Şimdi Ara

2015 Audi A4'ün tüm motorları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
3.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    9 kademeli S-Tronic şanzımanın ZF marka olması yüksek ihtimal...Neden?

    DSG yeni nesilde 10 ileri üzerinde çalışıyor,9 ilerinin esamesi okunmadı.Multıtronicte olamaz Audi CVT macerasını sonlandırdığını açıkladı...

    Yinede konuşmak için çok erken...Bekleyip göreceğiz...

    ZF mafya mı olucak



    Ne olur bılmiyorum ama yakında tum piyasayı eline gecirebilir

    Ben razıyım. Audi eğer 9zf ye geçmişse vw den bağımsız hareket ediyor diyebilir miyiz bir nebzede olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zgbayraktar kullanıcısına yanıt
    C180 dizelde 7g-tronic alinabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 ileri dsg diye bir sanziman cikmayacak. Bu saatten sonra Audiye ozel bir sanziman gelistireceklerini de sanmiyorum. Motorlar vw de kullanilanlarin aynisi sonucta. Neden gereksiz yere para harcayip ayni motora farkli vites yapsinlar? Yeni dsg ler 10 ileri olacagi icin yeni A4 teki sanzimanin ZF9 olma olasiligi bence yuksek. Bekleyip gorelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    9 kademeli S-Tronic şanzımanın ZF marka olması yüksek ihtimal...Neden?

    DSG yeni nesilde 10 ileri üzerinde çalışıyor,9 ilerinin esamesi okunmadı.Multıtronicte olamaz Audi CVT macerasını sonlandırdığını açıkladı...

    Yinede konuşmak için çok erken...Bekleyip göreceğiz...

    ZF mafya mı olucak



    Ne olur bılmiyorum ama yakında tum piyasayı eline gecirebilir

    Ben razıyım. Audi eğer 9zf ye geçmişse vw den bağımsız hareket ediyor diyebilir miyiz bir nebzede olsa.

    sonuçta vw ninde zf li araçları var keza bagımsız hareket etmeleride imkansız bence , dsg 10 u adam edene kadar 9zf kullanmaları gayet normal ve mantıklı ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    9 kademeli S-Tronic şanzımanın ZF marka olması yüksek ihtimal...Neden?

    DSG yeni nesilde 10 ileri üzerinde çalışıyor,9 ilerinin esamesi okunmadı.Multıtronicte olamaz Audi CVT macerasını sonlandırdığını açıkladı...

    Yinede konuşmak için çok erken...Bekleyip göreceğiz...

    ZF mafya mı olucak



    Ne olur bılmiyorum ama yakında tum piyasayı eline gecirebilir

    Ben razıyım. Audi eğer 9zf ye geçmişse vw den bağımsız hareket ediyor diyebilir miyiz bir nebzede olsa.

    Su anda bile zf kullanan modeller mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar cevaplamış ama bir kaç ekleme yapayım...


    Hali hazırda belli Audi/Volkswagen ve Porsche modellerinde ZF ve ZF ile ortak geliştirilen (PDK) şaznımanlar kullanılıyor.Vag grubunun genel olarak şöyle bir stratejisi var idi...1.4 ve 1.6 litre hacminde ki modellerde 7 ileri Kuru Çift kavrama,1.8 ve 2.0 litre modellerde 6 ileri yağlı kavrama 2 litre üstü motorlarda ise ZF şanzıman kullanıyordu..(Değişkenlik gösterebilir)

    Bunlar Markaların modelleri arasında farklılık gösterebiliyor tabi...Mesela ender de olsa 7 ileri yağlı kullanılıyor,tıpkı yine ender kullanılan (Alhambra) 1.4 TSI 150 6 ileri yağlı kavrama kombinasyonu gibi...

    Fakat işler değişmiş durumda...Vag grubunda ilk kez 1.4 motor hacminde ki makinelerde (henüz net değil varsayım üzerinden gidiyorum) 9 ileri tork konvertörlü şanzıman kullanılıyor...(yinr varsayim uzerinden gidiyorum)

    Sanırım doğru yolu buldular :) Ayrıca Audi Multitronic (CVT) şanzımandan vazgeçtiğini duyurmuştu.Bu Audinin bence!!! tek başına alabileceği bir karar değil...Tıpkı 9 kademeli şanzımanı kullanma kararı aldığı gibi...

    İşin en merak ettiğim kısmı piyasada epeyce fazla olan ve bolca satılan güncel modellerin şanzıman motor kombinasyonlarının ileride değişir mi yoksa değişmez mi sorusu...

    Eğer DSG için harcadığı Ar-ge ve mühendisliğin karşılığını almış ise pekala rahat bir şekilde vazgeçebilir ve 9 kademeli şanzımanı düşük hacimli motorlara entegre etmeye başlar...

    Fakat yeni nesil 1.0 TSİ ve güncel 1.2 TSI motorlarda yakıt tüketimi adına DSG ile yola devam edebilir.Dediğim gibi henüz erken ama A4 de ki düşük hacimli motorlara ZF (!) gelmesi ilerleyen zamanlar da bir çok şeye gebe...Bekleyip göreceğiz

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 21 Şubat 2015; 9:35:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    1.4 TFSI COD ile 180 HP ve 6-kademeli manuel / 9-kademeli S tronic tam makam arabası olmuş
     2015 Audi A4'ün tüm motorları

    şu kapı kollarını aşağıda tasarlamaktan ne haz alıyorlar. aracı sönuk gösterıyor.
    bence yenı audı nın satısını ıc tasarımın guzellıgı belırleyecek...




  • yüksek fiyattan satarlarsa türkiyede premıumlarda 3. olur audi a4.
  •  2015 Audi A4'ün tüm motorları

    Yeni A4 müş, aynı bokun laciverti işte. A3 sedanın hallicesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Son of Liberty

    1.4 tsi 180 hp üretimi sonlandırılmamış mıydı ? ayrıca passatta 2.0 tdi 240 hp olan motor bunda neden 220 hayret


    Bu 180 hp'lik 1.4 sanırım yeni, COD sistemi var bunda. Passat'taki 240 hp'nin neden 220 olduğuna bende anlam veremedim. Birde 177 hp'lik 2.0 dizeller kalktı neden bu araçta olsun ki. Bazı saçma şeyler var, 120 hp2lik 1.6 dizel manuel varken, 125 hp'lik 2.0 dizel niye?

    Şanzıman olarak da VW 10 DSG yaparken audinin 9 S-tronic'e geçmesi ilginç. ZF imzalı olması muhtemel zaten başka bu tarz şanzıman üreten yok.

    2.0 125 hp avrupa için. emisyonu düşük vergisi az. bakınız 316d 2,0 motor 136 hp gibi gibi




  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marmaratic M kullanıcısına yanıt
    Rica ederim
  • Passatın önünü kesmemesi için 1.6 dizel otomatik getirmemişler. A4 zaten rakipleri karşısında tercih edilen bir model değildi. Bu saatten sonra 2014 177 lik quatro 130-135 alınır binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bu motorlar yuzunden vergi sistemi degisecek
    1.6 litre altı piyasada motoru olmayan marka kalmadi nerdeyse

    Mazda diye biliyorum ama yanılıyor muyum ?
  • 1.4 180hp harika olmuş c180 ve 320i ye baya sağlam bir rakip
  • resmin bmw ve mercedese hakaret etmiş.

    1.4 tsi 180 ps silindir kapatma şehiriçi farbrika verisi 5.5 litreye geçmez.. hızlanma 7.5 sn olur

    9 ileri ise devrim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 21 Şubat 2015; 12:59:13 >
  • 1.6 dizelde otomatik yok

    2000 motorda ise bmw varken fazla kimse tercih etmez

    Audinin en saglam ekibi 1.4 180hplik motoru olmus en cok bu saticaktir

    Hem fiyatida uygun olucaktir hem performans hem de yakiti uzmeyecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hocam hangi araba fabrika verisine eşdeğer yakıyor ki ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.0 TFSI quattro ile 272 HP bu çok saçma
  • İyi haber ise , 7 ileri kuru kavrama şanzımandan vazgeçmiş olmaları
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.