Şimdi Ara

OTOMATİK ŞANZIMAN TOYOTALAR HAKKINDA GÖRÜŞ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
23
Cevap
2
Favori
96.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlari 2000 model Megan I, otomatik şanzıman kullanıyorum. Toyota Corollaları çok beğeniyorum. Ancak, Toyota Otomatik şanzımanı nasıl bilmiyorum. Kullanan arkadaşlar memnun mu? Otomatik şanzımanlı hangi aracı tavsiye edersiniz? Fiyat olarak tercihim 30.000 YTL civarı. Selamlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinn06 -- 10 Ocak 2008; 22:28:37 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyahsancak

    eski kasa corollalarda benzinlide klasik otomatik, dizellerinde ise mmt var..
    mmt ise sorun cıkarmıyor.türkiye italya farketmez hepsi aynı fabrikadan çıkıyor.gönül rahatlığıyla mmt alabilirsin.ayrıca düz vitesle de aynı yakıyor.

    Alıntıları Göster
    otomatik araç diyince en iyi honda ve toyotadır
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Otomatik Şanzıman Toyota'lar Hakkında

    Toyota'ların otomatik şanzımanları, güvenilirlikleri ve sorunsuz sürüş deneyimleri ile bilinmektedir. Toyota'nın otomatik şanzıman teknolojisi, uzun yıllara dayanan Ar-Ge'nin sonucudur ve sürekli gelişmektedir.

    Toyota Otomatik Şanzıman Tipleri

    Toyota, araçlarına çeşitli otomatik şanzıman tipleri sunmaktadır:

    • Sürekli Değişken Transmisyon (CVT): Vites oranlarını sorunsuz bir şekilde ayarlayan bir şanzıman türüdür. Daha iyi yakıt ekonomisi sağlar.
    • 6 İleri Otomatik Şanzıman: Geleneksel dişli çarklar kullanan ve manuel vites değiştirme özelliği olmayan bir şanzıman türüdür.
    • 8 İleri Otomatik Şanzıman: Daha fazla vites sayısı ile daha iyi yakıt ekonomisi ve performans sunar.
    • 10 İleri Otomatik Şanzıman: En gelişmiş Toyota otomatik şanzımanı olup, daha sorunsuz vites geçişleri ve yakıt verimliliği sağlar.

    Toyota Otomatik Vites Yorumları

    Toyota otomatik şanzımanları, kullanıcılar tarafından genellikle güvenilirlikleri, sorunsuz sürüş deneyimleri ve yakıt verimlilikleri nedeniyle övülmektedir. İşte bazı kullanıcı yorumları:

    • "Corolla'mın otomatik şanzımanı son derece pürüzsüz ve tepkisel. Şehir içi ve uzun yolculuklarda harika performans gösteriyor."
    • "RAV4'ümün 8 ileri otomatik şanzımanı, güçlü ivmelenme ve mükemmel yakıt ekonomisi sağlıyor."
    • "Camry'mın 10 ileri otomatik şanzımanı, otoyolda sorunsuz bir sürüş deneyimi sunuyor."

    Sonuç

    Toyota otomatik şanzımanları, güvenilirlikleri, verimlilikleri ve sorunsuz sürüş deneyimleri ile ünlüdür. İster yakıt ekonomisi ister performans arayışında olun, Toyota'nın otomatik şanzıman yelpazesinde ihtiyaçlarınıza uygun bir seçenek bulabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Daha önceden otomatik kullandıysanız otomatikleştirilmiş manuel şanzumanlar hoşunuza gitmez.
    O nedenle yeni astra ve yeni corolla ve auris önermem.

    30000 YTL'ye ikinci el alırsını muhtemelen dolayısyla,
    eski kasa toyotaların benzinlisinin otomatiği kalsik tip, honda da iyidir,
    Aslında sorunlu sıkıntılı olan yok.

    Yakıt tüketimi açısından honda daha avantajlı diye biliyorum.

    Focus çok yakar...

    Ne diyeyim. aslında şanzuman açısında marka seçimi pek de önemli değil.
    Diğer kriterlere bakın derim ben...

    Ancak, Yakıt tüketimi çok fazla oluyor otomatiklerde (klasik otomatik)

    Dizel ve otomatikleştirilmiş vitesli bir otomabil alırsanız (easytronic (astra), multimode (toyota), dualogic (fiat g.punto), citroen C4...)
    yakıt maliyetiniz otomatik benzinliye göre 100 ise en az 60'a düşer. Garanti veririm. tüp taktıracaksanız durum değişir tabi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Daha önceden otomatik kullandıysanız otomatikleştirilmiş manuel şanzumanlar hoşunuza gitmez.
    O nedenle yeni astra ve yeni corolla ve auris önermem.

    30000 YTL'ye ikinci el alırsını muhtemelen dolayısyla,
    eski kasa toyotaların benzinlisinin otomatiği kalsik tip, honda da iyidir,
    Aslında sorunlu sıkıntılı olan yok.

    Yakıt tüketimi açısından honda daha avantajlı diye biliyorum.

    Focus çok yakar...

    Ne diyeyim. aslında şanzuman açısında marka seçimi pek de önemli değil.
    Diğer kriterlere bakın derim ben...

    Ancak, Yakıt tüketimi çok fazla oluyor otomatiklerde (klasik otomatik)

    Dizel ve otomatikleştirilmiş vitesli bir otomabil alırsanız (easytronic (astra), multimode (toyota), dualogic (fiat g.punto), citroen C4...)
    yakıt maliyetiniz otomatik benzinliye göre 100 ise en az 60'a düşer. Garanti veririm. tüp taktıracaksanız durum değişir tabi...
    arabam tam otomatik şanzıman yenileri nedir ne değildir bilmem
    Ama otomatik şanzıman konusunda toyota çok iyi manuel bir araç kadar seri arabam ve fazla bir yakıt farkı da olmuyor.
    bir örnek hatta kendi aracım
    http://www.youtube.com/watch?v=knFEakcZTw4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stimur41

    arabam tam otomatik şanzıman yenileri nedir ne değildir bilmem
    Ama otomatik şanzıman konusunda toyota çok iyi manuel bir araç kadar seri arabam ve fazla bir yakıt farkı da olmuyor.
    bir örnek hatta kendi aracım
    http://www.youtube.com/watch?v=knFEakcZTw4

    Alıntıları Göster
    TOYOTA LARDA MMT SANZUMAN VARDIR MMT SANZUMAN OTOMATIK SANZUMAN DEYILDIR.
    ANCAK SOLE BI DURUM VAR MMT SANZUMAN LAR ITALYADA VEDE TURKIYEDE SORUN CIKARTMAKTADIR BUNLA ILGILIDE DEVAM LI OLARAK KONTROL UNITESI BASKI BALATASI VEDE AKUATORU DEGISMEKTDIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WESTSİDE

    TOYOTA LARDA MMT SANZUMAN VARDIR MMT SANZUMAN OTOMATIK SANZUMAN DEYILDIR.
    ANCAK SOLE BI DURUM VAR MMT SANZUMAN LAR ITALYADA VEDE TURKIYEDE SORUN CIKARTMAKTADIR BUNLA ILGILIDE DEVAM LI OLARAK KONTROL UNITESI BASKI BALATASI VEDE AKUATORU DEGISMEKTDIR

    Alıntıları Göster
    avensis kullanma klavuzu sayfa 102: Tiptronik (multi mod - MMT ) otomatik şanzımanın kullanımı ile ilğili bilgiler verilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus2003

    avensis kullanma klavuzu sayfa 102: Tiptronik (multi mod - MMT ) otomatik şanzımanın kullanımı ile ilğili bilgiler verilmiş.

    Alıntıları Göster
    eski kasa corollalarda benzinlide klasik otomatik, dizellerinde ise mmt var..
    mmt ise sorun cıkarmıyor.türkiye italya farketmez hepsi aynı fabrikadan çıkıyor.gönül rahatlığıyla mmt alabilirsin.ayrıca düz vitesle de aynı yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyahsancak

    eski kasa corollalarda benzinlide klasik otomatik, dizellerinde ise mmt var..
    mmt ise sorun cıkarmıyor.türkiye italya farketmez hepsi aynı fabrikadan çıkıyor.gönül rahatlığıyla mmt alabilirsin.ayrıca düz vitesle de aynı yakıyor.

    Alıntıları Göster
    otomatik araç diyince en iyi honda ve toyotadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    otomatik araç diyince en iyi honda ve toyotadır

    Alıntıları Göster
    MMT sorunlu falan değildir. Sorunlu diyen arkadaş acaba kendisi hiç MMT bir araca sahip olmuş mu çok merak ediyorum.
  • mmt kullanımını doğru dürüst ögrenirsen sorun yaşamazsınız. lakin şikayetvar.com da yaris mmt ile sorun yaşayanların şikayetleri mevcut bence mmt kullanımını iyi ögrenmeden direksiyona geçmekten kaynaklanıyor bu tip sorunlar.

    http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--218-24-0-6-246623-.html

    TOYOTA Aracım Yeni Sorunlarla Gündemde sinandır [09 Ocak 2008, 09:00]
    Aralık ayı başında 1.4d4 Auris mm araç satın aldım. Araçta şu ana kadar her şey iyi ve güzel. Umarım sorunlarım olmaz. Fakat ön torpido üst kapağının oradan zırıltı gelmeye başladı. Birde sol ön hoparlör film uygulamasında soketi çıkmış.

    Zırıltıyı giderdiler, müteşekkirim. Uyarıda bulundular, torpido kapağını bir müddet tam ortasından kapatınız, çünkü kenarlara yapışkan bantla takviye yaptık, alışması lazım dediler.

    Araç gecekonduya dönmeye başladı. Baskı balata işi beni de rahatsız ediyor. Sıkışık trafikte Maçka, Taksim, Nişantaşı daha doğrusu İstanbul’da rampalarda zorlanıyorum. Korkuyorum, 5 dakika içerisinde kokular gelmeye başlıyor. Otomatik mi değil mi anlamadım.
    Bir de depo dolu iken gelen tuhaf sesler gerçekten rahatsız ediyor. Bir de o kadar para veriyorsunuz da neden orjinal Auris yazan paspası almak için 95 YTL daha ödüyorsunuz?

    Neden yan çıtalar için sitede yazan 135 YTL vermeniz yetmiyor, ekstra işçilik ücreti ödüyorsunuz? Bunun yanı sıra hediye ettikleri park sensörünün farkını vermek istememize rağmen dijital takılmıyor? ^^




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nerki

    mmt kullanımını doğru dürüst ögrenirsen sorun yaşamazsınız. lakin şikayetvar.com da yaris mmt ile sorun yaşayanların şikayetleri mevcut bence mmt kullanımını iyi ögrenmeden direksiyona geçmekten kaynaklanıyor bu tip sorunlar.

    http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--218-24-0-6-246623-.html

    TOYOTA Aracım Yeni Sorunlarla Gündemde sinandır [09 Ocak 2008, 09:00]
    Aralık ayı başında 1.4d4 Auris mm araç satın aldım. Araçta şu ana kadar her şey iyi ve güzel. Umarım sorunlarım olmaz. Fakat ön torpido üst kapağının oradan zırıltı gelmeye başladı. Birde sol ön hoparlör film uygulamasında soketi çıkmış.

    Zırıltıyı giderdiler, müteşekkirim. Uyarıda bulundular, torpido kapağını bir müddet tam ortasından kapatınız, çünkü kenarlara yapışkan bantla takviye yaptık, alışması lazım dediler.

    Araç gecekonduya dönmeye başladı. Baskı balata işi beni de rahatsız ediyor. Sıkışık trafikte Maçka, Taksim, Nişantaşı daha doğrusu İstanbul’da rampalarda zorlanıyorum. Korkuyorum, 5 dakika içerisinde kokular gelmeye başlıyor. Otomatik mi değil mi anlamadım.
    Bir de depo dolu iken gelen tuhaf sesler gerçekten rahatsız ediyor. Bir de o kadar para veriyorsunuz da neden orjinal Auris yazan paspası almak için 95 YTL daha ödüyorsunuz?

    Neden yan çıtalar için sitede yazan 135 YTL vermeniz yetmiyor, ekstra işçilik ücreti ödüyorsunuz? Bunun yanı sıra hediye ettikleri park sensörünün farkını vermek istememize rağmen dijital takılmıyor? ^^
    yeni kasalar hariç otomatik veya mmt ler %10-15 gibi fazla yakar
    mmt ler otomatik vites sistemi üzerinden çalışır..yani araçta tek sistem vardır o da otomatiktir,sistem yalnızca size vites geçirme izni verir
    bunun haricinde sorun çıkarırsa 2-3 bin ytl cebinizi yakar

    japonların sorun çıkarma ihtimali düşüktür

    ancak yeni kasalardan almayacaksanız ve düz vites kullanmanızda bir sıkıntı yoksa bence düz vites



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Powershot S2 -- 13 Ocak 2008; 12:23:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Powershot S2

    yeni kasalar hariç otomatik veya mmt ler %10-15 gibi fazla yakar
    mmt ler otomatik vites sistemi üzerinden çalışır..yani araçta tek sistem vardır o da otomatiktir,sistem yalnızca size vites geçirme izni verir
    bunun haricinde sorun çıkarırsa 2-3 bin ytl cebinizi yakar

    japonların sorun çıkarma ihtimali düşüktür

    ancak yeni kasalardan almayacaksanız ve düz vites kullanmanızda bir sıkıntı yoksa bence düz vites

    Alıntıları Göster
    bütün mmt ler düz vitesle aynı yakar.fazla yakmaz.
    mmt otomatik vites üzerine değil düz vites üzerine yazılımlar sayesinde uygulanmıştır.debrijay görevini beyindeki yazılımlar sayesinde otomatik olarak yapar.baskı balata vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Powershot S2

    yeni kasalar hariç otomatik veya mmt ler %10-15 gibi fazla yakar
    mmt ler otomatik vites sistemi üzerinden çalışır..yani araçta tek sistem vardır o da otomatiktir,sistem yalnızca size vites geçirme izni verir
    bunun haricinde sorun çıkarırsa 2-3 bin ytl cebinizi yakar

    japonların sorun çıkarma ihtimali düşüktür

    ancak yeni kasalardan almayacaksanız ve düz vites kullanmanızda bir sıkıntı yoksa bence düz vites

    Alıntıları Göster
    MMT otomatik üzerine kurulmamıştır, düz vites üstüne kurulmuştur, düzlerden fazla yakmaz hatta daha az yakabilir,
    quote:

    Orjinalden alıntı: Powershot S2

    yeni kasalar hariç otomatik veya mmt ler %10-15 gibi fazla yakar
    mmt ler otomatik vites sistemi üzerinden çalışır..yani araçta tek sistem vardır o da otomatiktir,sistem yalnızca size vites geçirme izni verir
    bunun haricinde sorun çıkarırsa 2-3 bin ytl cebinizi yakar

    japonların sorun çıkarma ihtimali düşüktür

    ancak yeni kasalardan almayacaksanız ve düz vites kullanmanızda bir sıkıntı yoksa bence düz vites




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    MMT otomatik üzerine kurulmamıştır, düz vites üstüne kurulmuştur, düzlerden fazla yakmaz hatta daha az yakabilir,
    quote:

    Orjinalden alıntı: Powershot S2

    yeni kasalar hariç otomatik veya mmt ler %10-15 gibi fazla yakar
    mmt ler otomatik vites sistemi üzerinden çalışır..yani araçta tek sistem vardır o da otomatiktir,sistem yalnızca size vites geçirme izni verir
    bunun haricinde sorun çıkarırsa 2-3 bin ytl cebinizi yakar

    japonların sorun çıkarma ihtimali düşüktür

    ancak yeni kasalardan almayacaksanız ve düz vites kullanmanızda bir sıkıntı yoksa bence düz vites


    Alıntıları Göster
    Şimdiki araçların çoğunda otomatik şanzıman düz yahut klasik değil. tiptronik, multimod veya değişik isimlerle anılan bir yarı otomatik diyebileceğimiz bir sistem mevcu. Düz klaik ya da tam otomatik olana göre %10-15 daha düşük yakıt yakar. hatta düz viteslerden daha az yaktığı bile söylenebilir. Kullanımı tam otomatiklere göre biraz daha öğrenmeyi pratik yapmayı gerektirir. Ben tam otomatik Yaris kullanıcısıyım. herhangi bir sorunla karşılaşmadım. otomatik viteste iki marka üzerinde ısrarla durmamı söylemişlerdi. Bunlar Toyota ve Honda. Buna WW'yi de ekleyenler oldu. Ben toyota'da karar kıldım. Usulüne uygun kullanıldığı müddetçe düz şanzımanan daha kullanışlı ve masrafsız olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. benim kişisel görüşüm bu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oanayurt

    Şimdiki araçların çoğunda otomatik şanzıman düz yahut klasik değil. tiptronik, multimod veya değişik isimlerle anılan bir yarı otomatik diyebileceğimiz bir sistem mevcu. Düz klaik ya da tam otomatik olana göre %10-15 daha düşük yakıt yakar. hatta düz viteslerden daha az yaktığı bile söylenebilir. Kullanımı tam otomatiklere göre biraz daha öğrenmeyi pratik yapmayı gerektirir. Ben tam otomatik Yaris kullanıcısıyım. herhangi bir sorunla karşılaşmadım. otomatik viteste iki marka üzerinde ısrarla durmamı söylemişlerdi. Bunlar Toyota ve Honda. Buna WW'yi de ekleyenler oldu. Ben toyota'da karar kıldım. Usulüne uygun kullanıldığı müddetçe düz şanzımanan daha kullanışlı ve masrafsız olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. benim kişisel görüşüm bu...

    Alıntıları Göster
    Tüm arkadaşlara görüşleri için teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinn06

    Tüm arkadaşlara görüşleri için teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    Sevgili arkadaşlar, verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Anlaşılan Corlla'larda otomatikleştirilmiş olan MMT şanzımanları kullanılmış. Ben tam otomatik bir araç kullanmaya alıştım.
    Peki, Avensis'lerdeki otomatik şanzımanlar nasıl? Şimdiden teşekkürler...
  • oluk oluk benzin içiyor avensis 2.0 tiptronikler.şehir içi 400 ykr ( kış). sehirler arası 200 ykr ( 100 km/saat i geçmemek şartıyla ) lpğ takılmıyor.

    _______________________________________________________-

    avensis 2,0 elegant AT
    CORSA 2007 ESENTİA 1,2
  • Slm arkadaşlar uzun yıllar sonra konuyu hortlalım istedim,çünkü benim gibi İstanbul trafiğinde otomatik araç arayanlar çok en başta Toyota lara bakıyoruz otomatik çeşitlerinden anlamadığımız için yoğun trafikte vites değiştirme ile uğraşmayalım diye sıkıntısız otomatik hb Corolla arayışı içindeyiz 2003 Corolla 2005 corollanın otomatik vitesleri aynımıdır.Sizler ne tavsiye edersiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaynakci_1979

    Slm arkadaşlar uzun yıllar sonra konuyu hortlalım istedim,çünkü benim gibi İstanbul trafiğinde otomatik araç arayanlar çok en başta Toyota lara bakıyoruz otomatik çeşitlerinden anlamadığımız için yoğun trafikte vites değiştirme ile uğraşmayalım diye sıkıntısız otomatik hb Corolla arayışı içindeyiz 2003 Corolla 2005 corollanın otomatik vitesleri aynımıdır.Sizler ne tavsiye edersiniz..
    Web sitelerinden araştırdığıma göre mmt olanlar, özellikle çok rampa olan yollarda koku gelmeye başlıyormuş.Kilitleyip kalınca durup aracı soğutmadığınız sürece haraket edemiyormuşsunuz. Kimisi sorun yok diyor ama belliki sorun var ki boşuna yazılıp çizilmiyor.Siz yine de iyi araştırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaynakci_1979

    Slm arkadaşlar uzun yıllar sonra konuyu hortlalım istedim,çünkü benim gibi İstanbul trafiğinde otomatik araç arayanlar çok en başta Toyota lara bakıyoruz otomatik çeşitlerinden anlamadığımız için yoğun trafikte vites değiştirme ile uğraşmayalım diye sıkıntısız otomatik hb Corolla arayışı içindeyiz 2003 Corolla 2005 corollanın otomatik vitesleri aynımıdır.Sizler ne tavsiye edersiniz..

    Dizellerinde Multi Mod denilen otomatikleştirilmiş manuel (robotize) vites kutusu var. Benzinlilerde (otomatik) ise CVT otomatik vites denilen yeni nesil dişli sistemi olmayan bir vites var.Buna göre araştırma yapabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKTeknisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaynakci_1979

    Slm arkadaşlar uzun yıllar sonra konuyu hortlalım istedim,çünkü benim gibi İstanbul trafiğinde otomatik araç arayanlar çok en başta Toyota lara bakıyoruz otomatik çeşitlerinden anlamadığımız için yoğun trafikte vites değiştirme ile uğraşmayalım diye sıkıntısız otomatik hb Corolla arayışı içindeyiz 2003 Corolla 2005 corollanın otomatik vitesleri aynımıdır.Sizler ne tavsiye edersiniz..

    Dizellerinde Multi Mod denilen otomatikleştirilmiş manuel (robotize) vites kutusu var. Benzinlilerde (otomatik) ise CVT otomatik vites denilen yeni nesil dişli sistemi olmayan bir vites var.Buna göre araştırma yapabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Vallahi araba kullanmayı bilmeyen adamlar canına okuyorlar arabanın ondan sonra vay efendim MMT şöyle böyle. 2008 model corollam var alındığı ilk günden beri ailede (önce amcamdaydı sonra ben aldım) daha 1 kere problem çıkarmadı çok şükür. Hayır bunlar yüzünden arabayı satacam MMT diye adamlar fiyat kırmaya çalışıyorlar. Sinir oluyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.