Şimdi Ara

2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
803
Cevap
21
Favori
105.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrterekli kullanıcısına yanıt
    Aracı en az 3 4 gün kullanmayın sonra kalkışta geri vitese takın gaz vermeyin direksiyonu tam sağ yada sol yapın ve kalkışa başlayın sadece ayağınızı frenden çekerek bende böyle yapnca silkeler gibi ilk kalkış yapıyor. 1000 kmde felan ortaya çıktı bu durum. Sordum dacialarda bazen hatalı debriyaj üretimi oluyormuş. Debriyaj yüzyinde pürüz vardır bundan yapar dediler. Ücretsiz değişim yapar servis bende araç yeni kurcalatmayayım dedim. Bakımda söylerim durumu. Sürekli yapsa kesinlikle götürürüm. İlk çalıştırıp ilk kalkışta bazen yapıyor. Birde sıkışık trafikte normal frende sorun yok. Ayağı frenden çek hafif hareketlenme ve tekrardan tam fren değil yarım fren yapınca böyle kekeleyerek bir yavaşlama yapıyor. Sanki aracı götürmeye devam etsem mi etmesem mi gibi bir kararsızlık yaşyor şanzıman. Bu durumun aynısı peugeotlarda da var.
  • Herkese iyi forumlar..

    Daha önce 2015 sıfır bir 4x4 Duster Laureate almıştım.. 8 ay kadar kullanıp sattım beğenemedim bir türlü aracı..

    Yazmak gerekirse sorunlar: İstanbul için (benim için) gereksiz büyük olması ve en önemlisi otomatik olmaması,

    İstanbul trafiğinde bas kaldır eziyeti ve çok kısa vites aralıklarıydı..

    Öyle ki 1-3-5 veya 2-4-6 diye kullanıyordum çoğu zaman ( yüksek torklu araç kullanma zahmetliliği..)

    Araçtan 2 ay sonra güneşli havalarda gacır gucur trim sesleri gelmeye başladı..

    Kalorifer açıldığında şimdiye kadar hiçbir araçta duymadığım kötü bir plastik kokusu geliyordu ve o hiç bitmedi..

    Hani yeni çalışan herşeyin başlarda bir kokusu vardır bu hiç gitmedi ilk açtığında o plastik kokusu hep oldu kış boyunca..

    Ben de bunlara taktım ve sattım aracımı..

    Şimdi yine yeni "2017 Otomatik Dizel Stepway" düşünüyorum.. Duster'ı test etmeden almıştım şimdi test etmeden bisiklet almam..

    Gerçi her istenen versiyonun test aracı olmayabiliyor..

    Pantalon alırken deneyebiliyorsun araç alırken olmayabiliyor her zaman..

    Sonuç itibariyle; Bu tip sorunlar var mı Stepway'de yani gıcırtılar, kokular vs..

    Ya da nelerinden memnun değilsiniz aracınızın??

    Yardımlar için tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler..




  • babaluga B kullanıcısına yanıt
    Dostum bende de olduğu gibi bir çok arkadaşta araç belli kilometreden sonra bende 1000 den sonra başladı. Silkeleyerek kalkma olayı var bu araçların tamamında diyemem çünkü benim araç yapmıyor diyen kişiler de var. İlk kalkışta yapıyor servis araç yapısı böyle diyip gönderiyor. 1998 model broadwayimda bile böyle ilk kalkışta bir sıkıntı görmedim ben araç resmen hoplayıp zıplayım silkeleyip yerinden kalkıyor ama sonra hicbir şey yok.
  • Teşekkürler ilginize..
    1.3 Dizel Astram vardı aşağıdaki değerleri alırdım, bunda da ulaşılabilir mi bu değerlere acaba?

    Uzun yol gidiyorum tek seferde gidiş dönüş 1800 km gibi

    2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babaluga -- 24 Şubat 2017; 13:24:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daldiy


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrterekli


    quote:

    Orijinalden alıntı: NightmareII

    Hocam yalıtım kosunda tabiki bir passat bmw değil. Dışardan sizi koparıp içerde sessiz bir ortam oluşturmuyor. Araç içeri rüzgar sesi alıyor fakat bu durum da öyle abartılacak şekilde değil. Kafayı sese takmazsanız yani ses konusuna odaklanmazsanız hiç hissettirmiyor. İçerde çok kısıkta olsa müzik dinlerseniz yine ses almıyorsunuz. Heleki belli oranda sakin kullanıyorsanız sanki şehirler arası otobüsün içinde yolcu koltuğunda sanıyorsunuz kendinizi. Rampa performansı olarak müthiş. Şehir içinde en dik rampalarda bile beni şu ana kadar üzmedi. Ben harici navigasyon kullandığım için navigasyona bir şey diyemeyeceğim. Ama aracın kırmızı ışıkta ilk kalkışına bayılıyorum. Adeta sizi koltuğa yapıştırıcasına bir ilk kalkışı var ki 1.8 araçta bile bu hissiyatı alamıyorum ben. Bir de araç dolu ve boş olduğunu pek hissettirmiyor. 0.9 konusunda tereddüt edenler bence test sürüşü yapsınlar. Beğenmediğim yönü aracı sabah çalıştırdıktan sonra hiç gaz vermeden yürütüp hafif firen yaptığınızda araç silkeliyor. Birde dur kalk trafikte hafif gaz verip sonra öndeki araç yavaşlayınca siz de yavaşladınızmı acemi şoför araba kullanır gibi tekleye tekleye yavaşlıyor. Ama otomatiğin rahatlığına değer mi bence evet..

    Hocam benimkide 0,9 easy-r fakat bahsettiğiniz gibi bir silkeleme- tekleme falan yok bi servise sorun isterseniz

    Hocam sendende araçla ilgili izlenimlerini alalım müsait olduğunda.

    Kardeşim daha önce yazmıştım foruma copy-past yapıyorum:
    0.9 turbo 90 bg easy-r aracimi bir kac saat once teslim aldim. Ilk izlenimlerim; aracin yuksekligi mukemmel sizi cok buyuk bir aracta gibi hissettirmesinin yani sira uzun boylu olmama ragmen gorus acisi cok iyi.lastik havalari her zamanki gibi cok fazla basilmisti 32 ye indirdim. Suspansiyonlar yumusak. Direksiyon elektro-hidrolige alisanlara gore biraz sert gelebilir. 3 silindir olmasinin karakteristik ozelligi olarak motor sesi cok tatmin edici(motor sesi ciğerden geliyor). Tork bekledigimden cok cok daha iyi. Motor sesiyle birlesince tadindan yenmiyo. Vitese gelicek olursak surekli soylenen 'sarsintili vites gecislerini' ben goremedim. Ayaginizi gaz pedalinda sabit tutuyorken puruzsuz sekilde geciyor. Eger aracin vites degistirme esnasinda gaza yuklenirseniz dogal olarak arac hafif bir yigilma yapiyor. Fakat rahatsiz edici değil. Gaza tam basar pozisyonda gitmek istediginizde yigilma var diyemem sadece 1 saniye kadar vites gecisi sirasinda bekleme var. Daha onceki aracim clio 4 - 1.2 joy benzinli. Clio ya gore performans konusunda beni cok daha tatmin etti diyebilirim. Her zaman duz vitesten taraf olmama ragmen eşimde kullanabilsin diye easy r aldim. Arabayi kullanmaya baslayinca butun onyargilarim ve kulagima gelen kotu yorumlar ucup gitti. Eşim sakin kullanan biri olarak vites gecislerini hissetmedi bile. Bense agresif kullanan biri olarak rahatsiz olmadim. Easy-r ın eski nesil siradan bir yari otomatik sanziman olmadigini anladim.start&stop gayet iyi calisiyor. Kirmizida durdugunuzda bosa atip el frenini cekseniz bile stop eder vaziyette bekliyor. Bu esnada motor haric aracin tum aksamlari calisir vaziyette oluyor(teyp,klima,farlar,resistans vs.)Yakit konusunda bisey diyemem daha test etmedim fakat bu aksam 300 km yapacagim yorumlarimi yazarim arkadaslar

    Dun aksam istanbul-Zonguldak Ereğli arasi 300 km yaptim. 6.5 lt ortalamasi var. Bana biraz fazla gibi geldi. Cunku nerdeyse hic gazlamadim. 90-120 arasi gittim (bi kac kere 150-160 haric ) sık sık cruse control kullandim. Eco mod ve s&s acikti. Daha dusuk beklemistim acikcasi. Fakat aracin cekişi beni cok tatmin etti. Daglara tepelere tirmanirken bir an olsun bayilmak biyana bastikca tirmandi. Ozellikle uzun yolda vites gecisleri pek hissedilmiyor. Easy-r almak isteyip cekincesi olanlar,bence daha fazla dusunmesin kisa sure icinde insan alisiyor. Dag yollarinda virajlardan suzulusu hosuma gitti. Aractaki kimseyi rahatsiz etmeden ortalama hızın uzerinde guvenle viraj donebiliyor. Gelelim eksilerine. Arac yine yalitimdan bi haber. Yol sesi lastik sesi kaymak yolda yok gibi ama zemin puturluyse oldugu gibi icerde. Yaninizdan baska araclar gecerken cam acik zannedebilisiniz teyp,klima tuslari , gostergeler ve yol bilgisayari dahil heryer turuncu ışık. Insani kalitesiz bir arabada gibi hissettirebiliyor. Yol biglisayarini yoneten silecek kolu uzerindeki tus bi tane. Yani ortalama yakit tuketimi goruntulenirken bi kez basarsaniz ayni yere dönmek için listeyi bir tur atmaniz gerekiyor. Suan aklima gelenler bu kadar kullandikca yorum eklerim

    bunların üzerine ekleyeceğim pek bişey yok fakat şu anda 1300kmde en ufak dahi bir titreşim hissetmedim.İnşallah böyle bişeyde olmaz.Genel olarak çok memnunum kullanması çok keyifli bir araç.Yokuş yukarı tam doluyken bile araç çok iyi çekiyor.Sanki 250NM tork varmış gibi hissediyorum bazen.Dacia nın en kötü yanı sürekli etrafındaki çok bilen insanların"dacia nedir?neden ikinci el passat almadın? eşeğe biniyosun sen" tarzında cümlelerle senin fikirlerini küçümsemeleri.En iyi yanı ise onlar ikinci el alman aracının bir farına 1500 lira verirken senin 250 liraya farını taktırman
    Benim için en önemli hususta bu zaten.Passata binmek herkes ister fakat passat benim harcım değil.Arabayı almakla iş bitmiyor.Aldığı opelle bir kaza yapıp masrafının altından kalkamadığı için satan bir kaç arkaşım oldu.Ben onları bu durumda opel aldığı için eleştirmedim ama onlar hala dacia aldığım için beni eleştiriyor
    Yani kısacası sandero da sıfır km seat ibizadaki bütün özellelikler mevcut.Herkes kendi ihtiyacı doğrultusunda seçimini yapar




  • Merhaba bende Yeni Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R alarak aranıza katılmış oldum. Dizel, otomatik, altı yüksek ve fiyatı ekonomik bir araca ihtiyacım vardı. Bu nedenle Sandero Stepway aldım.

    Araçla ilgili tek olumsuz şeyin Ses Yalıtımı olduğunu düşünüyorum. Ses ciddi anlamda rahatsız edici. Yol sesi, rüzgar sesi olduğu gibi aracın içine giriyor. Tünelden geçerken cam açıkmış gibi hissediyorum. Bu sorunların çözümü için tavsiyelerinizi bekliyorum.

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrterekli


    quote:

    Orijinalden alıntı: daldiy


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrterekli


    quote:

    Orijinalden alıntı: NightmareII

    Hocam yalıtım kosunda tabiki bir passat bmw değil. Dışardan sizi koparıp içerde sessiz bir ortam oluşturmuyor. Araç içeri rüzgar sesi alıyor fakat bu durum da öyle abartılacak şekilde değil. Kafayı sese takmazsanız yani ses konusuna odaklanmazsanız hiç hissettirmiyor. İçerde çok kısıkta olsa müzik dinlerseniz yine ses almıyorsunuz. Heleki belli oranda sakin kullanıyorsanız sanki şehirler arası otobüsün içinde yolcu koltuğunda sanıyorsunuz kendinizi. Rampa performansı olarak müthiş. Şehir içinde en dik rampalarda bile beni şu ana kadar üzmedi. Ben harici navigasyon kullandığım için navigasyona bir şey diyemeyeceğim. Ama aracın kırmızı ışıkta ilk kalkışına bayılıyorum. Adeta sizi koltuğa yapıştırıcasına bir ilk kalkışı var ki 1.8 araçta bile bu hissiyatı alamıyorum ben. Bir de araç dolu ve boş olduğunu pek hissettirmiyor. 0.9 konusunda tereddüt edenler bence test sürüşü yapsınlar. Beğenmediğim yönü aracı sabah çalıştırdıktan sonra hiç gaz vermeden yürütüp hafif firen yaptığınızda araç silkeliyor. Birde dur kalk trafikte hafif gaz verip sonra öndeki araç yavaşlayınca siz de yavaşladınızmı acemi şoför araba kullanır gibi tekleye tekleye yavaşlıyor. Ama otomatiğin rahatlığına değer mi bence evet..

    Hocam benimkide 0,9 easy-r fakat bahsettiğiniz gibi bir silkeleme- tekleme falan yok bi servise sorun isterseniz

    Hocam sendende araçla ilgili izlenimlerini alalım müsait olduğunda.

    Kardeşim daha önce yazmıştım foruma copy-past yapıyorum:
    0.9 turbo 90 bg easy-r aracimi bir kac saat once teslim aldim. Ilk izlenimlerim; aracin yuksekligi mukemmel sizi cok buyuk bir aracta gibi hissettirmesinin yani sira uzun boylu olmama ragmen gorus acisi cok iyi.lastik havalari her zamanki gibi cok fazla basilmisti 32 ye indirdim. Suspansiyonlar yumusak. Direksiyon elektro-hidrolige alisanlara gore biraz sert gelebilir. 3 silindir olmasinin karakteristik ozelligi olarak motor sesi cok tatmin edici(motor sesi ciğerden geliyor). Tork bekledigimden cok cok daha iyi. Motor sesiyle birlesince tadindan yenmiyo. Vitese gelicek olursak surekli soylenen 'sarsintili vites gecislerini' ben goremedim. Ayaginizi gaz pedalinda sabit tutuyorken puruzsuz sekilde geciyor. Eger aracin vites degistirme esnasinda gaza yuklenirseniz dogal olarak arac hafif bir yigilma yapiyor. Fakat rahatsiz edici değil. Gaza tam basar pozisyonda gitmek istediginizde yigilma var diyemem sadece 1 saniye kadar vites gecisi sirasinda bekleme var. Daha onceki aracim clio 4 - 1.2 joy benzinli. Clio ya gore performans konusunda beni cok daha tatmin etti diyebilirim. Her zaman duz vitesten taraf olmama ragmen eşimde kullanabilsin diye easy r aldim. Arabayi kullanmaya baslayinca butun onyargilarim ve kulagima gelen kotu yorumlar ucup gitti. Eşim sakin kullanan biri olarak vites gecislerini hissetmedi bile. Bense agresif kullanan biri olarak rahatsiz olmadim. Easy-r ın eski nesil siradan bir yari otomatik sanziman olmadigini anladim.start&stop gayet iyi calisiyor. Kirmizida durdugunuzda bosa atip el frenini cekseniz bile stop eder vaziyette bekliyor. Bu esnada motor haric aracin tum aksamlari calisir vaziyette oluyor(teyp,klima,farlar,resistans vs.)Yakit konusunda bisey diyemem daha test etmedim fakat bu aksam 300 km yapacagim yorumlarimi yazarim arkadaslar

    Dun aksam istanbul-Zonguldak Ereğli arasi 300 km yaptim. 6.5 lt ortalamasi var. Bana biraz fazla gibi geldi. Cunku nerdeyse hic gazlamadim. 90-120 arasi gittim (bi kac kere 150-160 haric ) sık sık cruse control kullandim. Eco mod ve s&s acikti. Daha dusuk beklemistim acikcasi. Fakat aracin cekişi beni cok tatmin etti. Daglara tepelere tirmanirken bir an olsun bayilmak biyana bastikca tirmandi. Ozellikle uzun yolda vites gecisleri pek hissedilmiyor. Easy-r almak isteyip cekincesi olanlar,bence daha fazla dusunmesin kisa sure icinde insan alisiyor. Dag yollarinda virajlardan suzulusu hosuma gitti. Aractaki kimseyi rahatsiz etmeden ortalama hızın uzerinde guvenle viraj donebiliyor. Gelelim eksilerine. Arac yine yalitimdan bi haber. Yol sesi lastik sesi kaymak yolda yok gibi ama zemin puturluyse oldugu gibi icerde. Yaninizdan baska araclar gecerken cam acik zannedebilisiniz teyp,klima tuslari , gostergeler ve yol bilgisayari dahil heryer turuncu ışık. Insani kalitesiz bir arabada gibi hissettirebiliyor. Yol biglisayarini yoneten silecek kolu uzerindeki tus bi tane. Yani ortalama yakit tuketimi goruntulenirken bi kez basarsaniz ayni yere dönmek için listeyi bir tur atmaniz gerekiyor. Suan aklima gelenler bu kadar kullandikca yorum eklerim

    bunların üzerine ekleyeceğim pek bişey yok fakat şu anda 1300kmde en ufak dahi bir titreşim hissetmedim.İnşallah böyle bişeyde olmaz.Genel olarak çok memnunum kullanması çok keyifli bir araç.Yokuş yukarı tam doluyken bile araç çok iyi çekiyor.Sanki 250NM tork varmış gibi hissediyorum bazen.Dacia nın en kötü yanı sürekli etrafındaki çok bilen insanların"dacia nedir?neden ikinci el passat almadın? eşeğe biniyosun sen" tarzında cümlelerle senin fikirlerini küçümsemeleri.En iyi yanı ise onlar ikinci el alman aracının bir farına 1500 lira verirken senin 250 liraya farını taktırman
    Benim için en önemli hususta bu zaten.Passata binmek herkes ister fakat passat benim harcım değil.Arabayı almakla iş bitmiyor.Aldığı opelle bir kaza yapıp masrafının altından kalkamadığı için satan bir kaç arkaşım oldu.Ben onları bu durumda opel aldığı için eleştirmedim ama onlar hala dacia aldığım için beni eleştiriyor
    Yani kısacası sandero da sıfır km seat ibizadaki bütün özellelikler mevcut.Herkes kendi ihtiyacı doğrultusunda seçimini yapar

    Opel astra j aracım var gecen ufak bir kaza yaptım. Sadece on plastik tampon (Oda boyasız geliyor ve bos iskelet) ve sag on far degisimine 4000 tl gitti arabadan sogudum. Sadece bos boyasız on tampon 1192 tl +kdv , sag on far 830 tl+ kdv tamponun altında bildigin buzdolabı straforu köpük var 20×10cm adı sok emici 2 tane var tanesi 167tl+kdv oda orjinal parcayı parcacıdan kendim alıp sanayide yaptırdım. Orjınal parcaları ve serviside ayrıca cok pahalı. 10bin bakımında 2 filtrre bir yag degistirecek 680 tl idtiyor adamlar. Yakın zamanda arbayaı satıp, Yeni sanderonun 0.9 easy rni yakından takip ediyorum. Su sanzımandaki silkeleme ve sarsma olayını takip edip alıcam insallah bakalım hayırlısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi depakin241824 -- 24 Şubat 2017; 15:39:21 >




  • İyi günler. Herkese hayırlı forumlar.
    Kısa da olsa ilk deneyimlerimi paylaşmak isterim.
    Dacia Sandero Stepway 1.5 dizel manuel aracımı 14 Şubat 2017 tarihinde 55000TL'ye teslim aldım(Araç makyajlı kasa yani şuanki son kasa ancak 2016 yılı üretim). Büyük çoğunluğu şehir içi olmak üzere bugüne kadar 650km yol katettim. İlk 600km de yakıt tüketimim ortalamam 5.8lt/100Km idi. Rodajın bir kısmı bitti sayılır, motor artık alışmaya başladı ve 600.km de tüketim değerlerini sıfırladım, şuanda yakıt ortalaması 4.8lt/100km olarak görünüyor. Aracı teslim aldığımda depoyu fullemiştim, şuanda göstergede deponun yarısı hala dolu ve 510km daha menzil var diyor. Vites geçişlerinde ekrandaki uyarılara uymaya dikkat ediyorum. Aracı genelde 2000 devirde kullanmaya çalışıyorum, 1500-2500 devir aralığından şaşmıyorum.
    Konfor ve iç mekana aldığı ses ile sürüş zevki gibi yönlerden aynı fiyata alınacak 2008-2010 model araçlar yerine bu Sandero'yu tavsiye ederim.
    Soracaklarınız varsa yardımcı olmaya çalışırım.




  • Arkadaşlar dizel otomatik araç araştırıyorum. Yeni clio ve stepway arasında kararsız kaldım. Yorumları okudukça kafamda ki soru işaretlerinin bir çoğu kalktı. Benim için şu anda aklıma takılan iki konu var, birincisi vitesteki silkeleme olayı, ikincisi ise satmak istersem satmakta zorlanırmıyım, kaybım çok olurmu? Tabiki aldığım fiyata satmak gibi bir düşüncem yok ama clio gibi elden çıkarmam kolay olurmu? Sizlerin düşünceleri nelerdir, boşu boşuna clio ya o kadar para vermek istemiyorum, bütçemi de zorlar.

    Şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: örümcekk

    Arkadaşlar dizel otomatik araç araştırıyorum. Yeni clio ve stepway arasında kararsız kaldım. Yorumları okudukça kafamda ki soru işaretlerinin bir çoğu kalktı. Benim için şu anda aklıma takılan iki konu var, birincisi vitesteki silkeleme olayı, ikincisi ise satmak istersem satmakta zorlanırmıyım, kaybım çok olurmu? Tabiki aldığım fiyata satmak gibi bir düşüncem yok ama clio gibi elden çıkarmam kolay olurmu? Sizlerin düşünceleri nelerdir, boşu boşuna clio ya o kadar para vermek istemiyorum, bütçemi de zorlar.

    Şimdiden teşekkür ederim.

    Daha önce otomatik aracim olmadi fakat otomatik çok arac kullandim.



    Sandero 1.5 dizel easy r aldim. Vites konusunda cok cekincem vardi. Benzinlisimi Test surusunde denedim ve begendim. Bence vites gayet iyi. Dizelde zaten 6 ileri otomatik var. Bence bi test yap. Test ile aklindaki hersey netlesir.



    Tek sorun ses yalitimi. Yol ve ruzgar sesi asiri derecede iceri giriyor




  • Dolar 2 aydır düşmesine rağmen dacia her ay düzenli olarak zam yapmaya devam ediyor. Yine zam yapmış bu ay şaka gibi. Araç biraz tutulunca zam üstüne zam bunedir yahu. Sandero almaya ciddi ciddi niyetliydim ama Benim için artık dacia defteri açılmamak üzere kapandı.
  • crazymecheng C kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim
  • Mart 2017 güncel fiyatlar:

    Stepway Paketi 2016 Model Yılı Mart 2017 Fiyatları:

    0.9 TCe 90bg benzinli motor + 5 ileri manuel şanzıman: 48.600 TL
    0.9 TCe 90bg benzinli motor + 5 ileri yarı otomatik Easy-R şanzıman: 51.650 TL
    1.5 dCi 90bg dizel motor + 5 ileri manuel şanzıman: 56.600 TL
    1.5 dCi 90bg dizel motor + 6 ileri yarı otomatik Easy-R şanzıman: 61.650 TL

    Stepway Paketi 2017 Model Yılı Mart 2017 Fiyatları:

    0.9 TCe 90bg benzinli motor + 5 ileri manuel şanzıman: 51.850 TL
    0.9 TCe 90bg benzinli motor + 5 ileri yarı otomatik Easy-R şanzıman: 55.150 TL
    1.5 dCi 90bg dizel motor + 5 ileri manuel şanzıman: 61.300 TL
    1.5 dCi 90bg dizel motor + 6 ileri yarı otomatik Easy-R şanzıman: 65.550 TL

    Stepway Paketi Opsiyon Fiyatları:

    +Dacia MediaNAV Navigasyonlu multimedya sistemi: 1.800 TL (opsiyonel)
    +Arka park sensörü: 600 TL (opsiyonel)
    +Tekno Paket (Dacia MediaNAV Navigasyonlu multimedya sistemi + Geri Görüş Kamerası): 2.300 TL (opsiyonel)



    2016 model yılı ile 2017 model yılı arasındaki tek fark ruhsatta yazan model yılı olduğu için eğer orada yazan yıla özel bir takıntınız yoksa aracı almayı düşünenlerin 2017 model yılını değil 2016 model yılını almalarını tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametykcll -- 3 Mart 2017; 21:11:55 >




  • Arkadaşlar merhaba,ilk defa bir otomobil alacağım.2. el Honda Jazz ya da 2017 makyajlı dacia stepway almayı planlıyorum Honda Jazz 2. el fiyatları epey yüksek.Mesela 2012 5 yıllık honda jazz 50 Bin TL civarında.Buna karşın 2017 makyajlı dacia stepway benzinli otomatik sıfır 52 bin TL civarı.Aracı %90 İzmirde dar sokaklarda şehiriçi kullanacağım.Emlak işinde olduğum için,müşterileri araçla gezdirmek gerekiyor. arkada en az 2 kişinin rahat gitmesi lazım.Amortisörlerde çok sert olmasa memnun olurum.Yılda 3-4 bin km yi geçmem sanıyorum.Şehirler arasıda yılda 1-2 kez marmaris bodrum falan giderim kısmetse.Bu şartlarda yukardaki şartlarda hangi arabayı önerirsiniz? Neden? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KROKİEMLAK

    Arkadaşlar merhaba,ilk defa bir otomobil alacağım.2. el Honda Jazz ya da 2017 makyajlı dacia stepway almayı planlıyorum Honda Jazz 2. el fiyatları epey yüksek.Mesela 2012 5 yıllık honda jazz 50 Bin TL civarında.Buna karşın 2017 makyajlı dacia stepway benzinli otomatik sıfır 52 bin TL civarı.Aracı %90 İzmirde dar sokaklarda şehiriçi kullanacağım.Emlak işinde olduğum için,müşterileri araçla gezdirmek gerekiyor. arkada en az 2 kişinin rahat gitmesi lazım.Amortisörlerde çok sert olmasa memnun olurum.Yılda 3-4 bin km yi geçmem sanıyorum.Şehirler arasıda yılda 1-2 kez marmaris bodrum falan giderim kısmetse.Bu şartlarda yukardaki şartlarda hangi arabayı önerirsiniz? Neden? Teşekkürler.

    makyajlı kasayı 2016 model olarak halen bulabilirsiniz.

    ben ocak ayının sonlarına doğru 0.9 easy r vitesi 49 bine almıştım.

    araç ş.içi kullanımına müsait. hızlanmaları ivmelenmesi çok başarılı

    donanım olarak yeterli, yakıt olarak da en az yakan otomatik benzinlilerden. şu an rodajda olduğu için yakıt değerlerim az değil ama zamanla düşecektir.

    süspansiyonları b segment bir araç için oldukça yumuşak.

    i20 den geçiş yaptım arada güzel anlamda fark var.

    ses yalıtımı başarısız. sorun 70 80 km hızdan sonra başlıyor

    bende ağırlıklı ş.içi kullandığım için yalıtımı dert etmiyorum fazla.

    arkada 3 kişi sıkışmadan yolculuk yapabilir. tabi öndeki arkadaşlar usturuplu oturduğu sürece :)

    bence tek eksisi direksiyonu. çok sert olmadığı halde elektrikli yapılmasını beklerdim. yıl olmuş 2017.

    varsa başka merak ettikleriniz cevaplayabilirim.




  • @39nicolasanelka Aracla ilgili, dur kalk, yokuş çıkma ve ilk kalkışta silkemele ile ilgili tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim. Birde aracı 3-5 dakika rolantide çalıştırmak gerekiyor mu benzinli olduğu için ilk kalkışta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selimsoy

    @39nicolasanelka Aracla ilgili, dur kalk, yokuş çıkma ve ilk kalkışta silkemele ile ilgili tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim. Birde aracı 3-5 dakika rolantide çalıştırmak gerekiyor mu benzinli olduğu için ilk kalkışta.

    araçta hafiften titremeler var. Özellikle gaza basmadan yapılan ilk kalkışta hissettiriyor kendini. park pozisyonum şöyle, direksiyonu tam sağa kırarak öne doğru yanaşıyorum ve araç 4-5 gün hareket etmeden o şekilde kalıyor. 4-5 gün sonra geri çıkarken gaz vermeden frenle kalkış yapıyorum. orada en bariz titreme hissediliyor. bunun doğru bir park konumu olmadığı kitapçıkta da belirtilmiş fakat park edebileceğim alanın müsait olmaması nedeniyle bu şekilde bırakıyorum.(bir arkadaş daha aynı sorundan bahsetmişti o yüzden belirtmek istedim)

    henüz 400 km civarında yol yaptığım için parçaların alışmasıyla ilgili bir süreç olabilir diye servise götürme gereği duymadım. belki rodajdan sonra düzelir diye ve çok da rahatsız edici boyutlarda olmadığı için yaza kadar beklemeyi planlıyorum.

    turbo beslemeli olduğu için 30 saniye kadar kalkış yapmadan önce ve stop etmeden önce rölantide çalışmasını bekliyorum o kadar. istersen hiç de beklemeyebilirsin. ilk kalkıştan itibaren birkaç km düşük devirde gitmek arabayı yormamak adına faydalı.

    bildiklerim bunlar




  • 39nicolasanelka 3 kullanıcısına yanıt
    @39nicolasanelka Eyvallah...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimsoy -- 5 Mart 2017; 16:40:32 >
  • Yeni sandero 1.5 dci easy R kullanicilari tecrubelerinizi paylasir misiniz yakit tuketimi rodaj motor da titreme vs artilari eksileri.ne varsa
  • 39nicolasanelka 3 kullanıcısına yanıt
    Tüketim değerlerini paylaşabilir misin?
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.