Şimdi Ara

2015 Ford MONDEO (YENİ) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
5
Favori
24.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eferdif kullanıcısına yanıt
    Önceliklle Hayırlı Olsun..
    bende yeni mondeonun tasarımını çok beğendim ama sedan araçlar hoşuma gitmiyor.. son dönemlerde "moda" haline gelen 4kapı coupeler çok hoş ve mondeo hb de aynen böyle siz mondeo hb i canlı gördünüz mü? hb ile sedan aynı anda mı satışa sunuldu? birde görsellerde çift egzoz çıkışı var gerçekte durum nasıl? Teşekkürler..
  • eferdif kullanıcısına yanıt
    Eyvellah hocam test etmis kadar oldum. Uzak diyarlardayiz. Laguna kullanmistim 1.5 dci kagit uzerinde ona yakin ordan cikarimda bulunmaya çalışıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aniil

    Önceliklle Hayırlı Olsun..
    bende yeni mondeonun tasarımını çok beğendim ama sedan araçlar hoşuma gitmiyor.. son dönemlerde "moda" haline gelen 4kapı coupeler çok hoş ve mondeo hb de aynen böyle siz mondeo hb i canlı gördünüz mü? hb ile sedan aynı anda mı satışa sunuldu? birde görsellerde çift egzoz çıkışı var gerçekte durum nasıl? Teşekkürler..

    Teşekkür ederim.Ne yazık ki HB kasa hiç görmedim.Hb kasalar sedandan 2 bin TL pahalı onu biliyorum.Bu arada bende HB istedim ama olmadı.Şu an için Style donanım HB yok.Dizel HB yok.İlerde gelecek mi diye Ford Otosan'a telefon ettim.Mail atın dediler.Attım 10 gün sonra telefon ettiler yetkili bayiden bilgi alın dediler.Komedi anlayacağın.Bayi bilse sana ne diye sorayım .Benim araçta egsoz dışardan görünmüyor.Titanyuma donanıma da hiç dikkat etmedim açıkcası.Yalnız sedan ile HB uzunlukları aynı ve broşürden anladığım kadarıyla dikkatli bakmadıkça sedan -HB ayrımı kolay değil.




  • eferdif kullanıcısına yanıt
    Üstad navigasyon haritası başarsoftmu hangi harita kullanıyorlar acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnrskr

    Üstad navigasyon haritası başarsoftmu hangi harita kullanıyorlar acaba.

    Benim araçta navigasyon yok dostum. Bilemeyeceğim.
  • Bugün Ankara'ya gitmiştim işim bitince büyük bir hevesle Ankarada ki bayiye girdim. İçeride trend 1.5 ecoboost versiyonu vardı. Gerçekten büyük hevesle girdim, mevcut 2008 octimi değiştirip bunu alacaktım.
    Ama,

    İçi çok boğucu geldi komple siyah, siyah cam vs.
    Ön koltuklar bana dar geldi, özellikle ön koltuk minderleri baldırlarda bitiyor, çok kısa. (Boyum 1.80)
    Arka yeterince rahat değil. Bagaj büyük ama yükleme çok zor, çünkü çok uzun(Belki octinin lifback olması beni yanılttı)
    Araba dıştan çok büyük ve güzel ama içi aynı oranda büyük ve elit hissi vermiyor. Araba dıştan başka, içten başka bir araba gibi.
    Bunları inanın bir octi sever olarak yazmıyorum ama octimden inip mondeoya binince aman aman birşey hissedemedim.

    Anti parantez:
    Bari gelmişken focusa bakayım dedim. Hatcback olanın koltuğunu kendime göre ayarladım. Neyse birde arkaya bakayım dedim, şok oldum resmen oturacak alan kalmamıştı. Bu ford mühendisleri arabaların içini bu kadar dar yapmayı nasıl başarıyorlar merak ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhani

    Bugün Ankara'ya gitmiştim işim bitince büyük bir hevesle Ankarada ki bayiye girdim. İçeride trend 1.5 ecoboost versiyonu vardı. Gerçekten büyük hevesle girdim, mevcut 2008 octimi değiştirip bunu alacaktım.
    Ama,

    İçi çok boğucu geldi komple siyah, siyah cam vs.
    Ön koltuklar bana dar geldi, özellikle ön koltuk minderleri baldırlarda bitiyor, çok kısa. (Boyum 1.80)
    Arka yeterince rahat değil. Bagaj büyük ama yükleme çok zor, çünkü çok uzun(Belki octinin lifback olması beni yanılttı)
    Araba dıştan çok büyük ve güzel ama içi aynı oranda büyük ve elit hissi vermiyor. Araba dıştan başka, içten başka bir araba gibi.
    Bunları inanın bir octi sever olarak yazmıyorum ama octimden inip mondeoya binince aman aman birşey hissedemedim.

    Anti parantez:
    Bari gelmişken focusa bakayım dedim. Hatcback olanın koltuğunu kendime göre ayarladım. Neyse birde arkaya bakayım dedim, şok oldum resmen oturacak alan kalmamıştı. Bu ford mühendisleri arabaların içini bu kadar dar yapmayı nasıl başarıyorlar merak ettim.

    Bende Mondeoyu almadan önce Octavia arasında çok gidip geldim. İç rengi bej olsaydı daha şık olurdu ama benim 2 çocukla pek kullanışlı olmaz :) Bagaja katılıyorum. Sedan kasanın bagaj ağzı küçük. HB kasa bulabilseydim onu alırdım. Şimdilik yarım boy stepne ile bagaj derinliği düşürmeyi planlıyorum(15 cm yakın köpük var altında)Benim boyumda sizin gibi ama koltukta nedense bi problem yaşamadım.Ancak eski focusuma göre koltuklar daha yumuşak.Ben sert olmasını tercih ederdim. İçinin güzel görünüp görünmemesi ise kişiye göre değişir bence. Arabanın plastik kalitesi iyi diye düşünüyorum. Temas edilen her yer yumuşak. Diz yanları bile. Eleştirilecek yönleri var ama bence dediğiniz kadar değil. Çok erken olmakla beraber şimdilik memnunum diyebilirim.Bu arada bende Octavia yı çok beğenen biriyim. Optimum bir araç. Bagaj kapasitesi, DSG şanzımanı, dizel motoru geniş iç hacmi ile çok iyi bir seçenek. Bazı eksik yönleri var ama görmezden gelinebilir.Ama klasik VW pazarlama stratejisi onlarda da var. Araba yok :) Aslında acelem olmasa Yeni Superb 'ı bekleyecektim. Ama dizel seçenekleri ekimde ancak gelecekmiş. Bence o da çok şık olmuş.




  • Beğenen çok alan yok..Daha 1 adet görmedim yolda.
  • x15 kullanıcısına yanıt
    Adı üzerinde yeni Ford Mondeo .Daha yeni satılmaya başladığı için caddelerde görmemen normal . Ben jeep renegade almıştım .Süspansiyonundan ve konforsuzluğundan dolayı binlerce lira aşağı satıp yeni Ford Mondeo aldım . Aslında fazlada satılmasın istiyorum .Caddelerde çok görülmemesi iyi :) Bu arada bu arabalarda tampon koruyucu olarak ne kullanmalıyız? Ek tampon yada ekleme aparatı varmı .Yoksa klasik yapışkanlı lastik tampon koruyucumu kullanacağız?
  • Arkadaşlar arabayı uzun uzun inceledikten ve uzunca test sürüşü yaptıktan sonra almaya karar verdim
    1.6 tdcı sedan titenium bayiye ver arabamı diyorum 3 ay sonraya alırsın demezmi üzüldük tabiki ama karar verdik bir kere bekleyecegiz sipariş verdik.
    araç kesinlikle çok iyi olmuş yol tutuş ,süspansiyoon ,sessizlik ,parça kalitesi ve ses sitemi ,sadece sedan da bagaj tam boy istetme yüzünden derinlik olarak 15 cm kadar alan kaybetmiş o da
    sorun olursa küçük boy istetmeye gecerek sorunu çözerim.
    Ben şuna inanıyorumki bu arabaya talep çok olcak ve ikinci el degeri eski model gibi olmayacak ,focusun ikinci elinin başarısını yakalayacaktır.
  • aracı galeride inceledim, 10 numara olmuş, 5 yıldız veriyorum. her yerinde kaliteli malzeme ve iyi işçilik var. deneme sürüşü için vaktim olmadı. 1.6 dizelini 85 civarı alınabilmesi bence fena değil, millet golfün dizeline nerdeyse 90 veriyor. sadece arka tasarımı da ön gibi orijinal ve daha estetik olabilseymiş aston martin olacakmış. ama bir önceki kasayla kıyaslayınca inanılmaz değişim var pozitif yönde. şimdi passat daha iyi diyenler çıkabilir ama passatın bir önceki kasasıyla yenisi arasında bariz bir fark yok, VAG grubu burda fordun gerisinde kalmış diyebilirim. mantık passat, duygularım mondeo diyor.
  • öncelikle hayırlı olsun. ben uzun yol kullanımını ve yakıt tüketimini merak ediyorum style dizelin. sanırım jantlar 16inç idi style da? bir de aracınızın iç dış fotolarını paylaşırsanız çok güzel olur. Son olarak keşke titanium donanım veya şu opsiyonu da alabilseydim dediğiniz zamanlar oluyor mu oluyorsa neler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kompliman -- 8 Nisan 2015; 15:42:37 >
  • kompliman K kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Daha önce D segmenti bir araç kullanmadığım için araç konforu hakkında söyleyeceklerim ne kadar objektif olur bilemiyorum ama 2006 TDCi Focusumla kıyaslarsam kesinlikle konfor açısından dağlar kadar fark var. Süspansiyon, yol tutuş, motor ve yol sesi vs kıyas götürmez. Yakıt tüketimine gelince. Şu an ortalamam 6,2 LT.Henüz 1000 km yi yeni devirdim.Uzun yol tecrübem olmadı.Sadece otobanda 70 km gittim.200 e kadar çıktım. Araba kesinlikle çok stabil.180 civarında iken anlık tüketim 11-12 lt civarı idi. Ama dik rampa çıkıyorsanız anlık 14-16 ltleri buluyor.( otobanda değil dağ yolu diyebileceğim virajlı dik bir yolda)Arabanın rodaj süresi dolmadı, kitapçığında ilk zamanlarda yakıt tüketimi için ölçüm yapmayın diye uyarıyor zaten.Tahmin ediyorum daha da düşecek.Yalnız şehir içi sakin kullandığımı söyleyeyim.Araba büyük ama manevralarda kesinlikle hantal değil.Direksiyon tepki,leri çok iyi. Ataklık dersen Focus'a göre yavaş ama bence tatmin edici.Sollamad afalan sıkını çıkaracağa benzemiyor.Jantlar 16 inç doğrudur. Titanium da buna ektra olarak 17 jant,Sony müzik sistemi Otomatik park( ön arka park sensörü kamera vs) var.17 jant zaten istemiyordum.Sony çokta önemli değil.Bu müzik sistemi de gayet güzel ve tatmin edici.Otomatik park çok aradığım bir şey değil.Ama en azından park sensörü konulmalıydı bu arabaya.Araba gerçekten büyük ve sınırlarını kestirmek alışana kadar güç geliyor.150 Tl verip park sensörünü hallettim.Kısaca 10 bin daha verip Titanium almak benim için gereksizdi. Ama kimi için bu özellikler gereklidir. Bu araba fazlasıyla tatmin edici.Foto koyarım inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eferdif

    Teşekkür ederim. Daha önce D segmenti bir araç kullanmadığım için araç konforu hakkında söyleyeceklerim ne kadar objektif olur bilemiyorum ama 2006 TDCi Focusumla kıyaslarsam kesinlikle konfor açısından dağlar kadar fark var. Süspansiyon, yol tutuş, motor ve yol sesi vs kıyas götürmez. Yakıt tüketimine gelince. Şu an ortalamam 6,2 LT.Henüz 1000 km yi yeni devirdim.Uzun yol tecrübem olmadı.Sadece otobanda 70 km gittim.200 e kadar çıktım. Araba kesinlikle çok stabil.180 civarında iken anlık tüketim 11-12 lt civarı idi. Ama dik rampa çıkıyorsanız anlık 14-16 ltleri buluyor.( otobanda değil dağ yolu diyebileceğim virajlı dik bir yolda)Arabanın rodaj süresi dolmadı, kitapçığında ilk zamanlarda yakıt tüketimi için ölçüm yapmayın diye uyarıyor zaten.Tahmin ediyorum daha da düşecek.Yalnız şehir içi sakin kullandığımı söyleyeyim.Araba büyük ama manevralarda kesinlikle hantal değil.Direksiyon tepki,leri çok iyi. Ataklık dersen Focus'a göre yavaş ama bence tatmin edici.Sollamad afalan sıkını çıkaracağa benzemiyor.Jantlar 16 inç doğrudur. Titanium da buna ektra olarak 17 jant,Sony müzik sistemi Otomatik park( ön arka park sensörü kamera vs) var.17 jant zaten istemiyordum.Sony çokta önemli değil.Bu müzik sistemi de gayet güzel ve tatmin edici.Otomatik park çok aradığım bir şey değil.Ama en azından park sensörü konulmalıydı bu arabaya.Araba gerçekten büyük ve sınırlarını kestirmek alışana kadar güç geliyor.150 Tl verip park sensörünü hallettim.Kısaca 10 bin daha verip Titanium almak benim için gereksizdi. Ama kimi için bu özellikler gereklidir. Bu araba fazlasıyla tatmin edici.Foto koyarım inşallah.

    Alan arkadaşların araçları hayırlı olsun, kaza bela vermesin.

    Genelde Ford focus daha atak gibi yorumlar okuyorum. Haliyle öyle olacak, aynı durum BMW nin 5 serisi içinde geçerli. Zira BMW 3 serisi daha atak.




  • Merhaba arkadaşlar . Öncelikle aranıza yeni katıldım.Aracım ford mondeo 2015 sedan 1.5 otm benzinli. Yeni kasa görüntü olarak güzel gerçekten . İçi ferah . rüzgar sesini içeri almıyor.Fiyat olarakda rakiplerine göre ucuz (WW passat ,Citroen C5 ,Renault latitude). Fakat süspansiyonu sert gibi .Tanıtımlarında okudum .Süspansiyon ayarı yapılabiliyormuş .Sport ,konfor ve normal süspansiyon modu varmış .Ben çok aramama rağmen bulamadım .Bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa ,bilgilerini bizimle paylaşmasını rica ediyorum .
  • Sayın Saygılı izmirli
    o bahsedilen ayar direksiyon için şehir içinde yumuşak oluyor az süratte ,otobanda yüksek hızda sertleşiyor bu işlemi araç kendi yapıyor yoksa senin bahsettigin o süspansiyon degil :(
  • ODAKLAN kullanıcısına yanıt
    Sayın ODAKLAN .O sizin dediğiniz Ford focus daki direksiyon ayarı benim dediğim başka .Çok araştırıp kendim buldum mecburen .Bir kaç seneye kadar gelecek olan bir opsiyonel özellikmiş bu .Benim arabada halen yok yani :( :( makaleyi copy paste yapıyorum aşağıya :(

    Ford’un en önemli karakteristiği, sağladığı performanslı sürüş konforudur. Öncelikle süspansiyon sisteminde ve şasi teknolojilerinde sağlanan iyileştirmelerle, Yeni Mondeo’nun yol tutuşu daha da geliştirildi. Gürültü ve titreşim bakımından ‘Sınıfının En İyisi’ hedeflerine ulaşan Yeni Mondeo'da, kontrol kollu arka süspansiyonun geliştirilmiş bir örneği yer alıyor. Bu üstün süspansiyon sistemine ek olarak Yeni Mondeo’da opsiyonel olarak sunulan bir özellik de, Sürekli Süspansiyon Kontrollü İnteraktif Araç Dinamikleri Kontrolü (CCD). Farklı sürüş ve yol koşullarına göre süspansiyon sisteminin ayarlanması ihtiyacını ortadan kaldıran CCD, aracın sürekli yolla temasını sağlayarak ABS ve ESP’nin verimini artırıyor. Ülkemizde önümüzdeki tarihlerde sunulması planlanan bu teknolojiyle, kullanıcılar kişisel tercihine göre Spor, Normal ve Konfor olmak üzere üç farklı sürüş ayarından birini seçebilecek.




  • Sayın Saygılı izmirli ;
    dün yazmayı unutmuşum aracınız hayırlı ve ugurlu olsun iyi günlerde kullanın ,bu arada bizim sipariş İspanyada imalat sırasına girdi beklyoruz bakalım.
    Ben konuyu nekadar bldiginizi bilmedigim için kısa cevap yazdım ,haklısınız focus ta o secenekleri kendimiz yapıyorduk 2005 tdcı ghıa vardı ordan bilirim.
    açıklamasını yaptıgınız bu özellik bu araca konulursa e sınıfı gibi olacak ama fiyat herhalde 5 bin gibi fırlar ama opsiyon olursa seçenek dahilinde olması iyi olur.
    Sizin aracın aynısını test etmiştim gerçekten araç olmuş bu sefer sessizlik ve konfor beni çok etkiledi ,ford zaten saglam araç yapar bu özelikleriylede uzun yıllar zevkle binilecek araç olmuş.
  • Yeni mondeo alanlara hayırlı olsun gayet güzel bir otomobil ancak araç yeni değil.
    Bu araç 2011 yılında amerikada satışa çıkmıştı zaten avrupadaki kardeşi volvo s60 la birlikte. Otomobil bildiğiniz s60 ın aynısı ... Oldukça kaliteli forda sınıf atlatacak bir makina. Volvonun tüm güvenlik donanımları kullanılmış. Ama tüm opsiyonları katınca volvo mu yoksa ford mu almak lazım düşünülür. S60 t4 deki ecoboost motor 180 bg 1,6 lt motor harika ama yakıt tüketimi şehir içinde 11 lt nin altına inmiyor. (s60 kullanıcısıyım) fordda da aynı verilerle karşılaşılacak muhtemelen...

    Alanlara hayırlı olsun...






  • Soran arkadaşlar olmuştu cevaplayayım istedim.Arabam 2000 km yi devirdi.Uzun yol otobandan Bolu-İstanbul yaptım.CC 120 km/sa' te sabitleyerek gittim.4.8 lt/100 km ortalama yakıt tüketimi oldu.Şu an karma yakıt tüketimim 5.7 lt/100km.Araçtan genel anlamda memnunum.Yalnız kaputa fare veya kedi grimiş :) Kaput altında göğse bakan yalıtım kısmında avuç kadar kısmı parçalamış.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.