Bildirim
2015 Audi A4'ün tüm motorları (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Yeni C serisinde 1.6 CDI motor ilk etapta manuel geldi. Şuanda 7G-Tronic ile ithal edilmektedir. Manuel sadece AMG paket ile gelmektedir. Bu arada C 180 CDI değil, C 200 BlueTEC adına sahip motor koduyla satışı gerçekleşmektedir.. -
9 kademeli S-Tronic şanzımanın ZF marka olması yüksek ihtimal...Neden?
DSG yeni nesilde 10 ileri üzerinde çalışıyor,9 ilerinin esamesi okunmadı.Multıtronicte olamaz Audi CVT macerasını sonlandırdığını açıkladı...
Yinede konuşmak için çok erken...Bekleyip göreceğiz... -
Audi artık sadece otomatik uretmiyormuydu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiye'de satış yapacağı motor 1.6 TDI, ona da DSG'yi entegre etmemişler. Hem filo satıştaki adedi düşecektir hemde tüketici tercih ederken ikinci kısımda kalacaktır. -
9 ileri şanzıman nasıl acaba çift kavramamı yoksa tork konventörlümü zf se tadından yenmez ama bakalım .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tanılıyorolabilirim c 180 konusunda
Otomatik 1.6 ddizelik geldiğini bilmiyordum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nesi bol bu motorlarin. Hadi bana tup takilan bi motorunu gosterin arkadas!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: sebastian vettel
Türkiye'de satış yapacağı motor 1.6 TDI, ona da DSG'yi entegre etmemişler. Hem filo satıştaki adedi düşecektir hemde tüketici tercih ederken ikinci kısımda kalacaktır.
Önceden vardı da şimdi yok değil ki filo satışı azalsın..önceden zaten 1.6 ve altı motor yoktu, yine de iyi satış adetleri yakaladı audi agresif fiyat politikası sayesinde..
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
1.4 tsi 180 hp üretimi sonlandırılmamış mıydı ? ayrıca passatta 2.0 tdi 240 hp olan motor bunda neden 220 hayret -
Audi en son çıkarttığı bir kaç yeni motoru 8zf ile sunmuştu.. A6 ve A7 deki 313 HPLİK TDİ lar... Audi a8 motorlarının tamamı 8zf ile idi sanırım... En son q5 teki 2.0 tfsi den stronic i kaldırıp 8zf koymuşlardı.... Sanırım bunda da 9zf kullanılıyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hfguler -- 20 Şubat 2015; 19:23:38 > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..
9 kademeli S-Tronic şanzımanın ZF marka olması yüksek ihtimal...Neden?
DSG yeni nesilde 10 ileri üzerinde çalışıyor,9 ilerinin esamesi okunmadı.Multıtronicte olamaz Audi CVT macerasını sonlandırdığını açıkladı...
Yinede konuşmak için çok erken...Bekleyip göreceğiz...
ZF mafya mı olucak -
quote:
Orijinalden alıntı: Son of Liberty
1.4 tsi 180 hp üretimi sonlandırılmamış mıydı ? ayrıca passatta 2.0 tdi 240 hp olan motor bunda neden 220 hayret
Bu 180 hp'lik 1.4 sanırım yeni, COD sistemi var bunda. Passat'taki 240 hp'nin neden 220 olduğuna bende anlam veremedim. Birde 177 hp'lik 2.0 dizeller kalktı neden bu araçta olsun ki. Bazı saçma şeyler var, 120 hp2lik 1.6 dizel manuel varken, 125 hp'lik 2.0 dizel niye?
Şanzıman olarak da VW 10 DSG yaparken audinin 9 S-tronic'e geçmesi ilginç. ZF imzalı olması muhtemel zaten başka bu tarz şanzıman üreten yok. -
quote:
Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren
A5 ve A6ya da 1.6 tdi gelmeli hatta a7 a8 ve q7ye de 2.0 benzinli ve dizel motor koyabilirler
A5 ve A6ya bu aşamada 1.6 tdi zor ama, VW grubu litre başına 100 hp hatta 120 hp yapacağım dediği çalışmaları bitirdiğinde bu da mümkün olacak gibi. Yakında 1.6 tdi VW'de 160 hp'nin üzerinde bir güç üretecek.
Q7'ye gelince 240 hp'lik 2.0 tdi şu an aracı rahatlıkla kaldırır. BMW X5 ve Volvo XC90 zaten azıcık daha güçsiz 2.0 dizeller var. 2.0 tfsi'ye sanırım tenezül etmezler. Q7'de bence yakın zamanda 2.0 tdi'yi görücez -
2.0 TDI quattro/ 190 HP /9-kademeli S tronic
Ölmeden önce nasip olur mu acaba, aylık eşimle birlikte toplam gelirimiz 8bin tl acaba kaç senede alınır? -
Efsane 2.5 Tdi motor öldü mu? Onceki kasada da yoktu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: toledox
quote:
Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren
A5 ve A6ya da 1.6 tdi gelmeli hatta a7 a8 ve q7ye de 2.0 benzinli ve dizel motor koyabilirler
A5 ve A6ya bu aşamada 1.6 tdi zor ama, VW grubu litre başına 100 hp hatta 120 hp yapacağım dediği çalışmaları bitirdiğinde bu da mümkün olacak gibi. Yakında 1.6 tdi VW'de 160 hp'nin üzerinde bir güç üretecek.
Q7'ye gelince 240 hp'lik 2.0 tdi şu an aracı rahatlıkla kaldırır. BMW X5 ve Volvo XC90 zaten azıcık daha güçsiz 2.0 dizeller var. 2.0 tfsi'ye sanırım tenezül etmezler. Q7'de bence yakın zamanda 2.0 tdi'yi görücez
Adamlar ne güzel hybrid kombinasyonu yapıyorlar kol gibi fiyat çekiyorlar ülkemizde rağbet görmüyor ne anlamı var o zaman e-tron yapmanın ?
A5 ve A6'ya ben olsam 1.6 TDI 160 bg yapmaktansa, 1.6 TDI 120 bg + Elektrik motoru koyarım.. Türkiyeye özel uygun bir fiyatla satarım..
Aynı şekilde 2.0 TFSI motoru E-tron olarak A7 A8 ve Q7'ye koyarım.. hem yakıt tüketimi hemde performans sıkıntısı olmaz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Thomassee
quote:
Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..
9 kademeli S-Tronic şanzımanın ZF marka olması yüksek ihtimal...Neden?
DSG yeni nesilde 10 ileri üzerinde çalışıyor,9 ilerinin esamesi okunmadı.Multıtronicte olamaz Audi CVT macerasını sonlandırdığını açıkladı...
Yinede konuşmak için çok erken...Bekleyip göreceğiz...
ZF mafya mı olucak
Ne olur bılmiyorum ama yakında tum piyasayı eline gecirebilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: akorkmaz11
9 s-tronic şanzumanı gerçekten merak ediyorum.. 1.4 tfsi 150 ve 180 hp için uygun bir fiyat isterlerse 3.20 ed in satışlarını önemli seviyede etkileyecektir diye düşünüyorum.
Şanzıman yağlı kavrama mı hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X