RAV4'e has bir baslik olmadigi (ya da bulamadigim) icin bunu acma ihtiyaci hissettim.
Evin ikincisi konumundaki aracimizi 7 Ekim Ctesi teslim aldik. ABD pazarina ozel 2018 model RAV4 XLE AWD. Mevcut donanimi ile anahtar satis fiyati $30binin cok az altinda. Bize gelisi hersey dahil 3 yil icin aylik $383. Surec sonunda istersek araci satin alabilecegiz.
Renk: Galactic aqua, arka camlar fabrika cikisi karartilmis Motor/Sanziman: 2.5L 176HP / 6 vites ECT-I. Buranin trafik sartlarinda yeterli. Serit takip, carpisma onleme, adaptif hiz sabitleyici, kor nokta ikaz, geri manevra kamerasi Anahtarsiz giris ve calisma Entune plus 6.1" multimedia sistemi (navigasyonu telefon ustunden aliyor).
Bu konuda Toyota'ya gicik oldum desem yalan olmaz. Dunya apple veya android tabanli arayuzlerine yonelirken bunlarin inatla kendi entune arayuzunu ortaya surmeleri akintiya karsi kurek cekmek gibi olmus. Entune uygulamasina kayit isleminde sorun yasadigim icin detayli yorum yapamayacagim. Carsamba gunu araci aldigim yer ile bu problemi halledecegiz.
2016 basindan beri yukumuzu ceken diger aracimiz ise 2016 Ford Fusion SE 2.0 Ecoboost AWD. Onun da anahtar teslimi $32bin falandi. Bana maliyeti 2 yil icin aylik $390.
Aksesuar haricinde iki araci kiyaslarsak, kabaca: RAV4'un koltuklari daha bir sariyor bedeni. RAV4'un direksiyonu daha yumusak. RAV4'un hiz sabitleyicisi daha sık tepki veriyor. RAV4 un multimedia cihazi havadurumu gibi bilgileri sunuyor. Ford'un arayuzunu kullanmak daha kolay.
Acikcasi ben sizin sorularinizla bu konuyu yurutmek istiyorum. O yuzden degerli sorulariniz, yorumlarinizi eksik etmeyin. Aracla ilgili olmasi sart degil. Satin alma, isletme prosedurleri de olabilir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme