Şimdi Ara

2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
652
Cevap
9
Favori
42.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Toyota ile muadil rakiplerinin , malzeme alım kriterlerini bir araştırın,

    Toyota nasıl malzeme alarak bunları bir araya getiriyor ve araç haline geliyor ,

    Birde fort da bakın opele bakın, renaukt a Peugeot a bakın ,

    Aynı paraya aldığınız araçlardaki motorda şaft da ara birimlerde kablolarda kayış kasnak larda v. B.

    Toyotanın kriterlerini şu an audi karşılayamıyor ,

    Premiyum araç kriterlerinde malzeme alımı yapan toyotanın rakipleri Mercedes BMW ,

    Şimdi derseniz Mercedes'deki donanım corollada yok,

    Evet derim çünkü Mercedes fiyatı da istemiyorlar corollaya ,

    Fiyatı gayet makul bir araç ,

    Araba konusuna hakim birisi olarak diyebilirim ki ;

    Sizler çok pahalıya araç alıyorsunuz , biz Toyota'ya az bile ödemişiz ,

    Verdiğim para helal olsun Toyota'ya .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    sizin ucuza aldığınız arabada hız sabitleyici bile yok. alamıyorsunuz da. eğer ki corollanızı evladiyelik kullanacaksanız, sizden sonra çocuklarınaza kalacak onlar kullanacaklarsa söylediklerinizi saygıyla karşılar size hak veririm. ama anladığım kadarıyla siz de sık araba değiştiren bir arabasevesiniz. dolayısıyla yukarıdaki söylediklerinizin hepsi iptal. eğer ki land crusier den bahsediyorsak yukarıdaki söylediklerinizin hepsine ben de imzamı atarım. yada hilux. zaten toyota markası altında bu ikisi dışında hiçbir model kendi segmentinde liderliğe oynamaz. ortalarda vasat vasat gezer. o yüzden kusuruma bakmayın ama corollayı bu kadar da övmeye değmez.

    c sınıfında en iyi yol tutuş : focus, astra
    c sınıfında en iyi bagaj: octavia
    c sınıfında en güzel duran araçlar : megane sedan ve mazda 3 sedan
    c sınıdında en en güçlü dizel motoru sunan: elentra, megane, opel.
    c sınıfında en güçlü benzinli motoru sunan: vw jetta 1.4tsi 150 bg, honda 1.6 t
    c sınıfında davlumbazı bile çalan, artık ticarilerde bile olan cc yi 1.3 benzinli ve 1.4 dizel motorda sunmayan, estetik harikası casio saatten vazgeçmeyen, c sınıfında gerçek bir otomatik şanzıman sunamayan: corolla.
    bakın mazda 1.6 lt atmosferik benzinli motorda ısrar ediyor ama iç mekan kalitesi geçiniz japonları benim diyen avrupalılardan kaliteli. eğer ki japon ve kaliteden bahsedeceksek mazdadan bahsetmemiz lazım. corolla mazda 3 ün sunduğu kalitenin yanına bile yaklaşamaz. ha evet şaft tüneli yok arkası geniş ama herdaim 5 kişi taşımayanlar için çok da satınalma kriteri değil.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Toyota hiçbir aracının , motor ve yürüyen aksamında ucuz malzeme kullanmaz,

    Kriterlerine uymayan malzemeyi eler ,

    Tedarikçilerine garantiden değiştirdiği her malzeme için sorumluluk ve tazminatlar yükler ,

    Bundan mütevellit , Toyota ile çalışan firmalar , kaliteye azami özen gösterirler ...

    Gelelim aracın iç malzeme kalitesine ,

    Premiyum seviyede değil, zira araç bir dacia kıvamında da hiç değil . Ortalama bir iç malzeme kalitesine sahip, ki içine binen herkes bunu görebilir ,

    Casio saate gelelim , o bir Toyota klasiği haline gelmiş ,

    Benim hoşuma bile gidiyor, makyajlı kasa da da çok şık durmuş,

    Araç yürüyen akşam ve motor malzemesine laf söyletmem,

    Lakin , iç malzemeler ,koltuk , ekran , ayna , müzik sistemi , hız kontrol uygulaması v. B. Gibi konularda gelirseniz , başım üstüne , bunlara bir şey demem, araç ortada çünkü ...

    Ben beni yarı yolda bırakmayacak , ailemle güvenle seyehat edebileceğim bir araç seçtim, severek kullanıyorum,

    Çok araç değiştirdim , iç ve dış kalite yorumlayacak kıvama geldiğime inanıyorum,



    Kalite algısı , bana farklı size farklı kriterler sunabilir ,

    Görece ve yorum içerir,

    Benim ihtiyaçlarım sizde hasıl olmayabilir , yada tam tersi ,

    Bana kaliteli gelen size , gelmeme durumu normaldir ,

    Sonuçta kalite aradığımız şartlara , uygunluk derecesidir,

    Ne derece uygun , o kadar kaliteli...

    Sağlıcakla kal tex kardeş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    motor malzemesine hiç girmeseydin keşke hocam d4d motor yağ yakmasıyla (Artık olmasa da) bilinen bir motor. yeni yeni sağlamlaştırdılar. toyotanın uzmanlığı ölmeyen benzinli motorlarındadır ki ben de auris sahibi olarak bunu çokça yaşamıştım. akseki rampasında 1.5 saat hiç durmadan 5000-6000 devir aralığında sürdüm arabamı birşey olacak mı diye hiç düşünmeden. o konuda lafım yok ama dizel maalesef toyotanın uzman olduğu bir dal değil. neyse sonuçta corolla kötü bir araba değil. benim almamış olmam onu kötü yapmaz. kaldı ki sen aracını seviyorsun. sağlıklı günlerde mutluluk içinde sürmen dileğiyle.
  • Madem Toyota malının bu kadar arkasında kaliteye önem veren bir firma ...



    Türkiye piyasasında M&M şanzıman ile ilgili onlarca şikayet ve tüketici mahkemesine giden dava var. YouTube a girin multimode arıza diye onlarca video var , bunları görüp bildiği halde neden müşteri memnuniyeti yoluna girmiyor ???



    Doğuş Dsg konusunda müşteriyi mağdur ediyor mesela, Toyota maden bu kadar malının arkasında mağdur etmesin kimseyi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Hiç bir şanzıman sorunsuz değildir ,

    Meşhur şanzıman DSG , en nazik ve arızaya meyilli bir yapıya sahip, sırası ile

    Dsg

    Tam otomatik

    Cvt

    Robotize

    Manuel

    Yani en az arıza manuel ve robotize ( multimode) şanzımanlarda gerçekleşiyor.

    Sonuçta bunlar kul yapısı ,

    Eskirler ve arıza da yapabilirler ,

    En az sorunla karşılaşmak istiyorsanız,

    Ya manuel şanzıman yada multimode şanzıman kullanacaksınız,

    Ömrümüzün garantisi Yok , hangi ürün sınırsız arızasızlık garantisi verebilir ...

    Makina bunlar , bir ömürleri var.



    Robotize şanzımanlar bir miktar konfordan ödün verebilir , zira ekonominin zirvesini vaad ederler ,

    Bereketli ve kazasız sürüşler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Üstad , sorumun cevabı bu değil ....



    Ben X şanzıman türü sorunlu diğeri sorunsuz demiyorum ya da iddaa etmiyorum ... Hepsinde kendine göre sıkıntı var .
    Manuel şanzıman bile hatalı kullanımda sorun yaratıyor, robotu, çift kavraması ıslağı kurusu elbet sıkıntı çıkarır yerine göre ...



    Diyorum ki ; Üç mesaj yukarıda methiyeler düzdüğünüz Toyota kalite kontrolü , malzeme kalitesi, tedarik yönetimi, üretim yeterlilik prosedürleri vs vs madem bu kadar üst seviyede, o zaman Türkiye şartlarında sorun yaratan bazı MM şanzımanlı araçların o anlattığınız çeşitli kalite yönetimi prosedürlerine dayanarak iyi niyet garantisi veya adına ne denirse bir şekilde müşteri mağduriyetini gidersin...



    Doğuş milleti mağdur ediyor mekantronik ve kavrama sorunları yüzünden , Toyota da anlattığınız kadar kalite politikası müşteri yönetimi iyi değil demek ki Doğuşta. O zaman Toyota sizin anlattığınız mükemmeliyet felsefesine göre MM arızasından sıkıntı yaşayan müşterilerine neden el uzatmıyor ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 15 Nisan 2017; 20:9:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Corolla ile test sürüşü yaptim 1.6 benzin cvt araç.Tam bir hayal kirikligi sürüş dinamiği falan yok aracta his desen o da yok.Daha zayif motor ve mm sanzimanla muhtemelen daha kötüdür..

    Şöyle diyeyim otomatik corolladan sonra otomatik focus veya jetta sürün arabanizdan soğursunuz...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • drmelihx D kullanıcısına yanıt
    Dizel mm kullan, sonra görüşelim,

    Jettanı , focus sunu satar , Toyota bayisine koşarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drmelihx D kullanıcısına yanıt
    Sizin yaptığınız sürüşde , his ve güç alamamanızın nedeni ,

    Geleneksel cvt karakteristiğidir,

    Siz o aracın manuelini deneyin görün hissi ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla sevgisi değil de D4D motor sevgisi Stockholm sendromuna dönüşmüş durumda bazı araç sahiplerinde anladığım kadarı ile...

    Öncelikle Corolla Toyota firmasının kalite öncüsü yada marka temsilcisi vs değildir. Toyota tüm dünyada sağlamlığı ile ün salmışsa bu Hilux ve Land Cruiser ile olmuştur.

    1.4 D4D motorlar ve Multimode şanzıman ile ilgili olarak bizim ülkemizdeki kullanıcılarının sonucu ne olursa olsun marka ve kullanım fanatikliği epey yüksek boyutlara gelmiş durumda...

    Karşı argüman kullanan forum sakinlerine verilen cevaplar gerçekten ilginç ve komik oluyor...

    Multimode şanzıman ve 90 Bg güç veren motor muadil markalara göre aynı hatta daha yüksek fiyata satılması dezavantaj diyorsunuz,diyorlar ki 90 Bg güç yeterli , daha fazlasına gerek yok radar var ,Eds var , Tedes var.... Yavvv arkadaş var da o zaman devlet baba bir genelge çıkarsın otomobiller maksimum 132 Kmh hıza çıkabilsin ondan daha yüksek hızlara çıkmak fabrikasyon olarak engellensin.....

    Senin ayağının altında 300 Bg güç var diye her sürüşün devir saati redline a dayanmış şekilde vuuuuu taaaaa taaaa taaaa şeklinde apaçi formatında gidecek değil , yeri gelir ara hızlanma da gidiş-geliş yolda sollamada lazım olur dokunursun gaza araç yağ gibi sollamayı yapar bitirir geçer şeridine...

    Örnek 136 Bg lik Astra nın ara hızlanması ile 90 Bg lik D4D nin ara hızlanması aynı olur mu hiç ???
    Donanım olarak muadillerinden eksikleri var diyorlar , hemen kontra geliyor vayyy biz böyle de sevdalıyız. Ortada casio saat var diyorlar , yok o nostalji diyorlar... Hocam nostalji saat koyacaksan Merso nun analog saati gibi bi şey ya içinde Corolla felan yazsın Toyota arması olsun o zaman yutturursun nostalji diye.. Yoksa casio nun asker saati formatındaki saat nostalji değil gazlama olur...

    Şaft tüneli sevdası ayrı dert... Her iş bitti şaft tüneli mi önemli... Şu zamanda arka koltuğa 3 yetişkin olarak yolculuk yapan kaç kişi var... Zaten böyle bir yolculuk yapılıyorsa Corolla da kurtarmaz acil olarak bir Enişte Doblosu alınması gerekiyor..!!!

    90 Bg lik motor yeterli diyorlar... Polyanna felsefesi başka bir şey değil...

    Toyota bir geliştirme yapsın 1.6 Dizel motor getirsin... Şöyle 120 Hp lik 1.6 D4D diye bir motor farz edelim...
    Ayrıca desin ki 1.6 D4D Corolla satış fiyatı 95 Bin TL den satılacak, ayrıca Türkiye de çok sevilen ve talep gören 1.4 D4D motorlarda üretilmeye devam edecek ve 1.6 motorlar ile aynı fiyata nostaljik olarak satılacak...

    Şimdi burada 90 Hp yeterli kontrolsüz güç, güç değildir diyen arkadaşlar ceplerinden aynı para çıkması şartı ile yine 1.4 D4D mi alacak ??? Yoksa nasıl olsa aynı para diyip 1.6 D4D ye mi geçecek ???

    Bazıları öyle bir anlatıyor ki D4D motorun performansını anlaşılır gibi değil... Tamam eyvallah bizde Camarro SS e binmiyoruz veya hayatımız hot hatch araçlarda geçmedi... Bu zamana kadar çalıştığım sektör nedeniyle onlarca C sınıfı Dizel uzun dönem araç kullandım , ayrıca yine iş nedeniyle Türkiyenin bir çok bölgesine iş seyahatlerinde bulunduğundan kurumsal araç kiralama firmalarından çok çeşitli araçları 3-5-10 gün boyunca kullanmışlığım vardır. Artık bu firmalara göre Özel müşteri , bana göre hehhh yine geldi yağlı müşteri statüsünde olduğumuzdan rezervasyon yaptırdığımız orta sınıf araç yerine üst segment upgrade'leri sayesinde D sınıfı ya da Suv sınıfı araçları da kullanma ve fikir edinme imkanımız oluyor...

    D4D motorlu Corolla da Enterprise dan yaptığımız kiralamalarda defalarca elimize geçti. Bir çoğu cirlop gibi daha 300-500 km de naylonları bile sökülmemiş araçlardı. Ancak öyle anlatıldığı gibi mükemmel işçilik , müthiş performans akselerasyon vs göremedim. Hatta Garenta dan yaptığımız kiralamalarda son zamanlarda filolarına kattıkları ve peynir ekmek gibi dağıttıkları Cerato Crdi'nin iç dizaynı olsun işçilik kalitesi olsun Corollaya göre çok çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Bir tek orta konsoldaki bilgi ekranı çok dandik Cerato da onun dışında kalite hissi Corollaya göre çok daha ileride..

    Motor performansı derseniz zaten kıyas kabul etmez , varsın 1 Lt fazla yaksın diyorsunuz çünkü performans gerçekten çok etkileyici... Corolla ile 90-110 Km arasında 4,5 Lt yaktığımız yerde Cerato da 5 Lt yakıyorsunuz (Dct)

    Corolla D4D deki performans Tiguan TSI ile aynı geliyor aynı hissi alıyorum diyen üstad'a tavsiyem "Hislerini bir kontrol ettirsin" kalibrasyon da bir sıkıntı var sanırım...

    0-100 Kmh akselerasyonu 9,2 Sn ye olan Tiguan ile 0-100 Akselerasyonu 14,7 Sn ye olan D4D Corolla performans olarak aynı hissi veriyorsa o hislere fazla güvenmemek lazım bence. Hani 0,5 veya 1 sn fark olsa dersiniz ki insan anlayamıyor çok yakın veriler birbiri ile ama yukarıdaki rakamlarda 5 Sn fark var arkadaşlar... Ara hızlanma deseniz yine aynı şekilde kıyas kabul etmez TSI ile D4D nin hızlanma verileri...

    Tamam Corolla iyi araçtır güzel araçtır .... Hatta D4D motor tüketim olarak uygun bir motordur ancak iş performans a geldiğinde aynı para verilerek alınan muadil markalara göre performansı vasattır bunu kabul etmek lazım...




  • 1.33 benzinle 6.7/100 km ortalamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence marka kıyaslaması yapıp düşüncesini temellendirmeye çalışmak doğru değil . Bende Toyota dizel mm kullanıyorum . Herkesin araçtan beklentisi farklıdır . Kimisi sağlamlığa bakar ama performansı yadsır . İhtiyaçlar değişir her aracın artısı eksisi vardır . Herkesin düşüncesi de beklentisine göre farklıdır . Opel corolla ya göre artısı olduğu gibi Toyota da artı yanları vardır karışıklık eksik yanları da vardır .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Yorulmadınmı ya bixi kardeş bu kadar yazmaya:))

    14,7 sn verisi , arabada 3 kişi ve bagaj dolu depo dolu olarak verilen en uzun varılan mesafe ,

    Araç 11 sn lerde 100 km hıza ulaşabiliyor ,

    Bana da 90 hp yetiyorsa artıyor bile ki dediğim gibi daha yüksek hp karda araçlar kullandım , zira corolla dan bir fark göremedim .

    20 yılı geçik araç kullanıyorum , sizin kiralamanızdan çok alıp satmışmışım vardır,

    Araçtan anlarım yani...

    Corolla size göre hoş olmayabilir , bunu anlarım, lakin performansı düşük derseniz buna katılamayacağım ,

    Araç gaza bastığınızda , maşallah yardırıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suleyman7272 S kullanıcısına yanıt
    Evet hocam, size katılıyorum ,

    Artı ve eksileri vardır , her modelin,

    Bize artıları ağır basıyorsa alır kullanırız,

    Eksileri gözümüzde büyürse , araçı yerden yere Bile vurabiliyoruz bazen

    Corolla da böyle bir araç ,

    Kimisi dizaynını beğenmez ki ben önce bu ağır abi duruşuna tav oldum corollanın,

    Kimisi hp durumuna bakar torkunu inceler,

    V. B. Kıyaslamalar başlar ,

    Ben beğendim aldım , ve çok memnunum,

    Bu gün Mahmutbey gişelerinden çıkıp , Bağcılar'a gazlı bir şekilde gittim,

    Vallahi de araç panter gibi ataklar yaptı, yüzümü tekrar güldürdü kısa bir mesafeydi ama yakıtımda 7 lt/100 km ile tamamladım,

    O kadar agresif kullanmaya vw grubu 1.6 tdı ile gitmiş olsaydım 8/8,5 lt /100 km yakardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    14,7 sn verisi , arabada 3 kişi ve bagaj dolu depo dolu olarak verilen en uzun varılan mesafe ,Araç 11 sn lerde 100 km hıza ulaşabiliyor



    Şu yukarıdaki açıklamayı da gördük ya daha sırtımız yere gelmez...



    Bu nasıl bir mantıktır... Koskoca Toyota firması Corolla D4D aracının 0-100 akselerasyon deperini aracı sattığı tüm ülkelere verdiği resmî broşürde 14.7 Sn olarak vermiş. Siz çıkmış diyorsunuz ki yok o öyle değil 11 Sn .... !!! Koskoca firma yalan beyanda mı bulunuyor yani ??? Ve bunu tüm dünyada bu işlerin peşinde koşup zilyon dolar tazminat alabileceği hukuk sistemleri olan ülkelerdeki kullanıcılar anlamadı kısmete bizim ülkedeki kullanıcılar çözdü bu kriptoyu...



    O değer arabada 3 kişi var depo dolu haldeki verisi sözünüz daha facia ...

    Peki Siz 11 saniyelik değere nasıl ulaştınız ? Direksiyonda Halis Karataş ya da Süleyman Aktı mı vardı ??? Depoda 5 lt yakıt ile mi gittiniz o yolu...



    Yavvv adam teknik kitaba yazmış 0-100 akselerasyon 14.7sn diye, demiş mi araçta 3 kişi vardı depo doluydu... Ya da diğer rakip firmalar böyle bi şey diyor mu ?



    Japon abiler Xs formatta 50 kg'lık adamlar, muadil firmanın Alman ırkı ise en ufağı XL beden ... Sizin teoriye göre Toyota avantajlı ırk olarak tıfıllar... Sizin teorideki 3 kişi gramajdan işi götürür...



    Sizin teoride D4D 14.7 lik hızlanması 11 Sn de tamamlıyorsa ve kağıt üstünde mühendisin dediğinden 3 Sn daha hızlıysa Benzinli Corolla'nın GTI performansında olması lazım



    Kağıt üstünde 10 Sn diyor Benzinli için , sizin müthiş teori de o zaman Benzinli Corolla 7 Sn de 0-100 yapacak....



    Bizim ülkedeki şapşal akselerasyon hastaları da çözememiş bu durumu ki eşşek yükü ile para veriyorlar GTI,GT,R gibi hothatch araçlara 7-8 Sn de 0-100 yapmak için...

    Corolla dan daha yüksek güçte araç kullandım ama bir fark göremedim diyorsanız peşinden de araçtan iyi anlarım 20 senedir araç binerim derseniz iki beyanın birisi tutmaz...

    20 sene araç kullanan ve onlarca farklı model kullanan kişi 90 bg'lik araç ile 110 hp lik aracın farkını siyah ile beyaz farklı gibi şıppp diye bulur... tüketim den örnek verdiğiniz muadil VW TDI motor hızlanması ile D4D MM 'nin hızlanmasında fark yok aynı diyorsanız kusura bakmayın da kendinizi bu kadar yüceltecek bir birikim yok demektir... Dsg nin seri vites değiştirmesi ile MM nin vites değişimindeki baş selamlama merasimi aynı sürede mi oluyor ???

    Üstad eyvallah kimse yoğurdum ekşi demez , para vermişin almışın aracını güle güle kullan . Ancak yukarıdaki gibi komik açıklamalar abes oluyor... vayy araçta 3 kişi vardı 14 Sn yaptı binenler xs olursa 11 Sn oluyor vs komik şeyler...



    Dersin ki araç 90 bg ve 90 bg'lik araç nasıl gidiyorsa bu da öyle gidiyor ... eyvallah...



    Ama öyle uçar kaçar gopuhhh uçurtma felsefesi D4D için olacak iş değil...

    Benim kiralama tecrübem kadar sizin araç satmışlığınız olması bir kriter değil, çünkü siz cebinizden para vererek almışsınız araçları ve objektif yorum yapamıyorsunuz , cebinden para veren adam objektiflikten kaçar yoğurdum ekşi demez, benim öyle bir kaygım çekincem yok çünkü para verip almıyorum aracı, kullanırken de vayyy şurasını görmezden geleyim o kadar para verdik kötüleyen olmayayım da demiyorum...

    Mümkün olduğu kadar marka fanatikliğine girmeden objektif fikirlerimi paylaşıyorum , hiçbir firma babamın oğlu değil, bir ticari alım satım işimde yok. Cebimden çıkan bir bedel yok..

    Ama sizde öyle değil , para vermişsiniz sonuçta... Yoğurdum ekşi dememek için komik argümanlar bile kuruyorsunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 16 Nisan 2017; 1:9:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Objektif ve reel göremiyorum sizi,

    Corollaya karşı bir savaş hali sergiliyorsunuz ,

    Ben yoğurduma ekşi olsa , hem ekşi hemde bayat derim,

    İkinci aracım Polo ,dsg tsı ,

    Polyoda 90 hp üstelik dsg , daha hızlı vites geçişlerine sahip,

    Zira corolla şehir içi sürüşlerinde daha agresif ve atak,

    Corolla Polo dan daha uzun ve geniş olmasına rağmen manevrası çok daha rahat ,

    Corolla sürüş dinamikleri ve ekonomisi bakımından Polo dan çok daha üstün ki şunu da belirteyim Polo şehir içi sürüşler için dizayn edilmiş ,

    İkisinde benim aracım ve kullanıyorum,,

    Ama poloyu dikkat edersen göklere çıkarmıyorum , ne yaşıyorsam onu yansıtıyorum ,

    Sizin ön yargılarınız deneme sürüşünden sonra değişecektir ki, ben bu araca test etmeden önce sizden daha şahince yaklaşıyordum ...!

    tüketim değerlerim şehir içinde 5,/5,5 lt

    Konfor üst seviyelerde ,

    sürpriz masraf açacak derdim düşüncem Yok ,

    Aradığımı buluyorum , daha be isteyeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Corolla 1.6 cvt 132 hp zira 90 hp 1.4 d4 deki ivmelenme ve sürüş keyfi Yok,

    Cvt şanzıman konfor sunarken , sürüş dinamiklerinden ödün veriyor ,

    Hisiz bir sürüş sunan cvt şanzıman agresif ve atak sürüşlere izin vermiyor ,

    1,6 atmosferik motor manuel şanzıman ile kendisini daha iyi ifade edebiliyor,

    Corolla 1.4 d4 motor ve mm şanzıman ile maksimum ekonomi ve sürüş keyfini sunuyor,...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rakip Sedanlara bakalım,

    Fort focus,.. hp arabadan devşirme , dar iç mekan , kullanıma kapalı dap daracık bagaj ağzı, yüksek servis maliyetleri:((



    Mazda c3,... koskoca Türkiye'de 3/5 tane satıcısı var servis sınırlı , aman kaza yapmayın , kaç ay parça beklersiniz Allah bilir:((



    Renoult megan,... dsg den özenti çakma bir çift kavramaya sahip , geçiş hızları karasız ve ağır, içinde tabletten kırma bir kocaman ekran, aman garantiniz bitmesin, 2. Araç parası kadar masraf açar.:((



    Jetta,... dsg tam bir saatli bomba ,

    Araç konfordan yoksun, her tümsek ve kasidelerden geçiş adeta bir eziyet , 4 kişi oturun , araç kasis geçerken kesin altı sürtsün , yere çok yakın , servis her daim pahalı , egzoz emilsin hileleri ise tam bir muamma.:((



    Kia ceed, ceratto... , 2. Elde yerlerde .... makyaj var ama , araç yufka, yakıt tüketimi kopmuş gidiyor, araç çabuk yıpranıyor , görüntü var ses Yok ;((



    Octavia :serviste ödeme yaparken , ferrari yi bakıma burakmışcasuna bedel ödersiniz , jetta ile aynı şase , jettada çıkma parça bulursunuz ,zira octavyada kaza yapmayın servis 1 ay bekletir mazallah,

    Zihinlerdeki Skoda algısı:((



    Premiyum araçlar, Mercedes BMW Volvo : yüksek alım maliyeti ve servis giderleri , sert amortisörler , yüksek yakıt tüketimleri :((



    Linea ve Egeayı , rakip görmüyorum, bu araçlar farklı akanlara hizmet için yapılmış, ziyadesinde ticari amaçlı üretilip satılan genelde taksici esnafı için tercih sebebi araçlar ,



    Bu rakiplere bakınca corolla bana mantıklı geliyor,

    Servis bol,

    Yedek parça bol,

    Çıkma parça bol,

    Yan sanayi parça ,gani.,

    2. El değeri yerinde, adeta çeyrek altın hemen sat,

    Manevra kabiliyeti mükemmel ,

    Şaft tüneli Yok , arkada istersen ranza yap , 3 kişi rahatça seyehat eder.,

    Diz mesafesi sınıfında en iyisi, uzun boylular rahat rahat seyehat edebilir,

    Yakıt cimrisi, ekonomi odaklı ,

    Şehir dışı,3.5/ şehir içi 4.5 lt lerde gezmek mümkün ,

    Bakım giderleri çok düşük ,

    Şanzıman bir dsg gibi sizi ürkütmüyor , yerinde ve ekonomik ,

    Şase yere sürtmüyor 5 kişi binin kasislerden geçin araç mis,

    Konfor hissi çok yüksek bir buna fort focus yaklaşabiliyor omunda içi dar,

    Motor yeterli agresiflikte ve atak...



    Bu kriterlere daha çok eklenecek ifadeler var ...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne Corollaymış değerini bilememişiz 😊 Fabrika hız verisini nasıl ekarte ettiniz hocam yapmayın Allah aşkına! 10 sene üzeri çeşit çeşit Toyota modelleri kullandım, çok takdir ederim firma olarak Toyota'yı hem müşterisine değer veriyor hem ülkemize yatırım yapıyor adamlar ayrıca güzel araç Corolla, içi geniş, tüketimi az, sessiz, masrafsız. Belki de 1.6 dizelle gelirse ki geleceği söyleniyor bir sonraki aracım olabilir ama ne m/m şanzımanın ne de 2005'den kalma 90'lık dizel motorun elle tutulur yanı yok be hocam. Hele yakında hafiflemiş yeni Astra gibi güçlü sedan dizeller piyasaya girecekki o zaman iyice şamaroğlana dönecek. İnsanlar artık sadece tüketim aramıyor, hem iyi gitsin hem az yaksın istiyor. Kalın selametle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.