Şimdi Ara

2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
300
Cevap
26
Favori
33.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SezerDogan kullanıcısına yanıt
    Maruti Udyog Limited 1981 yılın kadar Hindistanın Devlet firması iken bu tarihten sonra %52 hissesini Suzuki almış, üretime artık Maruti Suzuki olarak devam ediyor.
    Araçları Hindistanda üretiliyor.
  • 2 bini aşkın Suzuki satılmış 2016 da. Çoğunluğu Vitara dır herhalde.
    Ve epey bir kesim bu forumdan faydalanmıştır bu 2 bin alıcıdan
  •  2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye
    Veriler bu adreste yayınlanmış
    Tam olarak Eylül ayı dahil 1416 Vitara kullanıcısı olmuş
    Bu arada 61 adet baleno satılmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplayanAdam -- 4 Ekim 2016; 15:52:37 >




  • Hiç bir yerde reklamı olmayan ve yeniden piyasaya tutunmaya çalışan bir marka için oldukça iyi değerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer konuda radar fren sistemi hakkında yorumlar bulunuyor. Tek bir konu altında devam etmek için burada yazıyorum.

    Kullanım kılavuzunda aşağıdaki gibi bir bilgi mevcut.

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

    Sistem uyarı verdikten sonra fren pedalı ve direksiyonu takip ediyor. Eğer sürücü kaçınma manevrası yapıyor ise işlemi iptal ediyor.
    Aslında sistem sürücünün halen uyanık olup olmadığı takip ediyor gibi. Mümkünse diğer aracın çok yakınından geçmemek gerekiyor.
    Şimdiye kadar bende tam fren yapmadı. Uyarıların ise %90 faydalıydı. Öndeki araba ani frene bastığı an, daha siz fark etmeden araç sesli bilgi veriyor.
    %10 hatalı davrandığı en büyük durum ise, virajlı bir tek şeritli yolda, bisikletli grubu sollamak istediğim zamandı. Çok uzun süre uyarı verdi. Grubu sollamak için gereğinden fazla uzaklaşmak zorunda kalmıştım.
    Belki yakın geçmeye çalışsam fren yapacaktı.

    Sonuçta hiç bir sistem mükemmel değildir. Sistemin çalışıp çalışmama eşiği dikkatlice ayarlanmıştır, ancak %100 doğru olacağını kimse iddia edemez.

    Örneğin aşağıdaki durumlarda istenmeden devreye girebilirmiş. Sistemi dikkatli kullanmak lazım, kazaya sebep olmadıkça bir kez bile hayat kurtarması her şeye değer

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplayanAdam -- 5 Ekim 2016; 14:46:43 >




  • Hocam resimdeki aksesuar'ın link'ini paylaşabilirmisiniz rica etsem çok yakışmış

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye
  • aliexpress.com
    "abs chromium sticker for suzuki" diyerek ararsanız farklı fiyatlarda bulabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün araçta birşeyi farkettim, Arka cam açma iptal tuşuna bastığımda,ön yolcu tarafının camını şoför kapısındaki kumandadan açılmıyor. İlginç geldi bana. Normalde arka camların iptal olması lazım şoför kapısı ana kumanda iptal olmaması lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • redloves kullanıcısına yanıt
    sürücü tarafında cam kilitleme ön/arka diye ayrılıyormu?
    Bence gösterim "camlar" şeklinde yani tümü için geçerli.
  • redloves kullanıcısına yanıt
    Benim arabada nasıl hiç denemedim ama sizinle aynı fikirdeyim. Önceki arabamda da camları kilitlediğim zaman sadece arkadaki yolcular kendileri açamıyordu. Ön sağ taraf normal çalışıyor, şoför tarafı ise camlar kilitli bile olsa istediğini kontrol edebiliyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    sürücü tarafında cam kilitleme ön/arka diye ayrılıyormu?
    Bence gösterim "camlar" şeklinde yani tümü için geçerli.

    Tamamda cam kilitleme sadece arkalar için olur, bu benim bildiğim bütün araçlar için böyle. Biraz saçma geldi şoför kapısının iptal olması ana kumanda merkezi sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaris'te de kitliyordu hepsini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugüne kadar golf5,hyundai elentra,fiat punto evo, clio bu araçlarda yoktu. Japon araçları hepsi aynı sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle bir mekan bulsam kendi aracımla denemek isterdim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün 110km mesafeli, 2 saat gidiş 2.5 saat dönüş, facia bir şehir dışı yol yaptım.
    facia, çünkü yol yapımı nedeniyle 2.5km uzunluğunda bir konvoya çattım,
    akşam üstü dönüşte ise iş çıkışı trafiği, adım adım....
    sarfiyat 7.1 lt, sevindim. en düşük 6.2lt gördüm ki pek sürmedi.
    anlaşılan yıl ortalaması 7.5-8lt olacak. (çoğunluk şehir içi ve yokuşlu kısa mesafe kullanımı)
    140hp, 4x4 için çok iyi bence.

    neyse,
    şimdilik tek şilayetim koltuk oldu.
    tam bel hizası süet dehşet bir ter yaptı ki, bel fıtığı olan benim için büyük sorun.
    derhal bir çözüm bulmalıyım.
    ya bel koruyucu (hava sirkülasyonu) aparatlar alacağım, yada havluyla dolaşacağım.
    bu konuda şikayeti olan oldumu?

    ek; adaptif hız kontrolünü kim bulduysa sonsuz teşekkürler, uzun yolda dehşet faydalı.
    ancak zaman zaman tırstığımda olmadı değil,
    -bölünmüş yoldaki orta refüj betonları,
    -virajlarda geçmekte olduğum tır dorseleri
    -ani önüme geçen canavarlar nedeniyle son derece dikkatli kullandım,
    ne olur ne olmaz.

    ayrıca uzun yolda "fren radar" kapatmıştım ama sonradan açtım, çünkü etkisi 5-30km/h arası yani uzun yolda geçersiz,
    adaptifde 40-160km/h arası, asla çakışmayacaklar diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 7 Ekim 2016; 21:05:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otomatik fren sistemi hareketli engel yani onunuzdeki araclara karsi bir hiz limiti yok. Yani 5km/s sonrasi aktif.
    Uzun yolda cok kullandim, bir yamugunu gormedim daha Kullanmak icin cok tedirgin olmayin
    Onceki bir mesajimda brosur uzerindeki bilgiyi paylasmistim.
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=120518148

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Boludan Sakarya ya Adaptif cruise control ile sport mod açık geldim. Yolun bitmesine bu kadar üzüldüğümü hatırlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adapazari A kullanıcısına yanıt
    Spor mod yakıt tüketimi ni artırıyor mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • elbette ama ne kadar test yapınca göreceğiz.
    honda civic de olan eco/drive/sport sürüşlerinde eco mode üzerine, drive %10 ve sport %30 artmıştı.
    yakın zamanda bir ölçüm yapacağım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    Spor mod yakıt tüketimi ni artırıyor mu?

    Sport mod hem yakıt tüketimini hem de araç kullanım zevkini artırır.
    Ama ihtiyacınız olduğunda kullanmazsanız araçtan memnun kalamayabilirsiniz.
    Benim denememde şehiriçi 100 km de 1 litreyi bulmayan bir fark cikti. Ama depo fulleyip deneyince kesin sonucu paylasirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.