Şimdi Ara

2015 SONY ANDROİD TV (254. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.818
Cevap
83
Favori
299.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 252253254255256
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun suredir 230 cm mesafeden 55'' kullaniyorum herhangi bir sorun yasamadim, genelde onerilen tv izleme mesafeleri alttaki kaynaktaki gibi benzerdir, yayin kalitesine gore de degisir.



    RTINGS.com
    TV Size to Distance Calculator and Science
    http://www.rtings.com/tv/reviews/by-size/size-to-distance-relationship




    Goz sagligi ile ilgili kisisel faktorler ve izleme suresi dahil bircok etmen vardir oralara girersek cikamayiz.

    Yine de onerilerin icin tesekkurler meslegim zaten göz hastaliklari uzerine ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *planet* -- 6 Kasım 2016; 19:50:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • *planet* kullanıcısına yanıt
    Öncelikle bu izleme meselesini yanlış anlıyorsunuz, bir arkadaş ta benzer tablo paylaştı..

    Türkiyede yayınlar 720p olarak düşünürsenişz, tablodaki progresive tarama seceneği ile

    50 inç = 3.05 metre oluyor...

    İkinci olarak, bu Tabloda izleme mesefesi = İzleyin demek değil..Bu mesafede bu çözünürlük bozulma olmadan izlenir demektir....480p ye baktım 32 inc bile 3,66 metreyi bile geçiyor bozulmadan izlemek için..

    4K için Tabloya bakarsanız 55 inç = 1,52 metre yazoyor !!!!! Bu demek değil 1,52 metreden izleyin,

    Bu mesafede görüntü bozulmaz, piksel ve çözünürlük yüksek olduğunudan..

    Bazı 4k reklemlarında aynen bu ifade kullanılıyor..Yakından Tv izleyebilirsiniz??

    Şimdi Göz üzerine mesleğiniz olduğuna göre lütfen Tv yi yakından izlemenin Hiçbir zararı yoktur demeyiniz..

    (Led lambalardaki Mavi Işık zararına, Florasanın Radyasyonuna-civasına, tasarruflu ampul zararına dikkat çekerim ) Gözünü seveyim akkor ampul

    Gözün doğası gereği, izlenen şey aynı Gözlük alıken yapılan hesap gibi gözlüğün Yüzün 1/3 kısmın kapsaması ( Tv nin görüş alanının 1/3 ünde olması) olarak değerlendirilebilir..



    O sebeble benim gibi gözleri hassas insanlar Sinemadan çıkışta sersemlik ve göz kızarıklığı yaşar..


    NOT: Bektaşinin, Ben yaptım oldu demesine getirirsek işi yakından izleyenler ben izliyorum demesi gibi olur..İkaz benden..





    sd---




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 6 Kasım 2016; 20:59:33 >




  • Bir onceki mesajimda yazdigim sekilde yayin kalitesine gore mesafe degisir.Ben genelde full hd film ve ps4 icin kullanirim bahsettigim mesafenin uygun oldugunu dusunuyorum, sizin gozunuz hassasmis veya diger sebeplerden daha uzak mesafe oneriyorsunuz normaldir,saygi duyarim.İzleme mesafesi kisiye gore degisen objektif olmayan bir durumdur.En iyisi tv alacak kisinin ihtiyacina gore bunlari goz onunde bulundurup mumkunse bir sekilde deneme yaparak satin almasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar;

    bende de 55w805c var. MX player da film izlerken altyazı ekran da göründüğü anda ekran ışığı değişiyor ve göz kırpması misali bir parlama oluyor. Altyazı yokken sorun yok.

    Bir ayar problemi var ama ben çözemedim, yardımcı olabilir misiniz.

    teşekkürler.
  • zzmczzt Z kullanıcısına yanıt
    Hocam çok soruldu çok cevaplandı..

    Oto.Kontrast Düzelticiyi kapatın..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 7 Kasım 2016; 16:26:0 >
  • bugün gelen yazılım güncellemenin neleri değiştirdiğini bilen varmı ?
  • elfmrt kullanıcısına yanıt
    Menü geçişleri fark edilir derecede hızlanmış gördüğüm kadarıyla.55x8505c



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi booming -- 7 Kasım 2016; 20:00:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android tv de calisacak turk kanallarini gosterecek tv app varmi apk dosyyasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SONY EUROSIA ve SERVİS İLE İLGİLİ

    Arkadaşlar, 2016 Mart ayında Teknosa'dan Sony 43W805C televizyon aldım. Genel olarak memnundum hatta bu konudaki yazılarımı da görebilirsiniz önceki sayfalarda. Fakat 29 Ekim 2016'da sağ alt köşeden bir karış büyüklüğünde beyaz ışık gelmeye başladı. Sony yetkili servisi Ece Elektronik ile irtibata geçtim. Ha bugün ha yarın geleceğiz diyerek 3.gün sonunda ancak gelebildiler. TV'yi servise götürmeye gerek olmadığını, fotoğraflarını çekip merkeze göndereceklerini ve 2-3 gün içinde dönüş olacağını söylediler. Cumartesi (5 Kasım) servisi aradım, yine 2-3 güne netleşir dediler. Eyvallah dedim. Bu arada TV'deki beyaz ışık tüm ekrana yayılmaya başladı. Artık izlenemez bir hale geldi. Bugün (8 Kasım) saat 10.41'de tekrar servisi aradım. Merkezden hala cevap beklediklerini söylediler. Altı üstü 2-3 fotoğrafa bakıp karar verecekler, nedir bu 1 haftadır diye sorduğumda Sony Eurosia müşteri hizmetleri ile görüşün gibi süper bir çözümle geldiler. Yine eyvallah deyip saat 10.46 Sony Eurosia çağrı merkezini aradım. İlk müşteri temsilcisi epey bir beklemeden sonra başka bir temsilciye bağladı. O da teknik servis kayıtlarını göremediğini ama bu tarz ışık hüzmelerinin genelde standartlar dahilinde kabul edildiğini söyledi. (şuan ekranı kaplayan ama ilk halinde bile 10-15cm olan bir hüzmeden bahsediyoruz bu arada) Peki en geç ne zaman dönüş olur dediğimde bilmiyorum, biz teknik kısmı bilemeyiz diye cevapladı. Ben de "servis sürecinin başlatıldığına dair evrak, belge, form gibi birşey vermelerini talep ettim. Onu veremeyiz, servis verirse verir gibi bir dönüş yaptı. Tekrar servisi aradım, servisin söylediği de "servis süreci yok ortada, neyin belgesini istiyorsunuz?" oldu!! Ayrıca ışık hüzmesinin bir problem (arıza) olarak kabul edilmediğini de söyledi. Burada artık şöyle bir sonuç çıkıyor: "Biz size 6 ay boyunca da dönüş yapmayabiliriz. Nasılsa elinizde bir belge yok ve siz hak iddia edemezsiniz. Ee, zaten ışık hüzmesini bir arıza olarakta görmüyoruz. Dolayısıyla garanti maranti hikaye! Bozuk televizyonu güle güle kullanın!"

    Ben de belki TV'nin son geldiği hali görürlerse servise alırlar umuduyla (elimde en azından bir evrak olması adına) tekrar servis talep ettim. Telefondaki arkadaş "iyi iyi, yarın gönderirim bir servis" diye cevap verdi.

    Şimdi bu noktada SONY Eurosia'nın servis ve sattığı ürünün arkasında durma sorumluluğunu sizlerin yorumuna bırakıyorum. Gün gelir 2 yıl resmi garantili televizyonunuz 7. ayında durup dururken bembeyaz bir ekrana bürünürse geçmiş olsun, sonuçta adamlar arızadan sayıp servis kaydı bile açmayabiliyor.

    TV bozulduğu andan beri amacım değişim vs. değildi (ki doğru olan değişimidir) Tamir edilsin yine kullanırdım. Fakat ona bile yanaşmadıklarını görüyorum. Sadece YAZIK diyorum..

    Şu noktadan sonra servis tv'yi almazsa (ki almayacağı izlemini çok net verdi telefondaki adam) benim izleyeceğim yol ise muhtemelen şu şekilde olacak. Fatura ile birlikte ilk fırsatta hukuki süreci başlatacağım. Muhtemelen bilirkişi gelip cihazı inceleyecek. Cihazda bariz şekilde arıza olduğundan hem teknik servis hem Sony Eurosia davaya müdahil olacak. Süreç ile ilgili gelişmeleri burada güncel olarak paylaşacağım.

    Son olarak SONY TV alırken çok çok çok iyi tartın derim.

    Selamlar.




  • Ben Sonyi, Servisi (Burcu Eln,Üsküdar), Bayiyi (Üsküdar Sony Bayi) 2014 te mahkemeye verdikten sonra Sonyde işler değişti..

    Servisler artık Rapor vermiyor..Servis demek bu işe Rapor verecek birim ama vermiyor..Sony EU izin vermiyor Rapor vermeye, ne anlamı kaldı Servisin?

    Benim Tv de Kullanım saati çıktı, sıfır almıştım-Fatura Sıfır ve Sony Bayisinden alınma..Sony ve Bayi reddetti, olmaz bizim ürünler sıfır dedi..Servis Kullanım Sati Olmaz bu Tv lerde diye Rapor verdi..

    Mahkemeye kazandım 1,5 sene uğraştım..Sony karşı dava açtı beni Yalancılıkla suçladı, Bilirkişi parasını bana ödettiler-Kanunda, ürünün arızalı olmadığının ispatı Satıcıya aittir yazmasına rağmen- Avukat parasını bana yüklediler 8kazanmasa idim ödeyecektim)

    Mahkeme süresince dava uzadığından diğer servisleri arayıp Kullanım Saati Raporu istedim, veremeyiz dediler ve o saatten sonra tüm servisler Ücret almaya başladı ve artık Rapor vermiyorlar..

    Sony EU..Mahkemeyi kaybetti ama ne olacak, 4000 TL verdiğim ürünü 4000 Tl geri aldılar ne faiz ne birşey??

    Olan biz vatandaşa oluyor..1,5 sene cepten masraf yatırıp kimse dava açmaz..Bunu Sony de biliyor..100 kişiden 5 kişi bile dava açması zor..O da açsın diyor sony, 1,5 sene sallar, duruşmaya gelmez..En kötü TV bedelini 1,5 sene sonra verir..

    Türkiyede tüketici şartları bu şekilde..

    Mahkemeye verirsiniz, kazanırsınız ama 2 seneyi gözden çıkartın..Sinir ve stres cabası..Üstüne cepten bilirkişi + harc 400-600 TL para çıkması da var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 8 Kasım 2016; 16:52:33 >




  • Hiç problem değil. 2 sene de sürse 3 sene de sürse kazanırım inşallah. Peşini bırakmam. Bakalım, hayırlısı.
  • Merhaba,

    Sony 55W805C veya 55W807C almayı düşünüyorum.

    TV sahipleri bana televizyonlarının android işletim sistemi ile ilgili "olumsuz" özelliklerini yazabilir mi?

    Kullanım sırasında ne gibi sıkıntılar doğuruyor?
    Arada sırada bilgisayardan aktarım veya mobil android cihazdan görüntü aktarımı sırasında televizyon kapanıp açılıyor mu?
    İnternetteki video içeriklerini sorunsuz oynatabiliyor mu?

    Arada sırada hata olması, sistemin kitlenmesi falan sıkıntı değil, ama bu sorunlarla çok boğuşan birisi varsa özellikle nerede sorun çıkıyor aydınlatabilirse sevinirim.

    Ona göre çok daha ucuz bir televizyonla 1-2 sene idare etmeyi düşüneceğim veya bunlardan birini alacağım, şimdiden teşekkürler.
  • Tv'nin ilk kurulumu hangi servis gerçekleştirdi?

    Sony servisleri genelde "kurulumu kim yaptıysa o ilgilensin" tavrındalar.

    Kurulumu yapan servisi ilk tercih edin.
  • Kurulumu da Ece Elektronik yaptı maalesef.

    İlk zamanlarda sadece sağ alttaki sürekli yanan beyaz ışık vardı, şimdi sis bulutu tadında tüm ekrana yayıldı ve yanıp sönmeye başladı. Giderekte büyüyor. Şuan zaten hiçbirşey izlenemiyor.

    Bu da videosu:






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayı Baba -- 8 Kasım 2016; 21:46:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynı sorundan dolayı 2007 senesinde sony 'yi mahkemeye verdim ,X2000 almıştım o zaman için tam 14.000 tl verip. tam 2 sene süren dava sonunda kazandığım davada gecikme faizi ile beraber almış olduğum paranın yarısı ile X4500 almış (hala sorunsuz kullanıyorum) kalanı ile de güzel bir tatil yapmıştık ailece. X2000 ise 2,5 sene kullanmıştım dava sonuçlanıncaya kadar üstelik.

    videoda görülen görüntüye normal diyeni ıslata ıslata dövmek lazım.insanla alay ediyorlar resmen.

    demem odur ki , kesinlikle geri adım atmayın sonuna kadar gidin haklı olduğunuz davanızı açın servise satıcıya bakarsanız daha çok bekletirler.insanımızdaki adam sendecilik olduktan sonra hakkını aramaktan imtina edenler oldukça bu davranışlar sürer gider, bir avrupa ülkesinde akıllarına bile getiremeyecekleri tutumu burada bir ton para harcayıp ürünlerini alan kişilere gayet yapabiliyorlar. malesef insanımızda buluyorum ben kabahati yine de.

    hiç sinirinizi bozmadan hakkınızı arayın. geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TBB -- 8 Kasım 2016; 22:37:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tv'de ağır falso var. Buna normal diyemezler. Koyu sahnelerde video yüklermisin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Voodoodream

    Tv'de ağır falso var. Buna normal diyemezler. Koyu sahnelerde video yüklermisin?

    İnşallah hocam. Bugün servis gelecek diye söylediler dünden ama genelde aynı gün gelmiyorlar. Geldiklerinde süreci aktarırım. Şuan mobildeyim, laptop başına geçer geçmez yüklerin karanlık sahnelerdekini de. Renk kaymaları ve rengarenk çizikler de çıkmaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu da karanlıktaki görüntüsü:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayı Baba -- 9 Kasım 2016; 9:25:39 >
  • Servis gelince ilk bu karanlık videoyu sonra aydinliktakini göster. BU videoları da onlara ver. Bu değişecek başka yolu yok!!! Bu falsoluktan çıkmış o led resmen cosmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ece Elektronik iyidir aslında, Burcu Elektronğin bana Tv de Kullanım Saati Yoktur raporu üzerine ECE Eln den Kullanım Saati Raporu almıştım..

    Ama Sony Politikaları değişti sanırım, Mahkemeyi görünce artık servise izin vermiyor Rapor konusunda..

    Ama servis Tamam Sorun var dese bile Sony Eu bir zahmet inceleyip Onay vermesi gibi saçma bir durum sözkonusu..Sony Eu ya ulaşılamıyor zaten..

    Ben şahsen birkaç arkadaş ile Sony Eu, İstanbuldaki Ana Binasını ziyaret etmeyi düşünüyordum, bir uğrayıp ordaki kimse Müdür, CEO biraz yüzyüze konuşmak gerek..

    Telefona çıkan Telefon memurlarının hiçbir bilgisi, müdahalesi yok..

    Ben Mahkemeye vermeden önce 1 aya yakın günde birden fazla arayıp sonunda bir şahısa ulaşmıştım..Sonradan ona da ulaşamadım, işten ayrıldığını söylediler :)

    Yani Sony Eurasiada ulaşılacak Bölge Müdürü gibi biri Yok!!! varsa da telefona çıkmıyor..

    Utanmasalar Müdürlerimiz Japonyada, ordan cevap bekliyoruz diyecekler ki bazı problemlerde buna benzer cevap söyleniyor




  • 
Sayfa: önceki 252253254255256
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.