Şimdi Ara

2015 CRV 1.6 Dizel 160hp ZF9 otomatik Geldi... (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.270
Cevap
52
Favori
187.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bayide 2 araç vardı, executive ve e+, biri test.
    her ikiside beyaz ve siyah deri.
    koltuklar harici diğer kısımlar plastik ama fazla dikkat etmedim.
    önemli olan konfor, motor, ses donanım.
    plastik olması beni fazla ilgilendirmiyor.
    daha doğrusu plastik terimi doğru değil,
    plastik dediğimiz petrol ürünü bu maddenin onlarca çeşidi ve kalitesi var.
    elle dokunup, gözle görmek lazım....keyfe keder.

    dikkatimi çeken koltukların deri olmasına rağmen, insanı kucaklayan soft bir tasarımı yoktu, biraz düz bir model olmuş, ama rahattı.

    cam tavan bence olmamış, sadece crv için değil, tüm araçlar için.
    açılmayan sadece ışık alan cam tavanlar, içi dar ve kasvetli araçlar için tasarlanmıştı, nedense sonra moda oldu, her araca koymaya başladılar.
    crv son derece ferah geldi, cam olmasada olurmuş, ayrıca iç kapağı sürgülü açınca içeri dehşet bir İzmir güneşi ve sıcaklığı girdi, kapalı iken bile tavana dokununca sıcaklığı hissediyorsunuz. sırf bu nedenle e+ almamayı düşünüyorum.
    elegance da cam tavan yokmuş ama onda da donanım eksik. Jazz kullanırken, izmir sıcağında sunroof dan bayağı bir sıcak geçerdi.

    foto ve videoları yarın işleyip koyacağım, ama madem konu açıldı yazmaya devam edeyim.

    bagaj kapağı kumanda ile açılıp kapanıyor, sıkışma önleme sensörüde varmış.
    ama dikkat, iki adım geride duracaksınız, dar yerlerde açmayacaksınız, çünkü bayağı bir açı ile açılıyor.

    stepne tam boy, bagaj geniş ve yüksek.

    vites çok orjinal, artık basacak düğmesi yok, direk sola çekip sonra 3 kademede R N D yapıyorsunuz, sağa aşağı çekip S e geçiyorsunuz. P için düğme var, durunca direk ona basıyorsunuz park konumuna geçiyor. civic de olduğu gibi kulakçıklar S de kullanılıyor, D de kullanırsanız sonra otomatiğe geçiyor. bana mercedes viano nun çakma vitesini hatırlattı şık ve küçük, kolçağa dayalı kolunuz yetişiyor.

    önde oturunca, ön kaputu kısmen ince bir hat olarak görebiliyorsunuz, bunu sevdim, çünkü diğer araçlarda görünmeyen kaput olunca insan kendini otobüs şoförü sanıyor.


    ön göstergeler 3D sanki, değişik, beğendim.

    imid ekrandan başka tüm modellerde media ekran var. navigasyon (sanırım sygic) bluetooth, radyo vs....
    samsung ve ios telefonlarla wireless bağlanıyormuş, sonra telefonun internetini kullanarak honda apps bağlantısı ile gerekli uygulamaları indirip kullanıyorsunuz, civic smart kullananlar bilir. ayrıca hdmi girişi varmış, hdmi bir cihazı bağlamak mümkünmüş.

    radyo açtık ama bas tiz ayarları yapılmadığı için kalitesini anlayamadım.

    motora baktım, foto ve video çektim, anlamam ama dreamxxxx yazısı çok çarpıcı.

    farlardaki şerit ledleri beğendim, videosu var, led şeritler farklı 2 kademede yanıyor.

    şimdilik hatırladıklarım bunlar, yarın foto ve video işlerken hatırladıklarımı yazarım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Selamlar
    bildiğim kdarı ile....Sİyah,Kırmızı renklerinden başka renklerde zaten iç siyah....Bej sadece bu 2 renkte var....

    katalogda baktım, kırmızı keşke kırmızı olsa, koyu bordo gibi bulamaç bir renk,
    ayrıca bir de kahverengi var, neden böyle garip renkler seçerler anlamam.
    beyaz, accord daki gibi sedefli beyaz değil, düz bildiğimiz beyaz, keşke accord beyazı olsaydı.
    diğer siayh ve 2 farklı gümüş renk var ama talep çoğunlukla onlar veya az üretmişler, çünkü çamkıran kotasında kalmamış, diğer renkler var.

    civic füme bende içi bej, çok alıştım, ferah oluyor, deride bej seçmiştim, çok iyi olmuştu.
    sırf bej iç deri için renk seçebilirim.

    iyi forumlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam
    Test sırasında yakıt ortalamasına hiç baktınız mı?
  • araçlar salı gelmiş, hatta showroom dakinde sigortaları bile takamamışlar henüz,
    sordum, bir müddet daha kullanılınca bir ölçüm yapacaklarmış.
    test sırasında araç kullanınca, aracıda tanımayınca fazla kurcalayamıyorsun...
    örneğin, radyo çalışmadı, personel bayağı bir uğraştı açmak için, meğerse ayarlarda radyo KAPALI seçeneği varmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  •  2015 CRV 1.6 Dizel 160hp ZF9 otomatik Geldi...


    crv ile ilgili inceleme ve sürüş videosu aşağıda;


    (aslı 1.05gb tutan HD video, youtube için çözünürlük düşürüldü.)



    Sürçü lisan olduysa affola..................

    iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    araçlar salı gelmiş, hatta showroom dakinde sigortaları bile takamamışlar henüz,
    sordum, bir müddet daha kullanılınca bir ölçüm yapacaklarmış.
    test sırasında araç kullanınca, aracıda tanımayınca fazla kurcalayamıyorsun...
    örneğin, radyo çalışmadı, personel bayağı bir uğraştı açmak için, meğerse ayarlarda radyo KAPALI seçeneği varmış.


    Sn. mimleon

    Herkesin araçtan beklentisi farklıdır, zaten bu nedenle her marka model araç satılabiliyor ?
    Test öncesinde araçtan beklentileriniz nelerdi ? ne kadarını karşıladı ? ne kadarını karşılamadı ?

    Mesela benim alacağım araçtan beklentim, öncelik olarak;
    Yolda bırakmamalı (Passat exlusive 2.0 Tdı Dsg ile 6 defa kaldım)
    Bagajı büyük olmalı
    Güçlü olmalı (Qasqhai 110 hp yokuşlarda yeterli gelmiyordu)
    4X4 olmalı
    Dizel olmalı (Honda civic, baya yakıyordu)
    Otomatik olmalı
    Diğerleri koltuklar batmadığı sürece çok önem arz etmiyor
    Bu aşamadan sonra Forester ve CRV arasında gidip geldim ve boşuna her yıl devlete fark olarak 1700 tl boşuna olduğunda düşündüm CRV de karar verdim.
    Bayiden CRV test etmek için 4x4 çekiş sistemini test edebileceğim bir platforma davet etmelerini istedim, ne kadar kabul görür bilemiyorum ancak bir şekilde test etmem lazım.




  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sn. mimleon.. Test için teşekkürler... crv dizel otomatik için tr de ilk test..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Sağolasın ama amatörce bir çalışmaydı, sadece Honda sahibi biri olarak beklentilerimi karşılıyormu ona baktım.
    Bence karşıladı.
    4x4 dizel otomatik 1.6cc 160hp Suv bir araç için Hondanın motor ve şanzıman sorunsuzluğunu da (1.6 dizel yeni ama beklentimiz sorunsuz olması) eklersek alınır araç olmuş.
    Eksikleri yok mu? var elbette, ama terazye koyarsak, olumlu tarafları daha ağır basıyor.

    Aracını seven ve teknolojiyi benimseyip ben bunları kullanırım diyenler için + modeli tam onlara göre.
    Sadece 4x4 Suv olsun, donanım çok önemli değil diyenler Elegance alır,
    ikisi arası 14.000 tl az para değil hani.
    iyi forumlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor şanzıman sıkıntısı olmaz ise alınabilecek bir araç ama en fulunde açılmayan cam tavan tam bir soru işareti ama talep edilmesi halinde bir veya iki sene sonra kesin eklenir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adres63 -- 13 Haziran 2015; 10:56:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • panoramik cam tavan bence yeterli.. açılır tavan premium sınıfta bile (a 3) tıkırtı yapabiliyor maalesef..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CRV almayı düşünenler için donanım listesi farklarını yazayım istedim.

    PREMIUM baz alırsak..................................126 bin TL

    Elegance ekstralar.................................. + 7.000
    subwoofer
    Yükseklik ayarlı ve elektrikli bel destekli ön yolcu koltuğu
    Alcantara/deri karışık koltuk kaplama (siyah)
    Otomatik yükseklik ayarlı farlar

    Aktif dönüş aydınlatması ACL; dönüş yapılan yöne doğru direksiyon çevrildiği andan itibaren daha fazla aydınlatma sağlıyor. Özellikle az aydınlatılmış veya hiç aydınlatılmamış yollarda görüş açısını ve güvenliği artırmış oluyor.

    Aktif uzun far kontrol sistemi HSS; Çevrenizdeki sürüş koşullarını değerlendirerek, kısa ve uzun farlar arasında geçişi otomatik olarak yapıyor. Sistem, karşıdan gelen sürücülerin rahatsız olmasını engelleyerek, size en iyi aydınlatmayı sağlıyor.

    Ön ayak ve kapıda led aydınlatma
    Tavan rayları
    karartılmış arka cam
    18" jant


    Executive ekstralar..................................
    + 7000
    Anahtarsız giriş, uk cepte
    Start/stop
    Elektrikli bagaj kapağı
    Elektrikli, 2 hafızalı sürücü koltuğu
    kapıda metalik eşik koruma
    Deri koltuklar (siyah veya fildişi)
    Cam tavan (sabit)

    Executive + ekstralar.................................. +7.000

    Çarpışma uyarı sistemi FCW; Yüksek hızlarda seyir halindeyken sistem, öndeki araç ile aranızdaki mesafeyi denetleyerek, olası bir çarpışma durumunda sizi uyarıyor.

    Çarpışma hafifletici fren sistemi CMBS; fren desteği sağlayarak trafikte önünüzdeki araca çarpma olasılığınızı en aza indirir veya önler. Düşük hızlarda, yayaları bile algılayarak olası bir tehlike anında sizi uyarır.

    Şerit takip uyarı sistemi LDW; Dikiz aynasının arkasında yer alan ve sürekli olarak yol şeritlerini algılayan kamera sayesinde çalışır. Sistem, yoldaki şeritleri algılayarak, sürücü kontrolü dışında şerit değiştirilmesi durumunda, görsel ve işitsel olarak sürücüyü uyarır.

    Şerit koruma destek sistemi LKAS; LDW’ye ek olarak aracın, sürücüden bağımsız şerit değiştirdiği koşullarda direksiyonu otomatik olarak düzelterek güvenli bir şekilde şeritte kalmasını sağlar.

    Trafik işareti tanıma sistemi TSR; yoldaki trafik işaretlerini 100 m uzaktan algılayarak, trafik işaretini geçinceye kadar i-MID ekranına yansıtır. Sistem, iki trafik işaretini aynı anda algılayabilir.

    Kör nokta uyarı sistemi BSI; Kör noktada kalan araçları tespit ederek, şerit değişikliğini daha güvenli yapmanızı sağlar.

    Çevre görüş sistemi CTM; Geri geri giderken, Çevre Görüş Sistemi, her iki taraftan yaklaşan araçları algılar ve sürücüyü olası bir tehlikeye karşı uyarır. Uyarı, i-MID ekranında görüntülenir.

    Ayarlanabilir hız sabitleyici, araç takbi yapabilen i-ACC; trafikteki diğer araçların hareketini sürekli olarak takip ederek aracın hızını ayarlar ve sürücünün maksimum hız ve takip mesafesini belirlemesine olanak tanır, sadece CR-V’nizin önündeki araçları değil, yan şeritteki araçları da gözlemler ve bu araçların aniden önünüze çıkma olasılığını 5 saniye öncesinden öngörür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 13 Haziran 2015; 12:36:49 >




  • BU ARADA BAŞLIĞI DEĞİŞTİRDİM ARTIK GELDİĞİNE GÖRE:)

    Selamlar
    Bende aracı test ettim.


    1-Hızlanma;Hani bir bmw 3.20i değil ama kötüde değil....Netice ile bu araç zaten büyük bir araç sportif gayeli tasarlanmamış....
    2-Şanzuman;Bence klasik ZF ve başarılı....
    3- İzolasyon;Çok başarılı motor sesi açısından bir çok dizele göre bariz sessiz...Zaten aracın dışında da aynı sessizlik hakim....
    4-Yakıt ;7-8 Arasında gezinecektir....Malum klia sürekli olarak ve şehir içi test yapıyoruz...Ben biraz hızlanmaları deneyerek 8.1 de sabit tutturdum...
    5-Yol sesi konusunda bende Leon dizel var ondan daha sessiz diyebilirim....
    6-Klima klasik japon arabası zaten rakipsiz diyebiliriz....
    7-Start-Stop oldukça stabil çalışıyor...Sanırım motor dusunca aynı anda klima compresorude devre dışı kalıyor....
    8-Direksiyon hafif ve dönüş çapı güzel...


    Beğendim ve kararımı pekiştirmiş oldumm...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 13 Haziran 2015; 14:22:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    BU ARADA BAŞLIĞI DEĞİŞTİRDİM ARTIK GELDİĞİNE GÖRE:)

    Selamlar
    Bende aracı test ettim.


    1-Hızlanma;Hani bir bmw 3.20i değil ama kötüde değil....Netice ile bu araç zaten büyük bir araç sportif gayeli tasarlanmamış....
    2-Şanzuman;Bence klasik ZF ve başarılı....
    3- İzolasyon;Çok başarılı motor sesi açısından bir çok dizele göre bariz sessiz...Zaten aracın dışında da aynı sessizlik hakim....
    4-Yakıt ;7-8 Arasında gezinecektir....Malum klia sürekli olarak ve şehir içi test yapıyoruz...Ben biraz hızlanmaları deneyerek 8.1 de sabit tutturdum...
    5-Yol sesi konusunda bende Leon dizel var ondan daha sessiz diyebilirim....
    6-Klima klasik japon arabası zaten rakipsiz diyebiliriz....
    7-Start-Stop oldukça stabil çalışıyor...Sanırım motor dusunca aynı anda klima compresorude devre dışı kalıyor....
    8-Direksiyon hafif ve dönüş çapı güzel...


    Beğendim ve kararımı pekiştirmiş oldumm...



    Aracin yol sesi yalitimini olcmek icin ozellikle puturlu asfaltta denemek lazim. Esasen ayni gun icinde c200(1.6 d) ile test surusunu ayni yolda yapip bir kiyaslamak lazim yalitim ne derecede olmuş diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motor, şanzıman, donanım konusunda çoğu arkadaşla aynı fikirdeyiz. Ancak 147.000 TL'lik bir aracın İç malzemesi gerçekten hiç yakışmamış.
    Almayı düşündüğüm bir araç ancak belirttiğim üzere iç malzeme kalitesi olmamış.
  • mercedes alınır o paraya be yaw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    mercedes alınır o paraya be yaw

    Vallahi gonul cam tavan bir c180 isiyor. Yilda 15 bin civari yapsam bakmayacagim benzinine ama 30 40 bin arasi ypl yapiyoruz her yil dizele mecbur kaliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_r_k


    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    mercedes alınır o paraya be yaw

    Vallahi gonul cam tavan bir c180 isiyor. Yilda 15 bin civari yapsam bakmayacagim benzinine ama 30 40 bin arasi ypl yapiyoruz her yil dizele mecbur kaliyoruz.

    C200 çıktı haberiniz yok mu? 1.6 dizel otomatik 136 hp (c180 in yeni kasasi). Baz modeli 135 bin tl den başlıyor. Alabilirsiniz yani :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız çok baz:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TcpIp


    quote:

    Orijinalden alıntı: a_r_k


    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    mercedes alınır o paraya be yaw

    Vallahi gonul cam tavan bir c180 isiyor. Yilda 15 bin civari yapsam bakmayacagim benzinine ama 30 40 bin arasi ypl yapiyoruz her yil dizele mecbur kaliyoruz.

    C200 çıktı haberiniz yok mu? 1.6 dizel otomatik 136 hp (c180 in yeni kasasi). Baz modeli 135 bin tl den başlıyor. Alabilirsiniz yani :)

    Haberim var da certacin dedigi gibi cok baz 180 190 bin tl civarina geliyor istekleri ekleyince.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.