Şimdi Ara

2015 PHİLİPS ANDROİD TV (195. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.397
Cevap
65
Favori
347.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 193194195196197
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burkiva

    Dostum suanki cihazinda 3d aktifmi peki. Guncelleme sonrasindaki 3d durumunuda rica edecem. Yabanci forumlarda bazi modellerdeki bahsettigin degisim sonrasinda 3dye elveda denmis cunku.

    bana da 3D özelliğinin gideceği söylenmişti ama gitmedi... 3D menüsü ve fonksyonu yerinde duruyor... ama 3D film ile denemedim, 2d-3d dönüştürme ile denedim sadece... bu arada espri gibi olacak ama 3d aktif değil pasif(teknoloji olarak) :) ve evet, android(yazılım, fw) güncellemeleri sonnuna kadar yapıldı...

    edit ile ekleme:
    philips modellerini inceleyince şunu gördüm: 55PUK7100 ile 55PUS7100 arasında temelde fark yok... ama bu iki modelde de sorunlar yaşanınca 2016 model 55PUS6501 anakartı baz alınarak bir anakart üretilmiş ve bu karta 7000 serisi modellerin özelliklerine göre bir yazılım verilmiş... anladığım kadarıyla mevcut panele göre 6501 anakartına belli özellikler açılıp kapatılabiliyor... mesela 6501 paneli 3d destekli değil ama 7100 panelinde bu destek var... bu yüzden 7100'e takılırken doğru işlem yapılırsa 6501 anakartı, 7100 panelin 3d özelliğini kullanabiliyor... zaten doğru kurulumda da TV modunda 123654 tuşlanınca model 55PUS7100/R2(burada R2 önemli) olarak görünüyor...

    işin özeti, şuan elimdeki 55PUS7100/R2, baz alındığı PUK/PUS7100'ün panel özelliklerini koruyan bir PUS6501... avantajıyla, dezavantajıyla güzel çalışıyor dünden beri...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GCGorusu -- 22 Mart 2018; 21:37:16 >




  • Degisim sonrasinda Guncelleme yaptin degilmi yaziliminda. Bazilarida guncelleme sonrasi gittigini belirtmis. 3d benim icin onemli oyuzden olumlu olumsuz muhakkak haberini bekliyor olacam selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burkiva B kullanıcısına yanıt
    bu mesaj ne kadar refresh çeksem de gelmedi bir türlü ama bir çözüm buldum cevap atmak için... şuan en son güncel yazılıma güncellenmiş durumda... android 7.1.2 ve 3d menüsü hala duruyor...
  • Bu bizim televizyondaki 55puk7100 kac kere servis cagirdim. Yavaslik ve goruntunun gidip sesin kalmasiyla ilgili. Halada sikayetim devam ediyor bu yönde. Sizde ayni degisimi banada yaparlarmiki. 2 ay gibi bi sure kaldi garantinin bitmesine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burkiva B kullanıcısına yanıt
    müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatın derim... benim de garanti mayısta bitecekti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama

    bu mesaj ne kadar refresh çeksem de gelmedi bir türlü ama bir çözüm buldum cevap atmak için... şuan en son güncel yazılıma güncellenmiş durumda... android 7.1.2 ve 3d menüsü hala duruyor...

    dostum senden bişi daha rica edecem. yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla bu r2 değişikliği yapıldıktan sonra bazı modellerdede 3d menüsü aktif ve 2d-3d dönüşümü çalışmaya devam etmiş ama yan-yana / üst-üste olan 3d çeviricileri kullanılamıyormuş. elinde varsa internetten indirdiğin yan-yana / üst-üste 3d video ile kontrol etmeni istiyorum selamlar..

    not: elinde yoksa youtubede kısa süreli bu tarz videolar var, indirip tvnin kendi oynatıcısında kontrol edebilirsin.
  • Müşteri hizmetleri inatla böyle bir işlemin mümkün olmadığını söylüyor. Servis kayıt evraklarını paylaşırsanız belki hepimize yerdımcı olacaksınız. Rezalet bir Müşteri hizmetleri var maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Müşteri hizmetleri inatla böyle bir işlemin mümkün olmadığını söylüyor. Servis kayıt evraklarını paylaşırsanız belki hepimize yerdımcı olacaksınız. Rezalet bir Müşteri hizmetleri var maalesef.

    evet bende aradım son sürümü yükleyin demekten başka bir önerileri yok. önümüzü açabilmek adına mümükünse servis kayıtlarını paylaşırsanız çok iyi olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burkiva


    quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama

    bu mesaj ne kadar refresh çeksem de gelmedi bir türlü ama bir çözüm buldum cevap atmak için... şuan en son güncel yazılıma güncellenmiş durumda... android 7.1.2 ve 3d menüsü hala duruyor...

    dostum senden bişi daha rica edecem. yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla bu r2 değişikliği yapıldıktan sonra bazı modellerdede 3d menüsü aktif ve 2d-3d dönüşümü çalışmaya devam etmiş ama yan-yana / üst-üste olan 3d çeviricileri kullanılamıyormuş. elinde varsa internetten indirdiğin yan-yana / üst-üste 3d video ile kontrol etmeni istiyorum selamlar..

    not: elinde yoksa youtubede kısa süreli bu tarz videolar var, indirip tvnin kendi oynatıcısında kontrol edebilirsin.

    unutmazsam akşam denerim... 3d bluray film bile vardı da nereye kaldırdığımı hatırlamıyorum... aslında en basiti split screen oyun açıp oyun 3d modunda tam ekrana dönüyor mu diye denemek :) akşam kesin bir cevapla dönerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Müşteri hizmetleri inatla böyle bir işlemin mümkün olmadığını söylüyor. Servis kayıt evraklarını paylaşırsanız belki hepimize yerdımcı olacaksınız. Rezalet bir Müşteri hizmetleri var maalesef.

    eve gidince servis formunun fotoğrafını çekerim özel bir şey yazmıyorsa...

    diğer taraftan ufak bir öneri, @PhilipsTVTR twitter hesabını mentionlayarak laf ederseniz ayrı bir birim ilgileniyor... onlara anlatın durumunuzu, yada web sitelerindeki iletişim formunu kullanın... çok saçma bir şey ama kendi içlerinde bile müşteri hizmetleri kopuk kopuk...

    örnek olarak şu saydırmama bakabilirsiniz:https://twitter.com/gcanci/status/976729096007966720
    bu çözüm kısmı... daha eski tweetlerimde saydırmalarım da oldu ve her mention attığınızda arıyorlar :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama


    quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Müşteri hizmetleri inatla böyle bir işlemin mümkün olmadığını söylüyor. Servis kayıt evraklarını paylaşırsanız belki hepimize yerdımcı olacaksınız. Rezalet bir Müşteri hizmetleri var maalesef.

    eve gidince servis formunun fotoğrafını çekerim özel bir şey yazmıyorsa...

    diğer taraftan ufak bir öneri, @PhilipsTVTR twitter hesabını mentionlayarak laf ederseniz ayrı bir birim ilgileniyor... onlara anlatın durumunuzu, yada web sitelerindeki iletişim formunu kullanın... çok saçma bir şey ama kendi içlerinde bile müşteri hizmetleri kopuk kopuk...

    örnek olarak şu saydırmama bakabilirsiniz:https://twitter.com/gcanci/status/976729096007966720
    bu çözüm kısmı... daha eski tweetlerimde saydırmalarım da oldu ve her mention attığınızda arıyorlar :))

    Hocam tweet'lerinize baktım ama PhilipsTVTR tarafından bir cevap gelmediğini gördüm karşı tweet olarak. Size DM falan mı arttılar, bilgilerinizi nasıl buldular?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama


    quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Müşteri hizmetleri inatla böyle bir işlemin mümkün olmadığını söylüyor. Servis kayıt evraklarını paylaşırsanız belki hepimize yerdımcı olacaksınız. Rezalet bir Müşteri hizmetleri var maalesef.

    eve gidince servis formunun fotoğrafını çekerim özel bir şey yazmıyorsa...

    diğer taraftan ufak bir öneri, @PhilipsTVTR twitter hesabını mentionlayarak laf ederseniz ayrı bir birim ilgileniyor... onlara anlatın durumunuzu, yada web sitelerindeki iletişim formunu kullanın... çok saçma bir şey ama kendi içlerinde bile müşteri hizmetleri kopuk kopuk...

    örnek olarak şu saydırmama bakabilirsiniz:https://twitter.com/gcanci/status/976729096007966720
    bu çözüm kısmı... daha eski tweetlerimde saydırmalarım da oldu ve her mention attığınızda arıyorlar :))

    Hocam tweet'lerinize baktım ama PhilipsTVTR tarafından bir cevap gelmediğini gördüm karşı tweet olarak. Size DM falan mı arttılar, bilgilerinizi nasıl buldular?

    ilk şikayetimde dm ile iletişim bilgimi istediler... ondan sonra her tweetimde direkt aradılar(hemen değil ama genelde gün içinde) :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama


    quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Müşteri hizmetleri inatla böyle bir işlemin mümkün olmadığını söylüyor. Servis kayıt evraklarını paylaşırsanız belki hepimize yerdımcı olacaksınız. Rezalet bir Müşteri hizmetleri var maalesef.

    eve gidince servis formunun fotoğrafını çekerim özel bir şey yazmıyorsa...

    diğer taraftan ufak bir öneri, @PhilipsTVTR twitter hesabını mentionlayarak laf ederseniz ayrı bir birim ilgileniyor... onlara anlatın durumunuzu, yada web sitelerindeki iletişim formunu kullanın... çok saçma bir şey ama kendi içlerinde bile müşteri hizmetleri kopuk kopuk...

    örnek olarak şu saydırmama bakabilirsiniz:https://twitter.com/gcanci/status/976729096007966720
    bu çözüm kısmı... daha eski tweetlerimde saydırmalarım da oldu ve her mention attığınızda arıyorlar :))

    Hocam tweet'lerinize baktım ama PhilipsTVTR tarafından bir cevap gelmediğini gördüm karşı tweet olarak. Size DM falan mı arttılar, bilgilerinizi nasıl buldular?

    ilk şikayetimde dm ile iletişim bilgimi istediler... ondan sonra her tweetimde direkt aradılar(hemen değil ama genelde gün içinde) :)

    Sonuç ne hocam? Değişim veya iade aldılar mı?



    Servis ile uğraşmak beyhude. Ama bu Philips merkezinde yetki verdikleri çöp servislerin ne mal olduğunu anlamaları lazım elbet.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    sonuç için yazışmanın başına(bir önceki sayfada,https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/131977710 ) bakabilirsin... ilk şikayet ve dm ile iletişim bilgisi için tweetim şöyleydi:https://twitter.com/gcanci/status/951026005719896064

    not: evet 10 ocaktan beri bu işi mahkemesiz çözmeye çalışıyordum... çarşamba akşamı 6'da bitti mesele :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GCGorusu -- 23 Mart 2018; 10:49:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama

    sonuç için yazışmanın başına(bir önceki sayfada,https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/131977710 ) bakabilirsin... ilk şikayet ve dm ile iletişim bilgisi için tweetim şöyleydi:https://twitter.com/gcanci/status/951026005719896064

    not: evet 10 ocaktan beri bu işi mahkemesiz çözmeye çalışıyordum... çarşamba akşamı 6'da bitti mesele :)

    Şimdi okudum. Link için teşekkür ederim. Bende komple TV değişimi veya iade veya model yükseltimi zannettim. Yakın bir revizyon model anakart ile değişmiş anladığım kadarıyla. Bazı özelliklerin kaybolduğunu veya yavaşladığını vurgulamışsınız. O kısmı bana haksızlık geldi size karşı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Mart 2018; 10:57:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama

    sonuç için yazışmanın başına(bir önceki sayfada,https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/131977710 ) bakabilirsin... ilk şikayet ve dm ile iletişim bilgisi için tweetim şöyleydi:https://twitter.com/gcanci/status/951026005719896064

    not: evet 10 ocaktan beri bu işi mahkemesiz çözmeye çalışıyordum... çarşamba akşamı 6'da bitti mesele :)

    Şimdi okudum. Link için teşekkür ederim. Bende komple TV değişimi veya iade veya model yükseltimi zannettim. Yakın bir revizyon model anakart ile değişmiş anladığım kadarıyla. Bazı özelliklerin kaybolduğunu veya yavaşladığını vurgulamışsınız. O kısmı bana haksızlık geldi size karşı.

    kişisel kullanımla ilgili... benim için bütün televizyonu yok eden şikayet 4k 4:4:4'de doğru görüntü vermemesiydi... bunu farkedene kadar servise göndermedim bile... tv'den çok 4k monitör olarak alınmıştı yani... bu şikayet üzerinden yürüdüm... bu arada forumdaki başka bir xbox ve puk7100 sahibi arkadaşlar konuştuğumuzda aynı görüntü bozukluğu onda da vardı... hani "yavaş, kilitleniyor" yerine daha elle tutulur bir sorun olan 4k görüntüyü bozuk veriyor şikayeti çok daha rahat ispatlanabilir bir şey...

    kanal değişimi ise öldürücü seviyede yavaş değil ve birebir karşılaştıramadım elbette... sadece yavaş geldi, belki de eskiden de bu kadar yavaştı... uydu tuneri de kullanmadığım için önemsemedim(önceden çift tuner olduğunu yada şuanda gidip gitmediğini bile %100 emin söyleyemiyorum)...




  • Hocam anakart değişiminden sonra usb den 4k 60fps film izleyebildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burkiva B kullanıcısına yanıt
    3d sıkıntısız çalışıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delpieroxt

    Hocam anakart değişiminden sonra usb den 4k 60fps film izleyebildiniz mi?

    bunu test ekmek için şöyle yaptım:
    Xbox One X'ten 4k 60fps oyun kaydı yaptım external harddiske(6 dakikalık)
    harddiski xboxtan söküp tv'ye taktım

    tv harddiski gördü, kayıt atılan klasöre gidip dosyayı oynattım, sıkıntısız çalıştı... film boyutunda bir şey denemedim bu arada ama anakart değişmeden bile netflix 4k çalışıyordu tv üzerinden... (evet 4k 60fps film yok elimde dosya olarak)
    dosya detayları:
     2015 PHİLİPS ANDROİD TV

    kayıt yaptığım oyun 30fps olsa da video 60fps olduğu için bir sıkıntı olacağını düşünmedim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GCGorusu -- 23 Mart 2018; 19:13:21 >




  • Sözde bıgün konuyu netleştirip arayacakti müşteri hizmetleri ama ses soluk yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 193194195196197
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.