Şimdi Ara

2014 YENİ MODEL İNSİGNİA ALANLAR BURAYA GELSİN (253. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.209
Cevap
38
Favori
317.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cevizli.Lokum

    15.000-30.000 Km arası yol yapmış, 2014-2015 model araç için temizliğine göre 80-85 arası çok değil, doğru mudur arkadaşlar? Peki piyasası nasıl bu aracın mesela satmak isteyen var mı aranızda? Satmak istediğiniz zaman ne kadar zamanda sattınız?

    Ben 2013 model (2014'te alınmış), 15.000 km'de ve mükemmel durumdaki Cosmo'yu 75'e aldım, pek pazarlık da yapmadım. 1 takım da ekstra 18" jant var, opsiyon paket yok. Bu fiyat ve km'lerde bir kaç araç daha bulmuştum. Yani piyasası bu diyebilirim.

    2.eli iyi bir araç değil, hele benzinlilerin hiç iyi değil. Yıllardır dizel kullanan birisi olarak, 1.4T 170ps araçlar 75'e satılırken, aynı ayarda 1.6 CDTI araçların 90-95'e alıcı bulmasını anlayamıyorum. Hani aracın üzerinden hiç inilmeyecekse tabii ki mutlaka dizel alınmalı ama yılda 5-10.000 km yapanlar bile dizele dünya kadar fark ödüyor. Adam aracına jant alıyor, body kit alıyor, hiç kullanmayacağı bir sürü ekstra donanıma para veriyor ama iş yakıta gelince dizel diye tutturuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 5 Mayıs 2017; 11:59:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cevizli.Lokum

    15.000-30.000 Km arası yol yapmış, 2014-2015 model araç için temizliğine göre 80-85 arası çok değil, doğru mudur arkadaşlar? Peki piyasası nasıl bu aracın mesela satmak isteyen var mı aranızda? Satmak istediğiniz zaman ne kadar zamanda sattınız?

    Ben 2013 model (2014'te alınmış), 15.000 km'de ve mükemmel durumdaki Cosmo'yu 75'e aldım, pek pazarlık da yapmadım. 1 takım da ekstra 18" jant var, opsiyon paket yok. Bu fiyat ve km'lerde bir kaç araç daha bulmuştum. Yani piyasası bu diyebilirim.

    2.eli iyi bir araç değil, hele benzinlilerin hiç iyi değil. Yıllardır dizel kullanan birisi olarak, 1.4T 170ps araçlar 75'e satılırken, aynı ayarda 1.6 CDTI araçların 90-95'e alıcı bulmasını anlayamıyorum. Hani aracın üzerinden hiç inilmeyecekse tabii ki mutlaka dizel alınmalı ama yılda 5-10.000 km yapanlar bile dizele dünya kadar fark ödüyor. Adam aracına jant alıyor, body kit alıyor, hiç kullanmayacağı bir sürü ekstra donanıma para veriyor ama iş yakıta gelince dizel diye tutturuyor.

    Son cümleye sonuna kadar katılıyorum. Şöyle bir bakıyorum bu paralara 2007-2008 BMW 3.20 mercedes c180 tarzı km almış başını gitmiş arabalar var. Ayrıca bundaki donanımın yarısı yok. Hem 10 yıllık arabalar hem de hepsi hor kullanılmış. Bence bu paralara bu araba daha lüks geliyor bana. Ben şöyle düşünüyorum en kötü 82000 civarı alınan bir insignia 7-8 ay sonra sıkılıp takasa sokulsa en kötü 81-82 yine öldürmez gibi.




  • Cevizli.Lokum kullanıcısına yanıt
    Hocam siz benzinli düşünüyordunuz galiba. Ben 2015 dizel aldım 48 binde boya yok araç temizliği iyi ama lastikler ölü yedek anahtar yoktu. Araç dışarda servise girmiş garanti dışı kalmıştı. Serviste bakıma girdim şuan garantili. Bakıma 600 civarı verdim yedek anahtar 450 ye çıkardılar 4 lastik 1.400 tl tuttu arabayı 84 e aldım 2.500 de harcadım. Yalnız o kadar araştırdım boyasız 90 nın altına inmediler benim araç cosmo hatta cosmo pakete 90 nın üzerinde fiyatlar istiyorlardı. 2. Elde gerçekten zayıf bi araba ama gittikce canlanıyor ınsignia kullananlar sayısı artıyor.

    Ama şu bi gerçek ki bu paralarada bu kalite araba yok alırken uygun fiyata almazsanız özellikle benzinli satarken çok canınız sıkılır.

    Simdi arkadaşlar neden dizel diyorsunuz neden fazla para veriyoruz sebebi şu çünkü satarkende fazla paraya satılıyor çabuk satılıyor az yakmasıda cebinize kalıyor



    Bence en önemlisi ise gezerken çok yakıyor diye psikolijim bozulmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizel mi benzinli mi kısır tartışmasına girmek istemem fakat ben "insanlar neden dizel alıyor" gibi bir şey söylemedim, benim takıldığım nokta insanların "dizele olan saplantısı"... İkisi çok farklı şeyler.

    Öncelikle konuyla ilgili olduğu için şunu belirtmemde fayda var, şu anda eşimde dizel araç var (2011 Insignia 2.0 CDTI) ve benim de SIDI Insignia'dan önceki aracım (2 ay önce pert oldu) dizeldi. Yani dizel neden alınır, ne avantajları vardır gayet iyi biliyorum.

    Fakat insanların otomobil alırken tek kriter yakıt ekonomisi gibi davranmasını yadırgıyorum. (NOT : Buradan sonrasını varsayımlar ve örneklemelerle yazıyorum, dolayısı ile ufak tefek rakam hataları olabilir.) Demek istediğim şu aslında; adam gidip cam tavana 5.000 lira veriyor, led fara 3.000 lira veriyor (ki yurdum insanı için led far alma sebebi asla ve asla görüşü iyileştirmek değil, tamamen görünüm için alınıyor), 0 km aracın orjinal alaşım jantlarını 2.000 lira verip değiştiriyor, tamamen görüntü amacıyla yepyeni orjinal lastikleri atıp 1 veya 2" daha büyük jant-lastik alıyor, yine sırf görünüm için cam filmi, body kit, egsoz çıkışı vs taktırıyor ama sırf dizel olsun diye 1-2 segment alt araç alıyor. Ben 2014 çıkışlı 15.000 km'deki Insignia'yı 75.000 liraya aldım; bu paraya dizel olsun diye şart koşsaydım alabileceğim araçlar Insignia ile kıyas bile kabul etmeyecek, 1 hatta 2 segment alt araçlar olacaktı. Örneğin aynı paraya Skoda Rapid 1.6 TDI DSG alabilirdim... Ben de Insignia parasına Rapid'e binersem psikolojim bozulur açıkçası. Bu biraz biri meşhur diğeri sıradan 2 dönerciden sırf ucuz diye sıradan olanını seçmeye benziyor...

    1.6 CDTI Insignia da düşündüm ancak aradaki 18-20.000 lirayı bulan farkı peşin ödemektense, benzinli araç alıp taksit taksit ödemek, hem de daha sessiz, daha yumuşak ama daha performanslı bir araç kullanmak bana mantıklı geldi. 5-6 sene sonra hesap yaptığımda belki CDTI'ya göre 6-8.000 lira zararım olacak ama o da yılda 1.000-1.300 liralık bir tutara denk geliyor ki bana göre sürüş keyfi için gayet kabul edilebilir bir maliyet. Tabii bir başkası CDTI alıp ekonomiyi tercih edebilir, bunu da eleştirmem ancak Insignia yerine Rapid de alınmaz açıkçası... Benim yadırgadığım bu.

    Özetle, aracı yılda kaç km kullanacağınız, kaç yıl kullanacağınız ve bütçenize göre dizel-benzinli arasında tercih yapmak lazım. İlle de dizel diye gidip 2 segment aşağıda bir araç alınmasını ben anlamsız buluyorum... Dizellerin yakıt tüketimi ciddi biçimde düşük, 2. elde satış hızı çok daha iyi, bakım masrafları benzinli ile aynı, satarken ödenen paranın bir kısmını geri alabiliyorsunuz. Öte yandan modern bir turbo benzinli araç yolda çok keyifli ve konforlu (smooth driving dedikleri durum), performansı çok iyi, tüketimi eskisi kadar abartılı değil (dizel aracın 6.5-7 lt yaktığı koşulda SIDI 7.5-8.5 lt arasında yakıyor), satması daha zor ve daha düşük fiyattan satılıyor ama aradaki fark km ve yıl arttıkça azalıyor; ilk alım fiyatı düşük. Karar verirken bu 2 cümledeki kriterleri göz önünde bulundurarak almak lazım.

    Umarım anlatabilmişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 8 Mayıs 2017; 10:0:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Dizel mi benzinli mi kısır tartışmasına girmek istemem fakat ben "insanlar neden dizel alıyor" gibi bir şey söylemedim, benim takıldığım nokta insanların "dizele olan saplantısı"... İkisi çok farklı şeyler.

    Öncelikle konuyla ilgili olduğu için şunu belirtmemde fayda var, şu anda eşimde dizel araç var (2011 Insignia 2.0 CDTI) ve benim de SIDI Insignia'dan önceki aracım (2 ay önce pert oldu) dizeldi. Yani dizel neden alınır, ne avantajları vardır gayet iyi biliyorum.

    Fakat insanların otomobil alırken tek kriter yakıt ekonomisi gibi davranmasını yadırgıyorum. (NOT : Buradan sonrasını varsayımlar ve örneklemelerle yazıyorum, dolayısı ile ufak tefek rakam hataları olabilir.) Demek istediğim şu aslında; adam gidip cam tavana 5.000 lira veriyor, led fara 3.000 lira veriyor (ki yurdum insanı için led far alma sebebi asla ve asla görüşü iyileştirmek değil, tamamen görünüm için alınıyor), 0 km aracın orjinal alaşım jantlarını 2.000 lira verip değiştiriyor, tamamen görüntü amacıyla yepyeni orjinal lastikleri atıp 1 veya 2" daha büyük jant-lastik alıyor, yine sırf görünüm için cam filmi, body kit, egsoz çıkışı vs taktırıyor ama sırf dizel olsun diye 1-2 segment alt araç alıyor. Ben 2014 çıkışlı 15.000 km'deki Insignia'yı 75.000 liraya aldım; bu paraya dizel olsun diye şart koşsaydım alabileceğim araçlar Insignia ile kıyas bile kabul etmeyecek, 1 hatta 2 segment alt araçlar olacaktı. Örneğin aynı paraya Skoda Rapid 1.6 TDI DSG alabilirdim... Ben de Insignia parasına Rapid'e binersem psikolojim bozulur açıkçası. Bu biraz biri meşhur diğeri sıradan 2 dönerciden sırf ucuz diye sıradan olanını seçmeye benziyor...

    1.6 CDTI Insignia da düşündüm ancak aradaki 18-20.000 lirayı bulan farkı peşin ödemektense, benzinli araç alıp taksit taksit ödemek, hem de daha sessiz, daha yumuşak ama daha performanslı bir araç kullanmak bana mantıklı geldi. 5-6 sene sonra hesap yaptığımda belki CDTI'ya göre 6-8.000 lira zararım olacak ama o da yılda 1.000-1.300 liralık bir tutara denk geliyor ki bana göre sürüş keyfi için gayet kabul edilebilir bir maliyet. Tabii bir başkası CDTI alıp ekonomiyi tercih edebilir, bunu da eleştirmem ancak Insignia yerine Rapid de alınmaz açıkçası... Benim yadırgadığım bu.

    Özetle, aracı yılda kaç km kullanacağınız, kaç yıl kullanacağınız ve bütçenize göre dizel-benzinli arasında tercih yapmak lazım. İlle de dizel diye gidip 2 segment aşağıda bir araç alınmasını ben anlamsız buluyorum... Dizellerin yakıt tüketimi ciddi biçimde düşük, 2. elde satış hızı çok daha iyi, bakım masrafları benzinli ile aynı, satarken ödenen paranın bir kısmını geri alabiliyorsunuz. Öte yandan modern bir turbo benzinli araç yolda çok keyifli ve konforlu (smooth driving dedikleri durum), performansı çok iyi, tüketimi eskisi kadar abartılı değil (dizel aracın 6.5-7 lt yaktığı koşulda SIDI 7.5-8.5 lt arasında yakıyor), satması daha zor ve daha düşük fiyattan satılıyor ama aradaki fark km ve yıl arttıkça azalıyor; ilk alım fiyatı düşük. Karar verirken bu 2 cümledeki kriterleri göz önünde bulundurarak almak lazım.

    Umarım anlatabilmişimdir.


    Daha doğru anlatılamazdı




  • Herkese selamlar , ben de insignia alma arefesindeyim diyebilirim. Birkaç sorum var.

    Sizce edition elegance ile cosmo arasında çok fark var mı ? Yani fiyat farkı vermeye değer mi ? Baktığım kadarıyla aman aman bir fark yok görünüyor.

    Daha önceki mesajlarda da var ama fazla bir yanıt yok : lpg konusu.

    Taktıranlar hangi kitleri kullanıyorlar ve tüketim değerleri nasıl ?

    Marjet sıvı lpg bildiğim kadarıyla bir süre ara vermişti insignia montajlarına. Arge çalışmasından ötürü sanırım. Şimdi nasıl , tekrar başladılar mı ve daha önemlisi eski kronik sorunlar devam ediyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi die Sonne -- 9 Mayıs 2017; 10:41:49 >
  • Benim 1 aracım Cosmo, diğeri Edition Elegance. Eğer ekstra paket yoksa, "mutlaka Cosmo alınmalı" diyemem açıkçası. Genelde Insignia kullanıcıları "mutlaka Cosmo alınmalı" der ama ben "bütçe yetiyorsa Cosmo alınmalı, yetmiyorsa Ed. El. alınabilir" diyorum. Bana göre aracın yürüyen aksamı donanımdan daha önemli, iyi bir araç düşük donanımda da olsa iyidir; kötü bir araç ise ağzına kadar donanım da olsa benim tercihim olmaz.

    Her şeye rağmen, bütçe yetiyorsa elbette Cosmo almakta fayda var, Cosmo'nun bir diğer avantajı da satışının daha kolay olması. (Son dönemde Insignia forumunda satışa çıkan 2 adet Cosmo 1.6T'den birisi aynı gün, diğeri de bir kaç hafta içinde satıldı, bu araçlar Ed. El. olsaydı bence satışı bu kadar hızlı olmazdı)

    LPG taktırmadım ama şahsen taktırırsam Prins gibi profesyonel bir marka taktırırım. Marjet adeta ARGE çalışmasını montaj yaptığı araçlar üzerinde yapıyor... Prins'in maliyeti de 8-9.000 lirayı buluyormuş ve ben düşünmüyorum açıkçası. Eğer çok fazla km yapılmayacaksa araç orjinal kalsın, varsın km'de 15-20 kuruş fazla yaksın derim.

    (NOT : Bu sıvı sistem LPG'ler standart sistemlere göre çok daha iyiler, hem performansta düşüş yerine %5'lik bir artış sağlıyorlar, hem de sürekli ayar vs gerekmiyor. Eğer iyi bir montaj yapılırsa yıllarca sorunsuz kullanılabiliyormuş.)




  • die Sonne kullanıcısına yanıt
    Hocam size tavsiyem cosmo alın arkadaşında dediği gibi cosmonun hen satışı kolay hemde donanım olarak iyi. Bende cosmo aldım ama bütçeyi zorlamasa kesinlikle sport stil alırdım. Hatta seneye değiştirmeyi bile düşünüyorum. Birde lpg yi soruyorsunuz yakıt önemli ise dizel alsanız lpgyle uğraşıp para harcamaktansa 3 5 daha yanılıp dizel alırsınız ama fiyat çok fark ediyor vs. Siz bilirsiniz ama bence insignia alınıyorsa cosmo almak en güzeli yoksa standart bi astrada iş görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Güzel özetlemişsiniz.

    2014 Golf 7 ve Insignia almıştım, uzun yola çıkacağım zaman yolculardan Golf e binmek isteyen hiç olmuyordu.

    Ülkemizde malesef eski 1.6 115 ve 180Hp motorlardan kalan kötü imaj yüzünden Rapid ile eşdeğer gibi görünse de adlarını yanyana görmek bile komik geliyor bana!
  • Beyler 2010 1.6T 180 lik aracıma rot ayarı yaptırdım. Direksiyon bozuk yolda gezinme yapıyordu ve üst hızlarda yumuşama oluyordu. Rot Ayarı hemen hemen sorunlarımı çözdü biraz toplaması az geldi viraj çıkışlarında. Kesinlikle 18 jant kullananlar senede 1 defa rot ayarına gitsin aracın yoldaki gidişi çok değişiyor inanın. Bu arada yapıldıktan sonraki değerler bu şekilde bilgisi olan arkadaşlar ayar tam olmuş mu yorumunuz nedir?

     2014 YENİ MODEL İNSİGNİA  ALANLAR BURAYA GELSİN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet cosmo donanımsız halde bile daha albenili duruyor özellikle gösterge paneli harika gerçekten.

    Onun haricinde koltuklar ve afl farların farkı var sanırım. Elektrikli koltuk hadi neyse ama benim gibi geceleri görüşü kötü olan biri için - miyopi var zaten - afl hayat kurtaracak kadar iyi görünüyor.

    Sıvı sistem lpg kesinlikle yaptırıcam büyük ihtimalle de risk alıp marjet olur çünkü prins in fiyatlar çok uçmuş...

    Cosmo paket + sıvı lpg ile uzun süre kullanmayı düşünüyorum, bu yüzden de zaten elegance a çekimserim al sat olayı düşünmediğimden.

    Fiyatlarda ortalama 6 bin kadar fark ediyor. Değer mi bence değer ama baktığım her araca +5 bin sıvı sistem maliyetini eklemem lazım.

    Dizeli de o yüzden düşünmüyorum. Borca girmeden alma planım var , bir de eğer krediye gireceksem aynı sınıf olmasa da f30 316i , CLA kafa karıştırıyor.

    En iyisi uygun fiyatlı 1.6 t bulup ağız tadıyla binmek.




  • Yeni Insignia Grand Sport 1.5 Benzinli 165HP MT6 Enjoy 118.900
    Yeni Insignia Grand Sport 1.5 Benzinli 165HP AT6 Enjoy 134.500
    Yeni Insignia Grand Sport 1.6 Dizel 136HP MT6 Enjoy 136.500
    Yeni Insignia Grand Sport 1.6 Dizel 136HP AT6 Enjoy 144.000
    Yeni Insignia Grand Sport 1.5 Benzinli 165HP AT6 Design 134.500
    Yeni Insignia Grand Sport 1.6 Dizel 136HP AT6 Design 144.000
    Yeni Insignia Grand Sport 1.5 Benzinli 165HP AT6 Excellence 150.500
    Yeni Insignia Grand Sport 1.6 Dizel 136HP MT6 Excellence 152.500
    Yeni Insignia Grand Sport 1.6 Dizel 136HP AT6 Excellence 160.000
    Yeni Insignia Grand Sport 2.0 Benzinli 260HP AT8 4x4 Excellence 252.000
    Yeni Insignia Grand Sport 1.5 Benzinli 165HP AT6 Elite 152.000
    Yeni Insignia Grand Sport 1.6 Dizel 136HP AT6 Elite 161.500
    Yeni Insignia Grand Sport 2.0 Benzinli 260HP AT8 4x4 Elite 254.000

    yeni insignia için fiyatlar gelmiş.
  • selamlar bende bir hafta önce 1.6 cdti at6 sport 2016 model 16bin km insigniamla araniza katıldım cok şükür nasip oldu. inesim gelmiyor 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isomaxx İ kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Kaç tl ye aldınız. Hangi renk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 06DS 0 kullanıcısına yanıt
    Dizelde Aynı motoru kullanmışlar heralde. Ama kasa hafifleyecekti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sagolun fume renk opc line 106 bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 06DS 0 kullanıcısına yanıt
    Yeni kasada muadili hangi donanım bilmiyorum fakat aracım 1.6 AT6 Cosmo + kış paketi ve bana sıfır maliyeti 96500 TL olmuştu.



    Fiyatlara bakıyorum da fuarda gördüğüm yeni kasa fiyatı ile şu anki aracımın maliyetini kıyasladığımda iyi ki zamanında almışım diyorum. Keşke yeni kasayı bekleseydim düşüncesi hiç olmadı.



    Yeni araç bakacak arkadaşlara tavsiyem bu segment bir araç alacaklarsa eski kasa insignia için acaba sorusunu akıllarına bile getirmeden sıfır veya temiz ikinci el bir araç bulurlarsa hemen alsınlar.



    Şu anki tek beklentim Android Auto nun yazılım güncellemesi ile 2015 modeller için Türkiyede kullanımının sağlanması.



    Aracımın performansı için dün gece hızlı bir gidiş geliş istanbul yolculuğu yaptım. 23.25 te yola çıktım 115km mesafeye gidip 01.35 te geri döndüm. Güzergah Tekirdağ Saray ilçesi ile İstanbul GOP arası. Mahmutbey gişelerde polis kontrolü 5 dakika kadar kaybettirdi üstelik. Toplam 230 km yolu 2 saat 10 dakikalık sürede kat ettim. Ortalama yakıt 9.5 litre gösterdi. Otoyolda 180 200 km arası hızla yol aldım.



    Yeni kasa insignia 1.6 dizel almak bütçe sorunu olmayanlar için cazip gelebilir fakat temiz ikinci el 1.6 dizel arayan arkadaşlar varsa bulurlarsa hemen alsınlar tavsiyesinde ısrar ederim.

    Düzeltme. Arkadaşlar kusura bakmayın kafa dağınık iken yanlış yazmışım. Saray ile GOP arası 115 km. Gidiş dönüş 230km. Özür tekrar uyaran arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anahtar_73 -- 21 Mayıs 2017; 21:15:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anahtar_73 A kullanıcısına yanıt
    Sizin araç benzinli mi

    Birde 200 ile gitseniz 2 saatte 400 km yapar polis kontrolünüde çıkarsak 430 km yolu yaklaşık 2.20 dk da gidersiniz

    204 km/Saat

    Yani 204 km hızla giderseniz 430 km yı 2.10 dk. 'da gidersiniz. 5 dk daha ekle 2.15 yapar araç dizelse o yolu bu sürede alamazsınız ama benzinliyse ve siz 200 210 arası gittiyseniz ancak dediğiniz sürede gidersiniz.

    Kusura bakmayın bazen sınırları zorlayan biriyim onun için zaman hesaplaması yaptım. Yanılmış olabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemre8760

    Sizin araç benzinli mi

    Birde 200 ile gitseniz 2 saatte 400 km yapar polis kontrolünüde çıkarsak 430 km yolu yaklaşık 2.20 dk da gidersiniz

    204 km/Saat

    Yani 204 km hızla giderseniz 430 km yı 2.10 dk. 'da gidersiniz. 5 dk daha ekle 2.15 yapar araç dizelse o yolu bu sürede alamazsınız ama benzinliyse ve siz 200 210 arası gittiyseniz ancak dediğiniz sürede gidersiniz.

    Kusura bakmayın bazen sınırları zorlayan biriyim onun için zaman hesaplaması yaptım. Yanılmış olabilirim.

    1.6 sidi at araca istinaden yazıyorum

    araç tam dolu da olsa boş ta olsa
    rampa iniyor yada çıkıyor veya düz yol
    95 oktan yada daha yüksek oktanlı yakıt kullansanız dahi
    fiziki olarak max hızı 199 test edilip onaylanmıştır
    kitapçık değeri 200 olmasına rağmen istisna yapmıyor

    yani değerler abartı gibi kusura bakmayın kendi tecrübelerime güvenerek yazdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien


    quote:

    Orijinalden alıntı: msmart


    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Bende hem 1.6 SIDI hem de 2.0 CDTI Insignia var.

    1.6 SIDI bu konuda çok daha iyi olmakla birlikte, her iki araçta da gaza "aniden" yüklendiğimde kararsızlık olabiliyor. Bu durum aracı tanıdıkça aşılıyor, ancak yine de kararsızlık var. Özellikle CDTI araçta çok bariz kararsızlık var.

    dostum istersen bir servise kontrol ettir sanırım senin araçlarda bir sıkıntı var


    Benim araçların 2'sinde de şanzıman kararsızlık sorunu mu var? Üstelik araçların 1'i henüz 15.000 km'de iken?

    Kullandığım tüm Insignia'lar bu şekildeydi, active select hızlı vites geçişine sahip ancak performanslı kullanıma uygun değil. Tüm testlerde de bu durum dile getiriliyor. SIDI motorun roll konusundaki başarısında şanzımanın payı yok...

    dostum bahs geçen motorlar tamamen birbirinden farklı

    evet sidi motor başarılı
    active select revizyona uğramış haliyle yabana atılacak tip şanzuman değil
    kısacası takdir edersin ki kombinasyon oturmuş
    roll konusu derken kastın rolling ise standart üstü performansı var

    ek olarak roll ve rolling çookk farklı tarzlardır




  • 
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.