Şimdi Ara

2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
652
Cevap
9
Favori
42.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    Sürüş bilgisini bu şekilde ayarladım,

    Ayarlar kısmından 1. Menüye girince seçiliyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Anladım cevabınız için çok sagolun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/HEuMToSyyDM

    https://youtu.be/HEuMToSyyDM

    Klimanın yakıta etkisi varmı?

    Güzel bir şekilde anlatılmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaz aylarında deponuzu tam dolu tutmaya özen gösterin,



    Zira sıcaktan buharlaşma ,boşalan depoda hız kazanır,



    Ve yol bilgisayarı ile aldığınız yakıt hesabı tutmaz,



    Bilgisayar 5 lt gösteriyorsa aldığınız yakıt hesabında 5,5 çıkabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş inişle başlarsa ,
    Cut off devreye giriyor ,
    Araç ivme kazanıyor ,
    İnişin bitiminde çıkış varsa kazanılan ivme çıkışta daha az enerji tüketmemizi sağlıyor,
    Beylikdüzü ile Bağcılar rakım aynı olmasına rağmen
    Gidiş ve gelişlerde farklı tüketimler meydana geliyor ,
    Beylikdüzünden İstanbul istikameti her zaman az yakıyor ,
    Ki rakım aynı,
    Beylikdüzü:100mt
    Bağcılar :100nt
    Hareket ilk inişle başlar sa , ki Beylikdüzü'nde bu şekilde durum,
    Tüketim ,cut off durumundan minumum oluyor ki rampaya doğru araç ivmesini almış oluyor .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 19 Mayıs 2017; 6:25:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Rakip Sedanlara bakalım,

    Fort focus,.. hp arabadan devşirme , dar iç mekan , kullanıma kapalı dap daracık bagaj ağzı, yüksek servis maliyetleri:((



    Mazda c3,... koskoca Türkiye'de 3/5 tane satıcısı var servis sınırlı , aman kaza yapmayın , kaç ay parça beklersiniz Allah bilir:((



    Renoult megan,... dsg den özenti çakma bir çift kavramaya sahip , geçiş hızları karasız ve ağır, içinde tabletten kırma bir kocaman ekran, aman garantiniz bitmesin, 2. Araç parası kadar masraf açar.:((



    Jetta,... dsg tam bir saatli bomba ,

    Araç konfordan yoksun, her tümsek ve kasidelerden geçiş adeta bir eziyet , 4 kişi oturun , araç kasis geçerken kesin altı sürtsün , yere çok yakın , servis her daim pahalı , egzoz emilsin hileleri ise tam bir muamma.:((



    Kia ceed, ceratto... , 2. Elde yerlerde .... makyaj var ama , araç yufka, yakıt tüketimi kopmuş gidiyor, araç çabuk yıpranıyor , görüntü var ses Yok ;((



    Octavia :serviste ödeme yaparken , ferrari yi bakıma burakmışcasuna bedel ödersiniz , jetta ile aynı şase , jettada çıkma parça bulursunuz ,zira octavyada kaza yapmayın servis 1 ay bekletir mazallah,

    Zihinlerdeki Skoda algısı:((



    Premiyum araçlar, Mercedes BMW Volvo : yüksek alım maliyeti ve servis giderleri , sert amortisörler , yüksek yakıt tüketimleri :((



    Linea ve Egeayı , rakip görmüyorum, bu araçlar farklı akanlara hizmet için yapılmış, ziyadesinde ticari amaçlı üretilip satılan genelde taksici esnafı için tercih sebebi araçlar ,



    Bu rakiplere bakınca corolla bana mantıklı geliyor,

    Servis bol,

    Yedek parça bol,

    Çıkma parça bol,

    Yan sanayi parça ,gani.,

    2. El değeri yerinde, adeta çeyrek altın hemen sat,

    Manevra kabiliyeti mükemmel ,

    Şaft tüneli Yok , arkada istersen ranza yap , 3 kişi rahatça seyehat eder.,

    Diz mesafesi sınıfında en iyisi, uzun boylular rahat rahat seyehat edebilir,

    Yakıt cimrisi, ekonomi odaklı ,

    Şehir dışı,3.5/ şehir içi 4.5 lt lerde gezmek mümkün ,

    Bakım giderleri çok düşük ,

    Şanzıman bir dsg gibi sizi ürkütmüyor , yerinde ve ekonomik ,

    Şase yere sürtmüyor 5 kişi binin kasislerden geçin araç mis,

    Konfor hissi çok yüksek bir buna fort focus yaklaşabiliyor omunda içi dar,

    Motor yeterli agresiflikte ve atak...



    Bu kriterlere daha çok eklenecek ifadeler var ...





    Biz de geçen tam g30 530i alacakken son anda vazgeçip corolla aldık. Şimdi ne iyi etmişiz diyorum. Corolla rakipsiz bi araç bana göre de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Rakip Sedanlara bakalım,

    Fort focus,.. hp arabadan devşirme , dar iç mekan , kullanıma kapalı dap daracık bagaj ağzı, yüksek servis maliyetleri:((



    Mazda c3,... koskoca Türkiye'de 3/5 tane satıcısı var servis sınırlı , aman kaza yapmayın , kaç ay parça beklersiniz Allah bilir:((



    Renoult megan,... dsg den özenti çakma bir çift kavramaya sahip , geçiş hızları karasız ve ağır, içinde tabletten kırma bir kocaman ekran, aman garantiniz bitmesin, 2. Araç parası kadar masraf açar.:((



    Jetta,... dsg tam bir saatli bomba ,

    Araç konfordan yoksun, her tümsek ve kasidelerden geçiş adeta bir eziyet , 4 kişi oturun , araç kasis geçerken kesin altı sürtsün , yere çok yakın , servis her daim pahalı , egzoz emilsin hileleri ise tam bir muamma.:((



    Kia ceed, ceratto... , 2. Elde yerlerde .... makyaj var ama , araç yufka, yakıt tüketimi kopmuş gidiyor, araç çabuk yıpranıyor , görüntü var ses Yok ;((



    Octavia :serviste ödeme yaparken , ferrari yi bakıma burakmışcasuna bedel ödersiniz , jetta ile aynı şase , jettada çıkma parça bulursunuz ,zira octavyada kaza yapmayın servis 1 ay bekletir mazallah,

    Zihinlerdeki Skoda algısı:((



    Premiyum araçlar, Mercedes BMW Volvo : yüksek alım maliyeti ve servis giderleri , sert amortisörler , yüksek yakıt tüketimleri :((



    Linea ve Egeayı , rakip görmüyorum, bu araçlar farklı akanlara hizmet için yapılmış, ziyadesinde ticari amaçlı üretilip satılan genelde taksici esnafı için tercih sebebi araçlar ,



    Bu rakiplere bakınca corolla bana mantıklı geliyor,

    Servis bol,

    Yedek parça bol,

    Çıkma parça bol,

    Yan sanayi parça ,gani.,

    2. El değeri yerinde, adeta çeyrek altın hemen sat,

    Manevra kabiliyeti mükemmel ,

    Şaft tüneli Yok , arkada istersen ranza yap , 3 kişi rahatça seyehat eder.,

    Diz mesafesi sınıfında en iyisi, uzun boylular rahat rahat seyehat edebilir,

    Yakıt cimrisi, ekonomi odaklı ,

    Şehir dışı,3.5/ şehir içi 4.5 lt lerde gezmek mümkün ,

    Bakım giderleri çok düşük ,

    Şanzıman bir dsg gibi sizi ürkütmüyor , yerinde ve ekonomik ,

    Şase yere sürtmüyor 5 kişi binin kasislerden geçin araç mis,

    Konfor hissi çok yüksek bir buna fort focus yaklaşabiliyor omunda içi dar,

    Motor yeterli agresiflikte ve atak...



    Bu kriterlere daha çok eklenecek ifadeler var ...





    Biz de geçen tam g30 530i alacakken son anda vazgeçip corolla aldık. Şimdi ne iyi etmişiz diyorum. Corolla rakipsiz bi araç bana göre de.

    Hocam neresinden anlıyorsunuz? Bmw volvo ilk alım maliyeti, bakım gideri, yakıt tüketimi, sert amortisör demiş. Bu dediklerinde katılmadığınız bir konu var mı?



    Corolla daha mı iyi demiş oluyor bunları deyince?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Aradığımız şartlara uygun olan hangisi ise , bizim için en kaliteli odur,

    Köy ve patika tarzı yollarda , ferrari gidemez ama clio, Toros , Albea rahat rahat gider ve o güzergahtan geçmek zorunda olan kişi aradığını bu ekonomik araçta bulmuş olur,

    Şimdi kalite burda ferrari değildir,

    Albea Toros clio , kaliteye karşı cevap verebilmektedir.

    Corolla da BMW Mercedes ile kıyaslandığında bir çok artı ve eksileri çıkar,

    Bizim Mercedes'te artı olarak gördüğümüz, başka bir kullanıcı için eksi olabilir,

    Kalite tam anlamı ile GÖRECELİ bir kavramdır,

    Benim hayat şartlarıma göre , corolla 1.4 d4 kaliteden de ötesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahip olduğumuz araçlardan bahsederken körü körüne ve fanatiklik seviyesinde savunmayalım,

    Tartışma çıkartabilecek, diğer markaları hafife alan uçarı mesajlar atmayalım lütfen.

    İyi Forumlar.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Marka sevgisi , kolay kolay oluşmuyor,

    Global güven,

    Servis ağı

    Bakım maliyetleri

    Yürür akşam kalitesi

    Sorunsuzluk yüzdesi

    Tüketim ve yıllık masrafları

    V. B.

    Ben markamı seviyorum, toyotanın verdiği güven ile aracımı kullanıyorum,

    Corolla da aradığım bütün özellikler ana hatları ile birlikte var ,

    Benim için biçilmiş kaftan ;

    Ben corollayı beğenirim bir başkası opeli, Chevrolet'i beğenebilir,

    Tamamen göreceli yani ,

    Ne zaman yakıt koyduğumu unutturan bir araç ile tanışmışım,

    Bu pahalılıkta bana ilaç gibi geldi ,

    Genişliği , manevra kabiliyeti , şaft tünelinin olmayışı , konfor ve ekonomi odaklı olması da hediyesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla dizel: Ataşehir Bağcılar arası , köprü trafiği ve Bağcılar iç trafiği, İstanbul içi yol...
    2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 20 Mayıs 2017; 16:56:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar nihayet sivastan ankaraya dönebildim.

    Bildiğiniz üzere 10 mayısta ankara-sivas yapmıştım ve corolla dizel ile yakıt tüketim değerlerimi sizinle paylaşmıştım.

    430 km yolculuk esnasında 72km/h ortalama hız ile 3.8lt yakıt tüketimi gerçekleşmiş ve bu sayfada foto ile sizinle bilgileri paylaşmıştım.

    Şimdi ise sivastan ankaraya döndüm ve tüketim değerlerim aşağıdaki gibidir ;

    420km yolculuk sürdü 76km/h ortalama hız gerçekleştirdim.Yakıt tüketimi 3.5lt olarak gerçekleşti.

    Aslında mantıken bu şekilde olmasını bekliyordum.Çünkü aracımın ekranından anlık olarak "altitude" seviyesi yükseklik ve alçaklık seviyelerini göstermekte.

    Bu şu işe yarıyor ; Mesela sivasın rakımı 1200-1400 civarlarında.Ankara ise 800-900 aralığında.

    Sivasa giderken yukarı rakıma doğru çıktığınız için tüketim artmakta.Fakat ankara yönüne ilerlediğinizde ise gaza daha az dokunuyosunuz ve haliyle tüketim daha da azalmakta.

    Bu bilgileri dileyen kişilere istekleri doğrultusunda (foto,video,anlık olarak vs) kanıtlarım.Yalan yok yanlış yok.Burada tüketim değerlerine inanmayan,*** atmak için konu açan,çekemeyen kıskanan tipler olabilir.Uzak durunuz.

    Şahsım olarak hiç bir zaman başka marka araçlar 7-8lt yakar corolla 3lt yakar demedim.Sadece bu araçların kullanım şeklinin değiştirilmesiyle(lastik basınç kontrolü,yüksek vitesle uygun hızda gidilmesi,rampaların motorun tork çekerine uygun yol alınması,cut off vsvs) çok daha verim alınabildiğini anlatmaya çalıştım.

    Elimizde şu an corolla var bunda tüketim değerlerini denedik.Elimizde yarın passat olur 2.0tdi gider onuda deneriz sıkıntı yok.

    Bilgi paylaştıkça,saygı ve sevgi arttıkça çoğalır.




  • 2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    İstanbul içi bir sürüş

    Ataşehir , Bağcılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    İstanbul trafiği,

    Corolla ile 4,5 lt lerde tamamladığım yol ,

    Polo ile gittim ,

    7 lt lerde tamamladım

    Corolla farkını tekrar gösterdi

    Polo 1.2 tsı dsg 90 hp benzin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec



    2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    İstanbul trafiği,

    Corolla ile 4,5 lt lerde tamamladığım yol ,

    Polo ile gittim ,

    7 lt lerde tamamladım

    Corolla farkını tekrar gösterdi

    Polo 1.2 tsı dsg 90 hp benzin...

    1.2 tsi ile şehir içi 4-5 litre yakıyorum diyenler için ne düşünüyorsunuz?




  • lion_koc kullanıcısına yanıt
    Hocam , petrol işletmeleri bu mesajları okursa ,

    Kahrolur:))

    .....3.5lt/100km.....

    Piyasada 1.4 d4 ler artarsa,

    Ekmek yiyemez adamlar...:))



    Aile bütçesini hesaplayan, ekonomiyi seven israftan kaçınanların , aracı Corolla 1.4 d4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hocam 3.7 ile hadımköyden Bağcılar'a gelmişmişim var 1.2 tsı 90 hp dsg aracım ile,

    Sürüşten sürüşe , ve yol müşavirliğine göre değişir bu tüketimler ,

    3,4 ile tamamladığım da oldu

    2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabadan ziyade siz az yakıyorsunuz bence :)
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Yol müsaitse

    Cut off

    Ve

    Pulse and glide ...

    Bu sürüş tekniklerini sürekli uygularım

    Aynı sürede varırım ve tasarruf edip ,

    Motoru da yormamış olurum,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo ile Corolla arasında aynı şartlarda yaptığım sürüşlerde ,

    1 lt ye yakın zaman zaman daha fazla farklar oluyor,

    ( sakin trafikte)

    Trafik yoğun ise bu fark 3 ila 5 lt arasında artış gösteriyor,...

    Polo yoğun trafikte , abartı fazla yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.