışıyor.

    Genel olarak toparlarsam, Insignia'nın içi biraz dardır, bagajı da geniş ancak yüklemesi sıkıntılıdır. Sağı solu biraz fazla arıza verir (makyajlı kasayı bilmiyorum) ancak sürüş zevki çok başarılıdır, çok güvenlidir ve oldukça konforludur. Bazı kullanıcılar süspansiyonu sert buluyorlar ama süspansiyonun darbe emişi kesinlikle çok başarılı. Eski kasalarda süspansiyonlar sesli çalışıyordu ve daha konforsuzdu. Makyajlı kasada süspansiyon güzelce elden geçirilmiş. Kısaca bu paralara alınabilecek en iyi araç diyebilirim ve hem 1.6 SIDI hem 2.0 CDTI kullanan birisi olarak, varsın biraz fazla yaksın ama kesinlikle SIDI motor olsun derim. Motorun sessizliği, performansı sayesinde ortaya çıkan "smooth driving" denen "pürüzsüz, sarsıntısız sürüş" zevki çok farklı. Tüketim elbette dizele göre bariz yüksek ama alırken de çok büyük bir fiyat farkı var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 27 Nisan 2017; 8:18:4 >




  • Arkadaşlar, öncelikle ilgilendiğiniz ve aklımdaki sorulara detaylı cevaplar verdiğiniz için teşekkürler. Artık bu arabayı almak benim için farz oldu diyebilirim. Heryerde yakıtının fazlalığından bahsedilmiş. Bu benim için problem değil. Evimle işim arası yürüme mesafem 1-2 Dk. Eşimin de aynı şekilde. Araca sadece hafta sonları bineceğiz. Örnek olarak içime sinen bir ilan paylaşmak istiyorum;


    @M-C-J-L-K @msmart @yunusemre8760 @esmerce @MaSaFeL @wolfien



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cevizli.Lokum -- 27 Nisan 2017; 9:44:56 >




  • Araç iyi görünüyor ama ekstra paket yok gördüğüm kadarıyla. Bu yüzden fiyat biraz yüksek, ben aynı aracın aynkı km'de 2013 modelini 75'e aldım. Bu da en fazla 77 eder... (Bu arada benim aldığım araçta 1 takım da 18" jant var, onları satsam araç 73'e falan gelecek)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 28 Nisan 2017; 15:7:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cevizli.Lokum

    Arkadaşlar, öncelikle ilgilendiğiniz ve aklımdaki sorulara detaylı cevaplar verdiğiniz için teşekkürler. Artık bu arabayı almak benim için farz oldu diyebilirim. Heryerde yakıtının fazlalığından bahsedilmiş. Bu benim için problem değil. Evimle işim arası yürüme mesafem 1-2 Dk. Eşimin de aynı şekilde. Araca sadece hafta sonları bineceğiz. Örnek olarak içime sinen bir ilan paylaşmak istiyorum;
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-full-orjinal-sifir-ayarinda-insignia-426545016/detay


    @M-C-J-L-K @msmart @yunusemre8760 @esmerce @MaSaFeL @wolfien

    Araç oldukça güzel görünüyor, aynı aracın 42.000km de olanına biniyorum ve hala sıfırından ayırmak zor, ilandaki araç da benimki gibi kullanılmışsa içinin buram buram sıfır km araç gibi kokması gerekiyor :)

    İçinize sinmesi çoğu şeyden önemli, imkanınız varsa gidip bakın derim.




  • Evet vites geçişleri çok yumuşak ve sarsıntısız. Bu konuda mükemmel diyebilirim.

    Fakat ani tepkileri biraz yavaş ve kararsız. Alacak olanlara bunu da söylemek gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Evet vites geçişleri çok yumuşak ve sarsıntısız. Bu konuda mükemmel diyebilirim.

    Fakat ani tepkileri biraz yavaş ve kararsız. Alacak olanlara bunu da söylemek gerek.

    bi yanlışlık var sanırım

    sidi motor ve active select şanzuman rolling performansıyla meşhurdur
  • Bende hem 1.6 SIDI hem de 2.0 CDTI Insignia var.

    1.6 SIDI bu konuda çok daha iyi olmakla birlikte, her iki araçta da gaza "aniden" yüklendiğimde kararsızlık olabiliyor. Bu durum aracı tanıdıkça aşılıyor, ancak yine de kararsızlık var. Özellikle CDTI araçta çok bariz kararsızlık var.
  • Makyajlı Insignia nın otomatik vitesi makyajsızına göre %60 daha hızlı ancak günümüzde daha hızlı yeni nesil şanzımanlar da var.

    Benim aracımda (SIDI Otm.) Sprint Booster gaz pedalı hızlandırıcısı var; cihaz açıkken kalkış anındaki yarım debriyaj hissinin yanısıra otm. şanzımanın beklemeli tepkileri de ciddi biçimde iyileşiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Bende hem 1.6 SIDI hem de 2.0 CDTI Insignia var.

    1.6 SIDI bu konuda çok daha iyi olmakla birlikte, her iki araçta da gaza "aniden" yüklendiğimde kararsızlık olabiliyor. Bu durum aracı tanıdıkça aşılıyor, ancak yine de kararsızlık var. Özellikle CDTI araçta çok bariz kararsızlık var.

    dostum istersen bir servise kontrol ettir sanırım senin araçlarda bir sıkıntı var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msmart


    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Bende hem 1.6 SIDI hem de 2.0 CDTI Insignia var.

    1.6 SIDI bu konuda çok daha iyi olmakla birlikte, her iki araçta da gaza "aniden" yüklendiğimde kararsızlık olabiliyor. Bu durum aracı tanıdıkça aşılıyor, ancak yine de kararsızlık var. Özellikle CDTI araçta çok bariz kararsızlık var.

    dostum istersen bir servise kontrol ettir sanırım senin araçlarda bir sıkıntı var


    Benim araçların 2'sinde de şanzıman kararsızlık sorunu mu var? Üstelik araçların 1'i henüz 15.000 km'de iken?

    Kullandığım tüm Insignia'lar bu şekildeydi, active select hızlı vites geçişine sahip ancak performanslı kullanıma uygun değil. Tüm testlerde de bu durum dile getiriliyor. SIDI motorun roll konusundaki başarısında şanzımanın payı yok...




  • 15.000-30.000 Km arası yol yapmış, 2014-2015 model araç için temizliğine göre 80-85 arası çok değil, doğru mudur arkadaşlar? Peki piyasası nasıl bu aracın mesela satmak isteyen var mı aranızda? Satmak istediğiniz zaman ne kadar zamanda sattınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cevizli.Lokum

    15.000-30.000 Km arası yol yapmış, 2014-2015 model araç için temizliğine göre 80-85 arası çok değil, doğru mudur arkadaşlar? Peki piyasası nasıl bu aracın mesela satmak isteyen var mı aranızda? Satmak istediğiniz zaman ne kadar zamanda sattınız?

    cosmo ise doğru belki bir tık aşşağı çekilebilir
    genel olarak 2.el i zayıf bir araç
    satmak isteyen de pek olmuyor zaten

    2.el i hızlı olsun istiyorsan
    ya başka marka tercih etmen gerekecek
    yada düşük fiyatı göze alacaksın

    kolay gelsin
  • 
Sayfa: önceki 250251252253254
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.