Şimdi Ara

2016 -2019 D segmentinin en sorunsuz aracı hangisi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    premium olarak bmw-merceds-audi yi görüyorum ve passat ile aynı kefede saymıyorum; ki zaten bütçem max. 300 BİN ;bu fiyatlara da 4-5 yıllık bir PREMİUM hayal...


    DSG sıkıntı çıkartırsa WV servisler, garantisi bitse bile yardımcı oluyor mu?


    Farzı misal 90- 100 bin km. de çıkacak 500 EURO masraf çokta koymaz, amma ve lakin 8 -10 bin km sonra aynı sıkıntı baş gösterirse ne zaman ,ne para harcamak istemem...ki mekatronik değişimi sonrası aynı sıkıntıyı kısa sürede yaşayan kullanıcılarda var.


    Açıkçası DSG nin hızı-konforu-tüketime katkısı vs..vs.. yerine TAM otomatik bir AISIN EAT-6-8 'i veya tabi ki ZF şanzımanı tercih ederim kafam rahat olsun varsın 1 -1.5 litre fazla yaksın; 1 saniye geç kalsın hiç önemli değil...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghostiki -- 8 Haziran 2021; 9:29:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    premium olarak bmw-merceds-audi yi görüyorum ve passat ile aynı kefede saymıyorum; ki zaten bütçem max. 300 BİN ;bu fiyatlara da 4-5 yıllık bir PREMİUM hayal...


    DSG sıkıntı çıkartırsa WV servisler, garantisi bitse bile yardımcı oluyor mu?


    Farzı misal 90- 100 bin km. de çıkacak 500 EURO masraf çokta koymaz, amma ve lakin 8 -10 bin km sonra aynı sıkıntı baş gösterirse ne zaman ,ne para harcamak istemem...ki mekatronik değişimi sonrası aynı sıkıntıyı kısa sürede yaşayan kullanıcılarda var.


    Açıkçası DSG nin hızı-konforu-tüketime katkısı vs..vs.. yerine TAM otomatik bir AISIN EAT-6-8 'i veya tabi ki ZF şanzımanı tercih ederim kafam rahat olsun varsın 1 -1.5 litre fazla yaksın; 1 saniye geç kalsın hiç önemli değil...

    1 saniye öyle fark ettiriyor ki. mesela 1.6 tdi passat, bu motor bu arabaya aslında zayıf kalıyor, yüksek hızlarda çok nazlı. ama şehir içi düşük hızlarda dsg o kadar seri ki kendinden güçlü araçlardan çok daha atak kalıyor passat şehir içinde, motorun zayıflığı ancak yüksek hızlarda ve yokuşta belli oluyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    Yine güzel hikaye yazmışsın daswagencim. Passat ve "premium"  Gerçi sana göre Passat, E segmenti araçlardan bile daha "premium"  



    Alıntıları Göster

    cümle aynen şu "...ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması...". buradan passat'ın premium olduğunu söylediği iddiası biraz zorlama olmuş. passat'ın premium olmadığını söylüyor. şöyle deseydi haklıydın "...ayrıca listede premium olarak sadece Passat’ın olması..." . arkadaşlar, biraz roman falan okuyun, alay etmek için söylemiyorum, gerçekten okuduğunu anlamak için bu gerekli.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    premium olarak bmw-merceds-audi yi görüyorum ve passat ile aynı kefede saymıyorum; ki zaten bütçem max. 300 BİN ;bu fiyatlara da 4-5 yıllık bir PREMİUM hayal...


    DSG sıkıntı çıkartırsa WV servisler, garantisi bitse bile yardımcı oluyor mu?


    Farzı misal 90- 100 bin km. de çıkacak 500 EURO masraf çokta koymaz, amma ve lakin 8 -10 bin km sonra aynı sıkıntı baş gösterirse ne zaman ,ne para harcamak istemem...ki mekatronik değişimi sonrası aynı sıkıntıyı kısa sürede yaşayan kullanıcılarda var.


    Açıkçası DSG nin hızı-konforu-tüketime katkısı vs..vs.. yerine TAM otomatik bir AISIN EAT-6-8 'i veya tabi ki ZF şanzımanı tercih ederim kafam rahat olsun varsın 1 -1.5 litre fazla yaksın; 1 saniye geç kalsın hiç önemli değil...

    Mazda 6 gayet güzel bir tercih. Bırakın D segmentini E segmentinde dahi bir çok araçta bulunmayan koltuk soğutma özelliği bile mevcut. Özellikle yol tutuşu ve verdiği sürüş hissi mükemmel. Ben de Mazda 6 alacaktım ama uygun fiyata Mazda 3 bulunca onu aldım.


    Mazda 6 haricinde 508,Volvo S60 ve S80,İnsignia ve Mondeo'da gayet iyi araçlar. Volvo S60 ve S80'lerin 2.0 motor seçeneğinde 6/8 ileri tam otomatik Aisin şanzıman mevcut.


    İlanlarda bütçenize uygun 2015 2016 model düşük km'li Mazda 6'lar mevcut.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 8 Haziran 2021; 10:33:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnsignia seçimim olurdu. Hele birde exculusive olursa agr koltuklarla tadından yenmez.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: road warrior

    Passat al geç maceraya gerek yok

    Asıl macera DSG ile başlar zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    cümle aynen şu "...ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması...". buradan passat'ın premium olduğunu söylediği iddiası biraz zorlama olmuş. passat'ın premium olmadığını söylüyor. şöyle deseydi haklıydın "...ayrıca listede premium olarak sadece Passat’ın olması..." . arkadaşlar, biraz roman falan okuyun, alay etmek için söylemiyorum, gerçekten okuduğunu anlamak için bu gerekli.



    Alıntıları Göster

    Okuduğunuzu anlamıyorsunuz sanırım, orada basbayağı Passat'ı premium olarak nitelemiş ki zaten bir çok konuda kendisi "Passat, Mercedes E serisinden daha iyi" demiş birisi.


    Şu cümleyi bir kaç defa daha okuyun:


    "ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması."


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    Okuduğunuzu anlamıyorsunuz sanırım, orada basbayağı Passat'ı premium olarak nitelemiş ki zaten bir çok konuda kendisi "Passat, Mercedes E serisinden daha iyi" demiş birisi.


    Şu cümleyi bir kaç defa daha okuyun:


    "ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması."



    Alıntıları Göster

    açıkladım ya, hiç premium yok, sadece passat var diyor. premiumlardan sadece passat var demiyor. hiç premium yok diyor.





  • Arkadaş gayet net bir şekilde, Passat i premium araçlarla aynı kefeye koymuş.ulkemizde Passat severler de bu algı yaygın, ama başka ülkeler de asla böyle bir algı yok , premium bellidir Audi - Mercedes - BMW belki jaguar ve Volvo da dahil edilebilir...ama asla wv değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bütçe benzer araçlar bugünlerde benim de aklımı karıştırıyor. Eleye eleye insignia grandsport excellence pakete yoğunlaştım. Az çok belirlemişsiniz zaten o bütçe aralığındaki diğer araçların artı eksilerini.

    Passat ve yeni kasa insignia kullanıcı yorumlarından gördüğüm kadarıyla iç malzeme kalitesinde ibre passattan yana iken, yüksek hızlarda seyir halinde verdiği güven ve de frenlemede ve ayrıca yalıtım konusunda da insignianın b8 makyajlı kasadan iyi olduğu yönünde. Bu yorumları her ikisini uzun dönem kullanan kişilerden okudum forumda. Dsg vs tam otomatik konusuna girmiyorum zaten. Dsg daha hızlı daha konforlu olduğu doğru ama sorunsuzluk çok çok daha önemli çünkü kavrama degisiminde bahsedilen az tüketim avantajlarını vs hepsini silmiş oluyor Dsg, üstelik vereceği huzursuzluk vs saymıyorum. Yillardir imzamdaki tam otomatik aracı kullanıyorum. Bir kere dahi en ufak bir sıkıntı yasatmadi. Ömrünü motorla beraber anca tamamlar bu sanzımanlar. Üstelik çok da konforlu bana fazlasıyla yetiyor en azından. Çift kavrama 1sn hızlı olsa ne olmasa ne, şehir içi işe git gel, günlük kullanım için bir araç bakıyorsunuz nihayetinde, kaldı ki diğer durumlar için bile çok çok yeterli araçlar zaten.

    Sunduğu donanım ve artıları göz önünde bulundurulursa insignia daha mantıklı gibi duruyor. Umarım gönlünüze göre sorunsuz bir araç almış olursunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynen @beyinsis hocamın dediği gibi yazdım, tekeden süt sağmaya, suda ateş yakmaya gerek yok.

    Ayrıca kendisi haklıdır, biraz kitap ve roman okuman çok çok iyi olur celonfix.

    Bahsi açılmışken kitap okumak makineyi yağlamak gibidir, zihni diri tutar. Her daim okumakta fayda vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 8 Haziran 2021; 14:1:56 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Aynen @beyinsis hocamın dediği gibi yazdım, tekeden süt sağmaya, suda ateş yakmaya gerek yok.

    Ayrıca kendisi haklıdır, biraz kitap ve roman okuman çok çok iyi olur celonfix.

    Bahsi açılmışken kitap okumak makineyi yağlamak gibidir, zihni diri tutar. Her daim okumakta fayda vardır.

    Passat premium değil mi yani? Önceki sözlerini inkar mı ediyorsun şimdi de   Bana daha çok kadim dostun VW fanboyu beyinsis rezil olmasın diye yaptın gibi geldi ama öyle olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    Passat premium değil mi yani? Önceki sözlerini inkar mı ediyorsun şimdi de   Bana daha çok kadim dostun VW fanboyu beyinsis rezil olmasın diye yaptın gibi geldi ama öyle olsun.



    Alıntıları Göster

    ben neden rezil olayım ki? oradan o mana çıkar. sen yanlış yorumluyorsun cümleyi. sebebiyle sana izah ettim. ha onu kastetmemiştir, o ayrı, yine ben rezil olmam, meramını düzgün anlatamamış olur. ama cümle aynen açık manasını kastediyor dedi.





  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    İnsignia makyajlı ultimate ve makyajsız exculisive donanımlarda koltuk soğutma mevcut

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • en sorunsuzu diye bişey yok bu segmentteki bütün arabaların geçmişi epey var..ufak tefek sorunları var illa..

  • 220bin km de 2008 c5 var abimde turbo bir kere değişti okadar. Baskı balata bile orjinal. Tek geçerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    En iyisi Passat tabi ki, ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması bana biraz garip geldi.

    İşlevsellik, kalite, işçilik, verimlilik ve konfor gibi olmazsa olmaz otomotiv disiplinlerini son teknolojiyle beraber en optimize sunan başka bir model yok bu segmentte.

    Zaten Avrupa ve ülkemiz pazarında nefes aldırmıyor rakiplerine, hatta rakipleri passatın aksesuar satış rakamlarına ancak denk olur desem teşbihte hata olmaz.

    Dsg hakkında çok teknik yazdım artık yoruldum. Kısaca en yüksek performansı en düşük yakıt tüketimiyle sunan bir mühendislik abidesidir. Mesela cvt denen milenyum öncesi performans karşıtı olan şanzıman 1500-2000 eurolardan masraf kapısı aralar iken DSG ise milyonda bir gibi çok çok düşük bir ihtimalle problem yapıp max 500 euroya sarf malzeme değişikliği ile sapasağlam yoluna devam eder.




  • Hiç biri sorun çıkarmaz insan evladı kullanır ise


    Sosyal medya sorsan Peugeot sorun çıkarır yazıyor heryerde 2 tane elimizden geçti sorunu bırak yağ filtre değişmeden başka masraf çıkarmadı biri 200bin kmde satıldı


    Bakımsız araba sorun çıkarır , değişim zamanı gelmiş parça değişilir bu masraf değildir


    Adam 250bin kullanmış arabayı şarj dinamosu kömürü bitmiş kasnağı bitmiş revizyon lazım ya bu arabada çok masraflı diyor binme o zaman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    D segmentinde sorunsuz araç önerisi yok mu ?

    Az daha sabret yakında Accord geliyor.  

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.